Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Office programi – kaj se najbolj splača?

Office programi – kaj se najbolj splača?

Kupujem nov računalnik. Win bodo že naloženi.
Kako se pa najbolj splača glede OFfice programov? Nujno rabim Excel, Word, PowerPoint. Občasno pa tudi Access, ki pa ni v vseh paketih.
Mesečna naročnina, enkratni nakup…?
Zdaj neki uporabljam ta brezplačni OpenOffice pa je daleč od Worda in Excela. Če pa kdo ve kako brezplačno varianto, ki je boljša kot OpenOffice in je na nivoju Excel in Worda, bom vesela nasveta. Ta dva Officova programa namreč največ uporabljam.

Verjetno se najbolj splaca Office 365 Home, ki za okoli evrskega stotaka na leto omogoca uporabo celotnega Office paketa do petim uporabnikom na skupaj do 10 napravah (PC, prenosnik, Tablet, itd.). Poleg tega ta narocnina vsebuje tudi po 1TB prostora za dokumente v oblaku (OneDrive) in 60 brezplacnih minut pri storitvi Skype-to-Phone (Slovenija je vkljucena v seznam ciljnih drzav).

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Desi, kako je pa s tem v Nemčiji? So cene enake kot v Sloveniji?
Bi se znalo zgoditi, da bom kupila rabljen računalnik v Nemčiji.
Uporabljan bo pa večinoma v Avstriji, delno v Sloveniji, mogoče pa tudi v Nemčiji. Tako, da bi mi najbolj prav prišla trojezičnost 🙂 (slo, ang, nem).

Sem pa gledala te naše pakete na Mimovrste. En je že za 40€ na leto. Ti ta poceni so vsi brez Accessa.

Ima kdo kako ok varianto namesto Accessa? Kak brezplačen program, ki je vsaj kolikor toliko podoben Accessu? Ga bolj poredko uporabljam pa bi bila varianta poceni paket Offfice (brez Accessa) in potem kak brezplačni nadomestek Accessa.
Word, Excel, PowerPoint, to pa res pogosto rabim. Ostalih Officovih programov pa ne uporabljam.

Pa vidim, da ene variante so programi v oblaku. To domnevam, da deluje samo, ko je računalnik povezan na net? Torej to ni ok.
Rabim nekaj takega, kar deluje tudi, ko ni interneta.

čizs … raje kupi kuhalnico … še bolje dve ☺

a guglat še ne znaš?

https://products.office.com/sl-si/compare-all-microsoft-office-products?&activetab=tab{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}3aprimaryr1

Da boš povedal kako se to dela pri nas na Balkanu, glede na to da avtor verjetno ne rabi za firmo he, he. Pa vidim da grejo stvari v pravo smer.


a 29.02. ta oprema dela, če dela samo 365 (dni) ??

Dokler se ne odločiš – Libre Office je open source urejevalnik, dosti boljši od Open Office, ki že nekaj let nima več podpore in posodobitev. Dejansko je Libre precej kul…

Hvala, odličen nasvet. Bom to sprobala.
Nisem vedela, da OpenOffice nima več podpore in posodobitev. Šteka pa na polno.

Uf, tole pa ne vem, ce bom znal odgovoriti, da bo prav. Kolikor vem, so razlicne jezikovne nastavitve mozne (vsaj vsak uporabnik ima lahko svoj jezik), ne vem pa, ali lahko en uporabnih na razlicnih napravah uporablja razlicne jezike.

Office 365 se sicer namesti na napravo in se pozene od tam. Razlicice v oblaku so na voljo, vendar pa ne ponujajo vseh moznosti namizne razlicice.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Jaz uporabljam LibreOffice. To je fork OpenOffice, ki je nastal takrat, ko je Oracle prevzel Sun in so ga začeli srati z licencami (iz LGPL -> nek zvarek), takrat je večina razvijalcev začela razvijati za LibreOffice in OpenOffice je takrat praktično zamrl. Kasneje so ga hoteli obuditi z Apache licenco, a kjub temu je glavnina ostala na LibreOfficu.

V njem naredim vse kar moram in nekih težav nimam. Koliko težav lahko imaš pri tem je odvisno, s kom posluješ in kaj delaš. Če posluješ z ljudmi ki uporabljajo MS Office in rabijo tvoje source (ni dovolj pdf) potem lahko pride do razlik pri prikazu dokumenta (prelomi, formule, oblikovanje,…). V takšnih primerih je bolje, da uporabljaš MS Office. Načeloma je vse odvisno od tega koliko napredne formule uporabljaš in koliko obikovnega teksta.

Drugače če se odločiš za MS Office se ti bolj splača mesečna naročnina, saj s tem dobivaš vedno nove verzije programa/paketa. Pa bodi pozorna na EULA, saj določene verzije (home) niso nujno namenjene za komercialno uporabo.


a 29.02. ta oprema dela, če dela samo 365 (dni) ??
[/quote]

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/all/does-office-365-work-on-february-29-of-a-leap-year/b2a41de4-368a-4f7a-bf76-e73bba00810f

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Zdaj sem si namestila LibreOffice pa da vidim, če bo to ok. Drugače pa bo treba Office nabavit.


Se strinjam, Libre Office je fajn.
Pred njim sem imela OpenOffice kako leto, nisem se ukvarjala s posodobitvami, nakar mi je nekega dne zaštekal in sem ga odinštalirala in naložila LibreOffice.
In se je izkazal za zelo solidnega – npr. zelo prav mi pride, da v spodnji vrstici vidiš štetje besed, poleg tega pa ima že nameščen slovenski jezik za preverjanje črkovanja – prav to sta dve lastnosti, ki sem ju pri OpenOffice najbolj progrešala (sicer pa je bil, dokler je delal, povsem OK urejevalnik za moje potrebe).

Vprašala pa bi, kako posodabljate LibreOffice? Se lahko namestijo posodobitve v samem progarmu (zavihek Pomoč – Preveri stanje posodobitev)? Ali pa je mogoče treba celo na način “uninstall – ponovno naloži”? Trenutno imam LibreOffice najnovejšo verzijo in mi ni bilo treba še nič posodabljati (če se prav spomnim, npr. pri OpenOffice ni šlo nič avtomatsko).

Zaprtokodni vendar zastonjski alternativi sta še nemški FreeOffice in kitajski WPS Office, treba pa je še preveriti, ali ni za business use treba vseeno kupiti licence, ki ti odklene še nekaj dodatnih funkcionalnosti.

Mimogrede, Excel (in seveda kloni) je že konceptualno popolnoma zgrešen za kakršnokoli malo resnejšo obdelavo podatkov. Tu stopita na sceno R in/ali Python (najbolje kar Anaconda bundle, kjer dobiš skoraj vse, kar rabiš), odvisno od osebnih preferenc. Še en newcomer z verjetno svetlo prihodnostjo je Julia, kjer pa so komaj pozdravili nekaj jezikovnih “otroških bolezni”, pa še nekaj vitalnih knjižnic bo treba uvesti. Kakorkoli, v katremkoli izmed teh lahko v dobesedno nekaj 10 vrsticah narediš nekaj, s čimer bi se v preglednici jajcal celo večnost. In če naročnik že hoče, da mu dostaviš excelov file, nič lažjega, v Pythonu imaš enostavno a zmogljivo knjižnico, ki ti ga naredi, vključno s formulami, worksheeti, formatiranji, grafi in kar je še teh 3.14zdarij.


Se strinjam, Libre Office je fajn.
Pred njim sem imela OpenOffice kako leto, nisem se ukvarjala s posodobitvami, nakar mi je nekega dne zaštekal in sem ga odinštalirala in naložila LibreOffice.
In se je izkazal za zelo solidnega – npr. zelo prav mi pride, da v spodnji vrstici vidiš štetje besed, poleg tega pa ima že nameščen slovenski jezik za preverjanje črkovanja – prav to sta dve lastnosti, ki sem ju pri OpenOffice najbolj progrešala (sicer pa je bil, dokler je delal, povsem OK urejevalnik za moje potrebe).

Vprašala pa bi, kako posodabljate LibreOffice? Se lahko namestijo posodobitve v samem progarmu (zavihek Pomoč – Preveri stanje posodobitev)? Ali pa je mogoče treba celo na način “uninstall – ponovno naloži”? Trenutno imam LibreOffice najnovejšo verzijo in mi ni bilo treba še nič posodabljati (če se prav spomnim, npr. pri OpenOffice ni šlo nič avtomatsko).
[/quote]

Posodobitve so odvisne od operacijskega sistema. Posodobitve programske opreme in vse licence opravljam preko “packet managerja”, vendar ne uporabljam MS operacijskega sistema. Pri Windows verziji LOja imaš v pomoči “Check for updates”, kjer lahko posodobiš LO, kako zanesljivo to dela pa ne vem.

Access je nenadomestljiv. Ampak… Access licenco si lahko clovek omisli tudi posebej (saj menda ne potrebujejo vsi uporabniki Access-a).

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Access je nenadomestljiv. Ampak… Access licenco si lahko clovek omisli tudi posebej (saj menda ne potrebujejo vsi uporabniki Access-a).
[/quote]

S tem Accessom je tako. Je bilo obdboje, ko sem ga rabila kar naprej. Zdaj pa že par let ne, niti malo. Se pa bliža obdobje, ko ga bom spet par mesecev kar pogosto uporabljala. Potem pa verjetno spet nič več.
Je pa to vse za privat zadeve, ni komercialno, ni službeno.

FreeOffice, to moram tudi probat.
To, kar jaz rabim, je Excel več kot dovolj :).
Vseeno pa hvala za namige. Ne bi bilo slabo, da se spet kaj pametnega naučim. In glede na tvoj zapis, smatram, da se je pametno poglobiti v Python. Bo pa to pri meni še trajalo. AMpak za iskanje nove službe pa mislim, da je to, kar pišeš, kar uporabno, da obvladaš. Tako, da hvala za namige. Sem to že zasledila v razpis pa R tudi.

S tem Accessom je tako. Je bilo obdboje, ko sem ga rabila kar naprej. Zdaj pa že par let ne, niti malo. Se pa bliža obdobje, ko ga bom spet par mesecev kar pogosto uporabljala. Potem pa verjetno spet nič več.
Je pa to vse za privat zadeve, ni komercialno, ni službeno.
[/quote]

Vprasanje je, ali potrebuje clovek Access (da lahko spreminja obrazce, porocila,…), ali zgolj potrebuje izvajalno okolje, da pozene ze narejeno Access aplikacijo (v tem primeru je Access nepotreben, zadosca t.i Access runtime, ki se ga da potegnit z neta dol brezplacno).

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

1. ☺

S tem Accessom je tako. Je bilo obdboje, ko sem ga rabila kar naprej. Zdaj pa že par let ne, niti malo. Se pa bliža obdobje, ko ga bom spet par mesecev kar pogosto uporabljala. Potem pa verjetno spet nič več.
Je pa to vse za privat zadeve, ni komercialno, ni službeno.
[/quote]

Neka alternativa MS Accessu je LibreOffice base (vključen v paket LO). Kako dobra alternativa pa je ti pa ne znam povedat.

tole čist dober deal:
https://www.software-deals.si/office-2019-home-and-student/

Vprasanje je, ali potrebuje clovek Access (da lahko spreminja obrazce, porocila,…), ali zgolj potrebuje izvajalno okolje, da pozene ze narejeno Access aplikacijo (v tem primeru je Access nepotreben, zadosca t.i Access runtime, ki se ga da potegnit z neta dol brezplacno).
[/quote]

Bazo moram sama sestaviti tako, da ja potrebujem Access oz. nekaj podobnega. Sestaviti moram bazo, narediti analize, obrazce, poročila.

Neka alternativa MS Accessu je LibreOffice base (vključen v paket LO). Kako dobra alternativa pa je ti pa ne znam povedat.
[/quote]

Bom sprobala pa upam, da bo ok. Saj nekih hudo ekstra hudih baz ne bom sestavljala. Je pa Excel premalo za to, kar rabim, moram biti nekaj podobnega Accessu.

New Report

Close