Okvara turbine – nujno!!
Edino, če najdeš kak karamboliran avto, ali pa da ga nekdo prodaja po delih. Glede na emšo avta, bi to bilo možno. Neoriginalni deli? To nisem navdušen.
Sicer pa, mogoče nasvet za tiste, ki se jim to še ni zgodilo: nikar priganjat avta kadar je hladen. Oziroma, še nekaj, kar je strup za turbine:
kratki postanki po hitrih vožnjah in ugašanje motorja takrat. Npr. na počivališčih ob avtocestah. Zakaj? Avto tiščimo po avtocesti, motor se močno ogreje, olje v njem ravno tako, zato izgubi na viskoznosti. Zato je najhuje motor ogret izklopiti, saj vroče olje zelo hitro izteče izmed mehanskih delov. Ob naslednjem zagonu bodo mehanski kontakti nenamazani, mi pa, ko natočimo na avtocesti gorivo mislimo, saj motor je še ogret, močneje pritisnemo na plin in poškodbe so tu. Pride do suhega trenja in hitro do mikrozvarov in poškodb, ki se samo še stopnjujejo. Zato, toplo priporočam, da po vožnji, ko je bil motor močno obremenjen pustite avto še kako minuto na parkirišču na “štantgasu”, da ventilator opravi svoje in nekoliko ohladi motor (dokler motor deluje, se tudi ves čas maže, zato olje ne izteče iz zobnikov in ostalih kontaktov).