Oopsi Urška
Na fb pred kratkim zaradi vsiljivih fb reklam (pod objavo je pisalo sponsored) zasledila nek blog Oopsi… Fascinirana sem nad tem koliko ljudi sledi tem plehkim vsebinam, in to do te mere, da gospodična Urška lahko živi od tega. Pol objav so itak reklame (njeni uspešni “nakupi”), tretjina prevodi nekih tujih člankov, spet naslednja tretjina kao neke novičke iz življenja zanimivih ljudi kot so iris mulej, neke “zvezde” resničnostnih šovov… v glavnem nivo slovenskih novic in 24ur. Predstavlja se nam kot totalna odvisnica od šopinga, ljudje se ne zavedajo, da večino izdelkov dobi popolnoma zastonj in še plačajo ji za te reklame…Vidim da ima tudi neka predavanja in neke paketke, ki so jih ženske dobesedno razgrabile. Fascinirana sem, da lahko nekdo tako dobro meša zrak in to spravi v promet. Najboljša pa je ko se pritožuje kako je to naporno 24h delo… Normalni ljudje opravljajo resnična dela, ne prodajajo megle, res se je naporno cele dneve slikariti in delati reklame… Me prav zanima koliko časa bo tale gospodična vroča roba. Nisem se zavedala, da je pri nas toliko plehkih oseb, ki sledijo tem nebulozam in kot hipnotizirani klikajo njene linke do bloga, kjer za vsak članek moraš vsaj 2 klikniti, da ga prebereš do konca… s tem si nabira svoje klike, ki kažejo kako zelo popularen blog je.
Ne vem kako ima lahko mirno vest, da celem svetu izpostavlja svoje otroke od spočetja dalje in da živi na račun naivnosti ljudi.
V Sloveniji smo glede tega še “mladi”. Tudi meni so t.i. lifestyle blogi nepojmljivi – s strani tistega, ki piše (ker jaz bi si raje oči iztaknila, kot se tako izpostavljala), kot s strani tistih, ki jih spremljajo (ker raje razmišljam o svojem življenju/domu/partnerju/otrokih/željah kakor tujih) – ampak niso nič novega. Poglejte si forume getoffmyinternets.com, ki so namenjeni posmehovanju takim in drugačnim blogom s kultnim statusom, je na tisoče strani tega, kar ste sami napisali.