opel astra l. 2001
Koliko oplov pa si že imel, da si tak strokovnjak? Me nabije na obrate za crknit, ko nekdo blodi o tem, kako se pri eni znamki vse razklumpa.
Jaz sem npr. naredil z Opel Corso (z motorjem 1.0 12V, ki je najšibkejši in bi naj bil kot tak mogoče najbolj nagnjem k okvaram) naredil 185.000 km v 4 letih brez vsakih problemov, tako na motorju kot na pločevini (ko že tako radi poudarjajo, da ima Opel slab pleh). Enostavno nimam pripomb. Tudi sedaj vozim Opla, in ko bom menjal bom glede na razmerje med vloženim denarjem in dobljenim avtomobilom najbrž spet kupil nemškega Yugota. Z veseljem.
Matr smo občutljivi, tej je navintal in dvignilo pritisk, a 🙂
Sem stopil na živc tipičnemu slovencu: “Čez moj avto pa noben ne bo šinfu”
Bil lastnik Corse imel velik problemou, kolega tutdi vozi Opla in ima probleme, skos neki problemi.
Zgleda da imaš srečo z njim, druga pač ne. Je pa verjetnost da se ti Opel pokvari, večja kot pa kakšen Japonski avto.
Ma, glej, čez moj avto lahko šimfaš koliko hočeš. Niti nisem naj navezan, niti ga ne hvalim. Pravim samo, da mi gre na sajveškaj, če kdo začne blodit da je pa neka firma u k***, pa da se pri njej vse kvari pa da je to neki jugo…. Danes so že več ali manj vsi avti, ki so stari manj kot cca 6-7 let dobri. Vključno z zadnjimi jajci iz koreje ali malezije.
Se pa globoko strinjam, da je manj možnosti za okvaro pri npr, Toyoti ali Mazdi, kot pri Oplu. Ampak ta razlika verjetnosti se pa plača.
Dobiti se da Vectro 2.0 DTI l.01 z vso opremo za 2.5MSIT, kaka dizelska Mazda 626 ali bognedaj Toyota Avensis bi s svojo manjšo verjetnostjo okvar prišli kar konkretno več. O tem sem govoril…