Optika Clarus – oderuške cene
evo moja današnja izkušnja jo povem,d a se še kdo ne nasanka, ker mene zagotovo v tej optiki več ne vidijo.
Imam očala in na robu okvirja sem opazila,d a se odvija tist šrufek, ki drži okvir skupaj,d a steklo ven ne pade… predno bi mi padel ven in da ga ne bi zgubila, odnesem danes očala v optiko s prošnjo,d a mi to zategnejo nazaj – sama nisem mogla, ker takega malega izvijača nimam…
blo je res en obrat tistega šraufa za zategnit – max 10 sekund dela…
ker mi je bla oprika Clarus na poti opravkov, zavijem tja… prosim zaposleno tam za to popravilo, in ko po 10 sekundah konča jo vprašam koliko sem dolžna in ona meni 2 eura….
za 10 sek dela zamo en obrat šraufa 2 eura…
potem, ko mi pove že ceno, mi reče, če sem pri njih v bazi vpisana, da potem pač imam lahko zastonj… a predno mi je povedla ceno sploh ni vprašala če sem že v bazi – bi blo kljub temu 2 eura… sem ji rekla,d a se ne želim vpisati, da bom šla raje drugam…
ne morem verjet no – za 1 obrat šraufa zategnit je 2 eura… ravno sem mela strgane hlače pri šivilji- je popravilo z novo fliko, sukancem in celo delo, ki je krepko daljše od 10 sek – stane 5 eur…
fotokopija kjer mi dajo papir, porabijo črnilo, elektriko in še tam več časa porabi, da nastavi vsxe v stroj in naredi kopijo kot ta ženska v opriki – pa kopija stane max20 centov… ta pa 2 eura – pa mi nič ni dala svojega… sam un izvijač je obrnila za en krog…
oderuško res… me ne vidijo več…
Za taka popravila doslej v nobeni optiki niso računali. Pa tudi če si šrauf izgubil in so ti dali noter novega.
Če se vpišeš v bazo, pa potem nič ne računajo, to nikakor ni zastonj. Svoje osebne podatke jim prodaš za en obrat šraufncigra. In potem dobivaš reklamne SMSje, od katerih se sploh ne moreš odjaviti, bi moral stopiti k njim v optiko in tam urejati to odjavo (kar se mi pa do sedaj še ni dalo).
Jaz imam s clarusom slabe izkušnje, zato ne hodim več tja, a ko sem ped leti potrebovala neko popravilo, mi ga niso računali. Očitno so se medtem že bolj polakomnili, če take reči računajo.
sej to je še dodatn point vse nategavščine… četud bi se danes vpisala v bazo, bi mela kao naslednjič zastonj… ne danes…
pa sploh če bi blo to res, bi me morala ona, ko sem jo vprašala koliko sem dolžna, vprašati ali sem že v bazi in bi imela zstonj,…tako pa je na moje vprašanje koliko sem dolžna – brez da bi vedela ali sem v bazi ali ne odgovorila,da 2 eur…
torej je to,da je za tiste v bazi zastonj očitno nek lažni nateg…
ker če bi bla fer in je to res bi me lahko pred delom že o tem opozorila in bi imela že denas zastonj…
pa nč od tega ni blo – očitno je to sam izgovor,d a je naslednjič zastonj in zavajanje, sam zato,d a bi se stranke vpisale, ko pa naslednjič prideš, pa očitn v vsakem primeru plačaš… ker kot rečeno je meni danes povedala ceno za plačilo – brez da bi prej vprašala ali sem že v bazi slučajno…
Vse optike so nategunske. Okvirje očal, ki na ebayu in Aliexpressu stnaejo 10 EUR, prodajajo za 100-200 EUR. Moj sin je včasih imel drage Adidas okvirje, cena okoli 150 EUR. Uničile so se po nekaj mesecih. Nato mu kupim na Aliexpress okvir za 10 EUR, nosi očala že 3 leta, stokrat so mu padla na tla, a so nepoškodovana. In vsi pravijo, kako ima lepa očala, kje smo jih kupili Smešno, ampak očitno v tem primeru ne drži malo dnarja, malo muzke.
Te optike hudiceve, res. Sem zadnjic malo po netu brskala, ker pac rabim nova stekla in tudi okvirje. Oziroma sem tudi jaz v ta Clarus klicala, kako je s temi napotnicami in ceno, ce gres preko socialne. Pa je nekaj jecljal kot da ne ve zakaj se gre. No pol je kao pogruntal, kaj bi rada in seveda moram tja na pregled, ki naj bi bil pregled zastonj, ce tam kupim ocala. No in seveda mi ni omenil, da kar nekaj okvirjev dobis zastonj, oziroma obstajajo brezplacni, ki verjetno niso nic slabsi od sto krat preplacanih. Sla sem tudi na Optiko, ki je bila vcasih “drzavna”, z istim vprasanjem, pa mi za brezplacne okvirje ni nic omenila, bog ne daj. Sami goljufi in dreksteplarji.
Tako kot so povedali že pred menoj, se pritrjevanje enega šraufka ne plača v nobeni optiki.
Je pa res, da Clarusu promet zadnje čase zelo upada (le zakaj?) in ta primanjkjaj nadomeščajo z agresivnim trženjem in nadležnim sms-anjem potencialnim strankam.
Hja – drugič nesi šraufek pritrditi k drugemu optiku
kako zelo ozko gledaš šele ti…
2 eura sta občutno preveč za storitev, ki ji je naredila… še enkrat občutno!!!
tudi natakar me čaka in postreže v toplem čistem prostoru in mi postreže toplo belo kavo- za katero rabi imeti in nabaviti kavo, mleko, vodo, aparat za pripravo kave, skodelico in elektriko in pomivalca, da še vse to pomije, ko spijem – in mi za vse skupaj zaračuna 1.6 eur… pa celo jaz tam še sedim na toplem in čistem prostoru… – porabi več časa,da vse pripravi in postreže, da mi zato tudi surovine, pa plačam manj…razumeš bistvo…
za storitev golo samo nareto v 10 sek, brez kakršnegakoli materiala je blo to občutno preveč zaračunano – in tudi če ti primerjam z vrsto drugih storitev, ki sem jih že naštela tukaj…
ti ko greš v trgovino te tudi čakajo v čisti trgovini samopostrežni kjer si lahko izbereš svoje artikle, vse mora biti čisto in na pravi temp. – prostor čist, na dnevni tem. živila določena v hladilnikih – vse to stane – pa se ti bi zdelo zdaj upravičeno zato za normalen navaden (ne bio in nič ekstra )jogurt 1,5 dcl plačati 2 eurapo tvoji logiki – zgolj zarad čistega in toplega prostora in zato, ker si sam jogurt kupila in ne najmanj 10 artiklov v vrednosti min 30 eur iz samopostrežne…
logika s katero ti tolmačiš cene ti je mal zmešana res…
Pri nas pa nimamo nategunskih in negativnih izkušenj z optiko Clarus. Kupili korekcijska očala, predlagali so sami celo nekaj ugodnosti, je bilo še vedno godneje, kot pri konkurenci ali celo v tujini.
In še nekaj: Točno enak okvir drugje na spletu je bil samo 5-10 eur ceneje…..
Žal pri nas kupujemo originale ( ne “brende”; da ne boste zamešali), endar ne po par 10 eur. in dosedaj cca 10 let nobenih problemov, tudi če je okvir padel z višine. Je vse zdržalo tiptop mnogo obremenitev.
Hja, jamrači zamislite se – kako bi vam bilo, da k vam v trgovino pride kupit nekdo izdelek brez da vam želi plačat vašo storitev ( najem prostora, skladišča, plačo za vas in vaše zaposlene, dajatve državi). Tako to gre. Saj verjetno veste da pa preko Ebaya ali Aliexpressa te lahko tudi fajn nategnejo, a ne? ALi pa boste plačali kazen, carino in še uničenje, ker ste kupili ponaredek?
če sem že kam nesla v kakšno popravilo, je bilo zastonj. drugače si pa sama zašeravfam te šravčke. tako majhne izvijače se da celo v optiki kupit. pa redno šeraufaš in prihraniš pot, strah da izgubiš šipco in dva evrčka. vsak očalar bi moral imeti tak izvijač doma. če pa se nosnik polomi, pa pač v servis. če se očalca polomijo, pa pač nova kupit. če se šipce ponucajo, pa spet nova očala ali samo šipce menjat.. tista tam v optiki je pač svoje delo opravila in če tudi te ni takoj vprašala ali si v bazi.. po navadi stranka tudi sama že prej reče… včasih pa trgovka pozabi.. saj tudi one v pisarnah kaj pozabijo, pa se svet ne bo zato podru. zato ne kompliciraj lajfa, in si idi kupit ta izvijaček ;)).
Fajn je, če neseš očala na popravilo tja, kjer so bila kupljena. Drugače pa se je dobro tudi prej pozanimati o storitvi in plačilu npr.: “To pa to se mi je zgodilo ali pri vas lahko to popravite in koliko stane, če nisem vaša stranka…” Je pa res, da je pri nas v Sloveniji customer service zelo šepa. Če bi ti v optiki naredili popravilo brezplačno bi ti nanje gledala drugače in obstajal bi možnost, da se še vrneš k njim. Torej za vrednost 2 eur bi si lahko naredili dobro reklamo. Ti bi bila zadovoljna s storitvijo in bi prijateljem in ljudem na MON razlagala, kako je Clarus fajn. Tako pa so za tista ušiva 2 eur dobili slabo reklamo. A račun so ti izdali?
Na Aliexpress in eBay nikoli ne kupim originalov, ker mi dol visi kaj piše na okvirju. Kupim kvalitetne okvirje, za 10 EUR. In na Aliexpress in Ebayu imaš garancijo vračila denarja, samo odpreš DISPUT brez razlage in dobiš denar takoj. Zato ne zavajaj !!! Nismo vsi budale , da bi preplačevali nekaj kar stane na spletu 10 x manj.
Optiki pa bodo morali malo cene spustiti.
za ono zgoraj najpre, ki omenja nekaj pričakovanje,d a ne bi bilo treba plačati – jaz tega nisem nikjer napisala… mi je jasno tudi plačilo (čeprav je res,da verjetno bi marsikje iz dobre volje in proidobitve stranke naredili kaj takega tud zastonj) in sem bla pripravljena plačati, zato sem tudi jaz vprašala koliko stanje… govorim samo o tem,d a je cena nenormalno visoka za omenjeno storitev.
glede ostalih, ki pišete, se pa strinjam ja moja napaka – da nisem prej vprašala koliko stvar stane – pač es nisem pričakovala toliko za tako malo dela in ja za drugič bom vedela…
potem ja se strinjam, da je najbolje nesti tja, kjer sem očala kupila, pa vendar ta so že stara in lepo ohanjena – kupljena so bila na drugem koncu slo kjer sem takrat živela…
…pa tud hvala za predlog ja – za to ceno bi se že res bolj splačalo kupiti izvijaček in si sam popraviti – to je pa tudi dober predlog za v nadalje…tak da hvala na to se do sedaj iti tud spomnila nisem
point mojega posta pa je bil tud v tem, da opozrim na res nesorazmerne cene…
kako zelo ozko gledaš šele ti…
2 eura sta občutno preveč za storitev, ki ji je naredila… še enkrat občutno!!!
tudi natakar me čaka in postreže v toplem čistem prostoru in mi postreže toplo belo kavo- za katero rabi imeti in nabaviti kavo, mleko, vodo, aparat za pripravo kave, skodelico in elektriko in pomivalca, da še vse to pomije, ko spijem – in mi za vse skupaj zaračuna 1.6 eur… pa celo jaz tam še sedim na toplem in čistem prostoru… – porabi več časa,da vse pripravi in postreže, da mi zato tudi surovine, pa plačam manj…razumeš bistvo…
za storitev golo samo nareto v 10 sek, brez kakršnegakoli materiala je blo to občutno preveč zaračunano – in tudi če ti primerjam z vrsto drugih storitev, ki sem jih že naštela tukaj…
ti ko greš v trgovino te tudi čakajo v čisti trgovini samopostrežni kjer si lahko izbereš svoje artikle, vse mora biti čisto in na pravi temp. – prostor čist, na dnevni tem. živila določena v hladilnikih – vse to stane – pa se ti bi zdelo zdaj upravičeno zato za normalen navaden (ne bio in nič ekstra )jogurt 1,5 dcl plačati 2 eurapo tvoji logiki – zgolj zarad čistega in toplega prostora in zato, ker si sam jogurt kupila in ne najmanj 10 artiklov v vrednosti min 30 eur iz samopostrežne…
logika s katero ti tolmačiš cene ti je mal zmešana res…[/quote]
Oprosti, primerjati storitev natakarja in optika se tebi zdi na mestu? Najbrž nimaš kaj dosti izobrazbe, če je ne znaš ceniti.
kako zelo ozko gledaš šele ti…
2 eura sta občutno preveč za storitev, ki ji je naredila… še enkrat občutno!!!
tudi natakar me čaka in postreže v toplem čistem prostoru in mi postreže toplo belo kavo- za katero rabi imeti in nabaviti kavo, mleko, vodo, aparat za pripravo kave, skodelico in elektriko in pomivalca, da še vse to pomije, ko spijem – in mi za vse skupaj zaračuna 1.6 eur… pa celo jaz tam še sedim na toplem in čistem prostoru… – porabi več časa,da vse pripravi in postreže, da mi zato tudi surovine, pa plačam manj…razumeš bistvo…
za storitev golo samo nareto v 10 sek, brez kakršnegakoli materiala je blo to občutno preveč zaračunano – in tudi če ti primerjam z vrsto drugih storitev, ki sem jih že naštela tukaj…
ti ko greš v trgovino te tudi čakajo v čisti trgovini samopostrežni kjer si lahko izbereš svoje artikle, vse mora biti čisto in na pravi temp. – prostor čist, na dnevni tem. živila določena v hladilnikih – vse to stane – pa se ti bi zdelo zdaj upravičeno zato za normalen navaden (ne bio in nič ekstra )jogurt 1,5 dcl plačati 2 eurapo tvoji logiki – zgolj zarad čistega in toplega prostora in zato, ker si sam jogurt kupila in ne najmanj 10 artiklov v vrednosti min 30 eur iz samopostrežne…
logika s katero ti tolmačiš cene ti je mal zmešana res…[/quote]
Oprosti, primerjati storitev natakarja in optika se tebi zdi na mestu? Najbrž nimaš kaj dosti izobrazbe, če je ne znaš ceniti.[/quote]
oprosti ampak ali teb ni jasno o kakšni storitvi oprika govorimo- o taki ne zahteva nobenih znanj optika- vsi jo lahko opravimoi, celo natakar rabi več znanja dela z aparatom za kavo kot pa optik pr tem,da mi zašraufa šraufek… sorry ampak po tem kar pišeš se res vprašam kako je s tvojo izobrazbo, če ti ni jasno o kateri storitvi optika natančno govorimo…
Tudi sama se v Clarus ne vračam več. Najprej oderuške cene leč, pri njih kupila sončna očala, ki so se mi pač zlomila po letu in pol, pridem tja in prosim za popravilo, nakar mi odgovorijo, da so moja sončna očala prestara in me takoj preusnerili na ponudbo novih sončnih očal. Sem odklonila.
Pri njih sem kupila dvoje korekcijskih očal. Ena so spremenila barvo(iz sv rjava na vijola), poskušala po 2 letih uveljavljati garancijo, brez uspeha. Jaz naivnica sem potem kupila nova očala, tista brez okvirjev, vendar ni dolgo trajalo, saj so vijaki ves čas popuščali, zato sem na 2 meseca hodila na ta ekspres popravila, katerih mi celo niso zaračunali.
Pa je prišla za eno stekelce malce višja dioptrija. Ja itq, seveda nimajo več mojega modela na zalogi, tako da mi niso zmogli garantirat, da bo šipca enaka, cena je pa bila kljub nizki dioptriji brez vseh posebnosti in premazov nad 100€.
Sem odklonila in naročila očala pri Zenni iz ZDA. Ker so bila tako ok, sem naročila še ene. Kar tako, okvirji v drugi barvi.
Vse moje kolegice so takoj, ko so izvedele za to stran, naročile očala od tam.
Ni fajn , da si zaradi dioptrije, za katero nisi kriv, olajšan za kar nekaj dnarja, sploh, ker to niso mali zneski.