Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Otrok v OŠ – sposoben, slabe ocene

Otrok v OŠ – sposoben, slabe ocene

Odgovor na objavo uporabnika
zakaj pa ne, 14.11.2022 ob 20:59

Odgovor na objavo uporabnika
blabla892, 14.11.2022 ob 20:52

Ne vem kaj ni še jasno, odločba je bila podana na podlagi diagnoze izbranega pediatra, ta je diagnozo postavil na podlagi strokovnega mnenja nevrološke smeri, ki je otroka testiral na vse bta spelktre, ki so še vedno strokovno priznani kot ustrezni za diagnosticiranje desleksije, diskalkulije, disgrafije……..

Pač nimaš prav. Obstajajo testi za diagnosticiranje disleksije in testi so zaenkrat eden od glavnih orodij, ki lahko diagnosticira to motnjo. Prav tako, kot obstajajo testi za logopedske težave. Ali pa tudi to ugotavljajo po tvoje nevrologi? Nevrološka raziskava ne more podati diagnoze disleksija, lahko samo opredeli nevrološke težave, ki bi LAHKO povzročale dislektične motnje, lahko pa jih tudi ne. Da je nevrološki test podlaga za diagnosticiranje disleksije, je bedarija. In celo ločijo disleksijo od diskalkulije in disgrafije, haha. Kot pravim, neumnost. Da pa je dotična komisija napisala, da so zgolj na podlagi nevrološkega testa potrdili disleksijo, je pa njihova napaka. Ker bi morali nujno izvesti tudi testiranja in le ta bi lahko potrdila ali ovrgla to motnjo. Od mene toliko, se mi ne ljubi več.

poveš kam te pride haložanka obiskat? Se česa bojiš? To kar piše haložanka je smiselno, tvoje pisanje o diagnozi in nediagnozi pa zelo nerazumljivo, enkrat praviš da jo ne postavijo, potem jo, potem spet ne, ja kako pa pol določijo kaj je narobe? Pa če specialni pedagogi določate o odločbi, zakaj potem predagoki tako jamrajo nad temi otroki? Vse skupaj je hudo nesmiselno potem.

 

Diagnozo postavimo, vendar to ni diagnoza v smislu bolezni, ker gre za motnjo, ne bolezen. Zato v strokovno mnenje vpišemo za kakšno vrsto motenj gre, kje ima otrok težave. Pedagogi pa “jamrajo”, ker imajo v razredu veliko otrok z odločbami, s temi pa je dodatno delo, seveda.

Zakaj se nočem dobiti s Haložanko? Hehe, saj se hecaš, ne? A zdaj se bom pa dobivala z vsakim, ki ima 5 min časa, da se prereka o zadevah, o katerih ne ve dovolj? Ali pa si ti sama Haložanka? Drugače pa ima tudi v Halozah kakšnega specialnega pedagoga, s katerim se lahko proti plačilu dogovori za podrobno razlago poteka izdajanja odločb in strokovnih mnenj.

Odgovor na objavo uporabnika
blabla463, 14.11.2022 ob 21:18

Diagnozo postavimo, vendar to ni diagnoza v smislu bolezni, ker gre za motnjo, ne bolezen. Zato v strokovno mnenje vpišemo za kakšno vrsto motenj gre, kje ima otrok težave. Pedagogi pa “jamrajo”, ker imajo v razredu veliko otrok z odločbami, s temi pa je dodatno delo, seveda.

Zakaj se nočem dobiti s Haložanko? Hehe, saj se hecaš, ne? A zdaj se bom pa dobivala z vsakim, ki ima 5 min časa, da se prereka o zadevah, o katerih ne ve dovolj? Ali pa si ti sama Haložanka? Drugače pa ima tudi v Halozah kakšnega specialnega pedagoga, s katerim se lahko proti plačilu dogovori za podrobno razlago poteka izdajanja odločb in strokovnih mnenj.

Torej ne postavite diagnoze vendar jo, da izdate odločbo ali kako? Pa če guglam je disleksija nevrološka posebnost in ne motnja, zakaj pravite motnja? Pa če je nevrološka, kako da ne postavi diagnoze nevrolog? Tu je toliko nesmislov, da ni čudno, da ni nič jasno nikomur? In če nima nevrolog pravih testov, kako jih imate potem vi? In še nekaj kar me moti, za specialno pedagoginjo se v svojih začetnih postih zelo grdo izražaš, butasti otroci, pa da jim bi ti rekla, da so butasti, tole se meni ne zdi vredu niti za trgovko, kaj šele za specialna pedagoginjo. Ne vem no, če že stroka ima tako mnenje o otr0cih s težavami, zakaj ne bi imeli še vrstniki.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 2280, 14.11.2022. ob 17:51

Dislektiki res ne bodo zdravniki (po uradni medicini) in pravniki, verjetno tudi ne univerzitetni profesorji, je pa zelo verjetno, da bodo zelo uspešni v svojem poklicu. Če ti je cilj v življenju postati zdravnik ali pravnik in nimaš učnih težav, si lahko srečen. A sreče so lahko tudi marsikje drugje. Še vedno bom učiteljica, ki bom poskusila gledati na učenca kot posameznika in ga bodriti na njegovih dobrih področjih.

Verjetno si zamešala vse te novodobne diagnoze, kjer imajo podpovprečno zmogljivi otroci diagnozo disleksija oz. bralno napisovalne težave. Ker jim ne morejo napisati, da gre za lažjo ali zmerno duševno motnjo, ker bi v tem primeru morali iti v posebno šolo. Ker starši nočejo, da gre otrok v posebno šolo, si strokovnjaki zmišljujejo motnje (disleksija), da lahko ostane v navadni šoli. Veliko otrok, ki naj bi bili dislektični, ima v bistvu znižane sposobnosti.

Drugače pa so dislektiki lahko zelo bistri, svoje težave zmorejo sanirati brez kakšnih prilagoditev in pomoči in ni nobenega razloga, da ne bi mogli postati zdravniki ali pravniki ali karkoli pač že. Gojc je celo scenarije pisal.:)))

BEDAK!

Kje gori?

A tu na Monu?

Odgovor na objavo uporabnika
blabla860, 14.11.2022 ob 17:58

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 2280, 14.11.2022 ob 17:51

Odgovor na objavo uporabnika
oooooooooooo, 14.11.2022 ob 15:33

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 2280, 14.11.2022 ob 15:26

OŠ ni niti najmanj dokaz inteligence. Najboljše v ocenah so marljive punčke, ki so se sposobne več ur učiti. OŠ je zelo zahtevna, veliko bolj kot pred leti, in resnično brez težav so le malokateri učenci. Dislektiki npr. imajo lahko visoko razvito inteligenco, v OŠ pa komaj lezejo. Potrebno je najti močna področja in jih v tem vspodbujati. Eno šolo mora skljukat, potem pa so zelo uspešni v svojem poslu. Velikokrat bolj od odličnjakov v OŠ. Pišem kot učiteljica in mama dislektika.

Spet ena, ki fantazira o dislektičnih genijih in nesposobnih odličnjakih. Dobro, da mene nisi učila.

 

Dislektiki res ne bodo zdravniki (po uradni medicini) in pravniki, verjetno tudi ne univerzitetni profesorji, je pa zelo verjetno, da bodo zelo uspešni v svojem poklicu. Če ti je cilj v življenju postati zdravnik ali pravnik in nimaš učnih težav, si lahko srečen. A sreče so lahko tudi marsikje drugje. Še vedno bom učiteljica, ki bom poskusila gledati na učenca kot posameznika in ga bodriti na njegovih dobrih področjih.

Verjetno si zamešala vse te novodobne diagnoze, kjer imajo podpovprečno zmogljivi otroci diagnozo disleksija oz. bralno napisovalne težave. Ker jim ne morejo napisati, da gre za lažjo ali zmerno duševno motnjo, ker bi v tem primeru morali iti v posebno šolo. Ker starši nočejo, da gre otrok v posebno šolo, si strokovnjaki zmišljujejo motnje (disleksija), da lahko ostane v navadni šoli. Veliko otrok, ki naj bi bili dislektični, ima v bistvu znižane sposobnosti.

Drugače pa so dislektiki lahko zelo bistri, svoje težave zmorejo sanirati brez kakšnih prilagoditev in pomoči in ni nobenega razloga, da ne bi mogli postati zdravniki ali pravniki ali karkoli pač že. Gojc je celo scenarije pisal.:)))

Lubi bog, ženska, kot trdiš v nadaljnjih postih, bi naj vi postavljali diagnoze oz. določali kako takim otrokom pomagati, torej ste v prvi vrsti krivci za zmedo na področju odločb vi, ki izdajate odločbe, ki niso v skladu z otrokovim stanjem? Pod pretvezo disleksije tlačite noter duševne motnje? Ali se vi sploh zavedate, kakšno krivico delate tistim otrokom, ki imajo dejansko disleksijo?

Zmrazi me, ko berem take poste, zmrazi ob misli, da bi taki ljudje delali z otroci, sploh takimi, ki imajo zaradi takšnih in drugačnih okoliščin težave. In če se vi imenujete stroka, je to velik madež za vašo stroko.

 

Zato je treba diagnoze ADHD, disleksija in kar je še druge sodobne navlake, ki so samo krinka za druge stvari, ukiniti.

Odgovor na objavo uporabnika
friule, 14.11.2022 ob 22:40

Zato je treba diagnoze ADHD, disleksija in kar je še druge sodobne navlake, ki so samo krinka za druge stvari, ukiniti.

Če te diagnoze dajejo tako slabo usposobljeni ljudje, kot se tu piše, je porazno stanje na področju odločb, posledica tega in ne zahtev staršev in otrok.

Odgovor na objavo uporabnika
citiram, 14.11.2022 ob 19:43

Ni res, v šoli te ne naučijo nič uporabnega za kasneje. 

Mene je sola naucila veliko uporabnega za zivljenje. Ce pa ti menis, da ni tako, pa za naprej  mirno ukinemo in bomo imeli milijarde nepismenih otrok, saj sola jih ne nauci nic uporabnega za kasneje.

Zgleda si ti polpismena brat in pisat se otroci naučijo do 3. razreda, lahko pa tudi prej, če se starši doma ukvarjajo z otroki, ne pa jim postavijo tablico in pravljico na YT!

Nisem vedela, da so spremenili definicijo sole. Kako se imenujejo prvi trije razredi po novem?

Odgovor na objavo uporabnika
Emanuela796, 14.11.2022 ob 14:56

Staršem je zelo težko razumeti, da je njihov otrok pač butast, da v življenju ne bi veliko dosegel, ne bi znanstvenik, ampak aranžer, frizer…Niso vsi otroci pametni, veliko je neumnih, a o tem se ne govori.  Da imaš v OŠ slabe ocene, ti to že nekaj pove. Do gimnazije verjetno tak otrok nikoli ne pride.

Seveda to praviš zato, ker si sama budala, ki je nikoli ni zanimalo miljon stvari. Tudi uspešna nisi in zato ves čas preživiš tu na forumu.

 

Odgovor na objavo uporabnika
malobupana, 14.11.2022 ob 14:42

Vedno poslušam, kako je OŠ lahka in kako lahko je imeti 4 in 5, če si le malo brihten in sposoben, moja hči v 7. razredu pa pri lahkem predmetu test piše 1. Mislim, da jo res vidim precej realno in niti slučajno ni butasta, zanima jo milijon stvari, šolska snov pa ne.

Kako takega otroka motivirati, če sam ne najde interesa, … če sploh? Vpis v SŠ ji je še preveč oddaljen, da bi se resno zavedala, kako pomembne so točke. Pri pouku ne posluša, ampak sanja, doma pa bere, namesto da bi se učila. Ima strukturo, red in urnik, a če ji ves čas ne gledam pod prste, odbluzi v svoje svetove.

Po svoje jo razumem, ko gledam, kaj se učijo, zna biti tako neživljenjsko in dolgočasno … pri naravoslovju recimo piflarija namesto realnega znanja, ampak vseeno je šolo treba narediti.

Imate kakšen dober nasvet?

 

Pri nas je bilo enako. Na žalost sem se morala dol usest in naši deklici začet delat povzetke iz balasta od balasta, da se je prebila do bistva, se tisto naučila in pokazala znanje.

Mene je minevalo, kaj ne bi otroka.

Vse več mam sedi z otrokom pri učenju in nalogah, ker so učbeniki danes katastrofa.

 

Odgovor na objavo uporabnika
Nič novega, 14.11.2022 ob 23:41

 

Pri nas je bilo enako. Na žalost sem se morala dol usest in naši deklici začet delat povzetke iz balasta od balasta, da se je prebila do bistva, se tisto naučila in pokazala znanje.

Mene je minevalo, kaj ne bi otroka.

Vse več mam sedi z otrokom pri učenju in nalogah, ker so učbeniki danes katastrofa.

 

Tole je zelo slaba metoda, ker ji bo skodila kasneje. Namesto, da ji ti delas povzetke, jo nauci, kako izlusciti bistvo.

AVTORICA, kako veš, da nima kakšne učne motnje?

 

Odgovor na objavo uporabnika
citiram, 14.11.2022 ob 23:49

Tole je zelo slaba metoda, ker ji bo skodila kasneje. Namesto, da ji ti delas povzetke, jo nauci, kako izlusciti bistvo.

Nič bat, je bila poleg, ko sem delala povzetke. Je vseeno nekaj odnesla.  Se pa drugače strinjam s teboj.

Moja hci je bila za ucne tezave obravnavana na SCOMS v Siski. Psiholog, logoped in specialni pedagog. Nobenih zdravnikov in nevrologov ni bilo vkljucenih.

Odgovor na objavo uporabnika
ena mama506, 14.11.2022 ob 22:51

Če te diagnoze dajejo tako slabo usposobljeni ljudje, kot se tu piše, je porazno stanje na področju odločb, posledica tega in ne zahtev staršev in otrok.

Ljudje so zelo dobro usposobljeni, problem so starši, ki se ne strinjajo s tem, da gre otrok v posebno šolo dokler ne poskusi v navadni šoli. Torej si ti za to, da se otroka, ki ima nižje sposobnosti, takoj usmeri v posebno šolo, ne glede na to kaj menijo starši? Pač ne gre tako! A ti bi svojega otroka takoj ruknila v posebno šolo, niti možnosti mu ne bi dala, da poskusi v prvem razredu navadne šole in gre s svojimi prijatelji iz vrtca v šolo??

Odgovor na objavo uporabnika
dajte nehat, 15.11.2022 ob 06:26

Ljudje so zelo dobro usposobljeni, problem so starši, ki se ne strinjajo s tem, da gre otrok v posebno šolo dokler ne poskusi v navadni šoli. Torej si ti za to, da se otroka, ki ima nižje sposobnosti, takoj usmeri v posebno šolo, ne glede na to kaj menijo starši? Pač ne gre tako! A ti bi svojega otroka takoj ruknila v posebno šolo, niti možnosti mu ne bi dala, da poskusi v prvem razredu navadne šole in gre s svojimi prijatelji iz vrtca v šolo??

Res je. Lahko je pametovat ko ne gre za tvojega otroka. Če bi bil tvoj bi pa poskusila vse, kar je možno da bi bil v navadni OŠ. Če se kasneje izkaže, da ne gre pač ne gre. Še vedno gre lahko v tretjem razredu v posebno šolo. kot starš pa veš, da si vse naredil.

Odgovor na objavo uporabnika
Tako je582, 15.11.2022 ob 05:44

Moja hci je bila za ucne tezave obravnavana na SCOMS v Siski. Psiholog, logoped in specialni pedagog. Nobenih zdravnikov in nevrologov ni bilo vkljucenih.

Saj to je vsem jasno, razen haložanki ki se javlja še iz drugih nickov. Ona misli da nevrološka slika lahko pokaže disleksijo in jo potrdi. Ajej, no. kot so gor povedali, lahko pokaže različne možganske valove ki pa sami po sebi nič ne povejo. Mojemu bratu so po prometni nesreči delali tiste nevrološke slike možganov in rekli da bi po tej sliki moral biti hrom. Pa ni bil niti takrat, kaj šele potem. disleksijo dokazujejo s testi, testirajo psihologi ali specialni pedagogi. Nevrološka slika je lahko priloga ne pa dokaz da gre za disleksijo. Una haložanka bluzi. Njena sestra ali brat sta očitno izsilila od pediatra da je otroka poslal k nevrologu ali pa ima tudi drugače nevrološke težave. nevrologi v nobeni komisiji ne potrjujejo disleksije.

pa si pomislila da ne zna izluščiti bistva, ker je za to potrebna že višja stopnja inteligence? Otroci z nizkim IQjem ne znajo izluščati bistva. Vem, ker imam takega doma. Ni varijante ga naučit kaj je v nekem besedilu bistvo. Njemu je vse enako pomembno.

Imam dva otroka, vedno odličnjaka, danes imata magisterij težjih fakultet.   Nikoli se nismo ukvarjali z njuno šoli, niti z gimnazijo.   Enkrat na leto govorilne ure in to je to. Tudi na gimnaziji. Ni bilo potrebe, da se sploh vtikamo v šolske zadeve. Vem, da mi je bilo veliko prihranjenega. Otroci so taki in drugačni.

Še vedno gre tak otrok lahko na Waldorfsko šolo. Sicer je za plačat, s jo vsak naredi.

Odgovor na objavo uporabnika
zakaj pa ne, 14.11.2022 ob 21:40

Torej ne postavite diagnoze vendar jo, da izdate odločbo ali kako? Pa če guglam je disleksija nevrološka posebnost in ne motnja, zakaj pravite motnja? Pa če je nevrološka, kako da ne postavi diagnoze nevrolog? Tu je toliko nesmislov, da ni čudno, da ni nič jasno nikomur? In če nima nevrolog pravih testov, kako jih imate potem vi? In še nekaj kar me moti, za specialno pedagoginjo se v svojih začetnih postih zelo grdo izražaš, butasti otroci, pa da jim bi ti rekla, da so butasti, tole se meni ne zdi vredu niti za trgovko, kaj šele za specialna pedagoginjo. Ne vem no, če že stroka ima tako mnenje o otr0cih s težavami, zakaj ne bi imeli še vrstniki.

disleksija je motnja in ne bolezen. A si vedela, da ima skoraj 80% otrok v prvem in drugem razredu določene težave z zapisom, ki spominjajo na disleksijo? To potem z vajo pri veliki večini izzveni, pri nekaterih ostane. Zato zapišejo bralno pisne težave in ne disleksija. Tudi moja hči je v 2. razredu imela te težave, pa so potem same izzvenele do 4. razreda. Testirajo seveda specialni pedagogi ki imajo teste, ki dokazujejo te težave, nobena nevrološka slika tega ne more dokazat, lahko samo kaže na možnost da ima otrok te probleme. Ravno tako je lahko nevrološka slika popolnoma normalna, pa ima otrok vseeno probleme z zapisom. Res ne vem, česa ne zastopite. tista specialna pedagoginja je pa pač povedala tako kot je. Brez olepšav. Vi ste seveda vajeni na olepševanja. Zagotovo v svojih pogovorih ne reče, da je otrok butast, ampak da ima duševno motnjo. Kar pa je isto sranje, samo lepše povedano.

Odgovor na objavo uporabnika
Ulla725, 15.11.2022 ob 06:54

Imam dva otroka, vedno odličnjaka, danes imata magisterij težjih fakultet.   Nikoli se nismo ukvarjali z njuno šoli, niti z gimnazijo.   Enkrat na leto govorilne ure in to je to. Tudi na gimnaziji. Ni bilo potrebe, da se sploh vtikamo v šolske zadeve. Vem, da mi je bilo veliko prihranjenega. Otroci so taki in drugačni.

Ker sta bistra. Taka sta moja prva dva, sploh ne vem, da sta v šolo hodila, pa same petice povsod. Da bi se kdaj dejansko učila, se sploh ne spomnim. Tretja je pa druga pesem, je imela probleme in potrebuje več učenja za slabše rezultate kot sinova. Ima pa zato delovne navade, ki ji tudi na fakulteti zelo koristijo.

Ne bi imela težav s sprejemanjem tega, da je otrok podpovprečno inteligenten, če bi bilo to res, vendar je malo težko otroka, ki ogromno bere in ga ogromno stvari zanima, označiti za butastega, ni res? In je otrok len, če si za ves teden vnaprej naredi urnik učenja, se usede, si dela miselne vzorce itd., potem pa se vseeno nič ne nauči? Disleksije nima, ne vem, kakšno učno težavo bi še lahko imela … enostavno ne vem, v čem je problem. Če odmislim ocene, ne vidim težave, ker ima že zdaj kup idej o tem, kaj bi v življenju počela, a šolo bo morala narediti.

Aha že razumem, POSEBNA ŠOLA je dostikrat priporočljiva za bolj inteligentme učence. Saj le ti imajo dostikrat učne motnje.

Kako pa obravnavajo otroke, ki pri 7 letih berejo knjige za odrasle in pri 10ih ruske klasike? Ki že od 3 leta naprej gledajo filme namenjene odraslim in prosijo starše za razlage, ker nemorejo brati podnapisov. Ki imajo pri 7 letih filozofske pogovore o smrti. Ki se morajo v vrtcu pogovarjati z odraslimi saj nihče od njihovih sovrstnikov bodočih odličnjakov ne zastopi nič o čemer jim govorijo.

Torej takim otrokom v POSEBNI ŠOLI pomagajo razviti njihove nadvpovprečne sposobnosti?

 

Ker pred meseci sem se pogovarjal z neko zelo verjetno neuspešno in slaboumno žensko, ki je branila šolski sistem in mi ni znala dati odgovorov.

New Report

Close