Otrok v OŠ – sposoben, slabe ocene
Očitno je sposobna toliko kot pokažejo ocene. S tem se boš morala sprijazniti, če en najdeš druge rešitve, da jo pripraviš do tega, da pokaže kaj več.
Veš, sposobnost ni samo strogo izmerjen IQ,je tudi sposobnost samostojnega učenja, sposobnost koncentracije, sposobnost dojemanja resnosti situacije v določenih letih itd.
Danes je to velik problem med mladimi. Deloma tudi zaradi vseh telefonov in računalnikov, ki jim kradejo pozornost, so jim toliko zanimivi, da jih premamijo in pešajo na drugih področjih.
Razumem pa, kaj hočeš povedati. Ampak če otrok nima v sebi nekega silnega interesa za šolo, ne čuti odgovornosti do tega, potem boš pri teh letih težko kaj spremenila.
tukaj je še puberteta, pa polna glava neumnosti, prve zaljubljenosti in vse živo.
Poskušaj se veliko pogovarjat z njo. Ne težit. Pogovarjat. O vsem.Tudi o prihodnosti. Mogoče bo potem dojela, da bo svoje želje in sanje lažje uresničila, če bo imela neko izobrazbo v življenju.
albanc, 15.11.2022 ob 11:03
Kokoši👹👹👹👹👹👹👹, 15.11.2022 ob 10:44
albanc, 15.11.2022 ob 10:30
Kokoši👹👹👹👹👹👹👹, 15.11.2022 ob 10:11
dorotea305, 15.11.2022 ob 09:45
Cilj ne bi smel biti v “enako brihtnih” ampak v brihtnih na različnih nivojih in različnih področjih. Žal smo pa še zelo daleč od razumevanja tega, kaj šele uresničevanja ….
Eni so na vseh učnih področjih manj sposobni. To ne pomeni, da nimajo šans v življenju, ampak žal je šolski sistem v oš naravnan na akademsko raven. Tako učenci, ki so manj sposobni in imajo velike težave pri matematiki, jezikih, pri učenju nasploh, pa se morajo na silo učiti korenjena, prislovnih določil itd., postanejo vedenjski problemi v 7. razredu, če ne prej. Namesto da bi imeli kot nemci dvotirni sistem in bi otroci, ki pač niso za naprej v gimnazije, imeli več tehničnih predmetov, več predmetov z ročnimi spretnostmi itd. Fant bo lahko dober vodovodar in bo mastno služil, ampak mi ga v višjih razredih oŠ zapečatimo. Saj sam vidi, da ne zmore kot bolj bistri sošolci, toliko ni neumen. In potem se lahko dokaže samo v disciplinskih prekrških, samo neumnosti mu gredo po glavi. Zgrešen šolski sistem. Po drugi strani tisti bolj bistri spet nimajo možnosti prosperirati kot je treba, ker se učitelji ukvarjajo samo s temi manj zmožnimi in z disciplino. Potem pride tak odličnjak na gimnazijo, tam pa dobiva dvojke, ker se pač osnov niso naučili iz oš. Tak sistem je krivičen do vseh.
“dorotea305”,
Spet zamenjala vzdevek. 😖
Pa kaj te plačujejo za to?
No jaz sem imel nepremostljive težave pri naravoslovnih predmetih in pri jezikih zaradi disleksije(branje mi ni povzročalo težav, razen tega da določenih slovenskih besed nikoli nisem mogel izgovoriti pravilno in bral sem počasneje, veš niso vse disleksije iste).
TOREJ SEM MANJ SPOSOBEN!
Še vedno mi pa nisi razložila zakaj niso bili sposobni imeti bodoči odličnjaki v vrtcu z menoj pogovora o vprašannih, ki so se mi porodila ob gledanju filmov namenjenim odraslim?
Zakaj 7 letniki se niso znali z menoj pogovarjati o vprašanju smrti?
Zakaj se 10 letniki z menoj niso zmogli pogovarjati o težjih literalnih delih in o temah, ki sem jih videl v zahtevnih umetniških filmih?
Zakaj so izpadli odličnjaki z mano manj sposobnim otrokom pri teh pogovorih bebavi???????
Zakaj mi potem učitelj pribije, da jaz imam pa ziher IQ 150, če sem manj sposoben otrok??????
Tega pa ne znaš pojasniti?
ma ti si prišel iz albanije, zato določenih slovenskih besed nisi znal izgovarjat.:)) Nobenih težav pri branju praviš? In kdo ti je dal diagnozo? Kar sam?
Zakaj se sedemletniki s teboj niso pogovarjali o smrti? Mogoče ker si se jim zdel morbiden? Ker so te zanimale čudne teme? Si kdaj ubijal male živali? Zakaj je učitelj rekel, da imaš IQ 150, ker si manj sposoben? Najbrž si ves čas pametoval, kako si bister, pa se te je naveličal? daj nehaj že s svojimi problemi, spet boš zasmetil temo in bo zopet govora samo o kokoši, njegovih učnih težavah in gejevstvu….. da se ti da
Lej idiot, kot prvič sem rojen tu, moji starši so govorili odlično slovensko.
Ne učitelj je omenjal IQ 150, to da sem manj sposoben pa leti na teorijo od te “ženske” ki jo komentiram. Vidim da nisi sposoben razumeti ne konteksta, ne ničesar. Učitelji so me zlorabljali, češ da sem nadvpovprečen in da imam zanalašč enke.
Ja razumem, da je smrt zate čudna tema. Popolnoma razumem, da je nekaj najbolj osnovnega in usodnega v življenjih zate osnovna tema, če pa si mentalno hendikipiran in čustveno bolj zaostal kot jaz pri 7 letih. Seveda filozofija, psihologija in zahtevna literatura, ki odpira bustvena življenska vprašanja so vse čudne teme.
Daj prosim bodi raje tiho, ker z tako življensko nezrelim in čustveno hendikipiranim primitivcem nemorem razpravljati.
smrt zame ni nobena čudna tema. Pravim da je čudna tema za sedemletnika. ampak eni so morbidni cel lajf, že kot otroci.
Če ti je učitelj rekel da imaš iq 150, si mu verjel iz prve? Zakaj pa nisi verjel tistim ki so rekli, da si butelj? Pa tistim ki so rekli da imaš nalašč enke? Kaj torej, počas si bral, pa izgovarjat nisi znal besed. Logopedske težave? Kako si prebiral zahtevne knjige za odrasle pri sedmih letih če praviš, da si počas bral? Eno knjigo na pol leta? težave si torej imel pri naravoslovnih predmetih in pri jezikih, praktično povsod torej. bah, ti si bil slepa kura, ki kdaj tudi zrno najde. ko si našel tisto zrno, so te pa pohvalili to je vse. Ker si bil globoko pod povprečjem pri ocenah, so vsakič, ko ti je ratalo kaj povprečnega povedat, mislili, da si ameriko odkril. od tod tista pripomba učitelja o 150 iq-ja. Pa mal te je hotel spravit v boljšo voljo, ti pa takoj zagrabil, LOL.
Ja bralci tako odreagira ta zavožena oseba, ko vidi, da me ne zmore dohajati. Zaradi svoje nemoči postane popadljiva kot pes.
Lej ti “albanc”,
Oprosti sam kaj naj jaz tebi razlagam? Saj pišem na široko in podrobno a dosežem le to da se zmedeš. Saj ti logika in razumevanje napisanega gresta izredno slabo. Če bi jaz pisal na kratko bi bilo še slabše saj si vajeno delati svoje nesmiselne zaključke.
Torej prebralo si o disleksiji na netu in zdaj govoriš kot, da je ena sama vrsta disleksije?
Naprimer bral sem knjigo, 700 strani, kjer sta dve osebi imeli podobni imeni, celo knjigo sem se mučil zaradi tega. In polno podobnih težav sem imel, npr. nisem znal izgovoriti besed. Pri pisanju sem imel tipične težave, ampak ti jih ne bom ponovno razlagal ker nimaš pojma o teh stvareh. Zato mi niti slovnica ni šla.
Zakaj nisem verjel tistim, ki so mi rekli da sem butelj? Zato ker mi v dobi šolanja nikoli nihče rekel, da sem butelj. Rekli so kvečjemu, da so se bali zmano pogovarjati, da ne bi izpadli butasti (bivši sošolci).
Učiteljice pa so rekle kakšne zahtevne knjige berem in da so moji sošolci še otroci kot vsi ostali otroci in se z njimi o teh stvareh ne morem pogovarjati, da so še preveč nezreli za te stvari in jih zanimajo tipične stvari za njihova leta.
To kako ne razumeš naprimer mojega stanja(učni problemi), ki ti ga opisujem, kaže le na to KAKO NIMAŠ BLAGEGA POJMA IN RAZUMEVANJA TEH STVARI IN KAKO NEKREDIBILNO JE BILO TVOJE KOMENTIRANJE O TEH ZADEVAH SKOZI VSO TEMO. To kako spreminjaš vzdevke pa kaže kako motena oseba si in tudi zelo neinteligentna, da misliš, da se te ne bo spregledalo.
pišeš: “smrt zame ni nobena čudna tema. Pravim da je čudna tema za sedemletnika. ampak eni so morbidni cel lajf, že kot otroci.”
Ja seveda, da je zate čudna tema za sedemletnika, saj sam nisi bil tak 7 letnik.
Sicer pa to kako temu praviš da je “morbidno” kaže le na to kakšen čustveni kripelj in hendikepiranec si.
Jaz sem se zanimal za smrt že pri 3 letih. Pri petih letih sem postal vegeterjanec saj nisem hotel biti sodelujoči člen pri pobijanju živali.
Pri zavračanju mesa sem svinjsko trpel saj sem oboževal meso.
Tak otrok sem bil. Pri treh letih hotel gledati filme namenjene odraslim in spraševal o odraslih vprašanjih. itd.
eh no, 15.11.2022 ob 09:22
tajda978, 15.11.2022 ob 09:00
Anonimno 2280, 14.11.2022 ob 17:51
oooooooooooo, 14.11.2022 ob 15:33
Anonimno 2280, 14.11.2022 ob 15:26
OŠ ni niti najmanj dokaz inteligence. Najboljše v ocenah so marljive punčke, ki so se sposobne več ur učiti. OŠ je zelo zahtevna, veliko bolj kot pred leti, in resnično brez težav so le malokateri učenci. Dislektiki npr. imajo lahko visoko razvito inteligenco, v OŠ pa komaj lezejo. Potrebno je najti močna področja in jih v tem vspodbujati. Eno šolo mora skljukat, potem pa so zelo uspešni v svojem poslu. Velikokrat bolj od odličnjakov v OŠ. Pišem kot učiteljica in mama dislektika.
Spet ena, ki fantazira o dislektičnih genijih in nesposobnih odličnjakih. Dobro, da mene nisi učila.
Dislektiki res ne bodo zdravniki (po uradni medicini) in pravniki, verjetno tudi ne univerzitetni profesorji, je pa zelo verjetno, da bodo zelo uspešni v svojem poklicu. Če ti je cilj v življenju postati zdravnik ali pravnik in nimaš učnih težav, si lahko srečen. A sreče so lahko tudi marsikje drugje. Še vedno bom učiteljica, ki bom poskusila gledati na učenca kot posameznika in ga bodriti na njegovih dobrih področjih.
bravo
Sem mama treh “pridnih” odličnjakov in enega “lenega” dislektika.
Jaz vem koliko truda in časa je naš “lenuh” vložil v OŠ in bil “samo” dober. Imam primerjavo doma.
Zdaj je v četrtem letniku srednje šole, kjer ima predmete, ki ga zanimajom (ne vsi) in razmišlja o vpisu na fax.
Zame so vsi moji otroci zelo pridni…se učijo in znajo prijeti tudi za delo, so pošteni, prijazni….
niso pa vsi enako brihtni, ne? Bojite se reči bobu bob, to je vse. Eni starši se ne pretvarjamo in vidimo razliko med sorojenci, drugi se pretvarjate in vas je strah priznati, da je kakšen od vaših otrok pač manj inteligenten. Zakaj toliko strahu? Resnica je pač taka. Imamo standardizirane teste za merjenje IQja, ni to nekaj na pamet.
To ne pomeni, da je otrok, ki je manj bister, kaj manj vreden. A se tega bojite? Lahko ima več dobrih lastnosti, ki jih bistrejši sorojenci nimajo. Ampak roko na srce, eni so bistrejši, drugi manj bistri, tretji pod povprečjem. Tako težko priznat?
Nisem razumela tega, da je treba govorit o brihtnosti. Kaj pa brihtnost sploh je? Moj prvi otrok je perfekcionist že od prvega razreda OŠ. Stalno se je učil, vedno se mu je zdelo, da zna premalo, stalno si je želel, da preverjam njegovo znanje. Rezultat same petice v oš in odličnjak tudi v gimnaziji…Ali praviš, da je brihten? Drugi bolj flegmatik, zanima ga 101 stvar. Na svojo željo je imel še en kup obšolskih dejavnosti….same petice…Ali je bolj brihten od starejšega ? Tretji … velik ljubitelj matematike, nikoli ni želel na nobeno matematično tekmovanje, OŠ delal z levo roko, pravdober, s peticami pri matematiki, fiziki, kemiji. V srednji šoli, odličnjak, zdaj na faksu mu gre tudi odlično. Je on bolj ali manj brihten od starejših dveh? In naš četrti, ki je še v srednji šoli in (šele) zdaj blesti pri programiranju….
Boš ti to povedala kdo pri nas se ti zdi brihten? Še vedno trdim, da je pridnost, delavnost in poštenost tisto na kar sem ponosna pri vseh šterih, niso ocene v OŠ tiste, ki jih določajo in oblikujejo. In največ bo štelo ko bodo zadovoljni z delom, ki ga bodo opravljali, pa karkoli to pač bo.
tajda978, 15.11.2022 ob 12:09
Nisem razumela tega, da je treba govorit o brihtnosti. Kaj pa brihtnost sploh je? Moj prvi otrok je perfekcionist že od prvega razreda OŠ. Stalno se je učil, vedno se mu je zdelo, da zna premalo, stalno si je želel, da preverjam njegovo znanje. Rezultat same petice v oš in odličnjak tudi v gimnaziji…Ali praviš, da je brihten? Drugi bolj flegmatik, zanima ga 101 stvar. Na svojo željo je imel še en kup obšolskih dejavnosti….same petice…Ali je bolj brihten od starejšega ? Tretji … velik ljubitelj matematike, nikoli ni želel na nobeno matematično tekmovanje, OŠ delal z levo roko, pravdober, s peticami pri matematiki, fiziki, kemiji. V srednji šoli, odličnjak, zdaj na faksu mu gre tudi odlično. Je on bolj ali manj brihten od starejših dveh? In naš četrti, ki je še v srednji šoli in (šele) zdaj blesti pri programiranju….
Boš ti to povedala kdo pri nas se ti zdi brihten? Še vedno trdim, da je pridnost, delavnost in poštenost tisto na kar sem ponosna pri vseh šterih, niso ocene v OŠ tiste, ki jih določajo in oblikujejo. In največ bo štelo ko bodo zadovoljni z delom, ki ga bodo opravljali, pa karkoli to pač bo.
Ti tvoji so vsi v rangu tam tam. Moraš dobiti še petega, s katerim boš morala za mizo sedeti, če boš hotela, da dobi tisto dvojko, pa še takrat bo komaj komaj. No, potem se pa spet slišimo, pa boš povedala, ali so vsi enako bistri ali kakšen odstopa.:))
Kokoši👹👹👹👹👹👹👹, 15.11.2022 ob 11:41
Ja bralci tako odreagira ta zavožena oseba, ko vidi, da me ne zmore dohajati. Zaradi svoje nemoči postane popadljiva kot pes.
Lej ti “albanc”,
Oprosti sam kaj naj jaz tebi razlagam? Saj pišem na široko in podrobno a dosežem le to da se zmedeš. Saj ti logika in razumevanje napisanega gresta izredno slabo. Če bi jaz pisal na kratko bi bilo še slabše saj si vajeno delati svoje nesmiselne zaključke.
Torej prebralo si o disleksiji na netu in zdaj govoriš kot, da je ena sama vrsta disleksije?
Naprimer bral sem knjigo, 700 strani, kjer sta dve osebi imeli podobni imeni, celo knjigo sem se mučil zaradi tega. In polno podobnih težav sem imel, npr. nisem znal izgovoriti besed. Pri pisanju sem imel tipične težave, ampak ti jih ne bom ponovno razlagal ker nimaš pojma o teh stvareh. Zato mi niti slovnica ni šla.
Zakaj nisem verjel tistim, ki so mi rekli da sem butelj? Zato ker mi v dobi šolanja nikoli nihče rekel, da sem butelj. Rekli so kvečjemu, da so se bali zmano pogovarjati, da ne bi izpadli butasti (bivši sošolci).
Učiteljice pa so rekle kakšne zahtevne knjige berem in da so moji sošolci še otroci kot vsi ostali otroci in se z njimi o teh stvareh ne morem pogovarjati, da so še preveč nezreli za te stvari in jih zanimajo tipične stvari za njihova leta.
To kako ne razumeš naprimer mojega stanja(učni problemi), ki ti ga opisujem, kaže le na to KAKO NIMAŠ BLAGEGA POJMA IN RAZUMEVANJA TEH STVARI IN KAKO NEKREDIBILNO JE BILO TVOJE KOMENTIRANJE O TEH ZADEVAH SKOZI VSO TEMO. To kako spreminjaš vzdevke pa kaže kako motena oseba si in tudi zelo neinteligentna, da misliš, da se te ne bo spregledalo.
pišeš: “smrt zame ni nobena čudna tema. Pravim da je čudna tema za sedemletnika. ampak eni so morbidni cel lajf, že kot otroci.”
Ja seveda, da je zate čudna tema za sedemletnika, saj sam nisi bil tak 7 letnik.
Sicer pa to kako temu praviš da je “morbidno” kaže le na to kakšen čustveni kripelj in hendikepiranec si.
Jaz sem se zanimal za smrt že pri 3 letih. Pri petih letih sem postal vegeterjanec saj nisem hotel biti sodelujoči člen pri pobijanju živali.
Pri zavračanju mesa sem svinjsko trpel saj sem oboževal meso.
Tak otrok sem bil. Pri treh letih hotel gledati filme namenjene odraslim in spraševal o odraslih vprašanjih. itd.
Torej zaključek “babnice”, ki je pod stotimi vzdevki okopirala to temo je, da bi me moral šolski sistem usmeriti v to, da postanem vodovodar, avtomehanik ali pleskar. Saj bi potem lahko končno bil med sebi enakimi ljudmi(npr.vodovodarji, avtomehaniki, pleskarji…) s katerimi bi se lahko pogovarjal o literaturi, umetnosti, umetniški kinamatografiji, literaturi, filozofskih vprašanjih, psihologiji itd. Torej o vseh stvareh s katerimi se nisem mogel z odličnjaki v šoli. In še danes ko jih srečam kot akademike in razne doktorje jih sesujem v pogovoru na teh področjih saj nimajo pojma o ničemer drugem razen o svojem področju za katerega so se izučili.
Emanuela796, 14.11.2022 ob 14:56
Staršem je zelo težko razumeti, da je njihov otrok pač butast, da v življenju ne bi veliko dosegel, ne bi znanstvenik, ampak aranžer, frizer…Niso vsi otroci pametni, veliko je neumnih, a o tem se ne govori. Da imaš v OŠ slabe ocene, ti to že nekaj pove. Do gimnazije verjetno tak otrok nikoli ne pride.
debilke na kup…ti pa si res tele od babe. Res. Debilna ko kup dreka.
Ker je večina odgovorov res butastih in ker jih pišejo večinoma mame,ki dajo vse na imiđ in mora zatorej bit njihov sonček najmanj odličnjak in iti obvezno na gimnazijo,bom pa jaz napisala takole.
Imam sina, logik v božjo mater,vse po liniji najmanjšega odpora. Kar se ni trebalo učit 5,kar ja,3 ali 4 (govorim o 7,8 in 9.r,prej skozi vse 5). Ne bi se učil ker je brezveze,ker nikjer ne šteje,škoda časa v glavnem. V zadnjem momentu si premisli glede SŠ. Prvi letnik spet po liniji najmanjšega odpora,s čim manj učenja. Angl.5,vse ostalo kar nekaj. Ampak glej ga zlomka…2.letnik…naenkrat ga vidim pred testi sedeti za knjigami. Poba se začel učit, že cel nabor 4 in 5.
Hja. Mogoče se enim tak otrok zdi butast,je pa daleč od tega. Potrebuje čas in voljo,pa vse gre.
Če je za ene od vas življenje najstnika samo učenje in doseganje najvišjih ocen,da lahko po inst.in fb mahate s spričevali in glumite prfect starša…naj bo. Za vas.
Moj otrok je zadovoljen,jaz tudi in to je to kar šteje.
Lenoba ni vedno slaba navada. Se še bojo nadelali v življenju.
Kokoši 👹👹👹👹👹👹👹, 15.11.2022 ob 19:03
Torej zaključek “babnice”, ki je pod stotimi vzdevki okopirala to temo je, da bi me moral šolski sistem usmeriti v to, da postanem vodovodar, avtomehanik ali pleskar. Saj bi potem lahko končno bil med sebi enakimi ljudmi(npr.vodovodarji, avtomehaniki, pleskarji…) s katerimi bi se lahko pogovarjal o literaturi, umetnosti, umetniški kinamatografiji, literaturi, filozofskih vprašanjih, psihologiji itd. Torej o vseh stvareh s katerimi se nisem mogel z odličnjaki v šoli. In še danes ko jih srečam kot akademike in razne doktorje jih sesujem v pogovoru na teh področjih saj nimajo pojma o ničemer drugem razen o svojem področju za katerega so se izučili.
In kaj si zdaj? Socialkar, ki filozofira na monu?
no ja, 16.11.2022 ob 07:03
In kaj si zdaj? Socialkar, ki filozofira na monu?
Točno to, nič ni. Namesto da bi šel za vodovodarja in dobro služil, če bi bil dober, je bolje biti brez izobrazbe in na monu 24/7 in zasrati vsako temo. Dejansko, sam praviš, da si ostal z OŠ, kaj se potem zdaj tukaj pizdiš, če ti nekdo reče, da bi bilo bolje, če bi bili taki kot ti vodovodarji, keramičarji …. a ti je to izpod časti? Vleči socialo pa ne?
Ej ZAVOŽENKA,
če bi bila ti zadovoljna ženska, ki bi imela svoje življenje potem ne bi cele dneve pod 1000 različnimi vzdevki operirala tu na starševskem čveku.
Praktično noben se ne strinja s tabo v tej temi(!!!), a se ti sploh zavedaš tega kok te bi vsi uporabniki PREZIRALI, če bi videli, da si ena in ista, ki jih tukaj jebe v glavo pod vsemi temi vzdevki in jih piše, da so njihovi otroci butasti in brani šolski sistem?
Če bi ljudje poznali resnico kdo si, bi v trenutku postala najmanj priljubljena oseba na temu forumu. In to, ko bi videla, da sem jaz neprimerno bolj priljubljen od tebe bi te to ubilo, ker tega pač mejno osebnostno moteni ljudje, ki imate sebe za najboljše in nerazumljene od sveta ne preneste. Katastrofa da bi bil jaz, ki sem tako vulgaren in žalim bolj priljubljen od tebe, ki pa nisi taka in vedno lepo pišeš, pa saj to se ti zdi nemogoče. In da ne bo pomote, ne trdim da sem eden najbolj priljubljenih, ker vem, da imam težek karakter.
Ampak ti lažniva zahrbtna podlasica se zavedaš, da ljudje niso dovolj brihtni in zato operiraš pod toliko vzdevki. Manipulatorka osebnostno motena. Smrad hinavski potuhnjen od človeka. Zavržena si bila od življenja in zato je zavržernost postalo tudi bistvo tvoje gnile osebnosti. Zato tudi završeno deluješ. Za bruhat si ti smrad od človeka.
Ampak to kar pa ti počneš je pa bolj gnilo od vseh kletvic in vulgarizmov. Kot sem ti že rekel ti si bolezen, ti si RAK, ki se širi. Zlagana strahopetna prasica, ki jo noben v življenju ne jebe 5 posto, zdaj pa tukaj zastrupljaš vse okoli.
izmerjeno brihten, 16.11.2022 ob 10:47
V OŠ sem bil brihta razreda, SŠ nikoli končal, zdravil sem se 3x do sedaj, pomagalo nič, ko bodo šla jetra, bom riknil, ampak mati še dandanes vsakemu pove, da sem full pameten. Aja nimam ure delovne dobe.
Kokoš ima prav, da vse to piše ista oseba. Bodi vsaj toliko dosledna in si delaj zapiske, ker kokoš je pisal, da so starši že pokojni. Tudi o svoji službi je pisal in zakaj je dal odpoved. Poleg tega je že veliko napisal o svoji prehrani, da živi zdravo, ne kadi, ne pije, je vegetarjanec in edine njegove razvade so beli riž, čokolada in kisla smetana. Jetra mu ne bojo šla.
tsondelsoden, 16.11.2022 ob 11:00
Kokoš ima prav, da vse to piše ista oseba. Bodi vsaj toliko dosledna in si delaj zapiske, ker kokoš je pisal, da so starši že pokojni. Tudi o svoji službi je pisal in zakaj je dal odpoved. Poleg tega je že veliko napisal o svoji prehrani, da živi zdravo, ne kadi, ne pije, je vegetarjanec in edine njegove razvade so beli riž, čokolada in kisla smetana. Jetra mu ne bojo šla.
Ja ničesar si ne zapomni ta oseba. Sem opazil. Še za par sporočil nazaj vse pozabi in potem poda butast odgovor izven konteksta in se osmeši. Prvič moja mama ni nikoli nikogar pohvalila, niti vspodbudne besede ni znala reči. Ni bila preveč optimistična oseba. In ji ženske zato niso nič manj zavidale, saj je imela določene stvari, ki so jih ji zavidale. Poleg tega pa bi lahko vedela tudi, da imam dovolj veliko bajto, da imam dva podnajemnika(ločeno)(z enim je bila prej še njegova punca) in to zadostuje za moje”skromne” potrebe. Glede socialne, pa sem vas samo provociral v temah, ki ste jih odpirali o socialkarjih. Služba ki sem jo imel pa je bila precej nad mojo izobrazbo, ker mi jo je prijatelj zrihtal. In to ni bil intimni prijatelj, je kar hetero. Samo toliko, da ne bo kdo natolceval. Tako da imam nekaj prihranjenega denarja, ki ga bom uporabil za daljše potovanje. Samo mi je pa vzela služba preveč časa in ker imam življenje samo eno sem jo pustil. Če bom rabil spet zaposlitev pa vem kam se obrniti.
Kokoši 👹👹👹👹👹👹👹, 16.11.2022 ob 16:50
Ja ničesar si ne zapomni ta oseba. Sem opazil. Še za par sporočil nazaj vse pozabi in potem poda butast odgovor izven konteksta in se osmeši. Prvič moja mama ni nikoli nikogar pohvalila, niti vspodbudne besede ni znala reči. Ni bila preveč optimistična oseba. In ji ženske zato niso nič manj zavidale, saj je imela določene stvari, ki so jih ji zavidale. Poleg tega pa bi lahko vedela tudi, da imam dovolj veliko bajto, da imam dva podnajemnika(ločeno)(z enim je bila prej še njegova punca) in to zadostuje za moje”skromne” potrebe. Glede socialne, pa sem vas samo provociral v temah, ki ste jih odpirali o socialkarjih. Služba ki sem jo imel pa je bila precej nad mojo izobrazbo, ker mi jo je prijatelj zrihtal. In to ni bil intimni prijatelj, je kar hetero. Samo toliko, da ne bo kdo natolceval. Tako da imam nekaj prihranjenega denarja, ki ga bom uporabil za daljše potovanje. Samo mi je pa vzela služba preveč časa in ker imam življenje samo eno sem jo pustil. Če bom rabil spet zaposlitev pa vem kam se obrniti.
Ja, itak. Služba vzame preveč časa, ker potem ni cajta za trolanje po monu. Torej so ti starši zapustili bajto, ti pa lepo oddajaš in to je to. Zgoraj pa pisariš, da zakaj bi se izučil za vodovodarja, če pa si bil prepameten za to. Na koncu izvemo, da se nisi izučil za nič, nobene šole nimaš, službo so ti zrihtali frendi, pa še to si pustil, ker itak ni cajta za službo.:)
S kom me mešaš ne vem, očitno ti špila v glavi da misliš, da sem jaz ista oseba kot nekdo drug in da bi očitno moral točno vedeti in si zapisovati, kaj se s teboj dogaja v lajfu. Vodovodarji so pa zate gospodje, da ne bo pomote, ne pa da jih zaničuješ zato, ker si ti bil predober in prepameten za ta poklic. Živiš pa od tega, kar si od tastarih podedoval. Ma mrš.
“ZAVOŽENKA”,
kako nemočna si videti v besednem boju z mano. Nesposobna argumentirati. Padeš le še na nizek nivo izivanja in provociranja in pokažeš kakšen nesposoben poden od človeka si.
Začneš pisati enovrstičnice. In kot bebec vse pomešaš in vse narobe sklepaš.
Glede tega, ko si komentirala to, da sem že kot sedemletnik globoko razmišljal o smrti. Vidiš sploh dojeti ne moreš, da lahko 7 leten otrok resno o temu razmišlja. To je izven tvojega dojemnja.
Tako zelo si čustveno hendikepirana in plehka, da to, da sedemletnik razmišlja o smrti povežeš le z nečim umazanim, z morbidnostjo ali s psihopatsko fascinacijo s smrtjo in pobijanjem živali. Ker verjetno še sama zrelo ne znaš o temu razmišljati glede na to kako čustveno in socialno pohabljena oseba si. Kot neinteligenten človek kar si, tudi ne moreš dojeti, da lahko nek otrok pri 10 letih bere že zahtevno literaturo, in da je že v vrtcu razmišljal o odraslih stvareh, gledal filme namenjene odraslim, imel takšna etična načela, da se je odrekel mesu čeprav ga je oboževal. To je izven tvojega dojemanja. Ker kot čustven pohabljenec in invalit nimaš niti kot odrasla takšne sposobnosti dojemanja določenih stvari kot sem jo jaz imel že v vrtcu. Moji učitelji so bili butasti in neizobraženi, če so me ocenjevali za nadvpovprečno inteligentnega in je bil edini logičen način s katerim so si pojasnili moje slabe ocene ta, da sem len in da teste namerno pišem slabo. Saj očitno o učnih motnjah niso vedeli nič. Ti verjetno niti tega nebi opazila, da se razlikujem kako od ostalih otrok, saj gotovo še ene resne knjige nisi prebrala v življenju, resen film pa je zate kakšen glupi ameriški z oskarji narejeni film. Edini način kot znaš ti prepoznati inteligentnega otroka je njegova spretnost pri naravoslovnih in jezikovnih predmetih.
Poskušal sem ti razložiti, a imaš pretrdo betico, da bi kaj dojela.
S tem kažeš le, da si popolnoma nekompetentna, da bi tu razlagala o temu kako obravnavati otroke. Ker če bi bila ti del šolskega sistema bi bila zaslužna za veliko krivic in zafuranih otrok.
Še več v debati, ki sva jo imela pred meseci si mi napisala, da ni nobene potrebe se ukvarjati z 1% nadvpovprečnih otrok, ki imajo učne težave, da se ne rabi zapravljati denarja za njih niti kaj v sistemu prilagoditi njim.
Pač ti bi jih enostavno žrtvovala, da grejo skozi pekel in da se jih uniči. Se morda ubijejo ali zabredejo v življenju. Pa je bilo dosti največjih genijev, ki so bili navpovprečni a v šoli so bili podvpovprečni. A potem so postali najpomembnejši na svetu na svojih področjih. In kar slabo mi je ob misli, da bi jih ljudje kot si ti označevali za butaste.
No oni so uspeli! Bi imel pa svet še tisočkrat več takih genijev, če jih ne bi napačni in slabi ljudje kot si ti uničili.
Kokoši 👹👹👹👹👹👹👹, 16.11.2022 ob 21:39
“ZAVOŽENKA”,
kako nemočna si videti v besednem boju z mano. Nesposobna argumentirati. Padeš le še na nizek nivo izivanja in provociranja in pokažeš kakšen nesposoben poden od človeka si.
Začneš pisati enovrstičnice. In kot bebec vse pomešaš in vse narobe sklepaš.
Glede tega, ko si komentirala to, da sem že kot sedemletnik globoko razmišljal o smrti. Vidiš sploh dojeti ne moreš, da lahko 7 leten otrok resno o temu razmišlja. To je izven tvojega dojemnja.
Tako zelo si čustveno hendikepirana in plehka, da to, da sedemletnik razmišlja o smrti povežeš le z nečim umazanim, z morbidnostjo ali s psihopatsko fascinacijo s smrtjo in pobijanjem živali. Ker verjetno še sama zrelo ne znaš o temu razmišljati glede na to kako čustveno in socialno pohabljena oseba si. Kot neinteligenten človek kar si, tudi ne moreš dojeti, da lahko nek otrok pri 10 letih bere že zahtevno literaturo, in da je že v vrtcu razmišljal o odraslih stvareh, gledal filme namenjene odraslim, imel takšna etična načela, da se je odrekel mesu čeprav ga je oboževal. To je izven tvojega dojemanja. Ker kot čustven pohabljenec in invalit nimaš niti kot odrasla takšne sposobnosti dojemanja določenih stvari kot sem jo jaz imel že v vrtcu. Moji učitelji so bili butasti in neizobraženi, če so me ocenjevali za nadvpovprečno inteligentnega in je bil edini logičen način s katerim so si pojasnili moje slabe ocene ta, da sem len in da teste namerno pišem slabo. Saj očitno o učnih motnjah niso vedeli nič. Ti verjetno niti tega nebi opazila, da se razlikujem kako od ostalih otrok, saj gotovo še ene resne knjige nisi prebrala v življenju, resen film pa je zate kakšen glupi ameriški z oskarji narejeni film. Edini način kot znaš ti prepoznati inteligentnega otroka je njegova spretnost pri naravoslovnih in jezikovnih predmetih.
Poskušal sem ti razložiti, a imaš pretrdo betico, da bi kaj dojela.
S tem kažeš le, da si popolnoma nekompetentna, da bi tu razlagala o temu kako obravnavati otroke. Ker če bi bila ti del šolskega sistema bi bila zaslužna za veliko krivic in zafuranih otrok.
Še več v debati, ki sva jo imela pred meseci si mi napisala, da ni nobene potrebe se ukvarjati z 1% nadvpovprečnih otrok, ki imajo učne težave, da se ne rabi zapravljati denarja za njih niti kaj v sistemu prilagoditi njim.
Pač ti bi jih enostavno žrtvovala, da grejo skozi pekel in da se jih uniči. Se morda ubijejo ali zabredejo v življenju. Pa je bilo dosti največjih genijev, ki so bili navpovprečni a v šoli so bili podvpovprečni. A potem so postali najpomembnejši na svetu na svojih področjih. In kar slabo mi je ob misli, da bi jih ljudje kot si ti označevali za butaste.
No oni so uspeli! Bi imel pa svet še tisočkrat več takih genijev, če jih ne bi napačni in slabi ljudje kot si ti uničili.
Sem že brala o temu koliko največjih umov našega časa je imelo v šoli težave zaradi takrat še nedefiniranih razvojnih motenj. In všeč mi je, da si izpostavil vprašanje, koliko takšnih ljudi, ki bi spreminjali svet smo izgubili zaradi omejenega razmišljanja ljudi, kot je razmišlanje od ženske s katero se prepiraš. Morda je tudi sama učiteljica, ki je uničila mnogo otrok. Če otrok pri nečemu izstopa od drugih otrok se ga naj pri temu podpira. Naj se ga ne sili, da bo na silo uspešen pri predmetih, ki mu jih razvojna motnja preprečuje razumeti in se mu tako priskuti vse skupaj. Šolski sistem mora temu slediti, saj je govora le o majhnem odstotku otrok, ki bi jih lahko opredelili tako, kot si ti opredelil sebe.
Naj se ga ne sili, da bo na silo uspešen pri predmetih, ki mu jih razvojna motnja preprečuje razumeti in se mu tako priskuti vse skupaj. Šolski sistem mora temu slediti, saj je govora le o majhnem odstotku otrok, ki bi jih lahko opredelili tako, kot si ti opredelil sebe.
__________________________________________________________________________
Torej če je pri matematiki cvek naj bo cvek, pa pri angleščini tudi, pa pri naravoslovju, važno da on zna lepo risat. Taki naj gredo v posebne šole al pa v Waldorfsko, to je zanje.