Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Otrok v OŠ – sposoben, slabe ocene

Otrok v OŠ – sposoben, slabe ocene

Odgovor na objavo uporabnika
res vrhunsko, 17.11.2022 ob 14:03

Naj se ga ne sili, da bo na silo uspešen pri predmetih, ki mu jih razvojna motnja preprečuje razumeti in se mu tako priskuti vse skupaj. Šolski sistem mora temu slediti, saj je govora le o majhnem odstotku otrok, ki bi jih lahko opredelili tako, kot si ti opredelil sebe.

__________________________________________________________________________

Torej če je pri matematiki cvek naj bo cvek, pa pri angleščini tudi, pa pri naravoslovju, važno da on zna lepo risat. Taki naj gredo v posebne šole al pa v Waldorfsko, to je zanje.

Saj zato pa sem te vprašal tole:

“Torej zaključek “babnice”, ki je pod stotimi vzdevki okopirala to temo je, da bi me moral šolski sistem usmeriti v to, da postanem vodovodar, avtomehanik ali pleskar. Saj bi potem lahko končno bil med sebi enakimi ljudmi(npr.vodovodarji, avtomehaniki, pleskarji…) s katerimi bi se lahko pogovarjal o literaturi, umetnosti, umetniški kinamatografiji, literaturi, filozofskih vprašanjih, psihologiji itd. Torej o vseh stvareh s katerimi se nisem mogel z odličnjaki v šoli. In še danes ko jih srečam kot akademike in razne doktorje jih sesujem v pogovoru na teh področjih saj nimajo pojma o ničemer drugem razen o svojem področju za katerega so se izučili.”

 

 

Ampak ne, ni šlo, si prekratka in nisi znala odgovoriti. Začela si s tem, da imam vodovodarje za manjvredne.

IN SI SPET TAKO KOT VEČINOMA ZGREŠILA BISTVO. (Poleg tega risanja nikjer ne omenjam!!!!!!)

Očitno tudi ti nisi najbolj brihtna in nisi neki uspela v življenju, če ti niti enostavne stvari niso jasne.

 

Torej zgoraj opisan otrok je zate zabit in je samo za vodovodarja???

Najpomembnejša področja na svetu so ZNANOST, UMETNOST, FILOZOFIJA, RELIGIJA, tudi PSIHOLOGIJA je bistvenega pomena… (Mimogrede upam, da vsaj imaš toliko sivih celic v glavi, da veš, da je vse našteto omenjeno več kot samo “risanje”, ki si ga omenila.) In zakaj potem odličnjaki(kot doktotrji in akademiki) na popolnoma vseh področjih(razen znanosti) pogrnejo v razpravi z tem otrokom/odraslim, ki je le za vodovodarja???

??????

(Še na določenih področjih znanosti(npr o vesolju) pogrnejo v debati.)

Si premalo brihtna, da bi znala to pojasniti?

In zakaj potem odličnjaki(kot doktotrji in akademiki) na popolnoma vseh področjih(razen znanosti) pogrnejo v razpravi z tem otrokom/odraslim, ki je le za vodovodarja???

Mogoce zato, ker sledijo nacelu, da pametnejsi odneha in se raje umaknejo, kot da bi se bodli nekom, ki je kot morski pes, ki ko enkrat zagrize, ne spusti vec.

Odgovor na objavo uporabnika
mogoce zato, 17.11.2022 ob 19:06

In zakaj potem odličnjaki(kot doktotrji in akademiki) na popolnoma vseh področjih(razen znanosti) pogrnejo v razpravi z tem otrokom/odraslim, ki je le za vodovodarja???

Mogoce zato, ker sledijo nacelu, da pametnejsi odneha in se raje umaknejo, kot da bi se bodli nekom, ki je kot morski pes, ki ko enkrat zagrize, ne spusti vec.

Z bebcem se ne pregovarjaš – je ekspert na svojem področju. Zato ga mirne duše ignoriraš ali pa, ko znori, zapreš v oblazinjeno sobo, kjer bo lahko v mojmoj jopiču razvijal nadaljnje kurje debilnosti.

Nič ne de Kokoši, neumne je treba večkrat eno in isto vprašati pa še kar ne razumejo.

A tako? Zelo zanimivo. Hvala za odgovor, res si pametna oseba. To o pretvarjanju, da daš bebcu prav, ker se ti ne da ubadati z njim o čemer zgoraj pišeš bi še pričakoval od odraslih. Ampak to, da so pa petletniki(bodoči akademiki in doktorji) bolje pri 5 letih razumeli etična vprašanja glede pobijanja živali za prehrano, in da so pri sedmih letih bolj globoko od mene razmišljali o smrti in ali je dokončna pa nisem pričakoval. Aha torej so videli le, da sem bolj kratek in se niso potem raje niso preveč resno z menoj o tem pogovarjali. Ampak zakaj pa so potem v prvem razredu, ko je učiteljica zapisovala kaj smo prebrali imeli otroci(bodoči akademiki, doktorji) zapisane le pravljice pa še te kot smo ugotovili so jim starši prebrali? Jaz pa knjige za odrasle. Zakaj so imeli v 3 in 4 razredu napisane le mladinske knjige in še tu jih je učiteljica nadrla naj si zberejo raje kakšno knjigo, ki je primerna za 10 letnike. Jaz pa sem imel zapisano že zahtevno književnost.

Kaj so pa potem oni brali?

Sartreja? Kafko? Samo zakaj pa so se potem pretvarjali, da berejo pravljice in mladinske knjige???

Tega pa ne znaš pojasniti počenka v glavo??? Ne reče se ti zastonj POČENKA V GLAVO, a ne?

 

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimoi, 17.11.2022 ob 19:49

Nič ne de Kokoši, neumne je treba večkrat eno in isto vprašati pa še kar ne razumejo.

“Anonimoi”.

pa vidiš kako je spet, dve sporočili pod različnima vzdevkoma objavilo, pod “mogoče zato” in “ahahah”. Ker to bitje je tako GENJALNO, da noben njegove manipulacije, da je pod 100 vzdevki ne more odkriti.

 

Zdaj pa resno, vidi se, da se gre za popolnega DEBILA od osebe, ki ni nikakor mogla biti uspešena v življenju. Za svoj uspeh nima niti ene učne motnje za izgovor tako kot jaz, ker je za njen neuspeh krivo samo to, da je preprosto ZABITA!

.

Je več vrst inteligenc.

Odličnjaki iz OŠ, pa poglejmo po 25 letih, ena je žena župana, ki ima z ljubico otroka, druga je učiteljica, ki še živi pri starših, piše poezijo in je veliko bolniško odsotna, tretja je direktorica OI v sodnem postopku, kradla je denar, no ena je pravnica pri notarju, en fant je v restu, droga in uboj, en je v tujini preko neke gradbene firme, en je zdravnik nekje v tujini.

Zelo uspešni so 4 sošolci, ta zdravnik, en gradbinec, ki je kasiral ocene od 3 navzdol, in 2 iz zlate sredine, on ima zobotehnično delavnico, ona pa je poročila nekega uspešneža.

Zavozila sta 2, eden je zgoraj opisan, drugi pa se je zapil.

Odličnjaki SŠ, ene je umrla, motnje hranjenja, dve sta v tujini videti je, da jima gre, sošolec se je po propadlem zakonu zapil, no tega mi je res škoda, en je celo politik, ampak tak bolj stranski, ne vem pa kje je končal sošolec, ki je bil genijalec, eni pravijo da je v Cernu, ampak ga ni na seznamu zaposlenih, eni pravijo, da je v Ameriki, eni celo da je v ustanovi nekje na vzhodu države. On je edini, ki nam ga ni uspelo povabiti za obletnico mature.

Statistika, torej en pijanc, ena pokojna, za enega ne vemo, ostali smo tu nekje.

Vam to kaj pove?

Tudi pri mojih bivših sošolcih je podobno. Odličnjaki niso kaj prida uspeli, so pa trije cvekarji, ki so danes zelo uspešni.

Odgovor na objavo uporabnika
statistika po 20 letih, 18.11.2022 ob 07:41

Odličnjaki iz OŠ, pa poglejmo po 25 letih, ena je žena župana, ki ima z ljubico otroka, druga je učiteljica, ki še živi pri starših, piše poezijo in je veliko bolniško odsotna, tretja je direktorica OI v sodnem postopku, kradla je denar, no ena je pravnica pri notarju, en fant je v restu, droga in uboj, en je v tujini preko neke gradbene firme, en je zdravnik nekje v tujini.

Zelo uspešni so 4 sošolci, ta zdravnik, en gradbinec, ki je kasiral ocene od 3 navzdol, in 2 iz zlate sredine, on ima zobotehnično delavnico, ona pa je poročila nekega uspešneža.

Zavozila sta 2, eden je zgoraj opisan, drugi pa se je zapil.

Odličnjaki SŠ, ene je umrla, motnje hranjenja, dve sta v tujini videti je, da jima gre, sošolec se je po propadlem zakonu zapil, no tega mi je res škoda, en je celo politik, ampak tak bolj stranski, ne vem pa kje je končal sošolec, ki je bil genijalec, eni pravijo da je v Cernu, ampak ga ni na seznamu zaposlenih, eni pravijo, da je v Ameriki, eni celo da je v ustanovi nekje na vzhodu države. On je edini, ki nam ga ni uspelo povabiti za obletnico mature.

Statistika, torej en pijanc, ena pokojna, za enega ne vemo, ostali smo tu nekje.

Vam to kaj pove?

Heh, to ti pove nič. Razen tega, da sam uspeh v OŠ ni nujno garancija za uspeh kasneje. Kar bi moral vedeti vsak povprečno inteligenten. Je pa dejstvo, ki ga komot dokažeš, da je verjetnost, da bo nekdo, ki ima težave v OŠ, uspešen kasneje v življenju, precej manjša od tistih, ki težav niso imeli.

Še en komentar glede dislektikov – kaj ko bi nehali ponavljati neresnice. Večina dislektikov ni nič nadpovprečno inteligenta, prej obratno. So med njimi izjeme, ampak večina je povprečna. Ravno tako ne, nobenega dokaza ni, da je bil Einstein dislektik. Prej obratno. Enako je s kupom znanih osebnosti. Danes je pač moderno za svoje slabše sposobnosti imeti izgovor v obliki disleksije, diskalkulije in podobnih diagnoz. Žal pa smo prišli celo do tega, da namesto dejanske pomoči raje znižamo standarde in potem bodo takšni ljudje vse življenje hendikepirani (pa čeprav bi se dalo marsikaj popraviti, izboljšati).

Motnja pozornosti?

Odgovor na objavo uporabnika
Hirošima, 18.11.2022 ob 12:51

Tudi pri mojih bivših sošolcih je podobno. Odličnjaki niso kaj prida uspeli, so pa trije cvekarji, ki so danes zelo uspešni.

Super! Ne vem torej zakaj maltretirate svojo mularijo, da se mora učit. Pustite jih, naj imajo cveke in to še podpirajte, saj je očitno večja možnost, da bo cvekar uspešen odrasel človek kot pa odličnjak.

 

Če verjameš….

Odgovor na objavo uporabnika
Kokoši 👹👹👹👹👹👹👹, 17.11.2022 ob 20:35

A tako? Zelo zanimivo. Hvala za odgovor, res si pametna oseba. To o pretvarjanju, da daš bebcu prav, ker se ti ne da ubadati z njim o čemer zgoraj pišeš bi še pričakoval od odraslih. Ampak to, da so pa petletniki(bodoči akademiki in doktorji) bolje pri 5 letih razumeli etična vprašanja glede pobijanja živali za prehrano, in da so pri sedmih letih bolj globoko od mene razmišljali o smrti in ali je dokončna pa nisem pričakoval. Aha torej so videli le, da sem bolj kratek in se niso potem raje niso preveč resno z menoj o tem pogovarjali. Ampak zakaj pa so potem v prvem razredu, ko je učiteljica zapisovala kaj smo prebrali imeli otroci(bodoči akademiki, doktorji) zapisane le pravljice pa še te kot smo ugotovili so jim starši prebrali? Jaz pa knjige za odrasle. Zakaj so imeli v 3 in 4 razredu napisane le mladinske knjige in še tu jih je učiteljica nadrla naj si zberejo raje kakšno knjigo, ki je primerna za 10 letnike. Jaz pa sem imel zapisano že zahtevno književnost.

Kaj so pa potem oni brali?

Sartreja? Kafko? Samo zakaj pa so se potem pretvarjali, da berejo pravljice in mladinske knjige???

Tega pa ne znaš pojasniti počenka v glavo??? Ne reče se ti zastonj POČENKA V GLAVO, a ne?

 

“Anonimoi”.

pa vidiš kako je spet, dve sporočili pod različnima vzdevkoma objavilo, pod “mogoče zato” in “ahahah”. Ker to bitje je tako GENJALNO, da noben njegove manipulacije, da je pod 100 vzdevki ne more odkriti.

 

Zdaj pa resno, vidi se, da se gre za popolnega DEBILA od osebe, ki ni nikakor mogla biti uspešena v življenju. Za svoj uspeh nima niti ene učne motnje za izgovor tako kot jaz, ker je za njen neuspeh krivo samo to, da je preprosto ZABITA!

.

No pa je ostala brez argumentov. Vse kar bi mi v nadaljnje napisala bi bila neumnost in nelogičnost in je očitno dovolj pametna, da se tega zaveda in se ne sramoti več.

Jaz bi tako, nebi preveč pritiskala nanjo in za vsako ceno poskušala doseči uspeh. Spodbujajo jo tam kjer je dobra. Tako kot so ti že svetovali.

Verjamem, da je tvoja deklica izjemno bistra in da ima ogromno talentov, njen neinteres do učne snovi pa pomeni le to, da se nezavestno upira indoktrinaciji, sistemu, ki vkaluplja otroke in jih dresira v bodoče poslušne ovce. Dobre ocene niso noben znak inteligentnosti, temveč truda in vztrajnosti. Poznam ogromno ljudi z nazivi dr., mag. in podobno, pa so butasti kot noč. Ponavljajo kot papige, kar so se naučili in to naj bi jih delalo nadinteligentne? Lepo vas prosim.. Šole naredijo vztrajni in poslušni, vaša deklica pač ni in zame je to v teh časih kvečjemu plus, čeprav vas kot mati razumem. Tudi sama imam živahnega prvošolca, ki je izjemno bister pa bi vse raje počel kot za šolo. Predlagam vam, da se z njo pogovorite in ji objektivno razložiti težavo. Povejte ji, da jo razumete ampak da žal bo vseeno potrebovala tisti papir, ki ji bo eventualno lahko odprl vrata v boljše življenje in da enostavno tako je. Moraš se napiflati, čeprav tega nočeš in tega in tega razloga. Prijateljica ima podoben primer s sinom, ki obiskuje sedmi razred. Njega je motivirala denarna nagrada, za vsako petico dobi 20 evrov, štirica 10, trojka pet, za dve ali enko pa ji more denar vrniti. Ne vem, kaj bi delovalo pri vas, vendar verjamem,da vam bo uspelo. Pa ne poslušajte zabitih tu na forumu, ki mislijo, da se inteligentnost osebe kaže v ocenah.

Srečno in vse dobro vam želim.

Kakšne odgovore preberem vse tu gor.

Se strinjam s tem da ocene v osnovni šoli nimajo nič iz inteligenco. Večina je odvisna od zmožnosti pomnenja. Gre za piflanje pred testom. Čez en mesec večina ne zna ponovit pol pravilnih odgovorov od testa, ki so ga pisali 5. Ko taki otroci pridejo v srednjo šolo, imajo zelo nizko znanje. Tudi v gimnazijah učitelji to opažajo že par let. Znanje, logično sklepanje, bralna pismenost gre po Gausovi krivulji, piflanje pač ne.

Druga stvar je beseda uspešen. Če še niste opazili, imamo ljudje različne definicije uspešnosti. Kar je za nekoga uspeh, je lahko za druge neuspeh. Od prebranega tu gor pa se da sklepat, da večina uspeh povezuje z čim višjo stopnjo izobrazbe (čeprav je bilo to že 20 let nazaj in od takrat niso mignili nič) in z denarjem. Kar inteligenco spet nimajo nič.

Odgovor na objavo uporabnika
Milena944, 19.11.2022 ob 08:34

Verjamem, da je tvoja deklica izjemno bistra in da ima ogromno talentov, njen neinteres do učne snovi pa pomeni le to, da se nezavestno upira indoktrinaciji, sistemu, ki vkaluplja otroke in jih dresira v bodoče poslušne ovce. Dobre ocene niso noben znak inteligentnosti, temveč truda in vztrajnosti. Poznam ogromno ljudi z nazivi dr., mag. in podobno, pa so butasti kot noč. Ponavljajo kot papige, kar so se naučili in to naj bi jih delalo nadinteligentne? Lepo vas prosim.. Šole naredijo vztrajni in poslušni, vaša deklica pač ni in zame je to v teh časih kvečjemu plus, čeprav vas kot mati razumem. Tudi sama imam živahnega prvošolca, ki je izjemno bister pa bi vse raje počel kot za šolo. Predlagam vam, da se z njo pogovorite in ji objektivno razložiti težavo. Povejte ji, da jo razumete ampak da žal bo vseeno potrebovala tisti papir, ki ji bo eventualno lahko odprl vrata v boljše življenje in da enostavno tako je. Moraš se napiflati, čeprav tega nočeš in tega in tega razloga. Prijateljica ima podoben primer s sinom, ki obiskuje sedmi razred. Njega je motivirala denarna nagrada, za vsako petico dobi 20 evrov, štirica 10, trojka pet, za dve ali enko pa ji more denar vrniti. Ne vem, kaj bi delovalo pri vas, vendar verjamem,da vam bo uspelo. Pa ne poslušajte zabitih tu na forumu, ki mislijo, da se inteligentnost osebe kaže v ocenah.

Srečno in vse dobro vam želim.

Lepo napisano. Tvoj otrok ne bo propadel, ker ima mamo kot si ti, ki ga bo znala voditi.

Avtorica, moja hči je imela v OŠ slabe ocene (bistra, nemotivirana), tudi na želeno SŠ v LJ ni bila sprejeta. Potem se je vpisala na gimnazijo drugam in to se je izkazalo za najboljšo možno stvar. Vsako leto odlična, zagnana, ambiciozna, skratka, čisto drug otrok. Malo je morala dozoreti, malo ji je pa koristila sprememba okolja, predvsem pa ji je na SŠ veliko bolj postalo jasno, kaj bi rada in zakaj se mora učiti.

Odgovor na objavo uporabnika
bojana2222, 19.11.2022 ob 13:25

Avtorica, moja hči je imela v OŠ slabe ocene (bistra, nemotivirana), tudi na želeno SŠ v LJ ni bila sprejeta. Potem se je vpisala na gimnazijo drugam in to se je izkazalo za najboljšo možno stvar. Vsako leto odlična, zagnana, ambiciozna, skratka, čisto drug otrok. Malo je morala dozoreti, malo ji je pa koristila sprememba okolja, predvsem pa ji je na SŠ veliko bolj postalo jasno, kaj bi rada in zakaj se mora učiti.

Veliko je takšnih primerov. Verjamem osebi Kokoši, da sem piše učiteljica, ki spada med učiteljice, ki uničijo otroke. Iste stvari kot sem jih tu prebrala sem poslušala od učiteljice v šoli mojega sina. Mojega sina je imela za neumnega, zdaj pa je nepremerljivo bolj uspešen kot njeni ljubljenci, ki so bili zlati učenci.

Pozdravljeni

Strinjam se z vami. Šolski sistem je star in totalno ne zanimiv otrokom. Kar ste napisali se je dogajalo moji hčeri. Oš..pisala 1 potem znala za 5. Kar ji je res šlo sta bili slo in ang. vse ostalo kar neki. Srednje šole ni končala redno šele po izpitih. Bila je zasanjana, brala, plesala…Prvo kar smo ugotovili je bilo da ne prenese gneče na avtobusu, šolskih hodnikih.. to je prav zaprav ugotovila sama. Moj nasvet vam je, da jo podpirajte tam kjer ima zanimanje, bilo kaj in zmotivirate tam kjer ima težave. Vsaj toliko, da naredi. Časi so drugačni, danes je vse možno. Mladi se najdejo čisto drugje kot si mislimo, samo podpirati se moramo. Oba z možem imava srednješolsko izobrazbo pa sva poklicno čisto drugje za dobro plačo. Važno nama je bilo da hčera nekaj počne samo da ne hodi po barih, presedi pred rač. Omrežji. Treba je delat karkoli. Treba jim je dat vedet od kje se prižge luč, od kje mleko v hladilniku… danes hčera sicer živi še zmeraj doma, opravlja svoje dolžnosti v skupnem gospodinjstvu, opravlja dve študenski deli skozi teden in študira enega težjih študijev. Povprečno oceno ima 9.8. Kar pravim je da jo zmotivirajte da bo izdelovala in močno podprite v tistem kar počne. Če veliko bere  ima ,,zicleder,, to ima danes malo otrok(pusimo tiste za rač.igricami)sigurno se bo našla. Učne snovi v os pa danes res niso za otroke. Imava tudi šestošolko , tako da ja….

Tole o zasanjanosti in drugih težavah z urnikom… Ste si prebrali kaj o ADHD? Pri deklicah se izraža na prav takšen način in težje odkrijejo, nato pa lahko že z malo pomoči v obliki zdravila živijo neprimerljivo lažje.

Poguglajte ADHD pri deklicah. Morda je pri vas tako.

Srečno.

Ne vem kako se lotiti zdaj. Lahko pa povem, kako je nama uspelo. Dva otroka, fanta in punco. Oba z lahkoto in z zanimanjem delata OŠ. Eden je že na gimnaziji in prav tako z zanimanjem in odlično dela naprej. Je pa res, da smo se od majhnega z njima ukvarjali, ju spodbujali, se igrali družabne igre. Obema sem tudi vsak večer brala pravljice. Ko smo hodili po izletih, počitnicah sta si vedno z zanimanjem  ogledovala in nikoli dolgočasila. V šoli sta spoštljiva, sodelujeta in znata z zanimanjem poslušati učitelje in tako skoraj nič časa ne porabita doma za učenje. Imata navado, da preletita snov in naredita domačo nalogo, ko prideta domov. Od 4-5.razreda naprej se sama učita. Do takrat pa sva bila z njima. Pred vsakim testom do 5.razreda smo skupaj preleteli snov/ponovili, da sta dobila občutek za načrtovanje učenja. Sem ponosna, da nama je to 2x uspelo.

Odgovor na objavo uporabnika
Od majhnega…, 21.11.2022 ob 13:49

Ne vem kako se lotiti zdaj. Lahko pa povem, kako je nama uspelo. Dva otroka, fanta in punco. Oba z lahkoto in z zanimanjem delata OŠ. Eden je že na gimnaziji in prav tako z zanimanjem in odlično dela naprej. Je pa res, da smo se od majhnega z njima ukvarjali, ju spodbujali, se igrali družabne igre. Obema sem tudi vsak večer brala pravljice. Ko smo hodili po izletih, počitnicah sta si vedno z zanimanjem  ogledovala in nikoli dolgočasila. V šoli sta spoštljiva, sodelujeta in znata z zanimanjem poslušati učitelje in tako skoraj nič časa ne porabita doma za učenje. Imata navado, da preletita snov in naredita domačo nalogo, ko prideta domov. Od 4-5.razreda naprej se sama učita. Do takrat pa sva bila z njima. Pred vsakim testom do 5.razreda smo skupaj preleteli snov/ponovili, da sta dobila občutek za načrtovanje učenja. Sem ponosna, da nama je to 2x uspelo.

Eh no, to je bolj zasluga “staršem prijaznih otrok”. Nekaj je vzgoja, veliko (večina) pa je na otroku samem. Vse to smo počeli tudi pri nas, pa sta lenobi kar se tiče šole. Saj ne rečem, jima vseeno gre dobro, samo čisto samo od sebe pa pač še vedno ne. Jih je treba občasno sterati, da naradita stvari. Starejši je že precej samostojen (7. razred) in veliko večino naredi sam. Mlajši (6. razred) pa še ni dojel, da je pregovarjanje izguba časa in da bi v tistem času (in pri pouku, če bi res sodeloval) že vse imel narejeno. Upam, da pride počasi k pameti. Meni ni noben težil, me preverjal, sem pa imela v sebi, da je nekaj pač treba narediti, da znaš (pa magari v šoli poslušati in narediti tisto domačo nalogo). Kar sama od sebe pa zagotovo ne bi niti s prstom mignila. Zato po eni strani čisto razumem otroka, da se jima ne da, samo kaj – kar je treba, je pač treba. Če ti znese zadnji dan, tudi prav, samo dokler ti pač ne, boš pa malo prej planiral in naredil. Do takrat pač odpadejo YT, igrice, tudi treningi. Zaenkrat to učinkuje na srečo. Je pa tudi vsako leto boljše. Enkrat bo že baje 🙂

Odgovor na objavo uporabnika
Emanuela796, 14.11.2022 ob 14:56

Staršem je zelo težko razumeti, da je njihov otrok pač butast, da v življenju ne bi veliko dosegel, ne bi znanstvenik, ampak aranžer, frizer…Niso vsi otroci pametni, veliko je neumnih, a o tem se ne govori.  Da imaš v OŠ slabe ocene, ti to že nekaj pove. Do gimnazije verjetno tak otrok nikoli ne pride.

Daj … izvedi evtanazijo. Lahko sem ti v pomoč. Gnusi se mi tvoje razmišljanje.

Upam, da bo citiralo.

Odgovor na objavo uporabnika
KrEna2022, 21.11.2022 ob 14:40

Daj … izvedi evtanazijo. Lahko sem ti v pomoč. Gnusi se mi tvoje razmišljanje.

Upam, da bo citiralo.

Zakaj se ti gnusi, saj je cisto realno povedala. Vsi nismo za vse, ce ti je vsec ali ne.

Pol sem js neumen, ko mi v šoli ni šlo in celo ponavljav sem razred 6 razred…Mogoče sem res, ampak imam svoje podjetje, ki je zelo uspešno in živimo svoje sanje…žalostno je da ljudlje po šoljanju ocenjujete pamet, lahko si še nevem kako šolan pa si še vedno bedak

New Report

Close