Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Otrok v OŠ – sposoben, slabe ocene

Otrok v OŠ – sposoben, slabe ocene

Odgovor na objavo uporabnika
KrEna2022, 21.11.2022 ob 14:40

Odgovor na objavo uporabnika
Emanuela796, 14.11.2022 ob 14:56

Staršem je zelo težko razumeti, da je njihov otrok pač butast, da v življenju ne bi veliko dosegel, ne bi znanstvenik, ampak aranžer, frizer…Niso vsi otroci pametni, veliko je neumnih, a o tem se ne govori.  Da imaš v OŠ slabe ocene, ti to že nekaj pove. Do gimnazije verjetno tak otrok nikoli ne pride.

Daj … izvedi evtanazijo. Lahko sem ti v pomoč. Gnusi se mi tvoje razmišljanje.

Upam, da bo citiralo.

BRAVO se strinjam.

Si opazila “KrEna2022”, da je v tej temi ena ženska pod 100 vzdevki nabila goro sporočil v katerih brani šolski sistem in piše ljudem, da so njihovi otroci butasti? (100 krat zapisano v tej temi)

Si videla, da je vse na isti način in v istem stilu napisano od iste osebe?

No to je ta moja ZAVOŽENKA, ki me že dve leti obsedeno nadleguje.

 

Ta oseba je totalno manipultivena, mejno osebnostno motena in polna žolča.  Vsekakor oseba, ki ni nikakor mogla biti uspešena v življenju. Za svoj uspeh nima niti ene učne motnje za izgovor tako kot jaz, ker je za njen neuspeh krivo samo to, da je preprosto ZABITA!

.

In vsi tukaj bi jo sovražili in prezirali, če bi razkrili njeno manipulacijo, ko na temu forumu piše kot 1000 oseb. V trenutku bi bila najbolj osovražena tukaj.

Odgovor na objavo uporabnika
Seveda gre, 14.11.2022 ob 18:09

Odgovor na objavo uporabnika
Hahajaja, 14.11.2022 ob 15:30

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 2280, 14.11.2022 ob 15:26

OŠ ni niti najmanj dokaz inteligence. Najboljše v ocenah so marljive punčke, ki so se sposobne več ur učiti. OŠ je zelo zahtevna, veliko bolj kot pred leti, in resnično brez težav so le malokateri učenci. Dislektiki npr. imajo lahko visoko razvito inteligenco, v OŠ pa komaj lezejo. Potrebno je najti močna področja in jih v tem vspodbujati. Eno šolo mora skljukat, potem pa so zelo uspešni v svojem poslu. Velikokrat bolj od odličnjakov v OŠ. Pišem kot učiteljica in mama dislektika.

Daj daj,na pravo im medicino pridejo sami odličnjaki samo,in tudi samo ti so zmožni nardit ta dva faksa.

Predvsem so piflarji sposobni naredit ta dva faksa.

… je komentiral nekdo, ki se s tem področjem ni srečal od daleč. No, naj ti povem svojo izkušnjo – sem pravnica s pravosodnim izpitom in veliko delovnimi izkušnjami. Na maturi sem najboljše od vseh predmetov opravila matematiko, in to na višjem nivoju. Po mojem videnju je obravnavanje neštetih pravnih pravil v medsebojnem vplivanju izjeeemno zahtevno obvladljiv miselni proces, zelo podoben uporabi matematičnih formul, le da jih je veliiiiiko več, nimajo absolutnih rezultatov, ker je življenje preveč raznoliko, in se stalno spreminjajo, ker na to vplivajo zakonodajalci, EU, sodišča … če se pravila zgolj uspeš “napiflati” (pa verjemi – že zato potrebuješ neko kapaciteto, ker jih je toliko), si šele na pol poti.

Ampak pustimo to – avtorica, tu ne boš našla konkretnega nasveta za svojo hči, kvečjemu kup idej, ki so bodisi primerne ali pa ne. Take stvari se raje posvetuj s strokovnjakom, ki bo v prvi vrsti ugotovil, kje je izvor hčerinega “nedohajanja”  standardov znanja (psihološki, sociološki, mentalni, zdravstveni…) in ki ti bo pomagala ugotoviti, kaj so njene močne točke, ker jih vsak ima.

Vse dobro!

Odgovor na objavo uporabnika
Uspešen neumnež, 21.11.2022 ob 15:49

Pol sem js neumen, ko mi v šoli ni šlo in celo ponavljav sem razred 6 razred…Mogoče sem res, ampak imam svoje podjetje, ki je zelo uspešno in živimo svoje sanje…žalostno je da ljudlje po šoljanju ocenjujete pamet, lahko si še nevem kako šolan pa si še vedno bedak

Jaz ne vem zate, kaj si, ker se moramo najprej zedinit, kaj je merilo neumnosti/pameti. 😁

Po tvoje torej količina denarja/prihodkov? 🙃

Hči imej predvsem rada. Pomaga hrana, kot so fige, sluve rožmarin. Drugače so tudi 3 letne šole. Ali proizvodnje delo. Med počitnicami naj gre v proizvodnjo in bo videla.

Kaj pa ti govoriš dej malo razmisli to je totalno butasto razmišljanje koliko otrok ni uspešnih v osnovnih šolah ,v srednjih in naprej pa blestijo

kaj vse otroke tiščite na faks, potem jih pa polovica dela v proizvodnji  za isti denar kot tisti brez šol

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 4826, 21.11.2022 ob 16:50

Jaz ne vem zate, kaj si, ker se moramo najprej zedinit, kaj je merilo neumnosti/pameti. 😁

Po tvoje torej količina denarja/prihodkov? 🙃

No, vidiš kaj pomeni inteligenca nekaterim 🙂

Ti si butasta smrdljivka še pravopis te muči.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 2280, 14.11.2022 ob 17:51

Odgovor na objavo uporabnika
oooooooooooo, 14.11.2022 ob 15:33

Spet ena, ki fantazira o dislektičnih genijih in nesposobnih odličnjakih. Dobro, da mene nisi učila.

 

Dislektiki res ne bodo zdravniki (po uradni medicini) in pravniki, verjetno tudi ne univerzitetni profesorji, je pa zelo verjetno, da bodo zelo uspešni v svojem poklicu. Če ti je cilj v življenju postati zdravnik ali pravnik in nimaš učnih težav, si lahko srečen. A sreče so lahko tudi marsikje drugje. Še vedno bom učiteljica, ki bom poskusila gledati na učenca kot posameznika in ga bodriti na njegovih dobrih področjih.

Dislektiki lahko postanejo zdravniki zdravniki, pravniki ali univerzitetni profesorji,le zakaj ne?

 

Draga avtorica,

tvoja hči še malo ni butasta, so pa butasti tisti, ki to pišejo. Vsekakor je najmanj, kar jim manjka, čustvena inteligenca. Tvoja hči ni avtist, niti podpovprečna, odkod jim to? To, da doma rada bere, veliko pove. Bere in sanjari, to meni govori o tem, da gre za umetniški temperament. Pri teh letih je tudi že v puberteti, kdove, kakšne težave jo mučijo, da se ne more skoncentrirati na razlago in učenje. Kakšno je vzdušje v razredu? Kako se razume z vrstniki? Se doma veliko pogovarjate? Poslušaj jo, stoj ji ob strani, toda obenem bodi vztrajna v svojih zahtevah. Hči naj tudi doma kaj postori, medtem ko ti pomaga pri delu, se lahko pogovarjata. Lahko poiščeta tudi kakšnega dobrega psihologa. Upam, da ima vsaj dobre učitelje. Vsaka snov je lahko zanimiva, če se učitelj potrudi.

Odgovor na objavo uporabnika
Mačkarica, 10.11.2024 ob 19:59

Draga avtorica,

tvoja hči še malo ni butasta, so pa butasti tisti, ki to pišejo. Vsekakor je najmanj, kar jim manjka, čustvena inteligenca. Tvoja hči ni avtist, niti podpovprečna, odkod jim to? To, da doma rada bere, veliko pove. Bere in sanjari, to meni govori o tem, da gre za umetniški temperament. Pri teh letih je tudi že v puberteti, kdove, kakšne težave jo mučijo, da se ne more skoncentrirati na razlago in učenje. Kakšno je vzdušje v razredu? Kako se razume z vrstniki? Se doma veliko pogovarjate? Poslušaj jo, stoj ji ob strani, toda obenem bodi vztrajna v svojih zahtevah. Hči naj tudi doma kaj postori, medtem ko ti pomaga pri delu, se lahko pogovarjata. Lahko poiščeta tudi kakšnega dobrega psihologa. Upam, da ima vsaj dobre učitelje. Vsaka snov je lahko zanimiva, če se učitelj potrudi.

Ko se hči zasanja, jo ‘zbudi’.

 

Samo, da veš več od mene, ki se s tem vsakodnevno ukvarjam. Mimogrede, disleksij poznamo več stopenj in nekateri zagotovo ne bodo pisali scenarijev, ker niso sposobni napisat enega razumljivega stavka. Vedo pa več o računalništvu, fiziki, imajo skoraj fotografski spomin, znajo logično povezat in nadgradit komplicirane probleme, ne bodo pa nikoli prebrali knjige.

 

 

Prvi nesmisel: Kaj jim pomaga fotografski spomin, ce ne bojo nikoli prebrali knjige. Fotografski spomin pomeni, da si zapomns sliko, to je nekaj vizualnega in crke, besede in stavki so del te slike.

Drugi nesmisel: Kako jim gre bolje fizika, ce ne bodo prebrali nobene knjige? Si ze videla kdaj fizikalne knjige s faksa? Lahko pa ostanemo pri osnovnosolskih knjigah. Ce ne bodo prebrali nobene knjige, tudi ne bodo prebrali knjige fizike. Od kje jim potem boljse znanje fizike? Ker imajo tezave z branjem, ne bodo znali prebrati Bernoullijeve enacbe. Kako jo bodo nadgradili?

Tretji nesmisel: Kako bodo delali zapiske svoji fizikalnih poskusov in kako bodo prikazali rezultate svojih poskusov v strokovnih publikacijah, ce niso sposobni napisati enega razumljivega stavka?

Cetrti nesmisel: Kako bodo pisali zahtevno racunalnisko kodo, ce imajo tezave pri branju in pisanju?

Ali so tezave rezervirane samo za solo, ko je treba dobiti boljso oceno na lazji nacin?

Odgovor na objavo uporabnika
sami nesmisli, 10.11.2024 ob 23:59

Samo, da veš več od mene, ki se s tem vsakodnevno ukvarjam. Mimogrede, disleksij poznamo več stopenj in nekateri zagotovo ne bodo pisali scenarijev, ker niso sposobni napisat enega razumljivega stavka. Vedo pa več o računalništvu, fiziki, imajo skoraj fotografski spomin, znajo logično povezat in nadgradit komplicirane probleme, ne bodo pa nikoli prebrali knjige.

 

 

Prvi nesmisel: Kaj jim pomaga fotografski spomin, ce ne bojo nikoli prebrali knjige. Fotografski spomin pomeni, da si zapomns sliko, to je nekaj vizualnega in crke, besede in stavki so del te slike.

Drugi nesmisel: Kako jim gre bolje fizika, ce ne bodo prebrali nobene knjige? Si ze videla kdaj fizikalne knjige s faksa? Lahko pa ostanemo pri osnovnosolskih knjigah. Ce ne bodo prebrali nobene knjige, tudi ne bodo prebrali knjige fizike. Od kje jim potem boljse znanje fizike? Ker imajo tezave z branjem, ne bodo znali prebrati Bernoullijeve enacbe. Kako jo bodo nadgradili?

Tretji nesmisel: Kako bodo delali zapiske svoji fizikalnih poskusov in kako bodo prikazali rezultate svojih poskusov v strokovnih publikacijah, ce niso sposobni napisati enega razumljivega stavka?

Cetrti nesmisel: Kako bodo pisali zahtevno racunalnisko kodo, ce imajo tezave pri branju in pisanju?

Ali so tezave rezervirane samo za solo, ko je treba dobiti boljso oceno na lazji nacin?

Ne da se mi zdajle, zato samo na kratko. Fizikalnih knjig nisem dosti videla v fizični obliki, ker jih imajo študenti na fmf na spletu. Je pa branje v dobi tehnologije najmanjši problem, saj obstajajo zvočne knjige.

Odgovor na objavo uporabnika
malobupana, 14.11.2022 ob 14:42

Vedno poslušam, kako je OŠ lahka in kako lahko je imeti 4 in 5, če si le malo brihten in sposoben, moja hči v 7. razredu pa pri lahkem predmetu test piše 1. Mislim, da jo res vidim precej realno in niti slučajno ni butasta, zanima jo milijon stvari, šolska snov pa ne.

Kako takega otroka motivirati, če sam ne najde interesa, … če sploh? Vpis v SŠ ji je še preveč oddaljen, da bi se resno zavedala, kako pomembne so točke. Pri pouku ne posluša, ampak sanja, doma pa bere, namesto da bi se učila. Ima strukturo, red in urnik, a če ji ves čas ne gledam pod prste, odbluzi v svoje svetove.

Po svoje jo razumem, ko gledam, kaj se učijo, zna biti tako neživljenjsko in dolgočasno … pri naravoslovju recimo piflarija namesto realnega znanja, ampak vseeno je šolo treba narediti.

Imate kakšen dober nasvet?

 

 

Tvoja hči ima motnjo, sprijazni se. To ni zasanjanost ampak.motnja koncentracije. Vse drugo dela, samo tisto kar bi mogla ne, ker  ji je razmišljanje napor in beži od tega napora. Ne zmore, hoče, ampak ne more, ker ji po glavi roji 10 stvari naenkrat in se ne more osredotočit na samo eno stvar in beži od miselnega napora. Pomaga Ritalin in podobna zdravila.

Ne da se mi zdajle, zato samo na kratko. Fizikalnih knjig nisem dosti videla v fizični obliki, ker jih imajo študenti na fmf na spletu. Je pa branje v dobi tehnologije najmanjši problem, saj obstajajo zvočne knjige.

 

Ti resno mislis, da clovek lahko postane fizik z zvocnimi knjigami??? Oprosti, ampak ce res ne trolas, me zanima, kaksen je tvoj IQ. Si sploh koncala osnovno solo?

Mimogrede, knjige za fiziko za univerzitetni nivo se kako obstajajo v fizicni obliki, ampak so drage kot zafran.

ima magisterij iz fizike

doma imamo kabinet poln debelih bukev na to temo

ko jih gor odprem so zame znanstvena fantastika pa sem velik knjižni molj 😀

Je manj inteligentna. Slabši spomin ima. Tako kot jaz. Težko se uči. Nokoli ne bo odlična. Tudi v službah bo potrebovala vodenje in za kakšno samostojno delo kot je delo z denarjem za salterjem ne bo zmožna prav zaradi njenega hudega pomanjkanja koncentracije. Nič hudega. Naj se usmeri v storitvene dejavnosti, da bo lahko ukvarjala, kaj pomagala, se čutila koristno.

Ne sekirajte se. Vaša hči ima veliko kvalitetnih odličnih lastnosti in sposobnosti drugod, kjer so drugi šibkejši, ampak šola pač pričakuje piflariio!

Še nekaj : NARAVOSLOVJE NI PIFLARIJA. Ampak ga je treba razumeti. Imeti je treba prostorsko predstavo. Smisel za zaporedja. Slikovno predstavo turi pri kemiji.

Tako da trenirajte raje risanje, delo z liki. Osredotočite se na lahke naloge iz obračanja matematičnih likov . Ker to  bodo izostrilo njeno predstavo v sliki. In ko bo videla sliko in si jo bo sposobna zapomniti,  boste videli, da se bo z veseljem učila z namenom lepih ocen!

Nick Motnja, zakaj bi jo dali na zdravila? Bo pač delala po svoje in toliko kot ji bo pasalo. Tudi kasneje ji bo problem kot odrasli delati strnjeno 8 ur…  Če pa bo, bo fizično hitro ostarela. Naj pač najde zase nekak in dela to, kar zna innkar ji leži.  Slikanje, glasba, tako,  praktična znanja, kot je šivanje, pletenje. Ne pa poniževanje, predalčkanje in umetno dejanje  bolnika iz nje.

Pišete kot da morajo vsi bit  odlični da so v vaših očeh lahko normalni.

Meja sposobnosti je pri različnih otrocih različna. Eni so bolj učljivi in drugi manj. V vsakem primeru pa je najboljša kombinacija, da ima otrok prirojen intelekt, ki omogoča dobre bralne zmožnosti, dober nivo pomnjenja, logično in matematično predstavnost, je skoncentriran ter ima samostojno in prirojeno dan občutek odgovornosti do učenja. Vse ostalo je dodajanje k temu. Imaš starše, ki  tempirajo otroka, take, ki blagajo svoj čas in denar, da otroku pomagajo skozi deficite in pa takšne, ki hote ali nehote dopuščajo, da se razvijajo v skladu s svojimi zmožnostmi. Žal je danes pri nas povsem nepredstavljivo, da bi otrok šel otrok s petnajstimi delat. Pa še ni tako dolgo, in ni tako daleč, ko otroci so in še delajo s temi leti, v razvitem svetu gledano. Vemo, da marsikje pravice otrok še zdaleč niso tako urejene.

Torej, otroku bi moralo prvenstveno biti jasno, da starši za njega skrbjo pod pogojem rednega šolanja. Če ji šola ni prioriteta, nič hudega, še vedno so službe za (vsaj) minimalca. Edino kar bi se mi zdelo fer, naj se starši zavedajo, da njihov otrok ni bil enakovredno obdarjen s potenciali in naj takemu otroku pomagajo in vložijo v njega vsaj toliko kot v sorojenca, ki je imel več sreče pri deljenju sposobnosti in je recimo uspešno doštudiral. Realno gledano je vzdrževanje otroka kar drago in če eden ni za študij, je prej za trg dela in prej razbremeni proračun.

Mama, da, fajn je, če hči korektno izdela vsaj osnovno šolo. Uspeh naj bo njen, ne vaš. Največ boste naredili, če odgovornost prenesete na otroka, ker očitno zmore, pa noče. Če bodo negativne, bo padla. Tak šok je streznitev in marsikomu uspe dozoreti šele ko pade na rit. Besede kot so, sicer menim, da zmorešr več, ampak tvoja šola je tvoja odgovornost, so tlakovanje poti v samostojnost. In pa stroga pravila, ker bluzenje ni vzgojni model.

Otroci in pravo

Odgovor na objavo uporabnika
neverjetno, 11.11.2024 ob 03:42

Ne da se mi zdajle, zato samo na kratko. Fizikalnih knjig nisem dosti videla v fizični obliki, ker jih imajo študenti na fmf na spletu. Je pa branje v dobi tehnologije najmanjši problem, saj obstajajo zvočne knjige.

 

Ti resno mislis, da clovek lahko postane fizik z zvocnimi knjigami??? Oprosti, ampak ce res ne trolas, me zanima, kaksen je tvoj IQ. Si sploh koncala osnovno solo?

Mimogrede, knjige za fiziko za univerzitetni nivo se kako obstajajo v fizicni obliki, ampak so drage kot zafran.

Seveda obstajajo, a študentje jih ne rabijo, ker imajo vse na internetu.

Mene bolj zanima kako to, da nimate še CSDja za vratom? Če je otrok zasanjan, dobi cvek učiteljice to že prijavljajo…

Odgovor na objavo uporabnika
zelo se motiš, 10.11.2024 ob 19:46

Dislektiki lahko postanejo zdravniki zdravniki, pravniki ali univerzitetni profesorji,le zakaj ne?

 

Za zelo se motiš… Morda so dislektiki nekoč celo postali kaj od tega, ker ni bilo odločb in so bili prisiljeni odpraviti svoje pomanjkljivosti in se naučili normalnega funkcioniranja v tem svetu. Današnji dislektiki pa nimajo nobenih šans zaradi odločb, s katerimi se jih ujčka in ki jim preprečujejo naučiti se pisati in brati. Brez tega pa lahko samo sanjaš, da bi bili zdravniki, pravniki, ipd. Odločbe, ki jim dajejo potuho, jim preprečujejo naučiti se normalno funkcionirati v družbi.

New Report

Close