Outlet – Rudnik
Odvisno zakaj bi zamenjala in v kakšnem roku. Lansko leto sem tam kupil škornje za otroka,ker pa prave zime skorajda ni bilo, jih je začel uporabljati šele cca. 4 mesece po nakupu. Po cca. 14 dneh uporabe mi otrok pove, da ga škornji žulijo ??!! Seveda so ga,ker sta bili številki različni. Šel sem tja in zadevo reklamiral. Najprej mi niso hoteli zamenjati, češ, da so škornji rabljeni in da je minilo preveč časa,….pa sem poslal dopis na Tržno inšpekcijo in sem v roku tedna dni dobil odgovor, da sem upravičen do zamenjave oziroma povračila denarja,kar sem tudi storil. Skratka, pomemben je razlog čemu bi zamenjala.
Velja za vse trgovine: če je z izdelkom karkoli narobe, imaš možnost vračila kupnine/zamenjave izdelka/popravila/vračila sorazmernega deleža kupnine – po lastni izbiri.
Če ti izdelek samo ni všeč, prevelik/premajhen ipd., ga trgovina ni trgovina dolžna vzet nazaj, to je lahko samo njihova dobra volja.
Sicer pa čisto vse na to temo piše v Zakonu o varstvu potrošnikov…