Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek pa kako to vozite

pa kako to vozite

Problem je v tem, da ti avti večinoma imajo senzorje – in vozniki se daleč preveč zanašako nanje!
Hkrati pa večina sploh ne ve, kako senzor dela in kaj jim vklaplja in izklaplja…

Za takšne – MEGLA je ena od pogostejših situacij, kjer senzor ne deluje pravilno. V megli je treba ročno vklopiti luči.
[/quote]

Ne, nimajo jih, ker nimajo dokupljene avtomatike prižiganja – osnovni modeli jih nimajo! In potem vozijo spredaj samo z meglenkami, zadaj pa nič. V megli takega bedaka nabiješ pri 60 na uro po predpisih, komot, ali pa v tunelu v dežju!

jaz opažam, da ima ogromno voznikov eno luč normalno, drugo pa kao dolgo … kaj je zdaj to?

Zadnjič sem bil priča eni taki akciji policije, ko so lovili tiste brez smernika pri izvozu iz krožnega križišča. Šlo ne za skoraj prazno krožišče v coni trgovskih centrov, kjer je bil naenkrat samo en avto. Policaji so se postavili tako, da se jih ni videlo in lepo kasirali. Meni se to zdi popolnoma nepotrebno in mislim, da imajo veliko pametnejšega dela!
[/quote]

premalo je tega!
prevečkrat čakam “voznike”, ki ne nakažejo s smernikom, da zapuščajo krožišče…

Ne, nimajo jih, ker nimajo dokupljene avtomatike prižiganja – osnovni modeli jih nimajo! In potem vozijo spredaj samo z meglenkami, zadaj pa nič. V megli takega bedaka nabiješ pri 60 na uro po predpisih, komot, ali pa v tunelu v dežju!
[/quote]

Prav, mogoče jih tile res nimajo.

Poanta pa je – da tudi tam kjer jih imajo, ni nič boljše. Dajte se vsi naučiti kaj vaš avto počne – in česa ne. In svetlobni senzor v megli ne deluje dobro in ne prižiga luči, kot bi bilo treba!

To so napacno nastavljene visine luci.
Bi bilo zazeljeno, da ste nocni vozniki pozorni na nasproti vozece vozilo in ugasnete dolge luci prej kot 10 m pred srecanjem.
Zmiguc dajte pa vsaj takrat, ko zavijate levo. Vam je jasno, da ste na pasu za levo, samo nasproti vozeci voznik, ki gre naravnost pa ne bo telepatsko dojel kdaj mislite zavit, ce pa utripa zmiguc, si pa avtomatsko bolj pozoren.

To so napacno nastavljene visine luci.
Bi bilo zazeljeno, da ste nocni vozniki pozorni na nasproti vozece vozilo in ugasnete dolge luci prej kot 10 m pred srecanjem.
Zmiguc dajte pa vsaj takrat, ko zavijate levo. Vam je jasno, da ste na pasu za levo, samo nasproti vozeci voznik, ki gre naravnost pa ne bo telepatsko dojel kdaj mislite zavit, ce pa utripa zmiguc, si pa avtomatsko bolj pozoren.
[/quote]

A dejansko se bomo morali zdaj po novem začeti še kregat, če je smernik potreben ali ne??? Ujej …

Desni žaromet ima vedno daljšo razdaljo osvetlitve kot levi.

Nima za komplet novih žarnic.

A dejansko se bomo morali zdaj po novem začeti še kregat, če je smernik potreben ali ne??? Ujej …
[/quote]

Kako to mislis kregat? Jst sm vesel, ce ga sploh kdo se uporabi. Vecina se veselo prehteva kar brez. Zanc mi je ena zapeljala direkt pred avto brez zmiguca. Komi sm zabremzu. Najraj bi su ven pa jo nadru. Jst ga striktno uporabljam, ker mi je jasno, da nismo telepati. Enim to zal ni al pa so nesposobni vozit in hkrati uporabit zmiguc. Postav se v lj na katerokoli krizisce. Polovica jih ne nakaze, v katero smer zavija, ce pa menjajo pas, pa je ze cudez, da sploh nakaze.

premalo je tega!
prevečkrat čakam “voznike”, ki ne nakažejo s smernikom, da zapuščajo krožišče…
[/quote]
temu bi se lahko reklo oviranje prometa … čakamo pred krožiščem, ker ne upamo not zaradi takih budal, ki si mislijo, da so sami na cesti

še vedno pa nismo ugotovili, zakaj vozijo z meglenkami v soncu

To tudi meni ne bo jasno.

Napacno nastavljena visina luci, ker ljudje ne razumejo, da morajo biti luci nastavljene enako visoko, za ustrezno obliko snopa pa poskrbi notranja oblika zarometa. Ljudje pa imajo se vedno v glavi, da mora biti desna luc daljsa, leva pa mora svetiti “v tla”.
In taksnih je kar precej.

New Report

Close