Pa saj dam prav xxl 182
Če otrok na testu ne napiše točno takega odgovora, kot si ga je zamislila učiteljica, ne dobi točk, čeprav je odgovor pravilen. In s tem se začne indoktrinacija, podrejanje, smo en odgovor je pravi, zatira se vedoželjnost, razmišljanje, ker vse kar je, je učenje na pamet, pol se ti zdijo pa še osnovni predmeti brezvezni, kaj šele da bi otroka zanimalo neko področje, raje se scrolla po tiktoku, instanten dopamin, pa snema pretepe pa kak si faf.ajo kurce na šolah itd.
Mene najbolj razjezi, ko otrok dobi neke oprone točke za izdelavo seminarske, predstavitve in se potem drži tistega kot pijanec plota. Predlagaš, da bi lahko vključil še to in to in to, da je to zanimivo, naredi še kako križanko, učni list za sošolce pa potem tega nič ne odda, ker “ni v navodilih in bodo minus točke, ker se ne držim navodil”….in tako naredi samo predpisan minumum
No… to je predvsem odvisno od ravnatelja in konkretnega učitelja; nekje je res tako – drugje ni. Včasih lahko kot starš kaj urediš z učiteljem – če je bolj odprte sorte.
Pri težaških, ki se držijo izrečenega kot pijanec plota… mora otrok pač naprej točno po navodilih – ob tem se pa nauči, da ima življenje tudi slabe strani in je včasih treba prenesti tudi idiote, ki so na višjem položaju. To se otrokom lahko razloži kot življensko lekcijo.