Padec na izpitu za avto
Pozdravljeni,
delam izpit za avto in trenutno imam 30 ur. Inštruktor mi vedno pravi, da imam zelo majhno možnost, da mi bo v prvo ratalo, čeprav že zelo dobro vozim. Pravi, da komisija vedno išče najmanjše napake zaradi katere lahko že takoj padeš. Kolikokrat ste ostali delali izpit? Je res da so možnosti proti meni?
lpana
Decembra sem v tretje naredila izpit. Naredila sem kljub eni (zame večji) napaki, a je rekel, da sem tako dobro vozila, da gre skozi. Ko sem padla, sem z razlogom, moraš pa vedeti, da so stopnje samokritike gromozanske, sama sem zelo stroga in vem kaj je brezhibna vožnja.
Moj point – za brezveze ne mečejo, hočejo pa zelo solidno vožnjo brez večjih napak.
aja pa tvoj instruktor ti tud fajn kasira ure ne glede na to kolk je prjazn… takoj se prjav na glavno, ker prjavs se takrt k TI hoces ne on.. pol pa ce ti ne rata se prijavi za voznjo s spremljevalcem… ker naucu te je on ze vse tkoda vadis lahko tud s starsi 1000x bl pocen… js sm tako naredla in v drugo mela ze izpit
ne mu več dajat keša
Veš kaj, ure niti niso tako drage, če pogledaš da dobiš avto+bencin+100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pozornost in nasvete strokovnjaka. Če primerjam z npd oderuškim zasebnim pregledom znamenj (80 € za manj kot 10 min površnega dela, je teh 26 evrov /uro ful poceni. Naučila sem se ogromno.
Me zanima koliko je ura inštrukcij za srednjo šolo, masaže ali individualni tečaj jezika npr, kjer nimajo materialnih stroškov, ne rabijo kupiti avta, ga zavarovat in tankat, tudi ne rabijo plačat bruto bruto zneska za plačo, če gre za kak popoldnaski s.p. npr.
Veš kaj, ure niti niso tako drage, če pogledaš da dobiš avto+bencin+100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pozornost in nasvete strokovnjaka. Če primerjam z npd oderuškim zasebnim pregledom znamenj (80 € za manj kot 10 min površnega dela, je teh 26 evrov /uro ful poceni. Naučila sem se ogromno.
Me zanima koliko je ura inštrukcij za srednjo šolo, masaže ali individualni tečaj jezika npr, kjer nimajo materialnih stroškov, ne rabijo kupiti avta, ga zavarovat in tankat, tudi ne rabijo plačat bruto bruto zneska za plačo, če gre za kak popoldnaski s.p. npr.
[/quote]
Ti si pa tudi adijo pamet. A je inštruktor hodil pet let na faks in se še 5 let usposabljal, da je lahko začel samostojno delat? Znanje vožnje, kar zna vsak, ki je naredil izpit, primerjaš z zdravniškimi storitvami? In znanjem za inštukcije, za katere je tudi domnevno nekdo hodil na faks?
Dejstvo je, da ure še mogoče niso tako drage, kot jih zadnje čase nabijajo do plafona! Izpitna s 40 urami ni nič več posebnega.
Ti si pa tudi adijo pamet. A je inštruktor hodil pet let na faks in se še 5 let usposabljal, da je lahko začel samostojno delat? Znanje vožnje, kar zna vsak, ki je naredil izpit, primerjaš z zdravniškimi storitvami? In znanjem za inštukcije, za katere je tudi domnevno nekdo hodil na faks?
Dejstvo je, da ure še mogoče niso tako drage, kot jih zadnje čase nabijajo do plafona! Izpitna s 40 urami ni nič več posebnega.
[/quote]
Dvomim, da inštruktor angleščine nosi glavo naprodaj. Po mojem ti spremljanje štorastih voznikov toliko in toliko let kar malo skrajša življenje, da o sivih laseh sploh ne govorim.
Ti si pa tudi adijo pamet. A je inštruktor hodil pet let na faks in se še 5 let usposabljal, da je lahko začel samostojno delat? Znanje vožnje, kar zna vsak, ki je naredil izpit, primerjaš z zdravniškimi storitvami? In znanjem za inštukcije, za katere je tudi domnevno nekdo hodil na faks?
Dejstvo je, da ure še mogoče niso tako drage, kot jih zadnje čase nabijajo do plafona! Izpitna s 40 urami ni nič več posebnega.
[/quote]
Daj prosim te. A je zdravnik sam plačal izobraževanje, da bi to vzdržalo argument? In nihče me ne bo prepričal, da je čas nekoga (ki je intelektualno pametnejši se strinjam) vreden n-krat več kot od nekoga drugega. Tako razmišlajnje je meni moralno oporečno, nesprejemljivo, kot mi je pedofilija nesprejemljiva. Ni vredno človeka.
3leta nazaj je bla ura voznje 20€ danes je ze 34€ na bbju in ja to je ogromno keša, ker ima vsak ziher najmanj 30ur preden naredi.. za izpit oz glavno voznjo ne samo da daš obcini 40€ .. tud avtošoli morš plačat uro in če padeš v 10min si za brezveze dal denar.. sej v 1uri pri avtošoli narediš 15km in zakaj bi rabl 34€ za benz???? pa zato da ti dovolijo uporabljat avto haloooo sej ga ne vrneš po kosih nazaj!
Imam 68 ur. 3-krat sem padla. Težave imam z ročno. Ne znam in ne znam. Ter s prestavami. Naučila sem se na pamet, pri kateri hitrosti katera prestava, ampak če gre avto v hrib je drugače. Zato sem se okoliške ceste naučila na pamet, a še vedno kaj pomešam. Govorijo mi, da moram slišati avto in prestaviti. No, jaz ne slišim. Znam parkirati, s pravili nimam težav. Ročna in prestave s pa obup!
Ne morem pa delati izpita za avtomatik, ker imamo samo navadne avte, svojega denarja pa še nimam.
Dvomim, da inštruktor angleščine nosi glavo naprodaj. Po mojem ti spremljanje štorastih voznikov toliko in toliko let kar malo skrajša življenje, da o sivih laseh sploh ne govorim.
[/quote]
Ziher mi boš postregla s podatkom, koliko inštruktorjev je v zadnjih 50 letih umrlo v Sloveniji ob opravljanju svojega dela.
Daj prosim te. A je zdravnik sam plačal izobraževanje, da bi to vzdržalo argument? In nihče me ne bo prepričal, da je čas nekoga (ki je intelektualno pametnejši se strinjam) vreden n-krat več kot od nekoga drugega. Tako razmišlajnje je meni moralno oporečno, nesprejemljivo, kot mi je pedofilija nesprejemljiva. Ni vredno človeka.
[/quote]
Ne, ni si plačal sam, ampak tudi zaslužil ni! Oziroma je zaslužil malo. In normalno, da je njegova ura, ko dejansko začne delati samostojno, potem zato vredna več. To so osnove.
Kakšen bolnik si, da v to temo vlečeš pedofilijo, veš pa samo ti. Kaj se ti mora motat po glavi.
Odvisno je od zelo veliko faktorjev. Po 20 urah naceloma znas vozit, ampak na cesti je ogromno nepredvidljivih situacij. In veliko je stvari, ki se jih naucis sele takrat, ko se dejansko sam vozis okoli.
Tako da na izpit pojdi, ko sama mislis, da si za to pripravljena. Ne vem, kaksna je sedaj situacija, ampak se par let nazaj je bil kar velik procent uspesnosti “v prvo”. Pa tudi ce enkrat pades, ni panike. Naredis se tisti 2 uri pa gres spet na izpit, kjer enake napake gotovo ne bos ponovila:)
Sori, da ti to rečem, ampak si pač analfabet za vožnjo. Eni enostavno niso za to. Eni pridejo not brez da bi prej vozili že po 15. urah, večina po 30. urah, eni pa še po 70. ne.
Po 68. urah bi dejansko morala vedeti, kdaj prestaviti v višjo/nižjo prestavo. Na pamet se učiš, glede na ceste??
Sploh pa, ali voziš novejši avto? Če je star vsaj 8 let (verjetno še več), ima tisto lučko, ki zasveti, ko naj bi prestavil v višjo oz. v nižjo. Pa to lučko glej!
Se pa dejansko sliši mašina, kdaj moraš prestavit. A voziš v 2., ko bi morala že v 4. ali 5. prestavit, al kako?:)) Tako je ena moja stara teta vozila. Smo se vsi režali, kdo ji je dal izpit. Avto je tulil, ko zmešan, ona pa mrtvo hladno na AC vozi v 2. Jo je bilo treba ves čas opominjat, naj že prestavi. Itak da ji je vedno kaj crkovalo v avtu. Ali pa je vozila v 4. brzini (takrat je bila to najvišja) 20 km na uro.:))) Enostavno ni bila za vožnjo. Pa bala se je tudi iti na cesto, itak. Pa ni imela 90 let, takrat je bila stara okoli 60.
Šoferski izpit sem naredila v tretjič. Kot prvo – najbrž nisem kakšen strašen talent po naravi, kot drugo – imela sem blazno tremo in kot tretjič – o avtomobilu nisem imela pojma, prvič sem se usedla za volan v avto šoli.
Nazadnje sem bila že zelo obupana in sem se bala, da izpita sploh ne bom naredila. Končno mi je uspelo, kmalu zatem sem si kupila majhen avto. Imela sem strašno tremo in sem hotela kar odnehati. Avto sem hotela prodati. Vztrajala sem, predvsem zaradi brata, ki je vztrajal, da moram začeti voziti. Počasi sem se navadila, zdaj vozim že skoraj 40 let.
Nikoli pa si nisem upala voziti na daljše razdalje, v nepoznane kraje, vedno vozim previdno in nikoli prehitro. Imam pa moževo potuho, saj ko gremo kam daleč, vedno vozi on in nanj se vedno zanesem.
Že 1997, ko sem delala izpit je bil minimum nekje 18 ur. Sama sem se na izpit prijavila po 6ih urah, ostale sem plačala, ampak ne zvozila. Imela pa sem napisane v kartonu vožnje, drugače bi me vrgli preden bi sploh štartala. Se mi je mudilo zaradi odhoda v tujino in sem tvegala. Je pa res, da je instruktor rekel, da mi vožnja gre, nič zatikanja, parkiranje v nulo. Pa nisem pred tem nikoli vozila. Opravila izpit.
Zdaj imam sina, ki je ravno začel z vožnjo. Nekje 20-25 ur bi naj bil minimum ur. Uspešnost “v prvo” v našem mestu je baje okoli 54{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.
Nekaj je, ce se kandidat ne pocuti samostojnega in ziher, potem je res potrebno voziti dovolj dolgo, da pridobi neko osnovno samozavest za volqnom. So pa tudi instruktorji, ki namenoma pisejo in racunajo dodatne ure, ko bi kandidat ze lahko opravljal izpit. Pac, vsak € pride prav. Njim in nam.
Sem razmišljala, da bi zamenjala inštruktorja, ja.
A se mi zdi, da bi ročna in prestave ostale.
Inštruktor mi vso avtomatiko ugasne, da moram sama,a ne gre. Pri speljevanju v hrib mi uspe v 10 do 20-ih poskusih.
Enostavno se bojim dodati dovolj gasa. Če pa ga že dam, ga dam preveč.
Nimam občutka, res ne. Izpit vseeno nujno potrebujem.
Če bi imela denar za avtomatika, bi šla delat izpit samo za avtomatika.
To znam voziti in nimam nobenih težav. Ne s parkiranjem, ne z vzvratno vožnjo.
Mi gre. Ampak prestave in ročna?! Adijo pamet!
Sploh več ne vem, kaj naj!
Pred urami vožnje mi je slabo, tudi bruham zaradi strahu.
Pa tudi denar gre. In čas.
Res pa bi morala na izpit v začetku marca, ase je začelo z virusom. Sedaj sem po maturi spet začela voziti.
Takšna trema vseeno ni v redu.
V Rožni dolini je en klanec za speljevanje in takoj nato križišče, da niti ne moreš videti, kam pelješ … tisti klanec je bil tudi meni nočna mora.
Naj te avto nauči poslušat kaka prijateljica, prijatelj, znanec, sorodnik … Speljevanje z ročno pa prav tako lahko vadiš sama oziroma z nekom drugim, magari po ravnem. Jaz sem imela tako dobrega inštruktorja … še danes se ga rada spominjam, žal je že umrl, ampak on je znal porihtat tudi najhujše primerke.
Jaz sem ravno danes končno naredila izpit, in to v peto. Predvsem je pomembno, da na izpitni vožnji nimaš treme, ker čim je trema prisotna, se delajo napake. Izpitniki imajo določene finte, npr. na križiščih, in te finte inštruktorji po navadi poznajo. Drugače pa ni res, da iščejo dlako v jajcu. Od tebe pričakujejo samostojno in varno vožnjo v skladu s cestnoprometnimi predpisi, upoštevanje prometnih znakov in predvidevanje vedno en korak vnaprej. Lahko narediš določeno število napak, a ne smeš narediti nobene večje napake, npr. prevoziti STOP znaka, izsiljevati prednosti, voziti po napačni strani, zapeljati na robnik, spregledati pešcev itd. Predvsem se na dan izpitne vožnje pomiri in zaupaj sama vase, zelo pomaga, da kakšno uro pred izpitom še odvoziš z inštruktorjem.
In glede prijave na glavno vožnjo; če ti inštruktor sam ne bo predlagal, da bi te dal na izpitno vožnjo, to predlagaj sama. Jaz npr. sem imela že preko 40 ur, pa mi moj inštruktor še zmeraj ni niti omenil, da bi me dal na izpit. Tako da moraš sama povedati in vztrajati, da bi šla na izpit.
Želim ti vso srečo na glavni vožnjo, predvsem pa hladne živce in mirne roke