PEUGEOT 206 – PROBLEMI!!!!
Splošno zadovoljstvo lahko izkažeš potem, ko voziš BMW, MB ali Audija ter primerjaš s pižojem….če smatraš pod zadovoljstvom nizke stroške, potem ne piši o zadovoljstvu ampak o nizkih stroških…zadovoljstvo z avtom pomeni marsikaj drugega kot nizki stroški…
Splošno zadovoljstvo lahko izkažeš potem, ko voziš BMW, MB ali Audija ter primerjaš s pižojem….če smatraš pod zadovoljstvom nizke stroške, potem ne piši o zadovoljstvu ampak o nizkih stroških…zadovoljstvo z avtom pomeni marsikaj drugega kot nizki stroški…[/quote]
Splošno zadovoljstvo izraža DRRR-kec takrat, ko izstopi iz svojega bosanskega Golfa in ga pri tem nihče ne vidi.
peugeoet 206 quicksilver letnik2003 mašina lavfa v nulo menjo sm samo senzor prostega teka(65eur) kar se pa tiče podvozja o fack 2xsem že menjo spredne roke obe(2x310eur)zada mojst škripanje,ropotanje,itd.skratka menjava mostu(800eur),, da sam popizdiš;(govorim cene na serviso peugeoet)drugač pa kr živahna stvarca
@Soncez: to je napaka v računalniku, naprimer se ti to dogaja v kakšnih ovinkih kjer delujeta največ bremza/gas , taksno napako imamo na pezoju starih staršev, mehaniki pravijo da je napaka v računalniku ker avto ugasne nč ne cukne, normalno vžgeš in pelješ.
Sam pa imam 206 2.0HDI z vso možno opremo za ta model zaenkrat zadovoljen 🙂
Se povsem strinjam s trditvijo! Jaz vozim 206-ko 2.0 HDI 03′ letnik. Do sedaj razen potrošnega materiala (diski, zavorne ploščice, izpušni lonec in pri 220.00km sklopka ter zamenjal sem stikalo za smerokaze) nisem v avto nalagal nekih brutalnih zneskov. Pri 180.00 sem naredil velik servis (vsi jermeni, filtri, olje, nosilci motorja … = 280 € v lastni režiji) čeprav bi še lahko kak del pustil (ampak ker je to potrošniški material se na njem ne splača šparat!). Avto ima malo porabo, motor lepo teče, imajo pa ti avtomobili nekoliko trši menjalnik.
Sicer pa orginal servisom ne zaupam (sam sem namreč avto peljal na menjavo filtrov in olja. Čez par dni je senzor javil vodo na filtru za olje – od takrat menjujem vse sam -> FILTRI NISO BILI NOVI KLJUB ORG.SERVISU, AMPAK SAMO OPRANI!), s tem ko so storili to sem moral zamenjati še tipalo za zaznavo vode (skratka naredili so mi dodatne stroške!).
P.S.: Rezervni deli izven orginalnih servisov so dokaj kvalitetni in ugodni. Npr. stikalo za smerokaze na org.servisu stane 400 € v spletni trgovini[/url] sem ga kupil za 170€ (stikalo je za vozila od 2003 naprej dražje, za starejše pa ga dobiš že med 40-90€).
Potrjena servisna knjiga ni vedno odraz dejanskega stanja avtomobila (poznam primere ko je žig v knjižico bilo mogoče tudi kupiti …) tako da je včasih ob nakupu bolje imeti zraven kakega mehanika ki se spozna na mehaniko – ne te novodobne ki priklaplajo računalnik pa mislijo da vedo vse o avtu …
LP pa veliko varnih km!
Je pa res da je vse odvisno od avtomobila. Enemu lahko lepo teče drugemu ne. Npr. sestra ima z VW passat neprestano vesele dneve (servisi so svinsko dragi!).
Pozdravljeni
Imam P 206 1.4 HDI, prevoženih cca 200 000 km, v zadnjem letu se stalno prižigata STOP+lučka za nivo hladilne tekočine, čeprav je tekočine dovolj. Na servisu Kavčič-Milje KRanj so menjali že par stvari, a ni bilo učinka, zato ga ne vozim več tja. Je imel kdo podobne težave, prosim za nasvet, kaj bi bilo lahko narobe. lp
O Peugeotu 206 so se razpisali tudi pri Avto Nasvetih.
Veliko ljudi ga je že kritiziralo, tipične napake pa so našli sledeče:
http://avtonasveti.com/peugeot-206-1998-2009/
Mogoče je tudi tam kakšna vaša med njimi.
Da ne komentiramo na pamet, kar se tiče Peugeota 206.
Obsežen članek s tipičnimi (a preverjenimi) napakami se nahaja na:
http://avtonasveti.com/peugeot-206-1998-2009/
Vredno branja, vsaj pred nakupom 🙂