PEUGEOT 206 – PROBLEMI!!!!
ne morš verjet koliko problemov koliko čudnih besed sami profiji….kaj vi sam tele forume berete al kaj ? dajte mal pogledat kakšne oddaje, revije ali na internetu kakšne druge strani o avtih !!vsi ki hvalijo ww vsaka čast nemec samo kje jih delajo ,o.k.ni važno kvaliteta o.k.ni važno pa se vpraša kdaj koliko ww-jev koliko avdijev ,koliko mercedezov ,bmw-jev sami nemci po kvaliteti ???? so poklicali nazaj na servis kakšne grozne napake so šele potem zaznali na avtih ko so ljudje začeli avte vozit na servis halo ?? !!moja žena vozi peugeota 206 1.4 90km i s 2006 letnik kupljen novi pa do sedaj nobenega problema samo redni servis noben auspuh zanič nobene zav.ploščice ne vem no mal se vprašajte kaj je napaka kaj pa potrošni materijal, tudi gume ko so stare 3-4leta z novim profilom so zanič pa aja jaz pa sem na renaultu skoz pa same pohvale mam že čez 1.5miljona kilometrov pa same pohvale……….pa brez zamere ” strokovnjaki “
Vdrževanje bavarca, mečkota, Audija in Volvota, višjega ranga, se ne more primerjat z vzdrževanjem tvojega jajčka…prav tako se nikakor ne da primerjat niti v eni drugi postavki, zato ne bit peveč brihten, bedak!
Ne glede na to , kakšne so razlike v ceni vzdrževanja, bodo francozi, določeni italijani in kitajci, vedno navadne gajbe na štirih kolesih…
Napisal bi odgovor za Soncez-a Računalnik ti lahko popravi vsak malo bolj usposobljen
Avtoelektričar – pri našem P206 je popravilo računalnika stalo cca 100 eur, Je pa več ali manj klasika
napak; puščanje tesnila, računalnik, egr ventil, puščanje vodne črpalke, zadnja prema pri več kilometrih, pa tudi izpušni sistem je tudi tko tko (vse kar sem omenil smo pri našem avtu zamenjali) ima 170.000 km vožen 80% po avtocesti
Pa lep pozdrav!
Hej,
oprosti da se nisem odzval na tvoje vprašanje – forum ne obvešča o odgovorih po mailu, sam pa sem mel tolko stvari da sem forum spregledal … In vrjetno bo do mojega pisanja s5 minil lep čas .. skratka ja, strinjam se s predhodniki ki so omenili težavo z računalnikom.
Če maš kakšnega avto-električarja predlagam da mu (čeprav vrjetno si že) pokažeš zadevo in skupaj rešita težavo – z popravilom starega ali nakupom rabljenega (konec koncev je razbitih peugeotov kar nekaj). Ali pa spletna trgovina herkules …
LP
Vozim 206, l 2002. Do sedaj ni bilo nekih težav samo redno vzdrževanje, bremze, servisi in izpuh. Včeraj pa se je pokazala bolezen zadnje preme. Avto bo pač treba porihtat, ker je sicer brez rje in prezhiben, vozim pa se predvsem na kratke relacije. V prihodnosti bo še tesnilo na glavi za zamenjat, to pa je tudi vse, kar se je vlagalo oz bo vlagalo na ta avto (upam).
Sicer sem ljubitelj avtomobilov, sem jih zamenjal že kar nekaj, prevozil kilometrov prav tako, preizkusil pa tudi večje število različnih znamk. Neprimerno je primerjati BMW-je, al pa Audije z 206-ko. Gre za drug rang vozil. Sam sicer tudi vozim BMW-ja, Citroena, Mitshubishija, Opla, kar je vse pri hiši, ampak moja 206-ka, ki je sicer samo 1.1 je čisto kul. Udobna, malo porabi, nudi tisto kar lahko pričakujem od tega malega avtomobilčka. Ne dela mi prevelikih stroškov in tudi to je pomembno.
Pa bo kdo rekel ja pa bolezen zadnje preme. Ja včeraj me je kar malo šok pri mehaniku. Avto je vreden cca 800€, na njega je treba vložiti cca.400€. Ja in? Je pač treba vložit nekaj na avto, če se čem vozit. Avto je redno vzdrževan in nekih drugih stroškov ni bilo do sedaj. Avto vrednosti tako sedaj ne bo izgubljal, tako da lahko pozabim na “stroške” amortizacije je pa tu strošek preme, proti koncu leta bo pa še tesnilo glave. Sej pri kakšnem novejšem avtu samo z prihodom novega avta izgubi avto vrednost 100€ ali več. Samo ker tega denarja ni treba dati iz žepa nihče ne razmišlja o tem oz ga to ne boli. Ampak je pač tako. Menjati se mi 206-ke pač ne splača, saj delam le nekaj tisoč kilometrov letno, zaradi narave dela v službi, pa žal ne morem biti braz avta.
Morda kdo ve kje najbližje na Dolenjskem kdo opravi poseg obnove zadnje preme z premontažo le te?
No ni pomembna samo cena ampak tudi kvaliteta (predvidevam, da bo šlo z 400€ skozi).
LP
Dober dan vsem
Kupujem peugeot 206 1.4 mistral hatchback, 2003, 89tisoč prevoženih, vozila ga je ena gospa,tako,da bi bil 2.lastnik. Zanima me predvsem vaše mnenje saj je volan obrabljen in menjalnik se čudno menjava,kot da bi preskakovalo. Avto je drugače lepo ohranjen, vendar imam vseeno pomisleke, cena pa je 1900 evrov. Hočem vaš nasvet ali kupiti ali ne. Drugo opcijo pa imam namreč clio bilabong 130000prevoženih, 2003 ali 2004,neven točno, cena 1800evrov.
Hvala že vnaprej za vaše odgovore in nasvete
Zadnje čase se mi dogaja, da ko se ustavljam, avto kar sam ugasne, pojavi se rdeča lučka za akumolator. Nato lahko takoj ponovno štartam in gre dalje. Včasih se to dogaja kar zaporedoma, drugič lahko prevozim par sto kilometrov in je ok. Avto je letnik 2001 . Ima kdo kakšen nasvet?
Avto je bilo že dvakrat priklopljeno na rač. pri dveh različnih mehanikih a ne pokaže napake, akumulator je ok….
Zadnje čase se mi dogaja, da ko se ustavljam, avto kar sam ugasne, pojavi se rdeča lučka za akumolator. Nato lahko takoj ponovno štartam in gre dalje. Včasih se to dogaja kar zaporedoma, drugič lahko prevozim par sto kilometrov in je ok. Avto je letnik 2001 . Ima kdo kakšen nasvet?
Avto je bilo že dvakrat priklopljeno na rač. pri dveh različnih mehanikih a ne pokaže napake, akumulator je ok….
Zdravo! Imam Peugeot 206 1.4 bencinar, letnik 2001. Enkrat me je že pustil na cesti, nato se je menjal akumulator, svečke, olje, kabli… mehanik niti ni točno vedel , kaj je narobe. Zdaj je bilo eno leto vse ok, včeraj pa se mi je avto med vožnjo ugasnil in so se prižgale lučke za stop, akumulator, zavorno olje, motorno olje ter mašino. Zavornega in motornega olja je dovolj, akumulator je novi. Ko dam kontakt gorijo vse imenovane lučke, ob zagonu motorja se sicer ugasejo, a motor čudno ropoče. Ve kdo vsaj približno v čem bi lahko bila težava? Hvala!
Gospa, leta so problem pri vašemu peugeot 206 in ne kilometri, če ima res 40.000 km. Torej, izpušni lonec kupite od konkurence, ker vas bo bistveno cenejše stalo, kot originalni. Prav tako, če je šlo tesnilo motorja (diagnozo je najboljše ugotoviti na servisu), greste privat-mehaniku, komplet tesnil pa nabavite zopet pri konkurenci(trgovine z avtodeli, na pr. Adriamerkur), ker vas bo ceneje stalo. Če ni, potem nimate kaj kot naročiti originalno, kar stane nekaj več. Dokler je delalo centralno skladišče RD Citroena Slovenija v Kopru, bi že naslednji dan dobili tesnilo, ker so ga zaprli, originalni kosi za Citroen in Peugeot prihajajo z Dunaja. Pametnjakoviči Francozi (in domači izdajalci) so pač, zaprli vse v Kopru. LP,