Peugeot 208 mnenja
Kupujem avto. Naletela sem na Peugeot 208, 1.2 VTI Allure, letnik 2013. Mi lahko kdo poda kako mnenje, izkušnje glede avtomobila? Poraba, vzdževanje, kake napake? Ene moti majhen volan in nepreglednost oz.nerodna postavitev števcev.
Do zdaj sem gleda 207-ker so malo večje, vendar tudi ta mi ni slab. Avto potrebujem predvsem za mestno vožnjo, občasno kakšna daljša relacija.
Še bolj brezvezni so vaši odgovori, ker ste teleta. Meni recimo, se še noben avto ni kvaril, pa vozim kar precej, ne rjavel, tako da ne vem, v čem naj bi bili nekateria avtomobili zanič? Če se je avtorica odločila in če avto izgleda dobro, zakaj ga pa ne bi kupila?
[/quote]
Pejt zdrkat. Jajca imaš prepolna, da ti močefit zaliva kokošje možgane.
ga imam od sept. lani (novega). super avto za mestno voznjo (allure nivo opreme). tezave so z menjalnikom, obcasno, ko dajes v rikverc. baje, ker nima sinhrone. ampak te tezave z zatikanjem ma ful avtov, tud drazjih in drugih znamk. sicer pa lustno, no, jst sm absolutno zadovoljna, edino zdej bi vzela mocnejsi motor, to mal obzalujem, ker je prejsnji “bolj potegnil” na avtocesti in sicer. tud prej sm vozila pezoja dolga leta – 206 – zelo zadovoljna.
poglej če je to turbo motor. zelo verjento je. če se boš jajcala po mestu, tj kratke relacije, pa da se motor niti ne ogreje, poglej raje za kakim navadni atmosfercem, pa magari če kupiš 207. namreč če boš mela (pre)kratke ture da se motor ne segreje znaš sčasoma tudi turbino scepiti. saj ne da kar ribnejo, sam zna pa iti
drugače ti lahk povem za toyote, jo ma kolega, sicer corollo z 1,4 vvt-i motorjem in laufa u nulo. Sam mam proceeda 1,4 109 konjev in se tudi ni za pritoževat
pač če se da glej za kakim atmosfercem, to ti bo najboj hvaležno teklo. računaj da bo malce bolj žejno, malo se da to zmanjšati s kakimi start-stop sistemi (seveda mora biti motor ogret, da sistem deluje), ampka načeloma bi ti moralo laufati brez karkoli
Jaz imam rabljenega (55k km) 208, je pa 1.6 blue hdi, 100 konjev..2015..eden redkih pri nas..
zaenkrat sem v nekaj mesecih imela za dodat aditiv Dpf filtrov (stane kar), menjat vbrizgalno sobo tekocine in pa nekaj je hecala elektronika z goreco lucko za motor (brez razloga)..so opravljali diagnostiko, restartali itd.. mogoce sam menjalnik tudi ni najboljsi, je treba mirno, premisljeno prestavljat..
no, za v mesta pac ni..kljub majhnim izpustom ogljika in enostavnim parkiranjem, start stop, ko vseeno, glede na zmogljivost je primernejsi in dovolj mocan za izvenmestno voznjo, kar sem tudi iskala..za to, kar ponuja, je bil dokaj cenovno ugoden (za Yarisa bi dala par jurjev vec, da ne govorim o Golfu, ostali manjsi avtomobili pa niso primerljivi)..za povrh je lep, udoben, volan odlicen. Servisirat je pa treba vsakega. Lp
Bom pripomnila samo nekaj glede znamke Peugeot,pa čeprav avtorica sprašuje o 208-ci…Mi imamo sedaj še vedno P307sw hdi,lastimo si ga že 5 let,250tkm…in ja,menjalnik se rad zatika ko je hladen,ko se ogreje gre potem normalno…Teta ima novega golfa in pove podobno izkušnjo,tako da tudi WV ni tipitop…Imajo pa Peugeoti težave s pregorevanjem prednjih žarnic,nevem kako je sedaj z novejšimi,ki imajo led dnevne luči…tako,da mi sedaj rešujemo z menjavo prednjih žarnic z malo boljšo robo od Osram,Philips itd…pol držijo vsaj nekje do 6-7 mesecev…ostale cenejše po 1 mesecu pregorijo…drugih težav z njim nimamo in naslednji bo spet Peugeot 508sw,saj potrebujemo malo večjega…in ja tudi meni je všečen ta model 208,je pa vredi, da si še malo prebereš na avtonasveti.com…
Lp…
Samo glede pregorevanja prednjih luci. Imam Focusa in sem imela s tem v zadnjem casu tezave, je pa ze tudi starejsi. Nato mi je en mehanik svetoval, da vsakic zamenjam obe luci, kljub temu, da pregori le ena. Stvar je v eni varovalki, ki pri meni napaja obe lucki. Ko sem zamenjala obe lucki hkrati sedaj ze dolgo drzita in ne crkujeta. Le toliko, ce komu pride prav ta nasvet.
Dolga leta vozila 206, res dolga leta. Zdaj vozim 208. Meni je fajn. Majhnega volana se navadiš zelo hitro, na armaturko se vidi, saj tako sedež kot volan nastaviš na želeno višino. Je prav lušten avtič, jaz sem z zamenjavo zadovoljna. Je pa to drugi avto v družini, ker je res majhen. Šla sem po receptu: konja ki zmaguje, ne menjaš. No…leva, v tem primeru. Po mojem boš zadovoljna.
vozila sem
citroen
peugeot
hondo
kia
nikoli več na francoske avte. samo to lahko rečem. ker je to krš
je non stop kaj crkavalo. peugeota sem se znebila po treh letih, ko je bil star 6 let, avtohiša ga je vzela v račun.
slučajno sem prišla s kupcem v stik, en mesec po tem, ko ga je kupil je crknilo kup stvari, od štarterja do mehanizma za streho do….
hondo sem vozila 11 let, potrebna popravila so bila
– menjava akumulatorja
– menjava releja na klimi (strošek 30 EUR)
ostalo pa redni letni servis in to je to.
jaz svetujem, da se izognete francozu, ne slovijo ravno kot vzdržljivi izdelki ki trajajo leta in leta (omenjeni je star 7 let). Če že francoz, potem raje renault.
Kar je pa še bolj pomembno….izognite se tem majhnim modernim motorjem (1.0, 1,2…), ker čez čas pridejo z njimi veliki stroški (menjavanje pogonske verige, poraba olja, itd itd….). Tako da raje izbirati avtomobile s preverjenimi motorji (1,6 klasičen…tud clio s 1.2 starim motorjem bi bil OK).
Srecko543, 02.12.2024 ob 11:05
Ne kupuj peugeota, sploh pa z motorjrm 1200 puratec, jermen v olju, velika poraba olja in servis ce nisi vse servise delal pri njih neglede na upoklic si umijejo roke
Men je 208 ka, 1.2 Puretech s 109000 km zaribu pred predorom Kastelec, mehanik je probu pol kompresijo in ugotovil da je prjel 2 bat , ker pa si noben noče mazat rok z generalko na trikliparju, smo pač zamenjal motor z fabrško obnovljenim, noben pa ni povedal, da če je pršu olje v kat., da se mora zamenjati tudi katalizator. Skupni strošk, je bil 1900 motor, 500 delo, katalizator z delom vred 400€. Najraje bi ga pa v kako brezno porinu, ampak je od moje gospe avto in je nedotakljiv.
Še nobeden avto ni imel sihrona za prvo in rikverc. Če daješ v te dve prestavi mora avto mirovati in obrati motorja na minim. Glede Peugeota pa povem glede na izkušnje in teste ni preveč zanesljiva znamka, vendar moraš danes gledati predvsem na tip vgrajenega motorja in izkušnje uporabnikov z njim. Poznam primer pofvl BMW motorjev, ki so bili vgrajeni tudi v Renault in odlično Renualt machino, ki so jo vgrajevali tudi nemški proizvajalci avtomobilov .
No ja, 22.05.2019 ob 17:51
sranje od avta. kupi japonca ali korejca malega. evropskih avtov se ne kupuje, še manj pa ameriških.
[/quote]
Tudi japonci niso vec tisto kar so bili. Imam peugeota, do zdaj nobenih tezav, razen rednih servisov in menjave gum.
Moja 207 ima 19 let. Ob rednem servisu se je začela kvariti po 15 letu. Zdaj je čas za menjavo. Naredila je 350000 km. Soliden avtek
Sam v drugo ga pa ne bom kupila, ker je sorazmerje med kvalitetno in ceno prenizko.
207 k, 10.03.2025 ob 11:21
Moja 207 ima 19 let. Ob rednem servisu se je začela kvariti po 15 letu. Zdaj je čas za menjavo. Naredila je 350000 km. Soliden avtek
Sam v drugo ga pa ne bom kupila, ker je sorazmerje med kvalitetno in ceno prenizko.
Moje mnenje je isto. Za ta denar,ki ga odštejem za 208 dobim kje kaj več.