Pisanje pesmi v OŠ
Točno tako. Zakaj bi morali vedno nasrkati tisti, ki imajo pač slabe miselne sposobnosti in dobre umetniške? Ni res, da se da matematike vedno naučiti, petja pa ne. Kakšna bedarija! Tudi šolanje glasu obstaja in učenje posluha. Že davno so minili cajti, ko se je reklo, tale nima posluha in ga nikoli ne bo imel. Sploh ni res. Resnica je, da ko pride do prvih neuspehov, se s tem noče več ukvarjati. Bi se pa dalo marsikaj izboljšati, če bi človek le hotel. Ampak ker nima motiva, se tega ne gre. V gimnaziji pa je itak poudarek na znanju iz glasbe, ne pa na petju. In potem se mu pač zdi butasto, da bi vadil petje, če mu ni treba. Kdor pa ne zmore matematike, pa je vseeno prisiljen delati jo. Ga noben ne vpraša, ali zmore ali ne.
Glej, še si perfekcionistka in misliš, da mora mulc v 8, razredu napisati pravi sonetni venec, je to tvoj problem. Gotovo pa to ni tisto, kar zahteva učiteljica od vsakega učenca v razredu. Mi smo tudi imeli enega v razredu, ki je moral vsako stvar napisati perfektno in brez napak ali pa sploh ne. In nič kolikokrat ni hotel zadeve oddati, ker ni bila popolna. Samo to je bolezen. In če to zahtevaš od svojega sina, je res revež. Pa ne zato, ker mora napisati par pesmi, ampak zato ker mora biti očitno vse, kar naredi, brezhibno. Ali pa sploh ni smiselno, da kaj dela.
Beda.