po cesti za 90 vozijo 56 do 75
vrabčevka, 02.10.2024 ob 14:23
Prosim, če mi lahko razložite. Po cestah, kjer je omejitev 90, se večina vozi od 65 do 75km/h! V čem je fora? Ne razumem tega! res ne. Ali pa na obvoznici. Omejitev 90, tam se niti 70 km/h skoraj noben ne pelje. 60 običajno. Pa to je noro!
Veliko takih omejitev je na cestah kjer so levo in desno polja. Vsak, ki je kdaj peljal po taki cesti in naletel na domačina ali traktorista ve, kako hitro pride do nesreče. Zato vozimo počasneje.
Preprosto278, 02.10.2024 ob 14:30
Veliko takih omejitev je na cestah kjer so levo in desno polja. Vsak, ki je kdaj peljal po taki cesti in naletel na domačina ali traktorista ve, kako hitro pride do nesreče. Zato vozimo počasneje.
No zarad takih idiotov, ki kljub znaku 90 pelje 60! A ti veš, da če pelješ 30 manj, je to oviranje prometa, za kar je tudi kazen. Dej ne lapaj, da voziš preventivno počasi. Pol se spokaj preventivno dol s ceste in ne oviraj. Če te je strah se vozt po omejitvah, nimaš kaj delat na cesti. Pejt se vozit po cesti, kjer je omejitev 30-40 in basta!
Mene tud to razpizdi. Jaz nisem divjak, ampak vozim pa po omejitvah, če se le da se držim omejitve, včasih malo prekoračim…. Ampak pod omejitvijo pa nikol ne vozim. Kakšen beden izgovor je to, da bo traktor kar iz polja zapeljal na cesto, kjer je omejitev 90? WTF tud on more prej preverit cesto, če lahko gre. Ti si bolnik v glavo
Gorivo???, 02.10.2024 ob 14:31
Baje Celjane v avtošoli učijo, da se tako špara gorivo in okolje.
Je tukaj kdo, ki lahko pove, ali je to res, ali je zafrkancija?
Optimalna hitrost za šparanje goriva – oz za najdaljšo prevoženo razdaljo z najmanj goriva – je zelo odvisna od zračnega upora oz posameznega avta. Načelom pa je nekje okrog 90 km/h.
Ti si ta, 02.10.2024 ob 14:35
No zarad takih idiotov, ki kljub znaku 90 pelje 60! A ti veš, da če pelješ 30 manj, je to oviranje prometa, za kar je tudi kazen. Dej ne lapaj, da voziš preventivno počasi. Pol se spokaj preventivno dol s ceste in ne oviraj. Če te je strah se vozt po omejitvah, nimaš kaj delat na cesti. Pejt se vozit po cesti, kjer je omejitev 30-40 in basta!
Mene tud to razpizdi. Jaz nisem divjak, ampak vozim pa po omejitvah, če se le da se držim omejitve, včasih malo prekoračim…. Ampak pod omejitvijo pa nikol ne vozim. Kakšen beden izgovor je to, da bo traktor kar iz polja zapeljal na cesto, kjer je omejitev 90? WTF tud on more prej preverit cesto, če lahko gre. Ti si bolnik v glavo
Ja, res!
Pa razumem, ko je visoka koruza, nikamor ne vidiš! Pa vseeno ne pod omejitvijo. Si še toliko bolj pozoren!
Znajo pa taki na 65km hitrosti pripeljati do naselja in 65 vozijo naprej. Sploh ne zmanjšajo. Ne razumem. Sede v avto, da tempomat na 65 ali morda celo 75 in ni važno ali je na regionalni ali v naselju. Enako!
rok-1, 02.10.2024 ob 14:42
Optimalna hitrost za šparanje goriva – oz za najdaljšo prevoženo razdaljo z najmanj goriva – je zelo odvisna od zračnega upora oz posameznega avta. Načelom pa je nekje okrog 90 km/h.
Ja, zelo odvisno od več dejavnikov. Aerodinamika, obremenitev vozila, način voznje… sem tudi brala razne analize in primerjave, nisem pa zasledila te omenjene.
Moje izkušnje so pokazale, da je tudi pri visoki hitrosti lahko poraba zelo nizka, je pa pomembno voziti enakomerno, torej brez nenehnih pospeševanj in zaviranj. Pri dieslu se recimo zelo pozna, če teče motor na 1700 obratih ali na 2000, pa se po občutku ne zdi, da je tolikšna razlika. Po mojih meritvah za malo čez liter na 100km. Vsekakor meni pije več pri 75km/h, kot pri 120km/h, ker je razlika v navoru v 4. ali 6. prestavi.
Pa tudi znorim, ko se nekdo vozi nesmiselno počasi. Tu ne gre za previdnost, ampak pogosto za strah in nezaupanje svojim vozniškim sposobnostim. Morda tudi tezave z vidom, premalo izkušenj in še bi se našlo.
Znanka recimo vsak dan prevaza posode s hrano materi in tašči, pa vozi počasi, da se ji juha ne polije… tudi to obstaja.
Moje mnenje je da ljudje vozijo pod omejitvijo zaradi tega ker jih je strah hitre vožnje (kar mogoče pri nekomu ki je ravno naredil izpit še razumem pa čeprav v avtošolah vedno učijo da se vozi po omejitvah, torej ne pod omejitvijo, nikakor pa ne razumem straha pri voznikih ki imajo izpit že dalj časa – takšni ne spadajo za volan) v večini pa jih ni strah ampak vozijo brez glave. Vozijo okrog 60km/h cel čas, tako se nerabijo obremenjevat ali so v naselju ali ne, koliko je omejitev itd. Najverjetneje tudi ne poznajo pravil v cestnem prometu.
vsekakor ne podpiram ekstremnega divjanja, ampak 100% so bolj nevarni tisti ki cinclajo, so negotovi in po možnosti ne poznajo pravil.
Tisto s polji in traktorki je pa bedarija, ker noben traktorist ni tako tele da bi se na cesto z omejitvijo 90km/h vključil brez da bi bil popolnoma prepričan da je varno oziroma vsaj toliko varno da se nebo nihče s polno hitrostjo zaletel vanj. Vozit z glavo, refleksi, hitro reagiranje, predvidevanje situacij pa to!! Al ste že pozabili?
Tudi po Mariboru je podobno stanje in v okolici Ptuja. Vozijo se 50, kjer je 70, ko je 90 omejitev, mogoče 60 in policija bo morala poseči tudi med prepočasne voznike, ker to se sedaj dogaja vse pogosteje in je že vsakodnevnica. Kakor so nevarni prehitri vozniki, so bržkone tudi počasni, poleg tega da počasni povzročajo tudi zastoje in potem se čudite, zakaj so prometni zamaški.
Ne vem kje si videla take, jaz večinoma doživim take, ki se tam kjer je omejitev 50 peljejo več .. včeraj me je en tak prehitel znotraj kraja, kjer je jasna omejitev 50 in toliko sem tudi peljala, ne prehiti, slabnih 10 km naprej sem ga jaz, ki sem vozila po omejitvah, dohitela v drugem kraju na semaforju.
Sicer pa jaz npr. Če poznam cesto in omejitve in npr vem da je 90 zelo kratek čas odseka, potem pa je takoj 60 ali celo 50… Jaz v tem kratkem odseku tudi ne nabijem na 90, ker vozim varčno, mirno povečam hitrost do 80 in potem sem že tam kjer je 60 omejitev in jo na to lepo mirno zmanjšam, ne nabijam sunkovito iz 50 na 90 in potem bremzam na polno pri naslednji omejitvi… Pač malo vozim tudi varčno in ne tratim Benza za bremzanje potem…
Anonimno 5044, 02.10.2024 ob 15:24
Pripravljajo se na čase, ko bo omejitev v naseljih 30 km/h. To napoveduje Golobova vlada. Za tak podvig se je potrebno že prej prpraviti, ker ne bo enostavno.
To pa res ne bo enostavno in je butasto in to zaradi takih, ki se ne morejo držati zdajšnjih omejitev. Je pa res, da je treba pri 50 biti pozoren na cesto, ne pa že z mobiteli spilat
Tudi sam danes bolj kot ne vozim manj kot je najvišja omejitev npr. 90 ali na avtocesti 130. Medtem kop a na omejitvah nižjih vozim kot mi sam promet omogoča in priznam da če pri omejitvi 50 ne vidim hiš čisto blizu ceste sem tudi hitrejši!
Sem pa v moji vozniški zgodovini ki obsega precej več ko miljon kilometrov vozil tudi drugače! Ja precej agresivno in nevarno!
Danes pa vidim stvari drugače.
Prvo, imamo nore ceste. Če je cesta ovinkasta, po možnosti kontra naklon, je omejitev 90. Pelješ po ravni cesti, levo desno pločnik in kolesarska, omejitev 50, ali pa, slovenska poslastica, 50, 70, 50, 70, 50, 70, vsakih 500m. In najbolj obozujem, juhu, dela na cesti. Običajen dvosmerni promet kot na vsaki magistralki, omejitev pa 60!! Tako da tisti oča na začetku kolone, ki pelje 60 čez vse table, vsa križišča in po možnosti še čez semafore, me sploh ne moti več tako zelo.
odgovor je čisto preprost. Večina takšnih idijotov ne pozna omejitev na cestah, zato se vozijo tako kot je. Zaradi takšnih idijotov nastajajo zastoji. Našim ” strokovnjakom” je pa važno, da se samo kaznuje zaradi uporabe telefona. Me res zanima, če so že kdaj kaznovali kakšnega zaradi počasne vožnje. Ta pa je stanje na cestah takšno kakršno je, pa je po večini kriva naša nesposobna policija, ki ne zna upravljat svojega poklica