po cesti za 90 vozijo 56 do 75
Optimalna hitrost za šparanje goriva – oz za najdaljšo prevoženo razdaljo z najmanj goriva – je zelo odvisna od zračnega upora oz posameznega avta. Načelom pa je nekje okrog 90 km/h.
Ni odvisna od posameznega avta. Noben avto nima pr 90 nižje porabe kot pri 60, vsak ma pri 90 večji zračni upor kot pri 60. Ni pa mogoče razlika tako velika.
Vozim 2 trasi redno, ena ima hitro cesto vmes, druga ne, vse drugo primerjivo. Na hitrejši trasi imam 0,7 višjo porabo.
Meni se je zdelo zelo nenavadno, ker običajno vedno vozim 10 do 20 km na uro čez omejitve in se mi zdi, da vsi tako pri nas, v našem koncu. Hočem reči, da ne rabim prehitevati. Gre za dolenjsko.
Potem sem šla pa po stari cesti nekajkrat v Rogaško Slatino. Praktično vsi pred mano so se vedno držali omejitev. Si mislim, madona kakšna disciplina in kultura …
Ni boljšega kot da dobiš takega pred sabo, še posebaj če gre za čas ko je več prometa in ga je težko prehitet ker grejo skoz nasproti. In takrat dostikrat pride do nevarnih situacij, ker se komu utrga in prehiteva v škarje.
Opažam da je tega še več ko dežuje. Smo imeli enega takega danes zjutraj pred sabo. 50 izven naselja, 30 v naselju. Ko je zavijal levo, je kar ostal na pasu za naravnost, čeprav je bil pas za levo zavijat.
Ugotavljam da eni res niso za v avto, enostavno ne znajo vozit ali se jim ne da vozit ali pa niso sposobni vozit. Res ne vem zakaj se silite v vožnjo?!?
Se pa strinjam s tisto ki pravi da so omejitve včasih butaste, ko imaš na 200 metrih znak 70, 50 in 70.
Drugače se trudim vozit po predpisih. Razen na avtocesti, hitri cesti vozim več, če razmere to dopuščajo.
Kar se tiče porabe goriva, pri meni je višja v mestni, primestni vožnji. Precej pa pade na vožnjah po avtocestah. Tako da sklepam da je poraba odvisna od oblike avte ter tudi od mašine in načina vožnje. Naj še kakšen pokomentira, ki se bolj spozna na to.
Kar se tiče porabe goriva, pri meni je višja v mestni, primestni vožnji. Precej pa pade na vožnjah po avtocestah. Tako da sklepam da je poraba odvisna od oblike avte ter tudi od mašine in načina vožnje. Naj še kakšen pokomentira, ki se bolj spozna na to.
Seveda je v mestni vožnji višja, ker več stojiš in ustavljaš, to je pri vseh tako.
Če pa konstantno pelješ v peti, je pa poraba pri 90 višja kot pri 60. Zaradi zračnega upora.
Nobena oblika avta tega ne obrne na glavo, ker je to fizika.
jaz nikol, 02.10.2024 ob 20:39
Zakaj tako voziš?
Da manj porabim, manj tvegam in bolj spočit pridem na cilj
predvidevam da veš kje je UE in ti predlagam, da vrneš vozniško. Idijot
Predlog zavrnjen.
Prehitevati je možno res redko. Obstaja tudi nasprotni promet. In potem se cijazimo v koloni za nekom 70km/h, namesto 90! Obup, res!
razložite, 02.10.2024 ob 16:10
Kaj pomeni omejitev hitrosti? To, da moraš voziti toliko kot piše na znaku ali največ toliko?
Točno tako, debili mislijo da omejitev pomeni da lahko dirkajo 90 v ovinke. Potem pa sekajo ovinke in vozijo po nasprotnem pasu. Pravilo je da se vozi razmeram na cesti primerno, ne pa po omejitvi.
ochn, 02.10.2024 ob 21:42
Bo treba prej na pot, da se ne boste sekirali za 10, 20 kilometrčkov gor ali dol. Potem pa celi nervozni in naspidirani, peni se pr gobcu
Če se ti iz službe mudi naprejbpo obveznostih, kjer si spet vezan na čas, ne moreš prej na pot.
Čez dan dejansko nimam možnosti, da bi šla prej na pot.
Tele naše ceste so ponekod na vsakih 20 do 50 ali do 100 m okrašene z novim znakom! V nekaterih državah znaka na cesti kar dolgo ne vidiš, zato si, ko ga končno zagledaš, nanj pozoren. Če imaš pa znake ful na gosto posejane, jih skoraj ne pogledaš več. No, jaz jih ne. Kar se hitrosti vožnje tiče, gredo tudi meni mečkači na cesti na živce. Všeč so mi dinamični, a vseeno varni vozniki. Mečkače težko prenašam. Vedno, ko nek mečkač vozi pred mano, pričakujem, da za volanom sedi ali mlad in neizkušen voznik ali kakšen prestrašen starček ali ženska (ni važno, katere starosti). In če imam mečkača možnost prehiteti, ne totalno šokira, če za volanom sedi mlad moški ali moški srednjih let. Kje imaš testosteron??? Muca pojedla?
Mečkači bi se morali zavedati, da spravljajo v nevarnost vse tiste, ki se vsi živčni cijazijo za njimi.
Simonca538, 02.10.2024 ob 21:11
Kje boš prehitel celo kolono. Mislim da je tudi po zakonu, če narediš kolono, se moraš ustaviti in spustiti ostale mimo. Pa ne sme se vozit manj kot 30% pod omejitvijo.
Torej, tisti ki tu pametujete o prepočasni vožnji okoli 60-70. 30% pod omejitvijo 90 je 63.
Vsak naj vozi tako, da vozi varno in v okviru omejitev
Vrabčevka, 02.10.2024 ob 21:56
Če se ti iz službe mudi naprejbpo obveznostih, kjer si spet vezan na čas, ne moreš prej na pot.
Čez dan dejansko nimam možnosti, da bi šla prej na pot.
In zato ker si ti tako organizirala svoj dan, zdaj tu napadaš ljudi, ki vozijo po predpisih.
na veliko, 03.10.2024 ob 07:49
Pri omejitvi 70, vozijo 100, pri omejitvi 90, vozijo 130. Na AC je omejitev 130, zelo veliko jih vozi 150 in več. Kaj pa to?
Omejitve so fiksne ze 60 let ali več in temeljijo na meritvah zavorne poti in reakcijskega časa voznikov, kot je veljalo pred mnogimi leti.
Medtem je tehnika napredovala in avtomobili so veliko zmogljivejši. Pomeni, če se je avto nekoč pri zaviranju ustavil po 50 metrih, je to danes po 30 metrih. Tudi promet je sedaj gostejši, kot je bil v času, ko so omejitve postavljali.
Omejitev 60 je namenjena zastarelim in tehnično slabšim abtomobilom. S sodobnim zmogljivim avtomobilom se enako varno ustaviš tudi pri hitrosti 90km/h.
Na AC bi bilo 150 čisto sprejemljivo.
Mnoge omejitve so nepotrebne.