po cesti za 90 vozijo 56 do 75
jaz opažam, da je odvisno, kakšen avto vozim. Doma imamo dva, enega res dobrega, višja klasa, drug nič posebnega..Vozim pa vedno isto, s hitrim ne norim, z manjšim pa se tudi ne cijazim.. Ko sem z boljšim, nihče za mano ni nervozen, tudi če peljem 70-80, namesto 90. Če peljem s taslabšim, se marsikomu hoče zmešat in me prehiteva že, če vozim po omejitvi, kaj šele počasneje. Tako da jaz opažam, da marsikdo ne prenese avtomobila pred sabo in če ima on boljši avto, ga bo prehiteval, pa magari voziš vsaj po omejitvi, če ne celo malo več.
Avtorica… Ravno gledam piše da je 23 letnik umrl, zapeljal na drugo stran in v gozd, zadnjič nesreča na Primorskem 19 letnik zapeljal na drugo smer vozišča in ubil dve osebi, ki sta pravilno pripeljali… Te vprašam avtorica se ti zdi, da so ti peljali pod omejitvami?
Ker je ravno dež, dejmo povedat da je vožnjo treba prilagoditi razmeram, ne glede na omejitve… Tako da tisti, ki divjate 90 enako na mokri cesti s polno vode, ko ful Lije, se zamislite…
včeraj pa, 03.10.2024 ob 11:39
Včeraj smo po avtocesti vsi, razen redkih izjem, vozili okrog 70 na uro.
Silovit naliv je narekoval hitrost.
Ampak, nekateri so se pa držali omejitve in noreli več kot 100 po prehitevalnem pasu.
Verjetno je bil avtor med slednjimi.
Začetno vprašanje je bilo o vožnji ob običajnih razmerah. Seveda ni mogoče primerjati vožnje ob nalivu, morda celo toči in ob recimo sončnem ali samo malo oblačnem vremenu in suhi cesti!
Vklopite možgane vendar! A vi res mislite, da bi tema bila odprta, če ne bi bilo nekaj izvenserijsko???
Da, bedakom je vedno dolgcajt in so morajo probleme izmišljevat. V zadnjih 20 letih je število smrtnih žrtev na cestah padlo z okoli 300 na okoli 100. Zadeve tečejo tako kot je treba in vedno bolje. Če je to od manj testosterona, bo treba nardit še eno rundo pa našutirat koga v jajca. Čeprav mislim, da bi okol kepe tud pomagalo..
da bsfpgo, 03.10.2024 ob 17:36
Vklopite možgane vendar! A vi res mislite, da bi tema bila odprta, če ne bi bilo nekaj izvenserijsko???
Da, bedakom je vedno dolgcajt in so morajo probleme izmišljevat. V zadnjih 20 letih je število smrtnih žrtev na cestah padlo z okoli 300 na okoli 100. Zadeve tečejo tako kot je treba in vedno bolje. Če je to od manj testosterona, bo treba nardit še eno rundo pa našutirat koga v jajca. Čeprav mislim, da bi okol kepe tud pomagalo..
Če je kdo bedak si to ti, ki ne moreš DOJETI, da ne govorimo o PREHITRI vožnji, pač pa je govora o DINAMIČNI vožnji znotraj DOVOLJENIH omejitev.
Očitno tebe v avtošoli niso učili, da je pomembno ohranjanje dinamike prometa in ne zaviranje in oviranje prometa brez razloga. Takim bi bilo potrebno odvzeti vozniško dovoljenje, če ne premorejo te veščine!
Sploh pa, čemu se sploh vključuješ v pogovor, če ne veš o čem je govora???
Sem pa opazil, da niso problem starejši (ne govorim o tistih pred smrtjo), ti vozijo celo bolj dinamično od mlajših. Probem so mlajši, ki med vožnjo gledajo v telefone/zaslone in niso osredotočeni na vožnjo, 1x vozijo ovirajoče počasi, drugič pa prehitevajo cele kolone… Ali pa se na izvozu v desno ustavijo in se po polžje umaknejo s ceste – potem se pa čudimo zastojem. Ljudem so upadle motorične sposobnosti…
Če je kdo bedak si to ti, ki ne moreš DOJETI, da ne govorimo o PREHITRI vožnji, pač pa je govora o DINAMIČNI vožnji znotraj DOVOLJENIH omejitev.
Očitno tebe v avtošoli niso učili, da je pomembno ohranjanje dinamike prometa in ne zaviranje in oviranje prometa brez razloga. Takim bi bilo potrebno odvzeti vozniško dovoljenje, če ne premorejo te veščine!
bolj pomembna od tvoje dinamike je varnost, to še 100x bolj učijo, pa če se na glavo mečeš, zgleda si pozabil na avtošolo. Noben ne bo ostal brez vozniške zaradi tega, ker si ti nestrpen in je za tvoje pojme prepočasen. NOBEEEEN, sanjariš. Tebi jo bojo 99 % prej vzeli 😀
Če je kdo bedak si to ti, ki ne moreš DOJETI, da ne govorimo o PREHITRI vožnji, pač pa je govora o DINAMIČNI vožnji znotraj DOVOLJENIH omejitev.
Ti govoriš o nekem padcu testosterona in počasnejši vožnji kot nekoč, ko baje ni bilo tega. Vse to prispeva k temu, da je danes 100 smrti letno na naših cestah, 20 let nazaj jih je bilo pa 300. Noben ne bo umiral za to, da boš ti 5 mint prej na cilju, narcisek. Se boš moral naučiti potrpežljvosti, ni druge.
Ko bojo elektro avti prevladali, bo druge in tudi tebe minilo do kvačkalice in nabijanja vrtljajev, ker ne bo veš iluzije, da si šumaher. Promet bo še počasnejši.
VulvičovFranček, 04.10.2024 ob 13:35
Če je kdo bedak si to ti, ki ne moreš DOJETI, da ne govorimo o PREHITRI vožnji, pač pa je govora o DINAMIČNI vožnji znotraj DOVOLJENIH omejitev.
Očitno tebe v avtošoli niso učili, da je pomembno ohranjanje dinamike prometa in ne zaviranje in oviranje prometa brez razloga. Takim bi bilo potrebno odvzeti vozniško dovoljenje, če ne premorejo te veščine!
Sploh pa, čemu se sploh vključuješ v pogovor, če ne veš o čem je govora???
Sem pa opazil, da niso problem starejši (ne govorim o tistih pred smrtjo), ti vozijo celo bolj dinamično od mlajših. Probem so mlajši, ki med vožnjo gledajo v telefone/zaslone in niso osredotočeni na vožnjo, 1x vozijo ovirajoče počasi, drugič pa prehitevajo cele kolone… Ali pa se na izvozu v desno ustavijo in se po polžje umaknejo s ceste – potem se pa čudimo zastojem. Ljudem so upadle motorične sposobnosti…
Bolj kot je enakomerna vožnja, boljše je za avto in voznika. že zato ker te ne utruja. Tisto kar si ti predstavljaš za dinamično, je večinoma idiotizem živčnega folka ki spravlja v nevarnost sebe in druge.
“Ti govoriš o nekem padcu testosterona in počasnejši vožnji kot nekoč, ko baje ni bilo tega. Vse to prispeva k temu, da je danes 100 smrti letno na naših cestah, 20 let nazaj jih je bilo pa 300. Noben ne bo umiral za to, da boš ti 5 mint prej na cilju, narcisek. Se boš moral naučiti potrpežljvosti, ni druge.
Ko bojo elektro avti prevladali, bo druge in tudi tebe minilo do kvačkalice in nabijanja vrtljajev, ker ne bo veš iluzije, da si šumaher. Promet bo še počasnejši.”
Bullshit, se vidi, da nisi ravno intelekt. Seveda, zaradi hitrosti se je zmanjšalo smrtnih žrtev, ker dandanes avti dosegajo manjše hitrosti in dosti počasneje pospešujejo napram nekoč… A dejansko je ravno obratno, gre zgolj zato, da se je izboljšala cestna infrasturktura in evolucija razvoja avtomobilizma ter materialov. Inženirji so ustvarili promet varnejši in ne toliko zakonodaja, ker se je ta le minimalno spremenila.
Spet neuke neumnosti. Električni avti bistveno hitreje pospešujejo in če nisi opazil gre vse v to, da bo vožnja čimbolj avtonomna. In takrat v prihodnosti samovozečih vozil se bodo hitrosti krepko povečale, saj nikoli ni bil namen čimveč časa preživeti na cesti. Če smo mi pri 80 do 90 km/h “Šumaherji”, potem ste vi očitno “umirajoči polži”.
@WD40, točno o tem je govora – dinamična vožnja pomeni točno to, kar opisuješ. Ne pa da delaš zastoje za sabo.
Spet neuke neumnosti. Električni avti bistveno hitreje pospešujejo in če nisi opazil gre vse v to, da bo vožnja čimbolj avtonomna.
Pospešujejo hitreje, samo ker imaš omejen doseg in potem dolgo polnjenje, so ljudje z njimi dosti bolj varčni, zračnega upora se zavedajo in vozijo počasneje.
Tudi ni zvočne kulise, da eni bimboti mislijo, da so na dirkališču. Seveda so izjeme, samo velika večina z električnimi avtomobili vozi počasneje kot hitreje.
Seveda, zaradi hitrosti se je zmanjšalo smrtnih žrtev,
Ti praviš, da je vedno več počasnih na cestah in da živčkaš edno bolj, včasih tega ni bilo, testosteron pada in ne vem kaj. Nesreč je pa tudi precej manj. Korelacija je, ne omeni pa, da še kaj drugega ne pripomore.
V glavnem, stvari se premikajo v pravo, boljšo smer, ti pa besniš in noriš v prazno, ne moreš drugače obrnit 😀
Dinamično ni enakomerno, dinamično je prej obratno od enakomernega. Poglej si v slovar, kaj dinamičnost pomeni.
Najbolj enakomerno vozijo najbolj počasni, oni manj naletijo na koga spredaj, imajo konstatnto hitrost in je ne rabijo nobenemu prilagajat. Počasneje kot voziš, večja bo verjetnost, da boš vozil enakomerno, ker ne boš naletel na oviro
Pelješ 10 pod omejitvijo, si zagotoviš večjo enakomernost kot če voziš po omejitvah ali celo čez. Manj bo bremzanja, manj upočasnjevanja, manj tudi pospeševanja.
ne razumeš, 04.10.2024 ob 23:09
Spet neuke neumnosti. Električni avti bistveno hitreje pospešujejo in če nisi opazil gre vse v to, da bo vožnja čimbolj avtonomna.
Pospešujejo hitreje, samo ker imaš omejen doseg in potem dolgo polnjenje, so ljudje z njimi dosti bolj varčni, zračnega upora se zavedajo in vozijo počasneje.
Tudi ni zvočne kulise, da eni bimboti mislijo, da so na dirkališču. Seveda so izjeme, samo velika večina z električnimi avtomobili vozi počasneje kot hitreje.
Seveda, zaradi hitrosti se je zmanjšalo smrtnih žrtev,
Ti praviš, da je vedno več počasnih na cestah in da živčkaš edno bolj, včasih tega ni bilo, testosteron pada in ne vem kaj. Nesreč je pa tudi precej manj. Korelacija je, ne omeni pa, da še kaj drugega ne pripomore.
V glavnem, stvari se premikajo v pravo, boljšo smer, ti pa besniš in noriš v prazno, ne moreš drugače obrnit 😀
Če je cilj max. 50 km/h potem bo verjetno manj smrtnih izidov (Mah ne verjamem, ker gre zgolj še za nesrečna naključja in ubiješ se lahko tudi s padcem iz postelje. Neumno je pričakovati 100% varnost.), ampak to pomeni za isto relacijo skoraj pol več časa za isto pot. Kmalu nas bodo tudi na tracking kolesih prehitevali. Odlično, naša družba se v pravo smer “razvija”. Ravno ti paničariš, ki misliš da boš umrl pri 90 km/h, večina zdravih vitalnih ljudi pa izgubi osredotočenost na vožno pri zelo nizkih hitrostih. Ne samo da izgubi osredotočenost, veliko jih tudi brska bo telefonih med vožnjo.
Kaj pa tak razmislek, 03.10.2024 ob 07:58
na veliko, 03.10.2024 ob 07:49
Pri omejitvi 70, vozijo 100, pri omejitvi 90, vozijo 130. Na AC je omejitev 130, zelo veliko jih vozi 150 in več. Kaj pa to?
Omejitve so fiksne ze 60 let ali več in temeljijo na meritvah zavorne poti in reakcijskega časa voznikov, kot je veljalo pred mnogimi leti.
Medtem je tehnika napredovala in avtomobili so veliko zmogljivejši. Pomeni, če se je avto nekoč pri zaviranju ustavil po 50 metrih, je to danes po 30 metrih. Tudi promet je sedaj gostejši, kot je bil v času, ko so omejitve postavljali.
Omejitev 60 je namenjena zastarelim in tehnično slabšim abtomobilom. S sodobnim zmogljivim avtomobilom se enako varno ustaviš tudi pri hitrosti 90km/h.
Na AC bi bilo 150 čisto sprejemljivo.
Mnoge omejitve so nepotrebne.
Kakšne buče so pa to? Ti bo avto skrajšal reakcijski čas, ja. Je ABS leta 2024 toliko bolj napreden, da je zavorna pot pol manjša kakor 30 let nazaj, ja. Bedarije.
večina zdravih vitalnih ljudi pa izgubi osredotočenost na vožno pri zelo nizkih hitrostih.
Ne samo da izgubi osredotočenost, veliko jih tudi brska bo telefonih med vožnjo.
Njihov problem, moj res ne, mogoče niso za na cesto, če nimajo potrpljenja
Jaz vem, da nič ne profitiram, če peljem 90 namesto 75, recimo. Saj sem vozil tako, pa sem ugotovil, da pridem bolj tako spočit na cilj, na manj ovir naletim, manj porabim
dinamično ni enakomerno, 04.10.2024 ob 23:15
Dinamično ni enakomerno, dinamično je prej obratno od enakomernega. Poglej si v slovar, kaj dinamičnost pomeni.
Najbolj enakomerno vozijo najbolj počasni, oni manj naletijo na koga spredaj, imajo konstatnto hitrost in je ne rabijo nobenemu prilagajat. Počasneje kot voziš, večja bo verjetnost, da boš vozil enakomerno, ker ne boš naletel na oviro
Pelješ 10 pod omejitvijo, si zagotoviš večjo enakomernost kot če voziš po omejitvah ali celo čez. Manj bo bremzanja, manj upočasnjevanja, manj tudi pospeševanja.
Se strinjam s tem, moja napaka glede izraza, ampak saj vsi vemo o čem je govora, ko se za nekom nabere kolona in mislimo, da je oseba zaspala. Sicer pa v prometu ne moreš biti konstanten.
Glej končajva, mogoče bo kdaj tudi zate prišla prenizka hitrost in se boš spraševal, v kateri prestavi oz. kako se sploh naj več dotikam pedalke, da bo vožnja strpna. Glede na to, mogoče bodo kdaj ljudje vozili le še 20 km/h. Pa se takrat spomni teh besed.
Se strinjam s tem, moja napaka glede izraza, ampak saj vsi vemo o čem je govora, ko se za nekom nabere kolona in mislimo, da je oseba zaspala. Sicer pa v prometu ne moreš biti konstanten.
Glej končajva, mogoče bo kdaj tudi zate prišla prenizka hitrost in se boš spraševal, v kateri prestavi oz. kako se sploh naj več dotikam pedalke, da bo vožnja strpna. Glede na to, mogoče bodo kdaj ljudje vozili le še 20 km/h. Pa se takrat spomni teh besed.
Lahko si čimbolj konstanten. Seveda ne moreš biti konstanten, če si izbereš, da boš vozil točno po omejitvah ali še malo čez. Se bo treba bolj prilagajat.
Saj pa naletim na dosti kolesarjev, traktorjev, ki vozijo 20. Mene to ne živcira, prehitim in je. Ne naletim pa na enga, ki vozi 70, ker jaz tudi toliko vozim in ga enostavno ne dohitim. Ti voziš 90, pa naletiš na 20 takih. Živciraš samega sebe.
Če je kdo bedak si to ti, ki ne moreš DOJETI, da ne govorimo o PREHITRI vožnji, pač pa je govora o DINAMIČNI vožnji znotraj DOVOLJENIH omejitev.
Očitno tebe v avtošoli niso učili, da je pomembno ohranjanje dinamike prometa in ne zaviranje in oviranje prometa brez razloga. Takim bi bilo potrebno odvzeti vozniško dovoljenje, če ne premorejo te veščine!
Sploh pa, čemu se sploh vključuješ v pogovor, če ne veš o čem je govora???
Sem pa opazil, da niso problem starejši (ne govorim o tistih pred smrtjo), ti vozijo celo bolj dinamično od mlajših. Probem so mlajši, ki med vožnjo gledajo v telefone/zaslone in niso osredotočeni na vožnjo, 1x vozijo ovirajoče počasi, drugič pa prehitevajo cele kolone… Ali pa se na izvozu v desno ustavijo in se po polžje umaknejo s ceste – potem se pa čudimo zastojem. Ljudem so upadle motorične sposobnosti…
Najhujse zastoje povzrocajo prehitri dinamicni vozniki, ki zaradi hitrosti izgubijo oblast nad vozilom in povzrocijo hude prometne nesrece.