Podaljšanje vozniške po 80. letu
Samo zdravstveni pregled in potrdilo zdravnika.
Je pa tak voznik zelo nevaren na cesti, ne samo da vozijo kot mlinčki in nič ne opazujejo okrog sebe, tudi če jim pride slabost na cesti lahko nehote povzročijo nesrečo in ubijejo nedolžno osebo ali otroka na cesti! Pri teh letih bi moral vsak iz razuma zaključiti kariero voznika, ne pa da mislijo da so nedotakljivi in se jim zdi škoda lepega zglancanega avta.
Ne meči vseh voznikov v isti koš, nekateri niso za na cesto že pri 50ih letih, medtem, ko so drugi pri 80 boljši od njih. Če se ti človek pri 80 spravi na streho in menjavati strešno kritino brez težav, zakaj naj ne bi bil sposoben vozit. Pa če pri 80 nima nobenih zdravstevnih težev, zdravnika skoraj ne pozna itd. Kap lahko zadane tudi 30 letnika v avto, sploh če je vroče.
Ne meči vseh voznikov v isti koš, nekateri niso za na cesto že pri 50ih letih, medtem, ko so drugi pri 80 boljši od njih. Če se ti človek pri 80 spravi na streho in menjavati strešno kritino brez težav, zakaj naj ne bi bil sposoben vozit. Pa če pri 80 nima nobenih zdravstevnih težev, zdravnika skoraj ne pozna itd. Kap lahko zadane tudi 30 letnika v avto, sploh če je vroče.[/quote]
Večina jih pa ni pri dvajsetih!
Ti “ne rabiš” pa povej: koliko so stari vozniki, ki ubijejo na cesti največ nedolžnih oseb????
Aja? zakaj bi pa razumen voznik pri 80, ki lepo vozi in se vožnje ne boji, zaključil? Da ne govorimo, da so tisti, ki na cesti ubijajo in povzročijo največ prometnih nesreč mladi moški, stari med 19 in 27 let. Statistika, draga. In ravno ti menijo zase da so nedotakljivi in divjajo po cesti kot nori. Ker pa so med njimi tudi taki, ki vozijo normalno in dobro ter upoštevajo pravila vožnje, bi bilo kruto reči, da se mladim voznikom prepove vozit, dokler ne pade nivo testosterona in se ne umirijo. Se ti ne zdi?
Ne meči vseh voznikov v isti koš, nekateri niso za na cesto že pri 50ih letih, medtem, ko so drugi pri 80 boljši od njih. Če se ti človek pri 80 spravi na streho in menjavati strešno kritino brez težav, zakaj naj ne bi bil sposoben vozit. Pa če pri 80 nima nobenih zdravstevnih težev, zdravnika skoraj ne pozna itd. Kap lahko zadane tudi 30 letnika v avto, sploh če je vroče.[/quote]
Se strinjam.
Poznam šoferja, ki je pri 85 vrnil izpit, ker ni več menjal oz.kupil novega avta … in samo upam lahko, da bom pri 70 letih v taki formi, kot je on pri 85+ (tako fizično kot psihično).
Poznam gospo, ki je pred kratkim dopolnila 80 let in je za podaljšanje vozniške morala opraviti tudi krajši preizkus praktične vožnje (komisijo, se pravi enega člana, je morala po njegovih navodlih voziti po Rudniku v Ljubljani). Tako da nisem prepričana, da se še vedno da kar podaljšati samo z zdravniškim pregledom. Pozanimaš se lahko na prometnem oddelku upravne enote.
pak129, 13.08.2013 ob 05:51
Zanima me kaj mora opraviti oseba, ki želi podaljšanje vozniškega dovoljenja po 80. letu (poleg zdravniških pregledov)? Kaj pa pole CPP? Praktična vožnja?
Če so potrebne pole, ali ima kdo mogoče kakšne primere pol? Ali so tako obsežne kot prvič, ko greš delat izpit? Kaj pa prva pomoč?
Hvala vsem.
V bistvu samo zdravniski pregled. Ce bodo tam ugotovili, da kaj ne stima, te oni posljejo se na prakticni preizkus v avto solo. Na zdravniskem mas pa psihologa, kontrolo vida, merjenje krvnega sladkorja in pa pregled pri zdravniku. Vse pa bo na koncu odvisno od zdravstvenega stanja, predhodnih bolezni/ odvisnosti, zdravil…, pri psihologu se ugotavlja tudi odzivnost ipd.
Res je – če niso nevarni sebi in drugim… naj kar vozijo. Tudi če so malo počasnejši. Če srečam takšnega na cesti… se pač nekaj časa peljem malo počasneje za njim, kar ni nič hudega…
Bližnji, pri dobrih 85, še vedno sam čisto OK in zadovoljno vozi na dolge razdalje. Čez zimo je bil z avtom v Španiji in na Portugalskem. Le dlje časa rabi za regeneracijo in več počitkov. Če je včasih v eni rundi peljal 400 km… zdaj pač 100.
Vsi kandidati za izdajo/podaljšanje vozniškega dovoljenja bi morali dokazati svoje psihofizične sposobnosti, ne le z zdravniškim pregledom ampak v živo v prometu s kolesarjenjem vsaj tri km v gostejšem prometu in 20 km po odprti cesti. Kdor tega ne zmore, je to eden od znakov, da ni primeren za upravljanje motornih vozil in delovnih strojev.
starostna doba se podaljšuje in zakaj pan e bi smel človek voziti avta po 80-tem letu..eni v 60 lettih odkar imajo vozniško dovoljenje niso imeli niti ene nesreče….ne bodite hudobni, vsi bomo enkrat stari….ko si starejši, še toliko bolj rabiš lasten prevoz, sicer so relacije precej krajše, ampak do trgovine, zdravnika pa je fajn da se lahko starostnik z avtom odpelje..pa da ne rabi drugih ljudi okrog sebe obremenjevat