Podn od Mercatorja
Opisala bom zezalice, ki jih imamo zdaj že ne vem katerič s tem preklemanim Mercatorjem.
Pred cca pol leta mes mi zablokira zelena Pika. Sprva sem mislila, da sem presegla limit, nato izvem, da imam neporavnan račun. Prosim?! Doma pokličem v centralo in tam mi razložijo, da za moj račun xy nimajo plačila. Povem, da plačilo zagotovo imajo, ker so vsi računi plačani. Pošljem kopijo plačila – oni so namesto 5 knjižili 6 in terjatev se ni zaprla. Se opravičujejo. Meni pa kartica 20 dni blokira in oni za stroške, ki jih zaračunavajo za vodenje računa, vlečejo lepo gotovino od mene. Da ne govorim, kolikokrat vmes, ko so kuponi ali neki drugi popusti, kartice ne potegnejo, blokirajo, štekajo, vrste v štacuni do pojutrišnjem. Res sem kreten, ker se pustim šponat. Ampak ja, požrem, bogve katerič že!
Februarja pika spet ne potegne. Spet nisem plačala računa! Kao! Tokrat pokličem že po enem tednu in oni so spet namesto 3 knjižili osmico in se opravičujejo in la la la. Spet 22 dni kartica ne vleče. In oni ob stroških vodenja računa vlečejo gotovino od mene. Prav mi je, sama sem si kriva!
Aprila, priznam, sem račun poravnala s 3-dnevno zamudo. Posipam se s pepelom, ampak se mi je zgodilo. Zelena plačilna kartica blokirana 3. dan od dne zapadlosti računa. OK, si mislim, moja napaka, kaj čem. Doma izbrskam račun in nakažem znesek. Čez cca 5 dni v trgovini ugotovim, da je kartica še vedno blokirana. Zakolnem v brado in plačam v kešu. Čez 5 dni – ista zgodba. Spet kličem na M, oni spet ne vidijo, spet naj pošljem kopijo in tokrat popxzdim in teram onega tja, od koder je prišel. Zraven sem 2 dni PO PLAČILU dobila opomin in 4 € stroškov poslovanja! Za 3 dni zamude za 160 €?!? A se vi hecate?! Ne, vi se norčujete, ker se lahko – ampak tokrat pa iz mene ne več. 28.04. je račun zapadel v plačilo, plačala sem ga 30.04. in danes, 20.05., je kartica še vedno blokirana. Jutri izkoristim nabrane pike, prerežem kartico in jo vrnem na Mercator. Jaz čez ta prag ne stopim več, čeprav mi je daleč najbližja trgovina in so trgovke v redu. Poln kufr imam nategov, nedelujočih kartic, zamud pri odpravi napak, namernih napak in konec koncev slabe ponudbe, ko je na voljo vedno manj slovenskih izdelkov, vrst pred blagajnami, ker ni dovolj trgovk v službi. Migriram h konkurenci, ki je sposobna odreagirat na kritiko, predvsem pa nima nategov s pikami in karticami in nedelovanjem ugodnosti, ki jih obljublja.
Ja pa prav ročno knjižijo položnice in prav pri tebi se vsak drugi mesec zmotijo?
Jaz redno plačam en teden po valuti, pa še nikoli ni bilo problema. Prodajalke sem vprašala, kdaj kartico blokirajo, pa so rekle, da zaradi zamude pri plačilu v istem mesecu sigurno še ne, pač dokler traja limit, lahko plačuješ nemoteno.
Očitno baš pri tebi delajo izjemo.
Meni je niso še nikoli blokirali, pa redno plačujem z najmanj enotedensko zamudo, večinoma pa z desetdnevno. Še opomina ne dobim.
Pa še to: mercator ima itak stalni sklic, torej vedno imaš enakega, tako da enako kot ti na svoji strani tudi oni na svoji ne vnašajo ročno sklicev. Da o tem, da lahko plačaš kar direkt na njihovem terminalu v trgovini brez vseh sklicev, niti ne govorim.
Zdaj pa hitro izmislit novo zgodbico.
mah plačil ne knjižijo na podlagi sklica, ampak na podlagi plačnika
meni se je redno dogajalo, ko je račun za piko plačal partner s svojega računa, da plačila niso zaznali. pa je sklic štimal in vse… samo ime ni bilo pravo
in pol sem klicarila, razlagala, oni pa so mi zaračunavali opomine.
tud ne hodim več tja in ne uporabljam pike.
blokirajo pa, ko presežeš limit, ne pa ko zamudiš s plačilom.
Od kje pa ste primerki, ki vam po 14 dni ne blokirajo kartic? Jaz sem z Gorenjske in 3., najkasneje pa 5. dan, če je vmes vikend, je kartica blokirana, če ne plačam v roku. Vedno, že leta in leta. Če se mi ne mudi, ne kličem, sprostijo po kakem tednu. Če se mi mudi in rabim, pokličem ali pošljem plačilo po mailu, potem sprostijo prej.
Kartico sem v vseh teh letih imela blokirano samo enkrat, ko sem dosegla limit porabe, ki sem ga po telefonu dvignila.
Pa sem ze zamujala s placilom, enako kot no-ja, pa placala premalo, ker sem skopirala star nalog in nisem popravila znesk in sem samo na naslednjem racunu dobila opomin, da je bilo premalo placano.
KWA?!?? To bi pa lahko bilo, ker plačam kdaj s svojega, kdaj pa z moževega računa. To mi pa ni padlo na pamet![/quote]
nope – plačila se zapirajo kumulativno po znesku glede na izdan račun / plačilni nalog po referenci – številki kartice
preverjeno [/quote]
Bi rekla, da res, ker imam jaz družinsko – se pravi, kartica je bila izdana na moževo ime, dodatna pa na moje, zdaj na e-računu je osnovni račun možev in njegovo ime in priimek, zneska na karticah se seštevata, plačujem pa s svojega računa (no, ali pa v trgovini) in zaradi tega res ni bilo nikoli problema.
nope – plačila se zapirajo kumulativno po znesku glede na izdan račun / plačilni nalog po referenci – številki kartice
preverjeno [/quote]
Bi rekla, da res, ker imam jaz družinsko – se pravi, kartica je bila izdana na moževo ime, dodatna pa na moje, zdaj na e-računu je osnovni račun možev in njegovo ime in priimek, zneska na karticah se seštevata, plačujem pa s svojega računa (no, ali pa v trgovini) in zaradi tega res ni bilo nikoli problema.[/quote]
jaz nisem imela nobene družinske kartice
pač, partner je plačeval račun za Mercator, ker sva se tako dogovorila, ni imel pa nobene veze s kartico
in plačil niso knjižili prav.
vsakič, ko je plačal on, sem dobivala opomine, on pa je plačeval 5 dni pred valuto.