Podn od Mercatorja
Bi rekla, da res, ker imam jaz družinsko – se pravi, kartica je bila izdana na moževo ime, dodatna pa na moje, zdaj na e-računu je osnovni račun možev in njegovo ime in priimek, zneska na karticah se seštevata, plačujem pa s svojega računa (no, ali pa v trgovini) in zaradi tega res ni bilo nikoli problema.[/quote]
jaz nisem imela nobene družinske kartice
pač, partner je plačeval račun za Mercator, ker sva se tako dogovorila, ni imel pa nobene veze s kartico
in plačil niso knjižili prav.
vsakič, ko je plačal on, sem dobivala opomine, on pa je plačeval 5 dni pred valuto.[/quote]
Izpiskov ne knjižijo ročno, program uvozi izpisek iz njihove e-banke in sam poišče sklice. Nenajdene povezave se doknjižijo ročno.
Pa kot sem že zgoraj napisala, ne plačujem vedno točno, plačam včasih iz svojega osebnega TRR, včasih iz računa s.p.-ja, včasih iz partnerjevega računa … pa ni bilo nikoli težav.
Ib kartica je bila blokirana samo enkrat, ker sem presegla limit mesečne porabe, zaradi plačil nikoli (kljub občasnim zamudam).
Bi rekla, da res, ker imam jaz družinsko – se pravi, kartica je bila izdana na moževo ime, dodatna pa na moje, zdaj na e-računu je osnovni račun možev in njegovo ime in priimek, zneska na karticah se seštevata, plačujem pa s svojega računa (no, ali pa v trgovini) in zaradi tega res ni bilo nikoli problema.[/quote]
jaz nisem imela nobene družinske kartice
pač, partner je plačeval račun za Mercator, ker sva se tako dogovorila, ni imel pa nobene veze s kartico
in plačil niso knjižili prav.
vsakič, ko je plačal on, sem dobivala opomine, on pa je plačeval 5 dni pred valuto.[/quote]
No, saj se tukaj gor včasih oglasi predstavnik-ca Mercatorja in odgovarja, pa bo pojasnila, zakaj eni Slovenki ne znajo poknjižiti položnice in ji nemudoma takoj blokirajo kartico, vsem ostalim pa knjižijo pravilno, ne glede na vse (itak knjižijo avtomatično in itak imaš vedno isti sklic) in jim kljub pardnevni zamudi pri plačevanju nikoli ne blokirajo.
A ti resno misliš, da trikrat na mesec nekdo samo preži na to, kdo zamuja s plačilom dan ali dva in mu hitro blokirajo kartico?
Imaš pa res nesrečo. Pri naši družini imamo pika kartico že dolgo, zelo dolgo. Se je zgodilo, da smo bili na dopustu in kar nekaj dni kasneje plačali položnico …, vendar še nikoli nisem imela blokirane kartice. Nikoli se še niso zmotili, da bi plačala, pa da ne bi bilo poknjiženo, kot je treba.
Čudno, da imaš takšno izkušnjo. Se pa zgodi.
Potegne, samo imam to zeleno še iz časov, ko plačevanje s karticami ni bilo mogoče oz. nisi dobil pik. Kartice vlečejo šele kaki 2 leti, prej si imel na izbiro gotovino ali pa to zeleno. Zdaj je dejansko brez veze.[/quote]
No, zdaj pa dobiš brez zelene kartice pike in točke in nalepke in kupončke in… samo da te s kvazi popusti privabljajo v trgovino. Vsaka trgovina ima že neko kartico, ampak zaradi par evrov na mesec se jaz ne pustim trgovcem vleči za nos. Na vsakem koraku te posiljujejo z reklamami, še na blagajni ti vsiljujejo neke izdelke. Prideš recimo na hitro v trgovino iskat nekaj za pit, pa ti na blagajni ponuja špagete. Prosim???!!
Nočem ne kartic ne nalepk ne kuponov ne mejlov ne SMS-ov z reklamami. Če mislijo dat kaj ceneje, naj dajo, če ne naj me pa pustijo s svojimi fintami, da moraš na primer na določen datum s kuponom v trgovino po skretpapir. Zame to ni ugodnost, ampak poniževanje kupcev.
Pozdravljena,
Če obveznosti poravnate na rok, pa tudi če zamudite s poravnavo kakšen dan, se kartica ne blokira. Če poravnate obveznosti in navedete napačen sklic pa za hitro rešitev potrebujemo kopijo nakazila, da poiščemo in preknjižimo plačilo. Do začasne blokade pride v primeru, ko s poravnavo obveznosti zamujate več kot 10 dni za nakup na odloženo plačilo, za obročni nakup pa en dan po zapadlosti.
Na kartici je določen tudi limit in ko z nakupi dosežete odobreni limit, do poravnave obveznosti (najprej na dan zapadlosti), ne morete nakupovati na odloženo plačilo. To pomeni, tudi če poravnate pred datumom zapadlosti, se limit ne sprosti. Kartica sicer ni blokirana, nakupi pa zaradi preseženega limita niso več mogoči.
Predlagamo, da pokličete naš kontaktni center na brezplačno številko 080 20 80, da razjasnimo kje in zakaj so težave.
Lep pozdrav,
Spletno uredništvo Mercator