Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Pokvarljivost avtomobilov

Pokvarljivost avtomobilov

Kateri avti se najmanj kvarijo v nižjem srednjem razredu? Zanima me za običajne znamke kot so VW, Kia, Renault in podobno, ne pa avtomobile premijsko precenjenih znamk. Kupil bi nov ali pa malce rabljen avto za cca. 15 do 20K eur. Pa s čim daljšo garancijo, da ni nepričakovanih stroškov.

Odvisno od vzdrževanja, predhodnega lastnika stila vožnje. Načeloma vsi zdržijo 200000km brez večjih težav. Vsako vozilo in motor ima pa seveda svojo hibo, a to je pa že specifično.

Zadnja leta je pač takole:
Genesis, Kia & Hyundai generate the fewest complaints from new 2018 vehicle owners
Včasih je bilo pač drugače. Časi se spriminjajo
https://www.auto123.com/en/news/2018-jdpower-initial-quality-study/64815/
[img]https://picolio.auto123.com/auto123-media/2018086a.jpg?scaledown=700[/img]

Za ta denar se pomojem najbolj splača kaksnega vw ali pa citroena. Samo kie se izogibaj saj sem slišal že marsikaj od lastnikov.


Zakaj se vsaka tema spremeni v gostilniško nakladanje. Je rekla, sem slišal, od prijatelja prijatelj je rekel…. Zato pa obstajajo statistike okvar in zadovoljstva, ki jih delajo različne potrošniške organizacije. Volkswagen je bil pred leti po tej plati res med vodilnimi, a ga tam ni že lep čas. Citroen je pa vedno žal kraljeval po kakovosti in pokvarljivosti na spodnjih delih takšnih in drugačnih lestvic. Je pač treba priznati, da so korejčki naredili v zadnjem desetletju velik preboj in da se očitno upravičeno uvrščajo na top pozicije v smislu zadovoljstva.

Hja…že nekaj let sem poklicno v avtomobilskih vodah. Pa ne med rabljenimi švercarji, ampak z med novimi. Dejstvo je, da danes trg praktično ne ponuja več slabih avtomobilov. Daleč največ problemov na novih avtomobilih se odpravi v roku tovarniške garancije, kar pa sta v večini primerov vzrok nepreverjena tehnologija in “tekoči trak”.
Čisto vsaka znamka ima pluse in minuse. Iz prve roke ti lahko povem, da sem zaradi razmerja med ceno in dobljenim, pa tudi zaradi financiranja vzel Škodo, 1,2 TSI. Večina je zadovoljna z avtom, jaz nisem. Letos bo star 3 leta, po 2 mesecih sem reklamiral luščenje laka na pokrovu motorja, reklamiral sem luščenje usnja na menjalniku, trenutno imam neke težave z zavornim sistemom.
Ampak ok…po eni strani se pretirano ne ukvarjam s tem, ker je avto v garanciji oz. jamstvu. Kar me bolj moti je to, da je avto popolnoma brez karakterja. Tak…služben avto. Popolnoma nobenega užitka med vožnjo, za nekoga, ki nič ne da na vožnjo, pa bo v redu.
Največji plusi so multimedijski sistem, ergonomsko preverjene stvari, prostornost in oblika, ki ne bo tako hitro zastarala, kot recimo novi Renaulti.
Tudi takrat, ko sem kupoval avto, sem tega vzel izključno zaradi racionalnosti. Če bi imel takrat večji budget za avto, bi definitivno vzel Toyoto ali Hondo. Kljub temu, da imata proti nemcem en kup minusov pri ergonomiji, infotainmentu in na splošno igračkam, so mi vozne lastnosti, motor in občutek povezanosti z avtom v prvem planu. Meni odgovarjajo japonci, nekomu drugemu kaj drugega. To je povsem osebna presoja.
Pokvarljivost vozil pa je v največ primerih odvisna od lastnikov.
So vozniki, ki z Citroenom naredijo 500.000km in so vozniki, ki z Mercedesom ne pridejo do 200.000km.
Moj nasvet je, da si najprej določiš kakšen tip vozila bi imel, potem prioritete (želje), ceno, financiranje in pregled prihajajočih stroškov. Potem si daš v izbor cca. 5 vozil, greš na testno vožnjo in vidiš, kateri ti najbolj odgovarja. Preveriš, ali je med zaželenimi vozili za krajo in je to to.
Danes slabih avtomobilov prakično ni. Sploh pa je avto v garanciji in te niti ne briga, če je karkoli z njim.
Srečno pri nakupu 😉

vw, audi ,seat ,skoda ,2.0 tdi vsi modeli problem oljne črpalke ,turbine,šobe vztrajniki,dpf-ji,( pri novejših cr motorjih malo manj problemov) audi in passat problem ročna zavora,itd…
1,6 tdi šobe, egr ventili zeeloo pogoste težave. polo in golf imata zelo slab menjalnik zelo slab je tudi dsg, da o avtomatikih sploh ne debatiramo…dragi servisi menjalnika…

ford,citroen,volvo,peugeot 1,6 hdi/tdci problemi tesnil na šobah drugih večjih problemov ni
2.0 hdi/tdci tu pa tam kaki vztrajnik v glavnem zelo dober motor

kia ,hyundai 2,0 crdi pogosta okvara puščanje goriva na bosch črpalki ampak nič hujšega
1,6 crdi ni posebnih težav kot tudi 1,7 crdi ni težav

renault nissan 1,5 dci problemi z črpalkami za gorivo (delphi) šobe in ojnični ležaji so brez utorov (se zavrti v ojnici) motorji z siemens br. sistemom so malo boljši.
2.0 dci egr, lambda sonda in redni problemi dpf

če kupiš novega ti bo verjetno držal dokler leasing ne poteče potem pa…kdo ve (novodobna ekonomija)
Če te zanima za specifičen model prosim vprašaj. l.p.


To, kar si napisal za Kio in za ostale, potrjuje moj post, kjer omenjam statistike in različne tržne raziskave o pokvarljivosti. Korejčki so pač naredili v zadnjih 10 letih zelo velik korak naprej in so za moje pojme to, kar so bili v 90-letih japanarji. Tankaš in voziš.

Jaz ne grem več na nemca ali francoza. Imam kio, sestra pa hyundai in res ni nobenih težav s temi avti. Je pa Kia lepša od hyundaia….hahahah

Omenjeni spisek je spisek PRITOŽB.. kar ni isto kot pokvarljivost ali zanesljivost.

JD. Powers ima tudi listo ZANESLJIVOSTI, ki pa je popolnoma drugačna od tu omenjene:
https://www.auto123.com/en/news/2018-dependable-auto-brands-study/64414/

Nadaljni problem je, da gre za AMERIŠKA VOZILA in torej ni enostavno primerljivo z EU tržiščem, kjer je drugačna zakonodaja in posledično tudi vozila niso identična.
Listo pokvarljivih avtomobilov pa letno objavlja tudi društvo nemških voznikov, ADAC:
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall/adac-pannenstatistik-2018/

Podobne statistike objavlja tudi TUV, BBC Top gear.. in ostale avto revije. Dokaj enostavno za poiskati online. Na začektu vsakega leta pa tudi na časopisnih kioskih.

De omnibus disputandum..

Po mojem je ključno to, da ima avto čim daljšo tovarniško garancijo, da nimaš nepredvidenih stroškov. To, da te zaradi sesutega menjalnika ali motorja vseka po žepu strošek za 2 ali 3 jurje evrov, je po mojem največja jeb… To se pač dogaja, prednjačijo pa tu večinoma nemški avti – vsaj zadnja leta. Precej je bilo radikalnih okvar na TDI motorjih, pa DSG menjalnikih in podobno. Po mojem je zato najbolje vzet kakšnega korejca, maš 7 let garancije in ne rabiš razmišljat v takšnih problemih, ki so sploh še bolj evidentni pri kakšnih nemških avtih iz uvoza, kjer ni jasno dejansko stanje prevoženih kilometrov. Vem, da bodo zdej eni začeli pisati o nekih kvazi visokih cenah servisov za korejčke, a ga ima in ni niti slučajno tako. kdor pa ne more plačat 200 evrov enkrat na leto za servis avta, za katerega je odštel 20K eur, je pa tudi smešen.

Kaj je pa to za ena znamka, ki je pred Kio? Tega pa ni pri nas???
[img]https://picolio.auto123.com/auto123-media/2018086a.jpg?scaledown=700[/img]

https://www.volan.si/novosti/novice/6569098-najbolj-zanesljive-avtomobile-izdelujejo-japonci/

Po mojem je najboš da pred nakupom pogledaš več statistik in nato izbereš recimo pet najmanj pokvarljivih modelov ter pri končni odločitvi upoštevaš še dolžino garancijskih rokov. Dejstvo je da se tudi statistično najmanj pokvarljivi avti kdaj pokvarijo zato je po mojem ful dober če imaš čim daljšo tovarniško garancijo.. Da nimaš pol jebe. Pa tud avto lažje prodaš če ima še garancijo. Zato pa so tako iskani rabljeni hyundai in še bolj kije.

New Report

Close