Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Polaganje parketa-napake-kaj zdaj?

Polaganje parketa-napake-kaj zdaj?

Pri polaganju parketa smo ugotovili določene napake na večih delih stanovanja, predvsem mojstri niso dobro zbrusili izravnalne mase in na določenih delih tla niso ravna, kar se je predvsem videlo pri sestavljanju omare, saj je le ta bila postrani in pa pod oknom (ki je do tal), kjer je za cm dvignjen od tal. Vse te zadeve sicer niso pretirano moteče, omaro smo nastavili, pod oknom pride zaključna letvica…pa vendar napake so. Naredili smo seveda reklamacijo in sedaj so rekli, da bodo prišli vse popraviti. Ker imamo postavljene že omare in ostale stvari, ker že živimo v stanovanju in imamo tudi domače živali nam seveda to narobe hodi, zopet mi morali vse razstaviti in pospraviti v škatle. Dopusta trenutno nimamo, oni pa bi prišli dopoldne, popravljali bi dva dni pa še vprašanje kako bi izgledalo, da bi zdaj parket na sredini metali ven in vmes pobrusili in zopet postavili, bi bil parket sploh raven. V smislu reklamacije smo imeli v mislih, da bi zaradi tovrstnih napak dobili kaj popusta.

Zanima me sledeče vprašanje, ali smo mi upravičeni da zahtevamo raje popust kot pa popravljanje teh napak, če imajo oni željo popraviti? Oziroma ali lahko oni izbirajo kako bodo reševali našo reklamacijo in se moramo mi strinjati? Lahko mi izbiramo, da bi raje vzeli popust namest popravljanja? Če lahko, na podlagi katerega predpisa sem upravičena do tovrstne izbire?

Hvala za kakršnekoli informacije.

Preberi si Zakon o varstvu potrošnikov.

Ne vem sicer točno, kako je pri storitvah, ampak če za izdelek uveljavljaš stvarno napako (se mi zdi tam okoli 35. člena v zakonu), imaš možnosti, da zahtevaš popravilo, nov izdelek, vračilo kupnine (če izdelek vrneš) ali vračilo sorazmernega dela kupnine, če izdelek z napako obdržiš.
Zna bit, da je pri storitvah enako, seveda tu pride v poštev samo popravilo ali vračilo dela plačila.

Vam je do popustov oz da zbijete ceno klasika. Popravila si itak ne želite ker te napake niso moteče oz so rešljive. Zbiti ceno do podna oz sploh ne plačati računa je danes ustaljena in videna praksa. Dodaj še psihične bolečine pa si carica.

Pri nas so ekstra zamočili z vrati (20 vrat), mi smo želeli da jih zamenjajo, ker so nam namontirali ključavnice, katerih nismo želeli, polnilo v vratih je papirnato satje namesto iverala, zasvinjali so z rezanjem ploščic s fleksarico, kljub temu da sem jih vprašal, če jaz pokličem mojstre da se ne bo prašilo, čakali smo najmanj 2 meseca dlje, kot smo bili dogovorjeni. Vrata so OK niso pa takšna, kot smo jih mi želeli. Ko so vprašali, če se da zmenit za kakšen popust smo premislili in na koncu zahtevali 35{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} popusta, ker smo si želeli vrata kakršna smo naročili smo pričakovali, da na ta popust ne bodo pristali, ampak so. Tako da imamo OK vrata, ki niso takšna, kot smo jih želeli so pa poceni in ni nam bilo potrebno čakati še nadalne2-3 mesece.

Če bi bil na vašem mestu bi zahteval popravilo in za te dni, ko ne morete bivati v svojem stanovanju kritje stroškov za bivanje v hotelu in čištilni servis na njihove stroške. Če na to ne pristanejo pa zahtevaj visok popust in naj ti nekdo drug to strokovno popravi.

Prve parketarje, ki so položili dve sobi v treh dneh pa sem naganal iz hiše in od prodajalca zahteval druge, zaradi odtujitve 6m perketa, s tem da je prodajalec vztrajno trdil, da so to najboljši parketarji, vse dokler nisem dokazal, da dejansko manjkajo trije kartoni od parketa in za nekaj več kot 6m parketa.

Na žalost je to redna praksa obrtnikov, da te poizkušajo nategniti ali pri materialu ali pri izvedbi…

Če zadeva ni narejena kot bi morala biti, ne vem, zakaj bi moralo bit plačilo pa v celoti?

New Report

Close