Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem polo-vw-POZOR

polo-vw-POZOR

Lp,imam eno vprasanje,zanima me če je imel kdo podobne izkusnje kot jaz?Novembra lani sem kupila novega polota 1.9tdi highline oprem pri enemu pooblaščenih prodajalcev vw v lj,nakar se po parih dneh voznje izkaze oz ugotovimo da ima preveliko porabo goriva cez 10 litrov?!odpeljem ga na servis kjer je bil kupljen tam mi povejo da moram prevoziti 15.000 km da se bo videla realna poraba,men se je zdelo to totalno absurdno,to bi dlje trajalo od moje garancije za avto.Po 1 mesecu se odpravim do te avtohise da jih nekaj vprasam kjer mi pred izstopom iz auta raznese menjalnik tako je počilo da sem mislila da je po meni.Avto je seveda ostal tam na popravilu nadomestnega vozila mi pa niso dali ker mi kao ni pripadal pa to sploh ni bilo res,tebe pripada nad. vozilo pri vw ce traja servis dlje kot 3 ure to je zatrdil eden od vodilnih na porshe slo.Skratka do marca letos se je to vse skupaj vleklo,moj avto je bil več kot 10 krat na servisu pribl. 2 meseca vse skupaj kjer so ugotavljali to porabo goriva in to tako da so ga testirali z vožnjami jaz pa sem dobila račun za bencin,se vam zdi to prav?Osebje te avtohise je bilo zelo neprijazno od serviserjev do sprejemnih delavcev itd.N a avtomobilu je bilo že toliko stvari zamenjanih da je meni enega dne prekipelo in sem odsla na porshe slo kjer sem, naključno srečala enega izmed vodilnih,ki mi je po daljsem pogovoru zagotovil da me pripšada nov avto,odobril mi je nov avto,ampak si morete mislit koliko živcev je bilo izgubljenih zaradi vsega tega,na koncu ni šlo več z lepimi besedami ampak vpitjem ker so se delali norca iz mene,čes mlada je pa ženska,ta itak nioma pojma o avtomobilih,pa so se zmotili!Ydaj čakam nov avto,seveda zopet registracija na moje stroske,niti opravičili se mi niso,hočem vam povedati en kup težav,ampak avto je pravi lepotec,najbolj me je prizadel odnos osebja te avtohise,pa se to ta isti avto k ima prevelko porabo se prodaja v eni izmed njihovih avtohis zato pozor!!!!!Če je imel kdo podobne izkusnje naj mi pise,najraje bi jih terjala za skodo,moji zivci so dragoceni,ce pozna kdo kakega odvetnika naj mi javi,da se ukvarja na tem področju.Niti opravičili se niso,grozila sem tudi z mediji pa se niso nič zmenili za to,skratka raje se prepričajte kako dober je vw oz njihovo osebje!aLI KDO POZNA NASLOV OZ E MAIL VW V NEMČIJI,DVOMIM DA VEDO KAJ SE DOGAJA PRI NAS,HVALA

1. Pošta v Nemčijo ne bo pomagala, ker vas bodo poslali nazaj v Slovenijo.

2. Za čas servisiranja v garanciji naj bi vam res pripadel nadomestni avtomobil, če ga niste dobili, lahko uveljavljate stroške, ki ste jih imeli v tem času (najem drugega vozila, vožnja s taksijem, avtobusom, vlakom …)

3. Po mojem vam bodo najbolje pomagali pri Zvezi potrošnikov Slovenije. Sicer je treba nekaj plačati, a se splača, ker imajo utečene poti, kako ukrepati v takšnih primerih. Tudi odvetniki niso zastonj …

4. Veliko sreče z novim “lepotcem”!

Ni čisto res, da pritožba v nemčijo ne bi pomagala. Če gre za pooblaščenega zastopnika te znamke v sloveniji (ne vem zakaj imam občutek, da so problemi nastali v Porsche Slovenija na Bravničarjevi v Šiški ;)) lahko proizvajalec vozil pritisne na zastopnika, saj gre konec koncev za ugled znamke in število prodanih vozil v regiji. Če gre za porsche slovenija bi mogoče poslala kopijo pisma še na sedež porsche Austria, ki ima čez tudi Slovenijo. Zagotovo boš prišla do nekih zate oprijemljivih rezultatov prej po poti, ki ti jo je naštel šofer, ampak dobro napisano pismo v Nemčijo bodo zagotovo obravnavali in ukrepali, čeprav morda na zunaj to ne bo videti. Vsekakor moraš povedati v katerem servisu se je to zgodilo, še bolje bi bilo če bi povedala imena zaposlenih, ki so tako ravnali s tabo, kdaj se je to zgodilo, kaj vse se je zgodilo in kaj se ni in vse to tako, da si podatki med sabo ne nasprotujejo.

Na sem našel pa tole:
Die VOLKSWAGEN AG ist eine Aktiengesellschaft deutschen Rechts mit Hauptsitz in Wolfsburg.

Vorsitzender des Aufsichtsrates:

Ferdinand Piëch

Vorsitzender des Vorstands:

Bernd Pischetsrieder

Vorstand:

Francisco J. Garcia Sanz
Peter Hartz
Jens Neumann
Dieter Pötsch
Folker Weißgerber
Martin Winterkorn

Postanschrift:
Tel.:
Fax:
E-Mail:

Berliner Ring 2, 38440 Wolfsburg
+49-5361-9-0
+49-5361-9-28282
[email protected]

Die VOLKSWAGEN AG ist im Handelsregister des Amtsgericht Wolfsburg unter der Nr. HRB 1200 eingetragen.

Die Umsatzsteueridentifikationsnummer der VOLKSWAGEN AG ist DE 115235681.

Ja, v nekaterih primerih res pomaga pismo “ta glavnim” v tujini. Čim natančneje opiši, kaj se je dogajalo, pa kakšne papirje priloži, itd. Mislim, da si v bistvu vseeno lahko vesela, da ti bodo dali nov avto, ker je to sicer v številnih primerih zelo težko izterjati. Več sreče z naslednikom, na pooblaščeni servis pa raje hodi v okolico LJ (npr. Mengeš), kjer so menda 1. sposobnejši, 2. prijaznejši in 3. cenejši.

Še to (glede bencina). Če se je bilo treba z avtom res toliko prevoziti za odkrivanje napake, da je vmes zmanjkalo bencina, po mojem to ni tvoja krivda, temveč je kriva njihova nesposobnost. Če za odkrivanje napake porabijo 10 ur dela, ti ne morejo za to zaračunati ur (kar izračunaj si, koliko bi to naneslo), medtem ko bi bilo samo garancijsko popravilo brezplačno. To bi pa res bil hec, da bi zaračunavali odkrivanje napak pred njihovim odpravljanjem. Nazadnje bi hoteli od tebe še vračilo potnih stroškov in dnevnico (ker so vmes morali na sendvič).
Ampak, če bi bilo korektni in imel en normalen odnos, račun za bencin najbrž sploh ne bi bil problem.

Pišeš, da se spoznaš na avtomobile. Pa si tok glupa, da plačaš račun za bencin, voziš pa dizla. Če so ti res dali nov avto, bodi vesela, ne pa da zdej pluvaš še po uvozniku. Pa kaj bi rada da ti dajo dva ?!

mm!!!VEŠ vidim da nisi dovolj kulturen ne pameten da mi prvo pises take bedarije,nisi niti dovolj dobro prebral kaj sem napisala šlo se je za preveliko porabo diesel goriva nisem jaz naredila napake ampak so mi oni prodali netestiran avto tok da veš,ti si glup,ni mi treba odgovarjati z takimi besedami,slo je za njihovo napako in moj porabljen čas in denar za vse to sploh si nemores misliti kok je vlozeno vsega skupaj v vse to predvsem zivcev tok da ves!!!!Razumel bi me sele ko bi sel cez kaj takega,nisem nikoli imela proti vw ker imamo že od nekdaj doma vozila te znamke,zato ne pametuj!!!!!

Mislim, da je bencin napisala v smislu goriva… Ne se zdej na take malenkosti lovit.

Res nima smisla kontaktirati v recimo sedež koncerna VW, ker te bodo nekam peljali ali pa poslali k tvojem trgovcu.
Zagotovo je boljša varianta da se obrneš na zvezo potrošnikov, dokler pa ne bo to zakonsko urejeno kot v avstriji bo kupec nosil vse breme. Precej novih avtomobilov je zardi nemogoče 100% kontrole enostavno slabih. Za to slabost mora poskrbeti prodajalec oz pooblaščeni servis. Pr nas pa to tko zgleda kot da ti narobe delaš z avtom.
Pri zvezi potrošnikov lahko storijo največ to da zahtevajo drugo novo vozilo ali povrnitev kupnine; na to se lahko pritoži prodajalec in to se vleče. Uglavnem vseh stroškov, ki so nastali zaradi registracije, goriva in ostalih stroškov ti po dolgem časi nihče ne vrne, ker gre beseda proti besedi.
Pa še to.. če je žru 10 litrov je skor sigurno črno kadilo al pa je kje kaj puščalo.

Hvala za odgovore!!!

napis ime avtohise, da se je bomo ostali na siroko izognili.

Jaz imam VW polota, pa vam čist tkole povem – moj prvi in zadnji VW!!!! Z njim sami problemi, da o aroganci uradnega servisa v Šiški ne govorimo!

draga miskodmd,

če bi jaz imel takšne probleme z avtom, potem pa še z zastopnikom oz. servisom, potem je zadnje, kar bi naredil, spet kupil tak avto. Vzel bi denar in se prijazno poslovil. In pika.

Ti pa se spet podajaš v isto zgodbo? Aja, ko pa “ampak avto je pravi lepotec” !!! 🙂
Povej mi no, si slučanjo blond?

Poglej datum teme – iz naftalina.

1ime dobrega odvetnika potrebujem tudi jaz.

New Report

Close