Pomagajte pri nakupu avtomobila – prooosim!
Številke lahko tudi ti obrašaš sebi v prid. Trikratna razlika ni bila mišljena v smislu da ima reno naprimer 20% zanesljivost tojota pa 60% ampak da ima reno več kot 3x več okvar na 100 vozil kot tojota in posledično ima potencialni kupec pri renoju 3x večje možnosti da naleti na avto ki mu bo povzročil težave.
In kot sem že rekel stopnjo kvarljivosti 5% ali pa zanesljivosti 95% in njeno sprejemljivost lahko ti določas samo zase. Ne moreš ti določat ali je nekomu 95% zanesljivost dovolj. Meni je renojeva zanesljivost vsekakor prenizka in zato renoja nimam. Seveda sem rekel če hočeš zanesljivost pozabi na fancoze in vw to pa zato ker so japonci tako pred francozi kot nemci in če nekdo hoče najbolj zanesljive potem naj izbira med najzanesljivejšimi in naj se ne ozira (naj pozabi) med manj zanesljivimi. Nisem pa rekel da je kdorkoli nezanesljiv (kar sem imel v mislih pri polaganju besed v usta) ampak pravim le da so japonci bolj zanesljivi nič drugega. In komur je to glavni kriterij naj izbira med njimi. Vsak pa si svoje kriterije postavlja sam.
Tudi strinjam se s tabo da več kriterijev ko upoštevaš čistejšo sliko dobiš se pa ne strinjam, da če ne upoštevaš vseh ne vem koliko parametrov, da pa statistika nič ne velja. Sem ti že rekel, da bi ob upoštevanju vseh stvari, ki si jih sam naštel, bila mogoče prednost japoncev malo večja ali pa malo manjša nikakor pa ne bi bili rezultati popolnoma drugačni. Ampak take statistike ki bi upoštevala vse in bila 100% pravična do vseh NI in je iluzorno sanjat o njej. Treba je uporabit tisto kar je na voljo ne pa jokat kako se nekomu godi krivica ker da statistika ni resnična. In to kljub temu da različne statistike dajejo podobne rezultate. Vseh dejavnikov nikoli ne moreš upoštevat in tisti ki se upoštevajo se upoštevajo za vse enako in to je bistvo. Statistika je vodena za vse znamke na enak način. In če bi že bil kak dvom o merodajnosti bi lahko dvomili o nemšem rezultatu glede na to da je ADAC nemški. Če pa nemška statistika prizna da so japonci boljši je pa to še dodaten + za japonce. Upam da sva zdaj končala.
Prišla sem približno na polovico dopisovanja med tekačem in Nikom. Pozabila sta na Tjašo !!!!!
Očitno iščeš avto za iste potrebe kot mi: varnost, majhna poraba, velik prtljažnik in zanesljivost. Z možem imava enega otroka in psa, in če bo Bog dal, bomo imeli še enega otroka. Imava dva avtomobila (kar je sicer metanje denarja skozi okno, a ju potrebujeva). Starejšega Citroena AX bova prodala, 5 let stara Škoda Octavia ostane. Novi avto kupujeva tudi zaradi klime. Octavia po prebolelih, manjpomembnih otroških boleznih, dela kot urca in ima cca. 66000 km, tudi z AX-om ni težav (blizu 100.000 km). Oba sta bila kupljena nova, tako da nekih presenečenj ni bilo.
Najin ožji izbor za cca. 5 mio: Mazda 6 sport kombi CD 120 TE (Toyota Avensis gre cenovno še višje), morda Peugeot 307 SW HDI (močnejši dizel, čeprav je razred nižje), če je to preveč denarja morda ne bi bil napačen Fiat Stilo SW (dizlaš), ki je bistveno cenejši. Volvoti tega razreda so na odhodu. Škoda Octavia karavan z močnejšim dizlom tudi ni slaba izbira, če ti je vseeno, da je avto že malo “v letih”, Passat karavan gre cenovno višje, Laguna Break pa ima skoraj malo mali prtljažnik, itd. Na koncu odloči srce ! Ne vem, midva stojiva pri Mazdi in morda se bodo zganili in opravili še EuroNCAP test.
Moje mnenje je, da mora avto ob rednem vzdrževanju in normalni uporabi, delati oz. mora biti zanesljiv. Žal moderni avtomobili zaradi (pre)hitrega razvoja dostikrat te zahteve ne neizpolnjujejo, še večji problem nastane, če je problem, ki ga imate z avtomobilom neznanka tudi za serviserje. Lep pozdrav,
Tekač mislim,da ti je reno zares velik trn v peti,sam nevem zakaj(morda zavist)Sam ti lahko povem da imam doma dva renoja pa z nobenim, razen rednih servisov nimam nobenih drugih problemov,pa imam na obeh preko 100000 km.Lahko ti pa povem da sem imel zelo slabe izkušnje z Toyoto,ki jo ti tako opevaš.Pri 142000 se je mašina pregrevala kar naprej in ni bilo mehankarja,ki bi jo spravil v red.Bil sem več po servisih kot na cesti,in ni bil to edini primer,kar nekaj jih poznam z enakim problemom.
Vsaka znamka ima dobre in slabe lastnosti in noben avto ni simply the best.
prost
Kolikor je možno spremljam sceno in si ustvarjam mnenje. Pri meni pač šteje samo to, da stvari delujejo kot bi morale, ne pa, da se na trgu pojavljajo polizdelki, katere testirajo šele kupci. Nobena znamka ni bila vnaprej izključena in tudi reno mi ni trn v peti ampak me preprosto ne gane, (tako kot tudi ne vw jeva flota in še kdo) tako, da si lahko nehaš laskat zaradi zavisti. Ampak kljub vsemu ti dam možnost, da poveš vsaj en tehten vzrok za reno. Kakorkoli gledam, če ti ni renojeva oblika čez vse in če te ne preslepi pol zvezdice na NCAP (z mučkami v ozadju) potem zlahka najdeš avto ki nudi več.
Glede tvojih lastnih izkušenj z neproblemi do 100.000 km ti lahko rečem le to, da upam, da bo čim dlje tako. Drugače pa tvoj primer ne pomeni popolnoma nič, ker zanesljivost se meri na X.000 primerkov ne pa na enem primeru. Prav tako kot popolnoma nič ne šteje moj primer v katerem je en avto že pred nekaj časa prekoračil 200.000 km in verjel ali ne je na njem še original izpušni lonec, kateri vsaj na zunaj zgleda še čist ok. Zdaj mogoče tudi razumeš zakaj si imel probleme s tojoto, čeprav ni rečeno, da s svojima renojema ne boš imel več težav preden dosežeš njene kilometre. Kot razberem si bil več na srevisih kot na cesti zaradi enega samega problema katerega serviserji niso znali rešit in to je bolj problem serviserjev kot pa firme.
S tvojim zadnjim stavkom se pa popolnoma strinjam.
lp
Ti dam jaz en tehten razlog za reno, pa mi ni treba spet podajat nekih protiargumentov, saj je stvar posameznika za kaj se bo odločil, je pa dejstvo: renault je v zadnjih dveh, treh letih dal na trg serijo odličnih dizelskih motorjev, ki sodijo v sam vrh kar se tiče tehnike in izkoristka in porabe. In upam, da se ne boš spustil spet v kakšno globoko debato še na področju tega. Kar sem povedal je dejstvo, kakor je dejstvo tudi to, da je konkurenca velika(sploh med evropskimi znamkami, čeprav se azijci začenjajo prebujat), in prednost danes se lahko hitro spremeni. Zato ni potrebna nadaljna razprava, je pa to dejstvo lahko za marsikoga pomembna točka pri izbiri določene znamke vozila.
Kot si verjetno že ugotovil zame nekaj štejejo samo zadeve, ki delujejo. Lahko je dizel sodoben po izkoristku in porabi itd (čeprav ne trim da to so niti da niso, da se ne zapletemo spet) vendar mora biti stvar poleg tega delujoča v praksi. Raje me ne vprašaj za koliko problemov z dci-ji sem že slišal. Tudi o vw FSI se je pisalo oh in sploh kako je sodoben zmogljiv in varčen v praksi se je pa izkazalo, da je slabši kod predhodnik.
Enostavno je v katalog napisat hvalospeve in ne vem kakšne novotarije da ljudje ko kupujejo rečejo vau tale ima pa elektronski nadzor tlaka v pnevmatikah itd, potem ti pa ta ista zadeva v real samo greni življenje (se oproščam ker je spet reno samo ne morem pomagat) in podobno je s temi sodobnimi dizli. Verjamem, da je marskido srečen z njimi ampak dejstvo je da mnogim povzročajo precej problemov. Nič ne rečem da jih ne bodo z leti izpilili ampak sedanja situacija me niti slučajno ne prepriča za nakup. Ampak vseeno hvala za predlog.
Sicer je pa res, da ljudje sami povzročijo to, da jih tovarne lovijo na novosti in ne vem kakšne bolj ali manj potrebne dodatke ker večina nekega vozila sploh ne vzame med izbor če nima tega in tega in še to, itd (ne glede kako deluje).
Osnovna funcija avta je vožnja in zame je v prvi vrsti pomembno podvozje, volan, menjalnik in motor in me ne ganejo kaj dosti elektronski senzorji za dež, el. nadztor tlaka v gumah, vzvratna kamera za parkiranje in itd, čeprav ne rečem, da omenjene zadeve niso dobrodošle (če delujejo) ampak nikakor ni to kriterij, ki bi prevagal ali celo odločal. Če je avto dobro zasnovan za svoje namene potem nekaterih elektronskih pomagal niti ne potrebuje (če omenim samo audi TT na 10+ let starem podvozju od golfa in mercedes A katerima je bilo treba dodati nekaj elektronike in uteži, da sta se vsaj normalno peljala po cesti).
lp
Toyota je kul, renault je bad. Vsi slovenci, ki tvorijo s svojimi renaulti najštevilčnejši delež med znamkami vozil na naših cestah so pa neumni in padajo samo na imidž te znamke, najbolj perspektiven poklic v tej deželi je serviser renaultov in drugih evropskih znamk. Žal mi je, samo tak vtis ti daješ s svojimi posti, in to je vse kar sem od tebe izvedel.
Aja, pa da so ti novi dizelski motorji neuporabni sem tudi izvedel. Ampak ti odkrito povem, da raje izberem 3% manj zanesljiv (še vedno mi ostane 96% zaneslljvost) DCi dizelski motor od renaulta ali JTD od fiata, morda TDI od koncerna WV kot 1,8l bencinski motor od toyote. In četudi bom kakšno leto padel ravno v tiste 3% da bom moral z njim na servis, ko mi statistično gledano pri toyoti ne bo treba, bo ves strošek servisa ob redni vožnji povrnjen z dosti manjšo porabo, dosti cenejšega goriva. Tako je to. Ampak tako se bom jaz odločil, ti se boš odločil za japonca. Tvoja stvar.
Sedaj se pa jaz poslavljam iz te debate, lahko pa še kaj lepega napišeš, da boš imel zadnjo besedo.
“Toyota je kul, renault je bad.”
To praviš ti. Jaz pravim samo da je toyota boljša kot reno.
“Vsi slovenci, ki tvorijo s svojimi renaulti najštevilčnejši delež med znamkami vozil na naših cestah so pa neumni in padajo samo na imidž te znamke”
Reno predvsem clio (ki tvori največju del deleža renoja) je poceni in temu primerno tudi ne more biti pretresljivo kvaliteten. Cena, izdelava doma, in pa dober imiđ še iz časov ko smo poleg zastave in lade vedeli le še za golfa in kako petko botruje k velikemu deležu v slo voznem parku. K temu pripomorejo nekaj še dobri krediti in smo tam. Povprečni kupec gleda samo, ceno in kreditne pogoje z mislijo da si bo končno lahko privoščil nov avto. Povprečen kupec se tudi ne spozna v detajle da bi lahko kupil optimalno, svoje pa naredijo tudi famozne reklame in pogled na sosedovo dvorišče. Nekateri se ne poglabljajo v detajle ker jim je mogoče vseeno in si mislijo, da je vsak nov avto dober. In tudi ne razmišljajo o tem da je sprva nižja cena avta ob kasnejših okvarah in dragih servisih lahko v končni fazi dražji nakup. Ob vseh teh dejstvih ne morem reči da so slovenci ki reno kupujejo neumni pač pa so na nek način (tudi skozi reklame) zavedeni ali pa je pri njih pomanjkanje interesa da bi za svoj denar dobili čimveč.
” Aja, pa da so ti novi dizelski motorji neuporabni sem tudi izvedel. Ampak ti odkrito povem, da raje izberem 3% manj zanesljiv (še vedno mi ostane 96% zaneslljvost) DCi dizelski motor od renaulta ali JTD od fiata, morda TDI od koncerna WV kot 1,8l bencinski motor od toyote”
Ne silim te, da moraš kupiti toyoto niti ti ne branim da kupiš renoja,…
” In četudi bom kakšno leto padel ravno v tiste 3% da bom moral z njim na servis, ko mi statistično gledano pri toyoti ne bo treba, bo ves strošek servisa ob redni vožnji povrnjen z dosti manjšo porabo, dosti cenejšega goriva.”
Odvisno od stroškov na servisu in pogostost obiskov. Sicer možno da se ti na ta način izide lahko pa tudi da se ti ne. Pa če predpostavimo da si nekje na nuli ker si dal za servis približno toliko kot si prihranil z gorivom (če zanemarimo da tudi toyota obstaja dizel) si še vedno na slabšem ker si imel opravke s servisom kar tudi prinese nekaj slabe volje in pobere nekaj časa.
“Tako je to. Ampak tako se bom jaz odločil, ti se boš odločil za japonca. Tvoja stvar”
Točno tako. Jaz tukaj nikomur nič ne vsiljujem. Samo povem nekatere stvari in če se komu zdijo uporabne jih lahko upošteva, če ne pa ne.
Če se s čemerkoli v mojih postih ne strinjaš odgovori s protiargumentom (česar pa nisem zasledil).
Se opravičujem vsem, ki so vse skupaj vzeli preveč osebno.
lp