Pomoč – računovodski program
Ker vas je tukaj ogromno mi bo mogoče kdo lahko pomagal….
Imam majhno storitveno podjetje (d.o.o. – 3je zaposleni) in odločila sem se, da bom vodila računovodstvo sama. Zataknilo se je pa pri nakupu programa za te namene.
Mi lahko prosim svetujete KATERE programe uporabljate tiste ki ste v podobnem položaju in kako ste z njimi zadovoljne ? Kakšni so plusi in minusi teh programov.
Hvala v naprej !
VASCO….zelo zadovoljna
Hvala za predloge, pa še kakšen bo dobrodošel.
Mogoče še kakšen komentar na predlagano, prednosti, slabosti ?
Se opravičujem, toda ne razumem ravno najbolj cenika tega programa minimax.
Lahko katera prosim razloži.
Česa ne razumeš?
PROPOS – izredno zadovoljni uporabniki že drugo leto – če smo že oapzili kakšno pomajnjkljivost oz. želeli kakšno preureditev, ki bi nam bolj ustrezala, so nam takoj ugodili. Smo pa v Mb
Simka, pri katerem podjetju ste pa kupili ta program ? Imajo kakšno spletno stran ?
zelo zadovoljni
(samo trenutno pejđ ne deluje v celoti)
vaSCO
Ful dosti muzike za malo denarja pa še zelo enostaven za uporabo tako, da se ga boste hitro naučili.
resnično enostaven, brezplačen tečaj, možnost najema, pomoč po telefonu, e-mailu, hitro vzdržujejo….
A ni g. Andres avtor tega programa? Zakaj potem pišete v tretji osebi?
Priporočam Hermes
Unisoftov program Fakture. Zelo enostaven, hitro se ga navadiš, prijazen do uporabnika. Podjetje se trudi, da čimprej reši težave, ki jih imaš. Dosegljivi preko e-maila, telefona.
zelo težko se je odločiti kateri program, ker se je vsak navadil na svojega in potem vsak hvali svojega, kar je tudi skoraj normalno. Prehod iz enega na drugega je začetna kriza. Če je program prvič kupljen je spet problem katerega in tako naprej,,,,
Vsi ti programi so si enako izenačeni…. Predvsem pa me moti da kupiš en program in potem plačuješ astronomske cena za njegovo vzdrževanje oz. njegove nadgradnje in dopolnitve.
predvsem si je potrebno vzeti kakšne demo verzije in seveda predhodno vprašati koliko stane verzija in koliko njeno vzdrževanje, saj država oposkrbi za te računalnikarje da je kaj . Sama zakonodaje se spreminja in tako morajo seveda oni prilagajati program in to stane nas kar veliko denarja. mo primer kupila Glavno knjigo in knjigo ddv za 600, eur nova verzija stane 450 eur oz vzdrževanje na maesec 60 eur za enega malega ki ima tri zaposlene je to kar finančni zalogaj…
AMSTAR doo
je za take rešitve dober, ima več programov združenih in sicer;
knjigo za ddv
glavno knjigo
fakturiranje
obračun plač, piz za zasebnika
materialno knjigovodstvo
potni nalog
amortizacijo osnovnih sredstev
in cene dokaj solidne razširjena verzija okrog 450 eru (verzija + enoletno vzdrževanje) in naslednje leto samo vzdrževanje 150 eur… imela demo verzijo vendar časa premalo ostala na starem programu pa vendarle še vedno razmišljam o njem…. moje kolegice ga kar pohvalijo
zatorej demo verzije so kar dobra opcija za preizkus ..
http://www.e-racuni.com
full zadovoljna. priporočam!
Jaz imam http://www.e-racuni.com in se zelo zadovoljen
Imam nekaj osnovnega znanja iz knjigovodstva, rada bi to znanje še dopolnila in samostojno vodila računovodstvo za svoje podjetje, seveda ob pomoči mentorja, ki bi mi pomagal tudi pri uvajanju v računovodski program in na koncu tudi izdelal bilanco. Kateri program in mentor- ima kdo že kakšno priporočilo?
Manja-M
Forum je zaprt za komentiranje.