Portrebujem nasvet kateri avto
Pozdravljeni kupukem „novi“ avtomobil (letnik 2015-16) ampak ne vem katerega bi izbral imam vec „favoritov „
1. VW Golf 7 Variant 1.6 TDI ( 110 PS )
2. Opel Astra k Sports Tourer 1.6 CDTI ( 110 PS )
3. Ford Focus Turnier 1.5 TDCI ( 120 PS )
4. Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDI ( 120 PS )
5. Toyota Auris Touring Sports 1.6D ( 111 PS )
6. Seat Leon ST 1.6 TDI ( 110 PS )
Kateri je po Vasen mnenju boljsi in zakaj?
Ps. Sem gledal tudi
1. Opel Insignia ST 2.0 CDTI ( 170 PS )
2. VW Golf 7 2.0 TDI ( 150 PS )
3. Seat Leon FR ST 2.0 TDI ( 150 PS )
So ti avti toliko boljsi ker imajo „malo“ mocnejso masino?
Hvala za odgovore
Svetovanje glede avtov je bolj nehvaležna stvar, ker smo vsi pač zagovorniki tistega, kar vozimo sami, čeprav se zdi, da zadnje čase večjih fanatikov od ljubiteljev kimčija ni. Načeloma so vsi našteti povsem OK, tako da se lahko odločiš bolj glede na to, kateri ti je bolj všeč.
Težave bodo z vsakim ali pa jih ne bo, je pač bolj odvisno od posameznega primerka. Bolj pomembno je, da preveriš, kako “čisto” in preverjeno zgodovino ima.
Za močnejša pa se odloči, če imaš res željo po več moči. Tile 1,5-1,6 litrski dizli razvijajo kar precej navora, tako da ne bi smelo biti težav niti med prehitevanji.
Kimčiji postajajo fenomen v stilu tistega, ki so ga včasih imeli nemški avti. Včasih je bilo samo da je nemec, danes se mi zdi da je samo da je korejček. Tudi prav, očitno res nimamo več dovolj denarja ali pa ga nočemo več tako veliko plačevati za to, da se pač vozimo. Mladi se pa itak požvižgajo na znamke. V bistvu je to prav. Je pa dejstvo da so korejci danes res top shit, pa s svojimi dolgimi garancijami definitivno ubijajo. Podobno kot pri telefonih…Naključje? Se mi zdi da ne.
Če hočeš avto v budget verziji, da ne rabiš veliko opreme in če gledaš izključno na racionalnost, vzami kakšno škodo.
Jaz imam Fabio combi 3. generacijo in je, priznam, največ kar sem lahko dobil za svoj denar in z dobrim financiranjem 1%.
Če ga spodobno opremiš, imaš občutek zelo dober. Jaz sem vzel srednji 1,2TSI motor, 90KM, zdaj so sicer trivaljniki 1.0, dal sem notri kar se je dalo, kar pomeni najvišji paket opreme, dodatno dvojno dno, športni volan, športni sedeži, panorama, dvojno dno, boljši radio itd.
Avto izgleda v redu, pelje se pač nemško dolgočasno, ampak stroškovno mi pomeni ta avto 170€ na mesec, servis na porsche slovenija me pride cca. 100€, pije mi kombinirano 6 litrov in glede tega sem zadovoljen. Je pa pač dolgočasen avto. Tako kot vsi v VW koncernu. Dela vse in to dobro, intuitivno je, praktično je, zaposlene imajo dobro izšolane, ampak manjka nekaj. Manjka duša, srce, nekaj kar bi ti dalo veselje v vožnji.
Zato naslednji ne bo škoda, ampak bom vzel hondo. Pa mi je vseeno, če multimedija šteka, pa marsikaj ni praktično, veselje v vožnji se meni zdi najbolj pomembno.
Zato raje glej hondo/toyoto, ker sta glede tega odlični. Imajo pa 100 let za leseno žlico obupne zaslone. Ampak…odvisno je čemu daš prednost.
Vzami corollo hibrida. Dobro izgleda, vrhunsko se pelje, tehnološki biser in začutiš avto takoj. Ti je všeč.
Ne vem…probaj 😉
A ti to iz izkušenj ali zato, da kontriraš? Mi imamo že drugo Kio v zadnjih 10 letih in ni bilo nikoli težav glede uveljavljanja garancije, čeprav v bistvu nismo imeli nikoli omembe vrednih problemov. Za moje pojme imajo to korejčki zrihtano precej boljše kot nemci, ki te oropajo za vsako malenkost.
Tudi iz izkušenj. Vem vsaj za en primer, ko se je menjalnik takoj, ko je bil ceed iz garancije, totalno in nepovratno sesul menjalnik. In je bil lastnik čisto sesut, ker je ceeda kupil zatpo, ker so domnevno tako waterproof, ko gre za trpežnost.
Sicer pa tule na dorumu vsi tredi, tudi če gre za čisto nekaj drugega, prej ali slej dobijo hvalnico Kii. A ste plačani? T%o je tako, kot je včasih vsak forum ratal boj med domobranci in partizani.