Poškodovan novi televizor iz spletne trgovine
Kupili smo novi Philips 65″ televizor. Pripeljala ga je Pošta Slovenije. Televizor smo pazljivo izvlekli iz škatle ter ga položili na odeje, pritrdili nogice in postavili na omaro. Ko je bil nekaj časa prižgan se je v desnem kotu pojavila mala bela pikica, ki je s vsako uro bila večja oz. jih je bilo vse več. Drugi dan so se pojavile še vertikalne črte.
Poklicala smo prodajalca Mimovrste in na naše presenečenje smo doživeli arogaten odnos brez primere, ter takojšen napad, da smo ga sami poškodavali. Zakaj bi že to storili??
Poklicali smo servis (v Mostah), ki pa nima časa za prevzem televizorja na naslovu, in seveda so kar takoj ocenili, da smo mi poškodovali televizor, in ta za takšne poškodbe ni garancije.
Tako smo sedaj ostali brez tisočaka, brez televizorja (oz. danes je že 10% desne strani fuč) in z izkušnjo, ki pravi samo eno:
TV testirajte vsaj 12 dni, če vam karkoli ni všeč ali kaj crkne, zapakirajte in vrnite po Pošti v roku 14 dni brez pojasnila (to vam omogoča zakon o varstu potrošnikov). In pozabite, da bi bili pošteni, ker z poštenjem ne boste nič dosegli.
Če si pošten in naiven si pač oslu podoben, tako je v naši ljubi deželici.
si že kdaj slišal za tožbo? ali prijavo k varuhu človekovih pravic ali prijavo na inšpektorat ali…? omeni jim to in boš videl čudež. nikar pa se ne pusti!
Forum je zaprt za komentiranje.