Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek pošte nesposobne

pošte nesposobne

Sej tudi meni marsikaj pride prek PS, ampak prek DHL in GLS pride VSE in to v ČASU. Me razumeš zdaj. Ne da se mi tle nič limat, ampak pošiljke mi skozi podaljšujejo, eno so mi pa v napačno mesto poslali.
[/quote]
Seveda, daj prilepi print screen, je tako težko? Ne na prazno govorit.

Vedno isti ljudje imate z vsem težavo, z operaterji, z dostavo,s trgovinami, skratka z vsem kar uporabljate. Vedno isti, kakoto, da jih niekateri nimamo nikjer. Edino DPD pa zamuja, pa še zadnjo pošiljko so mi poškodoval inn je nekaj dni trajalo, da so uredili s trgovino. So mi poveadli, da ogovarjajo na štiri dni zaradi preobremeitve. Ker moarjo najprej oni poslat izjavo, da so pošiljko uničili, šele potem jaz lahko od prodajalca zahtevam novo.


A si vedno tako napadalen? Da se ti da. Te bo razneslo od same jeze in nervoze…..
[/quote]

Mah, tale naš viharni jezdec je en tak revček…isce pozornost, pa je še na forumu drugače kot da se skoraj razpoci, ne more dobit. Jaz mu zato potem vsake toliko vržem eno trohico…za voljo altruizma.
Drugac pa cisti bolnik, ja. Ampak lej, ljudem v stiski je treba pomagat.

Mah, tale naš viharni jezdec je en tak revček…isce pozornost, pa je še na forumu drugače kot da se skoraj razpoci, ne more dobit. Jaz mu zato potem vsake toliko vržem eno trohico…za voljo altruizma.
Drugac pa cisti bolnik, ja. Ampak lej, ljudem v stiski je treba pomagat.
[/quote]
Ja pa bunke lažnive, zakaj pljuvate po poštenih delovnoh ljudeh? Prilepi dokaz sledenja, katero pošiljko ti je pošta dostavljala 9 ali celo 20 dni, ne da samo lažeš na suho.

Saj pravim, vedno isti imate z vsemi težave in ne boste povedali, da je krivda v vas, ker ste popolnoma zasuk ni in nesposobni za karkoli in so potem vsega drugi krivi.

Recimo artikel, ki sem ga pred poletjem takrat iz tujine naročila, je obtičal na 1. točki. Ampak je obtičal. In je bil po 14 dnevih nato dogovor, kot sem navedla.

Moj sedaj upam, da pride danes. Obvestilo je bilo za včeraj, nato, da bo danes. Se strinjam, na škodljivosti piše kako in kaj. Če ji piše, da bo pošiljka odstavljena danes in da recimo da čaka toliko dni, ne razumem, zakaj se spljuvano obrača na Mon, namesto po vprašanje na pošto. Pa je spet izgubila dan, tadeseti. I 😆🤣😂😂😂
Jest vem, da bi že tretji dan povprašala, glede na zakonski rok dostave, ki ga ima pošta. Mogoče bo zdej Mon dostavil. 😆🤣😂😂😂😅😅😅

Vsi ki napadate avtorico, me zanima ali ste v službi tudi toliko zagrizeni in se poglobite v vsak detajl, da je delo dobro in pravočasno opravljeno? Ali samo mešate zrak in pametujete po monu za vsakim postom.


Bunke lažnive in zabite ste, ki ne znate niti spleta uporabljat, potem pa pljuvate po vseh in so vsega drugi krivi.

Še vedno sicer ostajam pri tem, da Pošta načelom redno dostavlja. Sori, na tem forumu ne znam prilepiti priponk. Da ne bo hude krvi. Včeraj sem imela pod točko 3 Pošiljka je v dostavi in bo odstavljena danes. Nato popoldan točka 4 Pošiljka poslana v ponovno dostavo. Poslano je bilo še obvestilo, da včeraj niso mogli dostaviti in da bi odstavljena naslednji delovni dan. Torej danes. Kličem prej na pošto, kdaj bi pa danes naj bilo to. Je rekla, da vse stoji in da bo, ko bo možno. What? 😳 In pol sem se spomnila na ta post. 😂 Vprašam, kaj to pomeni, čez 14 dni? ☺ Mi pravi, da bo hitreje, če pridem iskati. 🤣😂😅😅😅 Komu sem potem dostavo plačala? Pi* no. Če bom mogla it sama iskati, mi bodo pač vrnili strošek pošiljanja. Dostavo plačaš, pol pa sam hodi po njo. Right. 😅

Sej tudi meni marsikaj pride prek PS, ampak prek DHL in GLS pride VSE in to v ČASU. Me razumeš zdaj. Ne da se mi tle nič limat, ampak pošiljke mi skozi podaljšujejo, eno so mi pa v napačno mesto poslali.
[/quote]

Ti ti morda verjela, da so te druge dostavne službe super, če ne bi nekaj dni nazaj imela z eno izmed zgoraj omenjenih toliko slabe izkušnje glede težav z dostavo in zavajanjem, da so pri meni izgubili zaupanje – napačno informiranje, spreminjanje mesta dostave, prepričevanje, da sem jaz na daljavo spreminjala podatke na paketu, nesledljivost z njihove strani, kje se pošiljka nahaja …
Tako da ni samo PS tista, ki ga kdaj lomi.

Ja pa si pojdi sama do pošiljatelju po pošiljko za isti strošek, ki si ga plačala za dostavo.
Potem pa se zadovoljivo smej, kako dobro si izvedla nabavo.

Ali sploh kdo od vas opazi s kako povhnimi avti se okoli vozijo poštarji?
Mi smo bolj na začetku njegove poti. In je njegov avto popolnoma naložen z raznimi paketi vsak dan že zadnje 3 tedne
Pa sosedi so pripeljali z kombijem nek večji paket z kombijem, ki je bil tako nabasan da je mogel poštar prej oddtraniti nekaj paketov da smo lahko razložili njenega
Pa glede trajanja pošiljanja. Sem nekaj naročila in dobila sporočilo od trgovine da je paket oddan na pošti. Ko sem paket čez 7 dni prejela je bil oddan šele 3 dni za tem ko naj bi bil le ta na pošti
Če se vam tako mudi da prejmete paket se pa boste že zapeljali do pošte pa ga prevzeli, saj do pošte pa ni prepovedani jit

Ravno včeraj sem dobila v sprejem pakete ene firme, na njihovi spremnici je bil datum 4.12. torek toliko časa je paket stal pri njih, preden so ga dali naprej na pošto.

Malo so zaplavale tudi te spletne trgovine, pripravijo pakete, jih oddajo dostavljaču ki jijh pride iskat, ne vnesejo jih pa v sistem, to ptem čaka, dokler ne porihtajo.

Janez Janša je kriv. Odkar je ta vlada na oblasti, še na pošti ne delajo tako kot v času prejšnjih, levih vladnih koalicij.

Ja pa si pojdi sama do pošiljatelju po pošiljko za isti strošek, ki si ga plačala za dostavo.
Potem pa se zadovoljivo smej, kako dobro si izvedla nabavo.
[/quote]

Ma glej, ljude bodo morda lažje sprejeli, če bi v takih primerih bolje komunicirali s strankami. Če se ve, da je zaradi epidemije še dodatno povečan obseg, naj potem v obvestila dodajo, da obstaja velika verjetnost zamika dostave. Ne da oddajo obvestilo, ker niso tisti dan sfolgali, bodo pa naslednji dan. Situacijo ljudje razumemo. Vendar naj potem tudi obvestila temu primerno sestavijo. Namesto naslednji delovni dan, naj potem raje obvestijo, da se je rok dostave npr. podaljšal za tri dni. Bo manj hudovanja med ljudmi. Potem bo pa kdo jezen, bo pa kakšne scene delal.
Sem naročila tudi kaj, kar sem lahko osebno prevzela. Vendar, če plačam dostavo, pričakujem korektnost. In če moram sama kam hoditi, bom plačala pol cene, če že.
Če imam npr. na poti najprej pošto, nekaj metrov naprej pa A1, kjer položnico plačaš brez provizije, ja, bom sama kriva za strošek na pošti za položnico, če se mi ne bo dalo prehoditi tistih nekaj metrov.
Ne vem, a vi ljudje denar z dreves pobirate? 🙄

Poštarje stalno iščejo. Očitno težko delo, ki je premalo plačano.


Moj post ni bil mišljen zgolj za sedaj v času korone. Že leta in leta se raje poslužujem nakupov iz tujine tako oblačila, kot tehniko in ostale stvari. Večina stvari je z poštnino vred je cenejših kot pri nas in dostava res hitra.
Samo primer, da iz Nemške lekarne dobim stvari 6x ceneje kot stanejo pri nas. Gre za identično stvar, na primer (lekadol, bepanthen, kapljice za nos…….).
[/quote]
V kateri spletni lekarni kupuješ?
Seveda je gor ceneje. kar se lekarniških zadev tiče smo med najdražjimi.

Drugače pa opažam tudi jaz podobno kot ti, da pri nas traja. Ampak ne zaradi dostavljalcev, ampak zaradi spletnih trgovin. Te so po večini zeeeeeelo počasne. Se pa najdejo svetle izjeme.

Ma glej, ljude bodo morda lažje sprejeli, če bi v takih primerih bolje komunicirali s strankami. Če se ve, da je zaradi epidemije še dodatno povečan obseg, naj potem v obvestila dodajo, da obstaja velika verjetnost zamika dostave. Ne da oddajo obvestilo, ker niso tisti dan sfolgali, bodo pa naslednji dan. Situacijo ljudje razumemo. Vendar naj potem tudi obvestila temu primerno sestavijo. Namesto naslednji delovni dan, naj potem raje obvestijo, da se je rok dostave npr. podaljšal za tri dni. Bo manj hudovanja med ljudmi. Potem bo pa kdo jezen, bo pa kakšne scene delal.
Sem naročila tudi kaj, kar sem lahko osebno prevzela. Vendar, če plačam dostavo, pričakujem korektnost. In če moram sama kam hoditi, bom plačala pol cene, če že.
Če imam npr. na poti najprej pošto, nekaj metrov naprej pa A1, kjer položnico plačaš brez provizije, ja, bom sama kriva za strošek na pošti za položnico, če se mi ne bo dalo prehoditi tistih nekaj metrov.
Ne vem, a vi ljudje denar z dreves pobirate? 🙄
[/quote]

Pa kako naj poštar ve, da se mu tisti dan ne bo izšlo razdeljevanje pošte po planu?
Ena stranka vzame dodatnih 10 minut, vrniti se mora po dodatno robo, se vrine nujna dostava, drugje gre kaj tretjega narobe, sodelavec zboli.

Nekateri ste res skregani z realnostjo.
Sami cenkate za cente, a od drugih pričakujete, da se bodo za drobiž raztrgali na koščke, v zahvalo pa dobili vaše bevskanje.

Pa kako naj poštar ve, da se mu tisti dan ne bo izšlo razdeljevanje pošte po planu?
Ena stranka vzame dodatnih 10 minut, vrniti se mora po dodatno robo, se vrine nujna dostava, drugje gre kaj tretjega narobe, sodelavec zboli.

Nekateri ste res skregani z realnostjo.
Sami cenkate za cente, a od drugih pričakujete, da se bodo za drobiž raztrgali na koščke, v zahvalo pa dobili vaše bevskanje.
[/quote]

Ne gre za poštarje. Da bo jasno. Ve se, v osnovi, da je decembra povečan obseg. Ob razglašeni epidemiji ter porast spletnih nakupov, se pa ni šele sedaj povečalo. Kot omenjeno, komunikacija s strankami je tudi v izjemnih primerih ključna. Če je jasno, da prihaja do zamud, se to javnosti predstavi in tako oblikuje tudi sama obvestila z opombami glede prilagoditvi situacije. To stori vodstvo. In če nekdo komunicira, namesto, da se obnaša podjetje, kot da normalne razmere in ljudi ignorira, je posledica ponavadi, da pride vsaj do nejevolje. Poštarji sledijo navodilom vodstva. Torej, so oni tisti, ki angažirajo podrejene, ki so zadolženi za stike z javnostjo. In verjamem, da se tudi avtorica ne bi razkrila. Kot sem pa večkrat tu napisala, so doslej redno izvajali storitve.
Ja, če plačam elektriko, pričakujem, da je. Če pride žledolom, bo pa tudi dobra lampa ok, če jo imaš, če ne pa sveče, če jih imaš, da boš v temi kaj videl. Zato je informiranje dobrodošlo. Dobro vodstvo v naprej vidi tudi krizne situacije.
In navsezadnje, če mi bo zmanjkal cent za plačilo položnice, mi ga noben ne bo šenkal. Odgovor bo, pridite, ko ga boste imela.
Zaključujem s teboj. Lep dan.

Ne gre za poštarje. Da bo jasno. Ve se, v osnovi, da je decembra povečan obseg. Ob razglašeni epidemiji ter porast spletnih nakupov, se pa ni šele sedaj povečalo. Kot omenjeno, komunikacija s strankami je tudi v izjemnih primerih ključna. Če je jasno, da prihaja do zamud, se to javnosti predstavi in tako oblikuje tudi sama obvestila z opombami glede prilagoditvi situacije. To stori vodstvo. In če nekdo komunicira, namesto, da se obnaša podjetje, kot da normalne razmere in ljudi ignorira, je posledica ponavadi, da pride vsaj do nejevolje. Poštarji sledijo navodilom vodstva. Torej, so oni tisti, ki angažirajo podrejene, ki so zadolženi za stike z javnostjo. In verjamem, da se tudi avtorica ne bi razkrila. Kot sem pa večkrat tu napisala, so doslej redno izvajali storitve.
Ja, če plačam elektriko, pričakujem, da je. Če pride žledolom, bo pa tudi dobra lampa ok, če jo imaš, če ne pa sveče, če jih imaš, da boš v temi kaj videl. Zato je informiranje dobrodošlo. Dobro vodstvo v naprej vidi tudi krizne situacije.
In navsezadnje, če mi bo zmanjkal cent za plačilo položnice, mi ga noben ne bo šenkal. Odgovor bo, pridite, ko ga boste imela.
Zaključujem s teboj. Lep dan.
[/quote]

A zdaj pa že ti bunka plozaš? Da bi pa preverilo kaj piše# pa ne. Čisto povsod, od trgovin do pošte je objavljeno da lahko pride do zamud. Tolikih kot avtorica piše, pač ne in baba nesposobna razumevanja spletnih aplikacij pač laže in za svojp nesposobmost krivi druge.

Sporocam, da je moj paket posta slovenija danes dopoldan dostavila na moj dom. Meni je to normalno.

Bauhaus Maribor. V štirih delovnih dneh sem prejel paket na dom. Intereuropa Celje mi je tudi v štirih delovnih dneh dostavila paket na dom. About You – pošta Slovenije mi je peti dan dostavila paket na dom. To je zame sprejemljivo. Je pa vprašanje kaj še bo ta mesec. Pa mislim, da narod ne nakupuje tako masovno kot se govori. Ali pa čakajo na zadnji trenutek.

New Report

Close