Povečan obseg dela
Pozdravlljeni,
zaposlena sem v javenem zavodu.
V pisarni sva bili dve delavki, ki sva opravljali dela nabave in prodaje. V času odstonosti (dopust ali krajša bolniška) sva nadomeščali ena drugo, saj je to delo, ki mora potekati vse dni v letu (razen sobote, nedelje in praznike).
Sodelavki se je zgodila nesreča in se zaradi trajne nezmožnosti ne bo več vrnila na delo.
Vsa odgovornost in delo je padlo name (v pomoč sem dobila študentko, ki pa sem jo morala učiti, saj dela ni poznala in tudi sedaj opravlja vsega 30 % obsega del, kar je prej delala sodelavka). Ostalo delam jaz.
Zanima me, ali imam pravico do dodatka pri plači zaradi povečanega obsega dela in v kakšni meri?
Ali me delodajalec lahko prisili, da opravljam delo namesto odsotne sodelavke, moje prvotno delo pa delno razdelijo?
Vse skupaj se vleče že 7 tednov. Menim, da bi morali poiskati nadomestilo za odsotno sodelavko, le tako bi jaz lahko opravljala svoje delo nemoteno naprej. Zaradi vsega sem psihočno in fizično izčrpana, a nimam možnosti do bolniškega staleža ali dopusta.
Prosim za nasvet kako naprej, saj pod takšnimi pogoji ne morem več delat.
Hvala za odgovor.
Spoštovani,
Javnemu uslužbencu se lahko izplača del plače za delovno uspešnost iz naslova povečanega obsega dela za opravljeno delo, ki presega pričakovane rezultate dela v posameznem mesecu, če je na ta način mogoče zagotoviti racionalnejše izvajanje nalog uporabnika proračuna. Pisno odločitev o povečanem obsegu dela in plačilu delovne uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela sprejme predstojnik oziroma direktor uporabnika proračuna za posamezni mesec na podlagi pisnega dogovora med javnim uslužbencem in predstojnikom oziroma direktorjem ali javnim uslužbencem, pooblaščenim za organizacijo dela, ki ga lahko skleneta za daljše obdobje.
S spoštovanjem!
Forum je zaprt za komentiranje.