PRALNI STROJ CANDY 14 KG POZOR PRED NAKUPOM!
Kupila sem pravlni stroj Candy 14 kg v Bigbangu. Po cca. 8 pranjih se je polomilo eno rebro v bobnu. Do sedaj sem imela Bosch ali Gorenje in v 50 letih nobenega problema. Strgala so se mi oblačila. PAZITE SEDAJ, URGIRALA SEM NAJPREJ SAMA NA URADNI SERVIS CANDY IN ONI SAMO POŠLJEJO PREČKO, NAJ JO SAMI NATAKNEMO, KAR SMO STORILI IN ZOPET PADE DOL, KER JE ODLOMLJEN VIJAK. SEDAJ SMO ZAHTEVALI KUPNINO NAZAJ OD BIGBANGA, NAKAR POŠLJEJO OBVESTILO, DA BO PRIŠEL SERVIS, (VSE TRAJA CCA 1 MESEC OD PRVEGA KLICA NA SERVIS). V DOPISU JE NAPISANO, DA V TAKEM PRIMERU SPLOH NE PRIZNAJO GARANCIJE!!!! KLICALA SEM NA INŠPEKCIJO, KI PRAVI, DA NAPREJ NAJ PRIDE SERVIS, POTEM PA SE ZAHTEVA VRAČILO KUPNINE.
PAZITE, PRI NAKUPU CANDY STROJA 14 KG, KER OČITNO NE PRIZNAVAJO GARANCIJE, POTEM PA LAHKO STROJ SAM POPRAVLJAŠ NA SVOJE STROŠKE V GARANCIJI ALI PA SI OB DENAR IN KUPIŠ NOVEGA. PROBLEM JE, DA JE TO TAKA OKVARA, DA SE MI OBLAČILA LAHKO STRGAJO ŠE TRETJIČ, ČETRTIČ…. IN ŠKODA ŠE VEČJA.
JAZ SE BOM BORILA DO ZADNJEGA IN ZAHTEVALA POVRNITEV KUPNINE, TUDI PREKO INŠPEKCIJE, ČE NE BODO UREDILI.
DA LAHKO PRODAJAJO ŠKART ROBO, POTEM PA ŠE IZGOVOR, DA TO NE KRIJEJO V GARANCIJI, NAJ POTEM TO NAPIŠEJO V NAVODILA OZ. OPOZORIJO STRANKE, KER POTEM GA NE BI KUPILA SIGURNO.
NIKOLI VEČ CANDY.
Ravno tako se lahko zgodi pri Gorenjevem ali kateri drugi znamki. Delam v tehnični trgovini in po izkušnjah imajo vse znamke težave pri serviserji in kvaliteti izdelkov. Serviserjev ni in čakajo tudi po mesec dni na popravilo. Vedno pa, če izdelek ni več popravljiv pa se dobi dobropis, ampak postopek traja. Tudi novi izdelki so že lahko v okvari ali pa stranke ne berejo navodil in ne odstranijo blokad.
Hvala za odgovor. Mož je strojnik, tako, da je vešč montaže stroja. Že takoj je rekela, da prečke, reber v bobnu ne bo mogla stati brez vijaka, ki je zlomljen in ga očitno ne zamenjajo. Popravilo na hitro, kar sami moramo natikat. Me je pa groza, da se mi po interveciji servisa zopet potrgajo oblačila. Nikakor ne bi kupila tako slabega stroja, če bi vedela. Z Boschom imam dobre izkušnje.
Zelo neradi povrnejo kupnino, jaz sem kontaktirala tudi inšpekcijo, da mi pomaga.
Ni krivda, da vam cunje smrdijo v znamkah strojev ampak v vse cenjeni ZELENI AGENDI!
Torej pralni stroj mora porabiti čimmanj vode in električne energije, potem pa res porabi par litrov vode na eno pranje. Vode ni dovolj, da se oblačila in perilo dobro namočijo, kaj šele izperejo. Ampak stranke so vedno težile k nakupu AAA++++ strojev …
Sicer so sedaj malo spremenili označbe, ampak svojim strankam vedno svetujem F al G razred!
ŽAL!!!
Na splošno se je za izogibat Candy, Beko, Gorenje…
Kakovost je padla vsem proizvajalcem, tudi precenjeni Bosch se sooča s pogostimi okvarami in nezadovoljstvom strank.
Je pa nakup bele tehnike loterija. Kaj ti pomaga servisna garancija, če ostaneš brez stroja en mesec.
Mogoče bi pomagalo nakup stroja v Italiji ali Avstriji kjer imajo boljše serije in poskusiti s Samsung, LG, Hoover…
Dobrodošli v globalistični ekonomiji. Vse gre v maloro. Milenijalski menedžerji in računovodje so prevzeli vodstvo korporacij. Bojte se jih. Bo pa še večje sranje, ko na sceno pridej generacija Z.
Pranje na roko ne ni več tako daleč.
Še novi avti se razpadajo.
Serviser, 13.11.2024 ob 13:56
Ni krivda, da vam cunje smrdijo v znamkah strojev ampak v vse cenjeni ZELENI AGENDI!
Torej pralni stroj mora porabiti čimmanj vode in električne energije, potem pa res porabi par litrov vode na eno pranje. Vode ni dovolj, da se oblačila in perilo dobro namočijo, kaj šele izperejo. Ampak stranke so vedno težile k nakupu AAA++++ strojev …
Sicer so sedaj malo spremenili označbe, ampak svojim strankam vedno svetujem F al G razred!
ŽAL!!!
To pa je res. Sama vedno perem z vklopljeno funkcijo “water+” in se zelo, zelo pozna. Pri polnem stroju, seveda. Če perem manj oblačil, je tudi pri osnovnem programu ok. Ampak največkrat napolnim boben nekje do 3/4, vklopim “water+” in nikoli ne smrdijo obleke in vedno so lepo oprane.
Sicer pa sem tudi jaz že od večih slišala, da imajo težave z znamko Candy, kar se kvarljivosti tiče in servisa.
Doma peremo s strojem Gorenje, ki ima kapaciteto le za 6 kg perila in je star 16 let. Zamenjal sem mu ležaje in notranji vrteči boben, kar me je stalo cca 100 €. Marsikdo bi rajši šel po nov stroj, jaz pa vem, da tudi če je varčnost tega ŽJ, ga ne zamenjam, dokler, res dokončno, ne “rikne”.
Trenutni stroji imajo vse iz plastike, lahko samo sanjaš o nerjavnem jeklu zunanjega bobna, tako kot ga ima še ta star, stroj.