Najdi forum

Splash Forum Politični čvek Pranje možganov ali…

Pranje možganov ali…

zgolj naprednejše šole?

Problem v šolah je v odnosu učiteljev do učencev ter predvsem v njihovem znanju podajanja šolske snovi.Če bodo znali v novi šoli to urediti ne vem zakaj ne bi bili uspešni.Šola pa je brez okoliša tako da se bolahko nanjo vpisal vsak, ki bo to hotel.Ne vem zakaj razburjanje.

Res ne vem zakaj tolikšno razburjanje. Hvala Bogu, da je možnost izbire. Ne se bat. Če te ustanove ne bodo dajale kvalitetnega znanja ne bo vpisa in bodo šle rakom žvižgat. Tega se je pa še manj za bat. Gre za ponudbo, povpraševanje in izbiro. Čisto enostavno. To je samo dobro za Slovenijo.

“Pranje možganov ali …” Jaz pravim nova možnost in izbira. Krasno.

Se strinjam. Prav je, da je dana možnost izbire. Zakaj pa ne? Odločitev o vpisu pa je odvisna od vsakega posameznika. Kot si napisal, gre za trg, ponudba pa mora biti različna in zanimiva. Vedno pa se pokaže, da na trgu uspejo kvalitetni proizvodi ali storitve. In če je to tisto pravo, bo pokazal čas.

Hvala. Bo pokazal čas, res je.

Ne vem zakaj se tako bojimo in otepamo privatnega zdravstva in privatnih šol (na vseh nivojih). Hvala Bogu, da se pojavlja konkurenca na vseh področjih. Monopol takšen ali drugačen, na tem ali onem področju je vedno slab.
Če bo šola slaba, če ne bo vpisa, če ne bo interesa… potem bo jasno zaprla svoja vrata in konec. NIHČE ni prisiljen vpisati svojih otrok na privatno šolo. Še vedno je večina šol državnih, tako da dileme in razburjanja niso na mestu.

Krasno. Odpiramo “privatne ali VERSKE” šole. Naslednje leto lahko pričakujemo odpiranje pravoslavne šole pa islamske, nato protestansko, hari krišna,… Dovolj bo, da poučujejo poleg ostalega še z zakonom predpisane predmete. TO BO PA KONKURENCA.

Bo pokazal čas.

Zakaj pa ne? A imaš kaj proti muslimanom? Židom? Indijcem?

Če imaš, ti lahko rečem samo da si rasist.

No, da še jaz pristavim svoj piskrček.

Problem ni v ustanavljanju privatnih šol, problem je v državnem financiranju PRIVATNIH šol. To pa je že “contradiction in term”, kot bi rekli Angleži. Tisti, ki želi ustanoviti zasebno šolo, naj jo pač ustanovi, vendar naj jo tudi v celoti financira. Oziroma naj poišče sredstva za njeno ustanovitev (donacije ipd.) in njeno delovanje. Ne pa da to zagotavlja država. Država naj se raje pobriga za kvalitetno javno šolstvo in ta denar, ki ga namerava vtakniti v zasebne šole (oziroma v financiranje določenih programov zasebnih šol, ki bo pokrilo 2/3 stroškov take šole, kot je izjavil Zver), rajši vtakne v javno šolstvo. Da ne bo prikrajšan tisti, ki si zasebne šole pač ne more privoščiti.

Moje mnenje, pač…

LpS

--------------------------------------------------------------------------------- Pokukaj! ;-) http://www.mojalbum.com/gwendolen

Kot zanimivost (z drugega zornega kota) –

http://libertarec.blogspot.com/2007/07/civitas-dravno-olstvo-v-angliji-je.html

“Problem ni v ustanavljanju privatnih šol, problem je v državnem financiranju PRIVATNIH šol. To pa je že “contradiction in term”, kot bi rekli Angleži.”

Mislim, da gre tu bolj za temeljno vprašanje, kaj država pravzaprav financira. Šole ali izobraževanje otrok?

Jaz mislim, da slednje in zato je smiselno, da za denar zahteva kar najkvalitetnejšo storitev – nepomembno pa je, ali je izvajalec zasebna šola ali sindikat Branimira Štruklja.

Šola je storitev, ki jo država kupi otrokom. Kje in kako jo kupi res ne bi smelo biti pomembno. Dva najpomembnejša kriterija bi (po moje) morala biti:

a) možnost izbire staršev (da jim šol ne izbirata kakšen Slavko Gaber ali Branimir Štrukelj) in
b) kvaliteta izobraževanja.

Mislim, da moramo predvsem iz pogajanj izločiti sindikate in se začeti pogajati o tem, kaj bomo kupili za otroke, kako kvalitetno bo in koliko bo stalo – ideologijo pa pustiti ob strani. Nenazadnje imajo največji delež zasebnih šol v Evropi skandinavske države…

In kdo garantira, da v neki šoli, ki jo ustanavlja organizacija, katere osnovni namen je širjenje ideologije, ne bo ravno ideologija bolj pomembnma od izobrazbe?

Ustrezna akademska raven se dosega z rednim preverjanjem kvalitete izobraževanja. Popravi me, če se motim, toda čisto vsako leto so v okolici vrha lestvice najbolj kvalitetnih slovenskih srednjih šol – škofijske gimnazije?

Država kupuje kvalitetno izobrazbo za otroke. Starši pa se imajo vendarle (kljub državi!) vso pravico odločati o vzgoji otrok. Država ne plača za versko izobraževanje, ampak za akademsko in ga tudi meri.

Upam, da razumeš, da je preprečevanje staršem svoje otroke vpisati v šolo po lastnem izboru skrajno neprimerno.

Se 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} strinjam s Pitijo. Zaradi financiranja “privatnih” (kako se ji sploh lahko reče privatna, če je financirana iz državnega proračuna) šol, bo pač logično denarja za javne šole manj.

S čimer pa ni nič narobe, ker država ne financira šol, ampak izobraževanje. Sindikati se bodo preprosto morali sprijazniti z dejstvom, da so izvajalci storitve in ne primarni partner.

Napisal: mmml
Datum: 08.07.2007 21:46

Zakaj pa ne? A imaš kaj proti muslimanom? Židom? Indijcem?

Če imaš, ti lahko rečem samo da si rasist.

Ne, mmml, nimam nič proti in nisem nikakršen rasist. Zdi se mi pač prav, da se kot kriterij za odpiranje “privatnih šol” upoštevajo več stvari, kot npr.: število otrok (ki bi “prostovoljno” obiskali določene šole, vir financiranja (nikakor ne iz proračuna), urediti možnost nadaljnega študija, zaposlovanje po končanem študijo in t.n.

V kolikor bo edini kriterij poučevanje navedenih predmetov in se bo za to dobival denar iz proračuna, bodo privatne šole rasle kot gobe po dežju (podobno kot S.P.-ji in d.o.o. ji).

Torej bodo šole postale tržno orentirane…. zapletom nikoli kraja.

“V kolikor bo edini kriterij poučevanje navedenih predmetov in se bo za to dobival denar iz proračuna, bodo privatne šole rasle kot gobe po dežju (podobno kot S.P.-ji in d.o.o. ji).”

V praksi to pomeni, da bodo starši dobili več izbire; vsi pa bodo dosegali najmanj predpisan nivo akademske kvalitete. Da ne bi rasle kot gobe po dežju se uvede voucherje – torej sredstva na otroka. To seveda pomeni, da zasebne šole ne morejo preživeti, če ne naberejo vsaj kvote mladih (in hkrati izpolnijo akademski kurikulum).

To je vse le pozitivno za otroke in starše; negativno je le za Štrukljeve sindikaliste, ki misijo, da so edini v Sloveniji poklicani šolati otroke…

Tule pa bo majhen problem, ki se že kaže v privatnem zdravstu in zobozdravstvu nasploh. Kako ti npr. veš, da ti je nekdo dobro popravil zobe? Npr. dobiš plombo, plačaš in ta ti izpade naslednje leto. Boš reklamiral? Boš tožil? Do sedaj tega še nihče ni naredil…

In greva gledat v šolstvo. Kako boš vedel, da ti otroke učijo uspešno in da bodo čez 9 let znali bolje kot drugi? Takrat bo namreč prepozno, da bi ga prepisal. Boš tožil, če bo šola slaba?

pri šolah je to hipotetičen primer samo v prvih par letih. potem se pa z eksterci, raznoraznimi tekmovanji in v nadaljnem izobraževanju lahko pokaže kvaliteta določene šole.

Tule pa bo majhen problem, ki se že kaže v privatnem zdravstu in zobozdravstvu nasploh. Kako ti npr. veš, da ti je nekdo dobro popravil zobe? Npr. dobiš plombo, plačaš in ta ti izpade naslednje leto. Boš reklamiral? Boš tožil? Do sedaj tega še nihče ni naredil…

In greva gledat v šolstvo. Kako boš vedel, da ti otroke učijo uspešno in da bodo čez 9 let znali bolje kot drugi? Takrat bo namreč prepozno, da bi ga prepisal. Boš tožil, če bo šola slaba?[/quote]

No, to težavo imaš tudi v javnem šolstvu; nenazadnje tudi ta dela opravljajo le neki ljudje. Ampak ena ključnih težav je res, da se kvaliteto v šolah zagotavlja po metodi vreči rezultat čez zid potem, ko je ta že končan. In če je zanič, se ne da nič več storiti.

Quality Management tipično zahteva za zagotavljanje kvalitete sprotno preverjanje in zato se meni eksperiment z maturo zdi ponesrečen. Ena od zamisli (ki potrebujejo še premislek, je pa dovolj dobra za forum) je, denimo, eksterna kontrolka dvakrat na leto. Tako se otrok zelo mlad navadi nanjo in ni tistega strahotnega pritiska zaradi “eksterca” (ker je to nekaj vsakdanjega), hkrati pa se kvaliteto izobraževanja meri sproti in lahko zelo hitro reagira.

Danes imamo potrebno informatiko in logistiko za kaj takšnega.

Tule pa bo majhen problem, ki se že kaže v privatnem zdravstu in zobozdravstvu nasploh. Kako ti npr. veš, da ti je nekdo dobro popravil zobe? Npr. dobiš plombo, plačaš in ta ti izpade naslednje leto. Boš reklamiral? Boš tožil? Do sedaj tega še nihče ni naredil…

In greva gledat v šolstvo. Kako boš vedel, da ti otroke učijo uspešno in da bodo čez 9 let znali bolje kot drugi? Takrat bo namreč prepozno, da bi ga prepisal. Boš tožil, če bo šola slaba?[/quote]

No, to težavo imaš tudi v javnem šolstvu; nenazadnje tudi ta dela opravljajo le neki ljudje. Ampak ena ključnih težav je res, da se kvaliteto v šolah zagotavlja po metodi vreči rezultat čez zid potem, ko je ta že končan. In če je zanič, se ne da nič več storiti.

Quality Management tipično zahteva za zagotavljanje kvalitete sprotno preverjanje in zato se meni eksperiment z maturo zdi ponesrečen. Ena od zamisli (ki potrebujejo še premislek, je pa dovolj dobra za forum) je, denimo, eksterna kontrolka dvakrat na leto. Tako se otrok zelo mlad navadi nanjo in ni tistega strahotnega pritiska zaradi “eksterca” (ker je to nekaj vsakdanjega), hkrati pa se kvaliteto izobraževanja meri sproti in lahko zelo hitro reagira.

Danes imamo potrebno informatiko in logistiko za kaj takšnega.[/quote]

Mislim, da so eksterci v smislu “preverjanja znanja” nepotrebni! Srednje šole naj naredijo sprejemne, kakor tudi faksi. Seveda je tu spet en in isti problem ker nevemo kaj se je dogajalo “do” srednje šole in “do” faksa. So pa zelo ampak res zelo potrebni naključni in diskretni eksterci (nekakšen audit), kar pomeni, da učenci dobijo ob naključnih dneh teste, brez, da bi se nanje podpisali in pripravljali. Tako lahko dobimo lepo sliko uspešnosti učitelja.

Tu pa je spet en mali problemček: Štrukelj in njegovi botri in zvrševalci se bodo temu uprli v slogi velikih sindikalnih mitingov…

Razumem tehnični pomen naključnih ekstercev, ampak menim, da je treba le upoštevati, da gre tu za otroke in da je zelo velik stres, če nek dan fašejo naključne eksterce. Oni le živijo svoje razigrano življenje in se ne učijo in pripravljajo čisto vsak dan; za razliko od nas morda potrebujejo malce več predvidljivosti in pravljic. 🙂 Kaj misliš?

New Report

Close