predelava avtomobila
No potem se odločaš za styling avta.
Najprej ti priporočam, da se pozanimaš, če imajo take stvari za tvoj tip avta v kakšni trgovini za dodatno avtoopremo. (Npr. A3M….). Če boš nižala avto s fedri in si omislila felge, bo to treba tudi homologirat. Spojlerje (še) ni treba homologirat, ker za to še ni ustrezne zakonodaje.
No ajde, k 100x boljšemu izgledu pripomorejo krajše-šp. vzmeti (teh maš malo morje – Eibach, Sparco, Apex, Jamex….) in pa lepa lita platišča malo večjih dimenzij od standardnih. Do 3 cm nižanja lahko daš fedre na originalne amortizerje, kar je pa nad pa si je boljše omisliti krajše in trše amortizerje.
Potem lahko še poširiš koloteke in blatnike. Standardni lonec lahko zamenjaš s takim, ki ima boljši pretok izpušnih plinov (beri športni), takih je tud malo morje. (Remus, Sebring, Devil, DeVito, Powerful. Zvok je ubijalski v kombinaciji z odprtim koničnim filtrom (K&N, Green, APEXi)
Lahko še dodaš kakšen spojler, pragove, podaljšek sprednjega ali zadnjega spojlerja pri odbijačih (MS Design, Kameo, Veilside…). Na havbi si lahko zašvasaš t.i. bad-look ali pa namesto tega “obrvi za luči”. S specialnimi folijami si zatemniš lahko tudi stekla, vendar je treba tudi ta poseg homologirat.
Moraš pa se zavedati, da to kar precej stane.
Za posege v motor (kar se imenuje tuning) pa te verjetno ne zanima, ne? 🙂
Vprašaj, če te še kaj zanima.
Imam nekaj vprašanj zate, Don Vito. Če ima avto spredaj spoiler do tal, se temu reče podaljšek spoilerja? A se te podaljške spoilerjev splača dati delati po naročilu ali se jih splača izključno naročiti od kakšnega x avta iz tujine ali pa kar naročiti cel tak kit? Ni mi pa jasno, zakaj vsi menite, da avto izgleda celih 100x boljše, če ga recimo znižaš 3 cm. Ker meni se to nikoli ni zdela taka grozna sprememba, da bi avto res izgledal 100x boljše. Zanima me še, kje se lahko dobi tiste pokrovčke za na radio, ki potem sovpada z barvo na volanu in prestavni ročici, da imaš potem recimo vse to svetlo modro ali pa rumeno… A imajo to v marsikateri trgovini s posebno avto opremo ali je veliko večji problem dobiti ustrezne stvari? Ok, vem da kvasim neumnosti, ker sem šele začetnica v tem – ampak vsak enkrat ni vedel preden je vedel, a ne? Hehehe.
Odvisno – podaljšek spr. spojlerja pomeni, da imaš na originalnem sprednjem odbijaču dodan (pritrjen) podaljšek, ki je lahko do tal. Lahko pa menjaš celoten sprednji odbijač, ki je že podaljšan.
Če daš delati po naročilu zna biti čisto ugodno in dobro – vendar pa vprašanje kvalitete in možnosti homologacije delov (sicer se da). Kompleti kitov se pa itak dajo naročit in samo zmontirat in so tudi kvalitetne izdelave.
Najenostavneje glede pokrovčka za radio je, da ga snameš dol in ga daš kakšnemu ličarju, da ti ga pobarva na želeno barvo, če tega nikjer ne dobiš (vendar naj barvi primeša plastik primer, ker se drugače zna začet luščit. Pri stylingu in tuningu avta je velik zaklad lastna domišljija in iznajdljivost. V trgovinah lahko počekiraš, mogoče pa imajo ravno za tvoj avto…
Npr. ena fora, jaz mam svoj konični zračni filter speljan s pomočjo cevi za hišno kanalizacijo, so dovolj močne in pretočne (voda/svinjarija in zrak podobno tečeta, hehe)
Se mi zdi ful dobro, da se tud punce odločajo za te zadeve. Bi pomagalo, da poveš, za kater avto se gre. Saj ne kvasiš 🙂
Sorry, za tako dolgo napisano klobaso, o tem se da namreč romane pisat 😉
Lp
Dobro premisli kaj boš delala z vozilom ker te čaka skoraj v vsakem primeru homologacija.
Če te to ne moti pa je seveda druga stvar. Kazni za predelavao brez atesta pa so kar visoke (ZVCP). V glavnem v predpisih piše, če na kratko povem; vozilo mora bit takšno, kot je prišlo iz tovarne, sicer je potrebna homologacija. Ne sme biti spremenjena niti dimenzija gum.
LP!