Najdi forum

Splash Forum Arhiv Pravni nasveti Prekinitev dobave električne energije

Prekinitev dobave električne energije

Pozdravljeni,
danes so nam prekinili dobavo električne energije. Gospod je imel nalog za popolno izključitev iz električnega omrežja in sicer odklop na nadzemnem omrežju. Ta strošek znaša cca. 240 EUR. Poravnali smo vse račune, zadnjo položnico smo plačali v začetku septemba, rok je bil sicer julija. Naj povem, da od od aprila in do junija nismo plačali položnic, zakaj ne, mi ni potrebo razlagati, tisti, ki ste to že doživeli, veste o čem govorim.
Poklicali smo našega distributerja in gospa je rekla, da nismo plačali električne energije že od marca in zato odklop. Potem smo spet dobili informacijo, da vidi, da so vsi zneski poravnani, ampak, da ne more pomagati, ker nam je distributer že prekinil pogodbo o električni energiji in zato sistem nima zavedenih plačil. Ta isti distributer v svoji pogodbi o dobavi električne energije navaja, da v primeru, če odjemalec ne plača vseh obveznosti iz pogodbe, lahko distributer odstopi od pogodbe, seveda če pisno obvesti odjemalca in o tem obvesti SODO. Obvestila o odstopu od pogodbe nismo prejeli. Če so nam poslali obvestilo o prekinitvi pogodbe je to še najlažje dokazati, saj se tako delikatne stvari najbrž pošiljajo s priporočeno pošto, mar ne? In še vprašanje – če so imeli zavedeno, da nismo plačniki že od marca, traja pol leta, da se izvede odklop energije? V to, kako dolgo traja se ne bi poglabljala, ker ni moja stroka, samo logično razmišljam. Se mi zdi, da tokrat odjemalec ni ravnal ravno v skladu s pogodbo. Kje je bil kratek stik? Junija smo poravnali vse položnice za nazaj do marca. Kdaj se je prekinila pogodba? Kje in zakaj so izvisela plačila? Konec koncev imamo v rokah odrezke plačil, pa smo ostali brez električne energije. Želim si pojasnilo in takrat, ko bom prepričana, da je distributer ravnal v skladu s pogodbo in zakonom bom odnehala. Naj še samo povem, da zadnja dva meseca nismo prejeli položnic in o tem, da so nam prekinili pogodbo nismo razmišljali. Pri istem distributerju imamo tudi plin in smo mislili, da bomo prejeli položnice za dva meseca skupaj in malo za šalo, kdo bi sploh klical nekoga, zakaj ni položnic? Zdaj ko gledam za nazaj, je biti najlažje moder, kako nam ni bilo čudno, da nismo prejeli položnic – in ja, ta del krivde prevzamemo nase. Ampak v skladu s pogodbo so nas dolžni obvestiti. Tokrat imamo plačano električno energijo pa smo brez nje. Nekje v sistemu je prišlo do izpada. Prosim za nasvet. Hvala.

Spoštovani!

V praksi največkrat v primeru neplačila obveznosti s strani kupca, dobavitelj električne energije najprej pošlje opomin. Če kljub opominu ne poravnate svojih obveznosti vam pošljejo še obvestilo o odklopu, kot to določajo splošni pogoji pogodbe o dobavi električne energije, šele nato pa dejansko odklopijo elektriko. Svetujemo vam, da na dobavitelja naslovite dopis, v katerem zavračate plačilo stroškov za izključitev iz električnega omrežja, ker o tem niste bili predhodno obveščeni, kot to določajo splošni pogoji pogodbe. V dopisu se sklicujte na določila v splošnih pogojih in priložite dokaze o plačilu vaših obveznosti.

S spoštovanjem!

Odvetniška družba Koprivšek o.p., d.o.o. Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana [email protected] http://www.koprivsek-op.com Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in drugimi pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi so odgovori na zastavljena vprašanja zgolj informativne narave in predstavljajo pomoč v obliki dostopa do splošnih informacij v zvezi s posameznim pravnim vprašanjem. Za konkretnejši odgovor je potreben oseben posvet in vpogled v dokumentacijo v odvetniški pisarni.

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close