Prekinitev lizing pogodbe??
Pozdravljeni!
Svoj problem bom opisala na kratko…
Pogodba, ki je bila narejena 13.12.2007 ter poslana na avtohišo. Moj podpis te pogodbe je bil dne 17.12.2007 ampak to nikjer ni zavedeno. Po podpisu te leazing pogodbe smo ugotovili, da je sestavljena če lahko tako rečem “nečloveško” zame so to oderuške obresti EOM je 14, 4000% ter stroški odobritve posla 1.344,00€. Zato sem se odločila, da prekinem to lizing pogodbo ter jim vrnem nov avto saj ob podpisu na avtohiši nisem bila deležna obrazložitve te pogodbe. Vsakič ko želim prekinit pogodbo na lizing hiši pride pri njih nekaj vmes oz. osebe, ki dela na tem ni trenutno na delovnem mestu. Tudi iz te avtohiše padajo raznorazne grožnje, da me bodo tožili, ker vračam avtomobil ter za prevožene kilometre itd…v bistvu pa se niso držali prve pogodbe, ki smo jo nardili na avtohiši staro za novo.
Prvi obrok zapade 13.01.2008. Koliko je meni znano se lahko pogodba prekine še pred zapadlostjo prvega obroka?
Za odgovor se Vam najlepše zahvaljujem!
Razočarana
Kakšno obrestno mero pa reklamirajo oz. so ti ponujali pred pogodbo, ali so te zavajali z oglaševanjem in obljubami? Kdaj si prevzela avto, ob podpisu ali kasneje? Ne vem kaj piše v pogodbi, vendar bi na tvojem mestu, s predpostavko, da so te zavajali, poiskal pomoč pri obeh institucijah za varstvo potrošnikov in pa na tržni inšpekciji, vkolikor ne bo pogodba takoj razdrta v tvojo korist. Načeloma bi jim bilo potrebno pisno pogodbo razdreti, ker pa te baše čas, jih obišči ponovno in opozori, kako boš branila svoje interese, pa jim piši potem. Omeni še TV. Če na to ne odreagirajo, potem pa na naštete inštitucije. Vsekakor pa si pred naslednjim pogovorom natančno preberi pogodbo in zakon o varstvu potrošnikov, ker zadeva po tako kratkem opisu ni povsem črno-bela.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288
Se strinjam, da je zaradi že vplačanega denarja celo v slabšem položaju in da bo mogoče res potrebna pomoč odvetnika, vendar če se bo izkazalo, da sporazumne prekinitve in vračila denarja ne bo dosegla, v kar pa dvomim, če so jo zavajali in kako drugače kršili njene pravice in zakon. Če so dejstva v njeno korist, bo lizingodajalcu sledila slaba reklama, pa kakšna kazen, pa stroški tožbe, pa….mogoče bo pa na koncu kljub vsemu lepa beseda lepo mesto našla.
Po zakonu o varovanju potrošnikov imaš možnost v prvih 6 mesecih da avto enostavno vrneš z razlago, da ima stvarno napako. Zakon tudi nalaga, da mora resničnost tvojih trditev dokazovati prodajalec avtomobila, za kar pa se zaradi izredno visokih stroškov noben prodajalec ne odloči in raje
vrne denar ali stornira celotni posel.
To je verjetno najenostavnejša rešitev tvojega problema.
kakšno zvezo pa imajo stvarne napake s stroški financiranja? no, nikakršne, zato to zagotovo nima smisla.
Bolj verjeten je najbrž dogovor, pri čemer, sem prepričan, jdajalec prav gotovo ne bo potegnil kratke.
Ko je avto kupljen, takoj izgubi del vrednosti(recimo 10-20%). Kdo bo nosil ta strošek? Novi ljemalec? Ja, samo ga je potrebno prej najti.
Da bi pa ldajalec pustil avto na dvorišču in v par mesecih zagotovo izgubil 15-20% od cene+stroške financiranja, je pa zelo malo verjetno..
Pogojno realna je zato predvsem tista možnost, da avto vrnete, ldajlec pa čimprej najde novega ljemalca. Kar bo najbžrž sočasno.
Čeprav bo tudi to težko, saj bo vsak hotel vedeti, zakaj se je nekdo premisli. Pa bo vse skupaj spet na začetku..
Mimogrede, @razočarana, lahko daš bolj točne podatke o pogojih financiranja?
Torej, koliko natančno je bil financirani znesek (upoštevaj davke-če so..), na kako dolgo, višina obroka (z in brez davka)?
Koliko so bilo vsi spremljajoči stroški (polog, neto-bruto, priprava posla, neto-bruto..)?
“Zato sem se odločila, da prekinem to lizing pogodbo ter jim vrnem nov avto saj ob podpisu na avtohiši nisem bila deležna obrazložitve te pogodbe”
Razočarana je v vprašanju zapisala da bi želela vrniti avto prodajalcu.
To, da pa mora prodajalec vzeti avto nazaj če gre za stvarno napako pa sigurno drži in padec vrednosti 10 – 20 % mora ali pozabiti ali pa izterjati z tožbo. In prodajalci se raje odločajo, da pozabijo izgubo na vrednosti avtomobila kot da bi na sodišču dokazovali svoj prav – informacija ki jo posredujem je pridobljena pri pooblaščenih prodajalcih vozil ter tudi še pri tržnem inšpektorju.
In če je lising vezan na avto in se avto vrne, pomeni da tudi ni osnove
za lizing pogodbo, a ne? Ali pa je mogoče stranka dolžna plačevati leasing za avto, ki ga nima oz. ga je vrnila? Po moje ne.
še enkrat, drugače: stvarna napaka pomeni točno to, torej napako na stvari.
Recimo,da je v prospektu obljubljena poraba 8 l,tvoj porabi 11..Greš skozi celoten proces servisiranja,popravil, pa je še vedno isto. To bi lahko bila osnova za stvarno napako .
Glede pogodbe pa: gre skoraj zagotovo za finančni lizing, ki ga je možno prekiniti pod zelo restriktivnimi pogoji. Če pa to storiš, je pa to seveda pogojeno s plačilom vseh stroškov.
Vsekako pa ne moreš prekiniti pogodbe kar tako, ker ti nekaj na avtu ali v pogodbi ni več všeč (skoraj zagotovo je v pogodbi napisano, da je avto izbrala stranka.. in tudi podpisala prevzemni zapisnik..) .
Sicer pa še vedno čakamo na pogoje finnaciranja..
To je pa velika razlika. Če kaže računalnik pravilno se pa hitro lahko izračuna če veste koliko km naredite s koliko goriva.
Kakšen avto ste kupili, s katerim motorjem in kakšno vožnjo imate?
Lp,
Glede preračunavanja računalnika je bilo že govor na nakem drugem postu. Na kratko: to je samo informacija. Za točno številko je potrebno izvesti kar ročno merjenje. Torej, natočiti do vrha (! ne “pumpati”, še ročno – prenehati, ko se ročka samodejno izklopi!) , voziti in pri naslednjem dotakanju preračunati dejansko porabo.
Glede navedb o porabi: običajno je navedena tudi metoda – in standardne metode so laboratorijske. Podatkov praktičnega merjenja ne daje noben proizvajalec.
Ob tem samo kot zanimivost-ena izmed predpostvk za navedeno porabo je tudi ogret motor in drugi deli. Pri čemer le malo ljudi ve, da recimo katalizator prične pravilno delovati šele po kakšnih 15-20 minutah vožnje. In to seveda neposredno vpliva na porabo, saj nas večina vozi v službo pol do ene ure, tako da motor 30 in več odstotkov časa dela močno pdo optimalnimi pogoji..
NE bo ravno držalo.
Po zakonu o varstvu potrošnikov in zakonu o potrošniških kreditih lahko fizična oseba kadarkoli v času trajanja kredita ali finančnega najema prekine pogodbo, naredi predčasni odkup,….
Drugače pa odgovor razočarani. Glede na stroške odobritve predvidevam, da ste kupili avto višjega cenovnega razreda. Višina EOM-a ni odvisna samo od višine obrestne mere, ampak tudi od stroškov, dobe odplačevanja, lastne udeležbe,… V danem primeru bi lahko tako visok EOM nastal zaradi kratke dobe odplačevanja sorazmerno visokih stroškov odobritve tudi v primeru neke normalne obrestne mere, ki jo ponujajo avto dilerji (v zadnjem času je obr. dodatek pri dilerjih med 2,5 – 3,5%).
Vsekakor boste morali za točen odgovor podati malo več podatkov. Recimo koliko je lastne udeležbe, obdobje odplačevanja, vrednost vozila, način odplačevanja (mesečni, trimesečni). Potem pa vam lahko točno izračunam koliko je vaša obrestna mera (dejanska in ne EOM).
tudi jaz imam problem!
Kupil sem rabljen avto na lizing, in že po dveh dneh so se pokazale določene napake, ki so bile meni ob ogledu prikrite oz. zamolčane. Avto topel ne vžiga dobro ampak kot kakšen 30 let star tovornjak, potem zjutraj ko je pod 6 stopinj, rabijo xenon luči najmanj 5 min, preden jih uspeš prižgati, nato ročka za brisalce neki šteka, ko jih vklopim, skoraj ni variante več dabi jih izklopil. Prodajalca sem poklical in povedal kaj je narobe, nakar mi je dejal, da mu naj avto pripeljem in da bodo uredili stvar v zveziz motorjem,za ostalo pa naj grem do električarja in na svoje stroške. V bistvu mi niso ničesar uredili, razen tega da so mi dvakrat v 14 dneh vzeli avto za 4 ure in izpraznili polovico rezervoarja ter vrnili avto z 5km po BC-ju do bencinske črpalke. Trenutno sma z prodajalcem dogovorjena, da mu ga jutri pripeljem ponovno in ga bodo baje spet ” popravili ”, toda mene je do avta minilo ker ima takšne napake, prodajalec pa mi je dal 2 meseca pisne garancije samo na motor, pa tudi dvomim v kilometre na števcu, pa še povrhu v zadnjih par dneh opažam da pri zavoj klenketa spredaj pri kolesu, kar mislim, da je homokinetični zglob. No…mislim da sem se malo preveč razpisal, zanima me le to, kaj lahko zahtevam od prodajalca, lizing sem namreč podpisal 2.2.2008 in prvi obrok zapade 21.3.08, zdaj pa hočem drug avto ali pa prekinitev pogodbe, ker mu ga ne nameravam voziti vsake 5 dni, pa ničesar ne bodo popravili.
p.s.: pa še porabo ma 11litrov, pa se vozim 90% po avtocesti, v homologaciji pa piše kombinirana 8,7litra. Gre pa za avto AUDI A6 2.5TDI V6 132kW, letnik 2000.
Trenutno sem na tem,da bi avto najraje vrnil in prekinil pogodbo. V pogodbi mi sicer piše, da imam možnost prekinit pogodbo le nekaj dni po podpisu, nekdo pa je višje zapisal, da imaš pravico to storiti po nekem zakonu 6 mesecev? KAKO JE S TEM?
Hvala vam za odgovor,upam da nisem preveč ”zatežil”
LP
Mitja
V prvi vrsti je to predvsem tehnično vprašanje. Pojdi do sodnega izvedeneca avtomobilske stroke, da napiše izvedensko mnenje. Na AMZS v Lj. imajo enega dobrega (Tone Šajn). Imajo storitev pregled vozila pred nakupom in pregledajo čisto sklope in napišejo poročilo o stanju vozila. Če se izkažejo skrite napake ali večje št. km kot po števcu lahko preko sodišča zahtevate svoje pravice. Morda se bo dalo kaj dogovoriti s prodajalcem.
Sicer je pa avto že 9 let star, poraba ne more biti taka kot pri novem in vsak stroj tudi avto ima neko normalno obrabo na določeno dobo. Če je obraba večja kot bi bila normalna bo povedal izvedenec. Tudi xenonske luči imajo neko življensko dobo. Ni običajno, da je lizing na tako star avto.
Če
Lp,
no, tole je tisto “po toči”..
In sedaj lahko pametujemo, toda izviren “greh” je že v osnovi- namreč odločitev za ta avto in to starost in način nakupa.
Audi 6 je načeloma posloven avto, ki na leto naredi vsaj 30.000, če pa je iz tujine (nemčija, italija, pa tudi 50.000 ali več.
No, vsaj večinoma.
In nakup starega avta je vsaj približno varen samo, če res veste,kaj se je z njim prej dogajalo.
To pomeni, da imate servisno knjižico in da greste do servisa (oboje je samo nujen, ne pa zadosten pogoj, ker je z obojim seveda možno manipulirati) in nato še do neodvisnega strokovnjaka (recimo AMZS) ki ga pogleda.
Kaj vas tu čaka? Ker ne maram preveč leporečenja, bom kar direkten: brez prodajalčevega sodelovanja bo to križev pot. Ki bo povrhu še drag. Če pogodbo za lizing prekinite, bo to povezano s stroški, enako če sklenete novo.Tu lahko zgubite tudi do 20% vrednosti avta.
Z avtom je pa tako: po tem kar ste napisali,je avto ali povsem nevzdrževan ali pa karamboliran in nepopolno popravljen.
In glede na starost avta bi rekel, da lahko stroški popravila dosežejo dobršen del vrednosti avta,žal..
Glede na to da sem bil 16 let v avtomobilski industriji, imam tudi strojno šolo, se ima za strokovnjaka s tega področja, verjamite vem kaj govorim. Zlato pravilo pri nakupu rabljenega vozila je da, ga mora prej nekdo pregledati, ki se na to spozna, drugače je loterija. Nočem strašit in tudi nisem videl avta, vendar lahko je v takšnem stanju, da je ceneje če ga damo pod prešo, kot da ga vzdržujemo. Vsekakor ga mora pregledati strokovnjak in če vam pove, da vzdrževanje ni smotrno, ga prodajte brez ubotavljanja, pa če tudi v zgubo. Morda pa ni kaj hujšega?
hm, ker imam občutek, da g.Tomc polemizira z mano, samo kot pojasnilo: nisem navijal za nobeno rešitev, hotel sem le reči, da tu na žalost ni najboljše rešitve-nobena ni ravno idelna, vse imajo svoje slabosti.
Ker pa imam tudi sam kar precej izkušenj iz vseh teh področij, napovedujem dve realni možnosti:
1. Vse ostane kot je, lastniku avto za silo popravijo ali izplačajo neko odškodnino. Lastnik se vozi, in z malo srečo bo avto mogoče zdržal leto ali dve brez večjih težav.
Ko se bodo težave (najbrž) ponovno pojavile (in te se z veliko verjetnostjo bodo), bo uporabnik avta spet pred isto dilemo: popravilo ali prekinitev lizinga.
2.Prekinitev lizinga-kadarkoli, se pa ve za možnosti:
-poplačilo vseh obveznosti iz lastnega denarja (kredit??) , lizingojemalec po tem postane lastnik avta. Avto nato proda, finančni rezultat pač je kakršen je.
-Druga možnost: avto prodaja lizigodajalec (vpliv na ceno??) , po prodaji se naredi obračun-lahko se zgodi, da lizingojemalec še doplača.
No, upam, da nas bo razočarana obvestila, kako se je izteklo..
borg, s teboj se povsem strinjam in ne polemiziram. V drugem postu (namenjen Mitja86) sem samo želel bolj povdariti, kar v prvem nisem.
Lep dan.
zdravo.tud js mam podoben primer kot ostali opisujejo.pred 6meseci sem kupiv osebni avto bmw serije 3.In avtohiša mi je dala 1 leto garancije na skrite napake.Moji problemi so se začeli tako.ko sem kupiv avto sem ga 4 mesece garažirav.in potem sem začev avto puščati od zunaj nakar se je začelo deževje.Voda mi na sopotnikovih vratih zamaka v avto.ko mi je prvič zamočlo sem misliv ok verjetno je sodelavc pustiv na pov priprte.in se ni izkazalo tako vedno ko je deževje mi teče v avto.Sem klicav prodajalca in mo povedav problem in mi je rekev naj pridem da bomo pogledali.pridem prvič mo povem problem v obraz in on se ni nič kaj sekirav verjetno je vedev za ta problem.mi reče da se v soboto slišiva pa ni blo ne duha ne sluha.in zdj ž odlaša ž cela dva mesca.potem je moj drugi problem ko sem avto kupiv je bilo maja ko je bilo še toplo.v toplem vremenu je avto dobro vžigav.no in zdaj je zunaj bilo minus in ko hladen motor prižgem se v motorju pojavljajo čudni zvoki in obrati nihajo.to pa po mojem gre za okvaro turbine.in mene zanima če se še da kaj iz tega narediti?ali lahko z tožbo kaj rešim?lp
V kolikor imate pisno 1 letno garancije, zahtevajte, da odpravijo vse napake v garancijskem roku. Pomembno je, da reklamirate uradno po pošti s priporočeno pošto, da imate dokaz. S tožbo se ne da rešiti, ker v vsakem primeru rabite sodnega izvedenca. Najbolje, da ga kar angažirate in njegovo mnenje priložite z reklamacijo. V kolkor se ne odzove imate še sodno pot.
VBS leasing aaaaa lopovščina da te kap. Bejžte stran od njih Preberite si po forumih
RENATA ZUPANČIČ pravi:
7.11.2011 13:36
Uf z zvezi z VBS leasingom lahko rečem samo to, da imajo mafijske metode dela, so povsem nekorektni in nefleksibilni.
Naše podjetje ima pri njih nek večji leasing, ki se izteka. Če zamujaš s plačilom ti pošljejo izterjevalce mafijskih razsežnosti, ki nimajo pojma o situaciji, ki trenutno vlada na trgu ampak pravijo:
ej gospa ne se vi tle z nami zajebavat, zakaj pa ste vzeli avto če ne morete za njega plačevati?
V bistvu sploh ne vedo da nismo vzeli avta ampak stroj za opravljanje dejavnosti… Da ne izgubljam besed, za takle obisk ti zaračunajo od 1.500 eurov naprej. Do direktorja pa ne moreš. prit da bi se z njim pogovoril. Sem pa resno razmišljala da bi dala zgodbo v medije,da ljudje ne bi pri njih jemali leasinga. Resno!
Pošiljam linke
http://piroman.blog.siol.net/2009/03/04/leasing-lopovscina-da-te-kap/
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/1443939/page/0/fpart/1/vc/1