Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Prepovedala sem ji delati domačo nalogo

Prepovedala sem ji delati domačo nalogo

Ne dojemaš poante. Če pa že delaš primerjave – to je tako, kot bi tvoja sodelavka efektivno naredila pol manj kot ti, ker so ji zmeraj vsi popuščali, da okej, če ne naredi dokonca ali dela počasno kot polž. Najbolje, da vsi nehajo delat naloge, ker so pretežke. Možgani pa v puter.[/quote]

Kdo ne dojema česa je stvar debate, pa kljub temu nisi dal ali dala nobenega tehtnega argumenta, česa jaz ne dojemam. Ampak pustimo to na strani.
Nimam sodelavke – kvečjemu sodelavce oz. ljudi, ki so zaposleni pri meni, delam efektivno, ker moram, od tega je odvisen moj kruh. Primer sodelavke, ki ga navajaš je jasno viden v parlamentu – tam se jim že dolga leta popušča, pa se čisto nič ne zgodi zato. Možgani v puter so šli pa večinoma odraslim, otroci niso problem. Otroci se najbolj efektivno učijo skozi igro, doživetja, izkušnje. Piflanje ne podari inteligence, ampak zgolj vkaluplja in oža razum in sposobnost lastnega razmišljanja.

Spet pametni starši, ki se vtikujejo v delo učiteljic! Ni nič čudnega, da je naš šolski sistem v k*****!!!

A ti resno misliš, da učiteljice imajo vpliv na šolski sistem? One so le nedolžne izvajalke, naročnik je ministrstvo, v okviru države. In v tistem kar ti z zvezdicami označuješ je zato, ker je država tam. Država ima interes rekrutirati svojo bodočo delovno silo.

A ti resno misliš, da učiteljice imajo vpliv na šolski sistem? One so le nedolžne izvajalke, naročnik je ministrstvo, v okviru države. In v tistem kar ti z zvezdicami označuješ je zato, ker je država tam. Država ima interes rekrutirati svojo bodočo delovno silo.[/quote]

Vpletanje staršev v delo učiteljev je deloma krivo, da šola nima več nobene avtoritete. Drugi krivec je stanje v družbi, v kateri smo: individualizem, nespoštovanje avtoritet in znanja. Država in ministrstvo, vlada- njihovo delo je samo odraz vsega tega.

Se načeloma strinjam z napisanim, mislim pa, da je vtikanje staršev posledica oz. odraz stanja v družbi, ki si ga dobro opisala. Ampak, če se vrnemo k osnovni temi, dejstvo je, da preobremenjevanje otrok ne bo rešilo situacije v kateri smo. In mislim, da so preobremenjeni, če primerjam današnje šolstvo z našim preteklim.

Tudi časi so se spremenili,napram preteklim.A ni čudno ,to pa da otrok že v osnovni šoli ve skoraj vse o računalništvu,pa da ima vsak pameten telefon pa nobenega ne moti,tam pa lahko znajo vse in so po cele dneve priklopljeni.

Ma se moram kr strinjat z avtorico

Pride necakinja domov -4. Razred – predmet nitka al neki- z nalogo: predelaj poglavje 4 in 5, ter reši naloge, cca. 2 strani.

Sm kr pogledala. Sm jo vprašala, če so predelali snov v šoli, pa mi pravi da ne. Da je to za domačo nalogo.

Pa mi ni blo jasn kdo je zdej učitelj? Starši? A zdej nej bi doma razlagali snov?

Ko mi je pokazala kok mava za narest do naslednjega dne, mi je kr tema na oči padla. Vsaj 3 ure nalog.

Sej ne recem. Naloge so ok. Ampak mi smo jih dobival za 1 uro na dan, da si doma ponovil kar si se v šoli učil…. zdej ta novi sistem, se mi zdi pa res to much.

Me prav zanima kako bo pri nas

Ne dojemaš poante. Če pa že delaš primerjave – to je tako, kot bi tvoja sodelavka efektivno naredila pol manj kot ti, ker so ji zmeraj vsi popuščali, da okej, če ne naredi dokonca ali dela počasno kot polž. Najbolje, da vsi nehajo delat naloge, ker so pretežke. Možgani pa v puter.[/quote]

Kdo ne dojema česa je stvar debate, pa kljub temu nisi dal ali dala nobenega tehtnega argumenta, česa jaz ne dojemam. Ampak pustimo to na strani.
Nimam sodelavke – kvečjemu sodelavce oz. ljudi, ki so zaposleni pri meni, delam efektivno, ker moram, od tega je odvisen moj kruh. Primer sodelavke, ki ga navajaš je jasno viden v parlamentu – tam se jim že dolga leta popušča, pa se čisto nič ne zgodi zato. Možgani v puter so šli pa večinoma odraslim, otroci niso problem. Otroci se najbolj efektivno učijo skozi igro, doživetja, izkušnje. Piflanje ne podari inteligence, ampak zgolj vkaluplja in oža razum in sposobnost lastnega razmišljanja.[/quote]

No, potem pa res ne vem, zakaj imamo šole, saj se otroci skozi igro vse naučijo, možgani po tvojem ne potrebujejo treninga, se razvijejo in zgubajo kar sami od sebe. Škoda debate s tabo. Kdo sploh govori o piflanju, saj govorimo o matematiki?

Da nisi učitelj, se vidi po postavljanju ločil. Običajno delamo: Pika presledek. Vejica, presledek.

… petošolca, ki sanja. Med delanjem naloge govori o tretjih zadevah. Naloge dela cele popoldneve in ga ne morem na noben način prestaviti v kakšno hitrejšo prestavo.

Imajo solidno količino nalog, ki pa vendar ne zahtevajo sedenja celo popoldne.

Problem pa je, da bi morali pri tej starosti večino narediti v šoli. Predelati, utrditi. Se tam dobro počutiti. Ne gre za to, da sem lena in da se mi ne da sedeti z njim. Težava je v tem, da je pri desetih letih utrujen, naveličan in … da se joka preden gre v šolo. To je tisto, kar me najbolj muči in ne vem, kako bi lahko kaj spremenila.

In govorimo o otroku, ki nima težav z razumevanjem, niti težav s spominom. S strani psihostrokovnjakov spoznan za nadarjenega.

Tu je nekaj močno narobe in nismo starši. Niti ne učitelji. Sistem je popolnoma gnil pri glavi. Učni načrti tako prenatrpani, da komaj pridejo skozi snov. Kakšne učiteljice stare šole si še upajo kako zadevo preskočiti. Tamlade se držijo učnega načrta kot pijanec plota.

Kdo bo to spremenil? Jaz nisem dovolj močna. Samo ideje pa niso dovolj. Gledam pa svoje ljube otroke, ki preživljajo dneve in dneve … veliko ur nekje, kjer bi se morali imeti lepo v delovnem vzdušju in napredovati v Človeka.

Domov dobivam razvaline, ki jih zanima samo to, kako bi si spočili možgane in preprosto ne mislili na nič več.

Nehajmo z jamranjem. Kaj lahko storimo za boljši jutri naših otrok … in naroda?

Takoj se ti pridružim!!!

In to je bil edini predmet, kjer smo imeli (zelo konkretno) domačo nalogo tudi med poletnimi počitnicami, ki jo je profesorica prvo uro v septembru pobrala…..
Seveda smo piz…. ampak mi, ne naši starši. In ni bilo nobene debate. Naloga je naloga, tudi če si jo pisal julija na plaži….[/quote]

dej administratorka, da se ne boš razpočla. Ja, sej tud na faksu smo po cele dneve sedel za knjigam… ampak sedaj govorimo o 10letnikih! ja? al si ti že pri 10 letih štancala to tvojo stenografijo?!

Kdo ne dojema česa je stvar debate, pa kljub temu nisi dal ali dala nobenega tehtnega argumenta, česa jaz ne dojemam. Ampak pustimo to na strani.
Nimam sodelavke – kvečjemu sodelavce oz. ljudi, ki so zaposleni pri meni, delam efektivno, ker moram, od tega je odvisen moj kruh. Primer sodelavke, ki ga navajaš je jasno viden v parlamentu – tam se jim že dolga leta popušča, pa se čisto nič ne zgodi zato. Možgani v puter so šli pa večinoma odraslim, otroci niso problem. Otroci se najbolj efektivno učijo skozi igro, doživetja, izkušnje. Piflanje ne podari inteligence, ampak zgolj vkaluplja in oža razum in sposobnost lastnega razmišljanja.[/quote]

No, potem pa res ne vem, zakaj imamo šole, saj se otroci skozi igro vse naučijo, možgani po tvojem ne potrebujejo treninga, se razvijejo in zgubajo kar sami od sebe. Škoda debate s tabo. Kdo sploh govori o piflanju, saj govorimo o matematiki?[/quote]

Ok, najbolj na kurac mi gre folk, ki iz samega nerazumevanja in neznanja argumentiranja, zaključuje z izjavami tipa škoda debate s tabo. V bistvu je sistem šole že davno odveč, ampak še dolgo ne bo prišlo do sprememb na tem področju. Tehnika je dejansko dovolj razvita, da je šolo že davno prehitela in omogoča boljše in efektivnejše načine učenja. Šola je sicer instrument države, da vkalupi državljane, da lahko v odrasli dobi opravljajo delo zanjo. Ampak večina ljudi se ne sprašuje, zakaj je, ker PAČ JE. In to je narobe. Potem so seveda tukaj še celoten sistem, zaposleni, sindikati, ogromno služb, ki so s tem povezane, ni šans da se to spremeni na krajši rok. Če pa je smiselno, pa je debata, ki je ne bo ravno vsak uspel dojeti, ampak proba lahko. Pa ne mi z žalitvami kontra argumentirat, če že, napni možgančke, pa kaj bolj tehtnega povej kot kontraargument.

Pa še to. Avtorica je govorila o domači nalogi na splošno, ne o matematiki. In domačih nalog dobivajo preveč, velikokrat tudi takšne, ki obvezno vključujejo starše (nižji razredi), kot da starši nimajo dovolj bremen na čez.
Znanje, razvoj možganov in če želiš “brain curling” pa potrebujejo en osnoven element – ZANIMANJE. Če ti nekoga siliš in mu učenje priskutiš, dobiš ravno kontra efekt in od tega ni efektivnega znanja.

slabih 14 dni nazaj…..poznam primer….sedmi razred, tri dni zaporedoma pri slovenščini potrebno za nalogo rešiti vsak dan po več kot 20 strani v delovnem zvezku. Pa ni bilo samo za vstavljat po par besed. Je bilo zraven še za sestavit kratko zgodbo, napisat pravljico itd…..prektično cel popoldan dela, s tem, da otrok pride domov ob 14.00. seveda poleg še ostale naloge pri matematiki, angleščini in še kje, tudi v precej obsežnih količinah. Vsak dan resno delo praktično do 21 ure, s tem, da smo bili zraven in vem, da ni bilo sanjarjenja zraven.

Kot je ena zgoraj napisala, preveč je tudi nalog v smislu “predelaj snov v poglavju…” in reši naloge. In tako iz dneva v dan, ko pa vprašaš, kaj za vraga delajo pri pouku, da morajo snov jemati doma, dobiš odgovor, da sprašuje, da gledajo film itd…..Kdo je zdaj tu budalo v tej prekleti državi???? podpiram avtorico pri njeni izjavi v šoli. Dejansko sem bil pred časom tik pred tem, da na podoben način sprožim zadevo v šoli, mogoče jo celo bom, ko mi naslednjič dvigne pritisk.

Saj pravim, same genije bi radi ustvarili in to NA SILO! Genij mora imeti predispozicijo in zanimanje za svoj razcvet. Človek, ki nima predispozicije, ne bo postal genij, tako kot redkvica nikoli ne bo postala črna redkev, pa če jo še tako gnojiš in siliš.
Otroci morajo imeti otroštvo, v katerem je prostor tudi za sprostitev, umiritev. Pomembno je tudi, da začutijo svojo družino, odnose, naravo. Da imajo čas začutiti sebe.

Napaka našega šolskega sistema je, da otroci preživijo premalo časa v šoli, potem pa naj še doma nekaj delajo.
Ali je bistvo službe, da si nekaj časa na delovnem mestu (denimo 8 ur), potem pa še doma “hapaj”? Včasih res do tega pride, ni pa to normalno. Otroci naj bodo v šoli dalj časa, ko pa pridejo domov, so pa doma.
Vsekakor opozori učiteljico, da očitno v šoli pod njenim nadzorom naredijo premalo. Naj se bolj potrudi.
Nič se ne bo spremenilo čez noč. Do takrat moramo spodbujati otroke, da bodo imeli tudi neko produktivnost pri domačem delu. Na sestanku na gimnaziji (skupni z dijaki) razrednik bluzil, kako se je on učil v gimnazijskih časih. Naštel je kake štiri ure dodatnega dela vsak dan. Nisem mogel biti tiho in sem mu rekel, da je očitno imel slabo produktivnost in da za realni sektor ne bi bil. Verjetno se je tako ali tako lagal, ampak s takim pristopom dijakov ni prepričal k zagnanosti.

PRAVA MONA, se kar strinjam stabo, samo eni nočejo eni pa ne zmorejo razumet. Naša tudi dela nalogo včasih cel popoldan, medtem ko so jo nejne sošolke že v šoli naredile. Se pa večkrat všprašam koji k….c mora bit obremenjen s to šolo cel ljubi dan in , koliko let? 10, 20, ga prikrajšat za od otroštvo od 5, 6 leta dalje, ko pa že danes vem kdo bo kje imel lepo službico, ko vidim kje eni starši delajo, lahk moja 20 let nosi petke domov, ko bo njihovo sonce dobil tisto delovno mesto, pa če tudi z samimi dvojkami. Al pa še to ne

Glej, jaz pa sem imela nekaj takega za domačo pri 10 letih in mi je čisto normalno. Če pa si ti toliko pametna, pa bodi. Tvoji hčerki delaš škodo. in sebi tudi. Sam potem ne jokcat kle na forum.

sploh ko se človek res vpraša, kaj od vse tega mu danes koristi, kar se je vsa ta leta učil v šoli? Niti osnovnih stvari za življenje se ne bodo naučili, ker sistem je tako zastavljen

malo zanimivega branja:
https://marjankogelnik.wordpress.com/2015/01/26/solsko-izobrazevanje-propaganda-z-namenom-proizvesti-pridne-in-krotke-drzavljane/

Kot skrben starš greš najprej k učiteljici in ji poveš težavo, ki jo imate s količino nalog. Najprej z njo skušata odkriti vzrok. Vsi otroci so različni in kot ste že ugotavljali imajo različne delovne navade, različen značaj…. Prepričana sem, da se da večino težav rešiti s konstruktivnim pogovorom, najprej z učiteljico v tem primeru… Potem je pametna konstruktivna primerjava z ostalimi sošolci. Morda ugotoviš, da tvoj otrok sanja in se mu ne ljubi (doma imam takšen primer :)) ali pa se učiteljica malo zamisli in spremeni način dajanja nalog… Dejstvo pa je, da z direktnim napadom in praznim pametovanjem ob nepoznavanju dejstev in ozadja običajno naletimo le na odpor.
S takšnimi “solo ukrepi” pa narediš škodo le svojemu otroku. V vsakem primeru. Žal.
Otroci v večini danes res zelo trpijo, ko morajo izpolnjevati obveze, prestati kak manjši napor in delovnih navad se ne naučijo pri 18 letih, ampak v otroštvu. Ker smo tako zelo različni, nam je nekaterim naučiti se reda in discipline res težko. Je pa to nujna šola za življenje, dragocena popotnica, ki jim jo lahko damo. 🙂

Jaz sem nekoč nalašč napisala vse ogovore narobe. V svoji osnovni šoli.

Ne samo, da imajo visoke plače za nič dela. Nekateri jemljejo še podkupnine. Nosijo jim od rož do čokolad in klobas. Ne vsem. Nekaterim pa.

Enim se pač ne da razlagat, raje dajo razredu za gledat film, vmes rešujejo teste (ki bi jih morali doma), potem pa za nalogo da doma predelajo snov…bodo že starši pomagali, po liniji najmanjšega odpora. Večina učiteljic se sicer trudi, ampak take cvetke potem mečejo slabo luč na vse.

Učiteljica res pretirava!
Nisem pa uspela razbrati ali so starši ploskali tebi ali učiteljici. Upam pa da tebi….

New Report

Close