Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Preprosta rešitev za zeleni prehod

Preprosta rešitev za zeleni prehod

Preprosta rešitev za zeleni prehod , je da se prenehajo plačevati potni stroški pri plači in da se jih obdavči. Tako v trenutku zmanjšamo jutranje konice, porabo naftnih derivatov, razbremenimo  infrastrukturo. Če bi nekateri imeli službe bližjedomu, bi  na teden prihranili 15 ur časa, namesto da se fjakajo do službe. Zakaj še nobena naravovarstvena skupina, ni to predlagala?

Res si trapast, zeleni prehod  je za ukrepe , ki  odgovarjajo vladajočim  , ne glede na učinke. Trenutno prenehanje plačevanje potnih stroškov, ne odgovarja JS , čeprav je najbolj smiselne ukrep, ki ima pozitivne  učinke na naravo, ljudi in državni proračun.

Mislim da je res nesmiselno, predvsem v JU ,da se ljudje 2 uri fjakajo v Ljubljano  , kjer tako nič pametnega ne naredijo, potem pa spet domov. Onesnaževanje okolja, zguba časa in denarja.

Odgovor na objavo uporabnika
campari256, 12.03.2023 ob 09:02

Mislim da je res nesmiselno, predvsem v JU ,da se ljudje 2 uri fjakajo v Ljubljano  , kjer tako nič pametnega ne naredijo, potem pa spet domov. Onesnaževanje okolja, zguba časa in denarja.

To bi bila zelo pametna zadeva, saj bi istočasno izvedli decentralizacijo, ukinili odvečna delovna mesta, izvedli zeleni preboj, in v primeru nove zaposlitve, v zasebnem sektorju, bi pridobili nove bruto prejemnike, oziroma izboljšali finačno kondicijo državne blagajne.

Ja in koliko več časa, bi lahko zaposleni namenili sebi in družini , če nebi toliko časa preživeli v avtomobilu. Leto ima cca 200 delovnih dni ,po 2uri na dan, je 400ur. Kar znese skoraj  17 dni časa za koristne zadeve-

…aha…in kako bi potem, med drugim, služila avtomobilska industrija? …

Mislim da je to dobra ideja in zelo primerna za Slovenijo, ki edina pozna dodatek pri plači za prevoz na delo.

ukinimo ljubljano in postavimo firme tja ko spadajo, med ljudi.

😀

Nekateri  kar lepo profitirajo z fiktivnimi potnimi stroški, tudi Ljubljančani z kao s prebivališčem v Lendavi.

Moj sodelavec se pripelje iz Kranjske gore, cel dan  ne naredi nič in gre domov.  Kakšna potrata denarja in kakšna ekološka škoda.

Izven Ljubljane je pa ogromno služb? Ste kdaj pomislili da bi si ljudje že zdavnaj našli službe bliže če bi obstajale? Mislite da vsi vozači uživamo v cijazenju v prometnih konicah.

Če hočemo zelen preboj je treba najprej vzpostavit delujoč javni prevoz. Potem bi se lahko menili, da država subvencionira javni prevoz. To bi lahko naredili tako, da bi denar dobili direktno prevozniki, v zameno bi bile cene javnega prevoza ugodne za vse. Potem lahko ukinimo povračila. Marsikdo bi šel na javni prevoz pa porabiš še enkrat več časa kot če se cijaziš z avtom. Da o tem, da javni prevoz ni kaj dosti ugodnejši od tega da se sam voziš v avtu.

In ja, decentralizacija javnih ustanov je nujno potrebna.

Zelen prehod ne obstaja. Obstaja fašistični prehod, ki nima veze z naravo ali zdravjem.

https://epoha.com.hr/2023/03/11/nizozemski-farmeri-okupirali-den-haag-i-traze-hitnu-obustavu-zelene-agende/

Odgovor na objavo uporabnika
Vesel oče., 12.03.2023 ob 11:13

Mislim da je to dobra ideja in zelo primerna za Slovenijo, ki edina pozna dodatek pri plači za prevoz na delo.

Rešitev primerna za Slovenijo bi bila ukinitev janšizma fašizma. Saj je Slovenija edina, ki ima janšizem fašizem.

 

 

Zeleni prehod v praksi.

https://www.facebook.com/Rado82/videos/940188440441444/?idorvanity=337603427614012

Vendar zakaj ne uporabimo enostavnih rešitev , najprej ukinemo nadomestilo za prevoz, potem bodo ljudje začeli razmišljati o službi blizu doma, mogoče tudi za manjše plačilo in več prostega časa.

Potni stroški so eni od večjih generatorjev onesnaževanja v cestnem  prometu, kar se tiče Slovenije

najprej rabiš službo blizu doma.

Tudi če danes ponudiš službo z nižjo plačo, bližje službi, se večina odloči za višjo plačo + neobdavčene potne stroške  v Ljubljani.

Odgovor na objavo uporabnika
Ekolog, 12.03.2023 ob 16:27

Tudi če danes ponudiš službo z nižjo plačo, bližje službi, se večina odloči za višjo plačo + neobdavčene potne stroške  v Ljubljani.

ne drži.

Seveda je tako , za 200€ več se je pripravljen voziti v Ljubljano , vsak dan 3 ure.  Ponudil sem mu da dela 8,5 ur  za isto plačo, kot v Ljubljani  in je zavrnil.

prodajaš bučke. večini več od dodatka pomeni prosti čas- razen tistim, ki si tega razkošja ne morejo privoščit, ti pa počnejo še kaj drugega kot pa se vozijo pol ure več.

Ja ampak ima sedaj 2 uri manj časa na dan , 10 ur manj časa na teden, 40 ur manj časa na mesec in  300-400 ur manj časa na leto .

Ja ampak je tok časa odsoten od svoje sitne žene.

A se vi zavedate, koliko ljudi se dnevno vozi v službo v UKC Lj., ki niso iz Ljubljane?! A boste vi negovali in operirali?

Odgovor na objavo uporabnika
jajajajajaja, 12.03.2023 ob 17:23

A se vi zavedate, koliko ljudi se dnevno vozi v službo v UKC Lj., ki niso iz Ljubljane?! A boste vi negovali in operirali?

V Ljubljani je samo javna uprava. Če jo ukinemo, se kmetavzi ne bodo več vozili v službe, smradili in bo takoj zeleni prehod.

New Report

Close