Prestavitev pregleda
Ali je kdo že bil v podobni situaciji?
Že 2x sem prestavila pregled pri oftalmologu zaradi drugih zdravstvenih težav in nisem zmožna priti do tja in sedeti tam v čakalnici kjer včasih čakaš tudi par ur ali pa si celo takoj napoten v drugo ambulanto in zapraviš cel dan. Jaz pa trenutno tega nisem zmožna. Zdaj pa ne vem kako bodi reagirali, če ponovno prestavim. Ali je kdo že bil v podobni situaciji in ste večkrat prestavili pregled? So kakšne omejitve, je potrebna ponovna napotnica ali karkoli? Čeprav jaz imam interno napotnico, ker so me na dodatni pregled poslali v isti bolnici samo druga ambulanta.
Čebela_adela, 14.11.2024 ob 14:31
pol že ne rabiš pregleda.
če jaz ne bi imela glih vročine in ležalav postelji obnemogla, bi se že spravila na tisti pregled. hudo močno dvomim, da boš res cel dan v čakalnici, od covida dalje znajo kar dobro naročat paciente na termine
Za moje pojme ga tudi ne rabim. Nisem se sama tako odločila. Stvar je v tem, da nimam ne prevoza, ne spremstva. Imam pa občutek na vsake par korakov da bom omedlela, je logično, da vsaj sama ne morem it. Nima pa trenutno moje stanje nobene veze s tem pregledom.
Rezi*, 14.11.2024 ob 17:50
Glej, da boš odpovedala 10 ali 14 dni prej al kolk je, ker te drugače ven fliknejo. Pa napiš, da se zaradi zdravstvenih težav, ki niso virozne narave ne boš mogla udeležiti pregleda in da prosiš nov termin. So pa zdej itak te trajne napotnice. Pravočasno pač odjavi.
Pregled imam v ponedeljek. Čakala sem pa zato, ker sem mislila, da bo bolje in bom lahko šla. Bolj me skrbi to, da bom že tretjič prestavila. In obakrat sem prestavila 1 dan prej, so mi obakrat poslali nov datum. Prvič se mi je to zgodilo, da moram prestavljati. Prej sem leta hodila na preglede, nikoli še nobenega pregleda prestavila.
Zakon o pacientovih pravicah – pravica do spoštovanja pacientovega časa:
5)Če pacient iz opravičenih razlogov ni mogel priti na izvedbo zdravstvene storitve, mu je izvajalec zdravstvenih storitev dolžan določiti čim bližji novi datum načrtovane zdravstvene storitve.
(6)Če pacient ni prišel na izvedbo zdravstvene storitve in svojega izostanka ni opravičil v 14 dneh po dnevu načrtovane zdravstvene storitve, ga izvajalec zdravstvenih storitev črta s čakalnega seznama.