Prevzemanje odgovornosti
Pozdravljeni.
Za naročnika sem pripravila katalog, ki ga je pred tiskom potrdil. Katalog je potrdil po mailu in je jasno vidno kaj in kdaj je potrjeno.
Po dveh mesecih je odkril napako in sedaj zahteva ponatis kataloga na moje stroške.
Gre za tipkarsko napako. Del teksta sem spregledala, ko sem pripravljala jezikovno različico. Manjka en stavek.
Dokument je bil večkrat poslan v korekturo, a napake ni nihče opazil. Tudi pri končni potrditvi, ko sem posebaj opozorila naj natančno pregledajo celoten dokument.
Naročnik ne želi prevzeti nobene odgovornosti. Zahteva, da poravnam stroške jaz.
Ali je njegova potrditev po mailu dovolj velik dokaz?
Kaj lahko storim?
Hvala za odgovor.
Fanči
Pozdravljeni,
v opisanem primeru je prišlo do izpolnitve pogodbenih obveznosti s stvarno napako. Menim, da gre za očitno stvarno napako, ki bi jo moral naročnik pri običajnem pregledu ob prevzemu opaziti, nato pa vas o napaki nemudoma (t.j. v 2-3 dneh) obvestiti. Rok za notifikacijo je prekluzivne narave, kar pomeni, da z njegovo zamudo upravičenec izgubi pravice, ki mu sicer gredo iz naslova stvarnih napak (t.j. zahtevati pravilno izpolnitev pogodbe, znižanje kupnine ali odstop od pogodbe), druga pogodbena stranka pa za napake več ne odgovarja.
Lep pozdrav!
Forum je zaprt za komentiranje.