Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek pritožba – ima smisel?

pritožba – ima smisel?

Firmi sva z možem dala še eno priložnost. Sva že uporabljala njihove storitve, pa nisva bila preveč zadovoljna. Zdaj sva ugotovila, da imajo ponudbo, ki nama zelo ustreza in sva se spet poslužila njih.
Katastrofa – do plačila kupnine prijazni, ustrežljivi – po tem kot bi odrezal – nič več. Vlečejo roke do konca, popolnoma neprofesionalen odnos, nobene dodane vrednosti itd.
Želim napisati pisno pritožbo ampak mož je mnenja, da nima smisla.
Ste kdaj kaj dejansko dosegli s pritožbo?
Jih dosledno pišete ko niste zadovoljni?
Je bolje, da napišem opozorilo na foruma ali kaj podobnega?

Osel gre menda samo enkrat na led. Lahko bi se zgledovala po njem.
Dala ste jim še eno priložnost???? Hahaha. Všeč mi je, ko preberem kaj takšnega, da se bom lahko cel dan po malem smejala.

Pritožba na firmo ne bo imela nobenega efekta. To je tako, kot da bi z možem ušpičila kakšno neumnost (no ja, saj sta jo!!!!) potem pa sama sebi poslala pritožbo.

Objavi na forumih. Na čimveč forumih. In to z imeni, časi in tako naprej. Po mojem se bo hitro kdo zganil.

@k.anja – hvala, da si izpolnila moja pričakovanja o privoščljivosti – sem pričakovala kaj takega. Upam, da si uživala in, da še boš ko se boš cel dan smejala tuji nesreči. Lepo je tudi, da takole po parih vrsticah že lahko posplošiš, ne da bi vedela vse o ozadju.
Nič novega na MOn-u torej.
Želim ti le, da bi v tvojem prosvetljenem življenju nikoli ne potrebovala druge priložnosti – ker v njih očitno ne verjameš.

Lep dan in hvala za NIČ

nova
Uredništvo priporoča

Napiši vljudno in spoštljivo pritožbo na vodilnega, ki verjetno ni seznanjen, da zaposleni ne opravljajo svojega dela tako kot bi ga morali. Pritožbe stvari premaknejo na bolje in zaposleni pa se te kot stranke bolj “šonajo” po domače.

Tudi midva z možem sva imela pred kratkim podobno situacijo. Najprej sva poslala vljudno pritožbo po e-pošti, nato še s povratnico po pošti. In ravno včeraj je prišla pošiljka nazaj, ker jo naslovnik ni dvignil. To je bil vljudni del in zdaj razmišljava na naslednji korak, blj uradni, z žigom odvetnika. Bila sva namreč neposredno oškodovana zaradi njihove neprofesionalnosti in kar naju je najbolj prizadelo, zelo grd odnos do naju kot stranke. Če bi se v prvi fazi vsaj opravičili, bi se končalo tu. Zdaj pa misliva it do konca. In tudi na forume jih bova dala. Žalostno je, da je to dobro stoječa firma in da ja po napakah zaposlenih sam direktor šel v njihov bran in bil še bolj nesramen od delavcev.

Oj. Seveda se je smiselno pritožiti in v pritožbi navesti tudi kak člen iz ustreznega zakona (zakon o varstvu potrošnikov, obligacijskih razmerjih …). Malo se poglobita, poguglajta. Kar precej stvari pade pod tržni inšpektorat in ti po izkušnjah mojih znancev reagirajo zelo hitro. Napišejo mandatno kazen in to je to.
Po razlagi Zveze potrošnikov naj bi v teh časih veljala tudi elektronska pritožba, saj je navsezadnje e-pošta vsaj toliko zanesljiva kot navadna. Vključita opcijo, da je naslovnih odprl sporočilo. Firma se mora odzvati v predpisanem roku.

Ma vsaj napišita jima kaj, magari samo za lastno dušo, tudi če se potem nič ne zgodi.

Tudi jaz imam zelo negativno izkušnjo s podjetjem, poslala dve pritožbi, obakrat je nazaj kontaktirala oseba zoper katero sva se pritožila, norčevanje na kvadrat! Poslala odstop od pogodbe in zahtevo po vračilu denarja, po enem mesecu in še malo ignorance pa prejela klic nekega nadutega gospodiča. Gre se pa za podjetje JELOVICA, da ne bomo okolišili.
Zadeva je na sodišču.

ace si zelis napisati pritozbo, jo daj. Pravis, da si skepticna, ce bo imela efekt. No, ce je ne posljes, ne bo prav n obenega efekta.

Malo pa poglej se zakonodajo, ce ti kaj pride prav (Zakon o varstvu potrosnikov npr, njihova pravila).

Ce se ne odzovejo, je seveda moznost tudi ta, da vam jo pozlje odvetnik, takrat znajo biti bolj odzivni, vendar gre za vajin cas in denar.

Absolutno!
Najprej napiši pritožbo na firmo.
Če ne bo odziva, imaš pač podlago za naperj.

Seveda se je treba pritožiti, če se ne držijo dogovorov in sta zaradi tega nezadovolni pa še plačano je.
Plačilo je pogodba, ki se je morajo držat.
Sploh ne razumem, zakaj sprašuješ, če se je vredno pritožiti. Seveda se je treba in to na direktorja!

Če tam ni učinka pa na inšpekcijo in če tam ni učinka, narediš prijavo na policijo za krajo pa še na durs napišeš en love letter.

Pa mimogrede sporočiš na zvzeo potrošnikov …

Jaz že ne bi samo čakala. Kaj pa je to, napisat par vrstic? 15 minut pa je.

Napiši pritožbo, povej, da gre tudi v vednost tržnega inšpektorata. Napiši, zakaj se pritožuješ in kaj zahtevaš. In daj jim rok, do katerega morajo nepravilnost odpraviti.

Imamo manjšo firmo, ukvarjamo se z obrniško gradbeno dejavnostjo in si ne predstavljam, da bi kako pritožbo stranke ignorirali. Lahko kar zapremo, saj smo precej odvisni od priporočil ‘ od ust do ust ‘ .
Prav tako nikoli ne zahtevamo 100 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} avansa, le toliko, da stranka potrdi naročilo, da ne gremo v materialne stroške na blef. Težav z neplačilom fizičnih strank nimamo, resnično vse plačajo.

Mislim, da veliko ni vedno najboljše. Npr. pri oknih, ko že omenjate Jelovico. Veste, koliko je mizarjev, ki izdelujejo odlična lesena okna? Poiščite jih prek priporočil, odnos bo povsem drugačen, kot pri takih velikih firmah, ki se jim ne pozna, če eno od 1000 strank nategnejo.

In shranjujte dokumentacijo, pisno, fotografije, beležke telef. razgovorov. to vse prav pride, sploh če gre zadeva do sodišča.

Ja, takole naredi.
Tudi sam striktno napišem in jasno povem kaj zahtevam od njih – po možnosti s citiranjem ustreznih zakonov. Do sedaj je bilo večinoma OK – če ne drugega sem dobil opravičilo ali pa kakšen dobropis oz. zamenjavo.

Meni je pa nadvse smešno, da se hočete pritožiti zaradi neprijaznosti? Ni dodane vrednosti? ja, kakšno dodano vrednost pa si pričakovala? Vlečejo roke do konca? kaj pa to pomeni? če je rok česarkoli že naprimer 21.7.2012, potem pa jaz komot ‘vlečem’ po tvoje do 21.7.2012, in niti ena sama pritožba glede neprijaznosti, ne-dodane vrednosti in vlečenja rokov, res nima smisla, ker je vse neutemeljeno, pa vi ste res smešni, če bi šli zaradi tega v pritoževanje…

In pe nekaj, velja nasplošno za vse in povsod – če so ljudje neprijazni do nas je to samo zato, ker smo večinoma tudi sami neprijazni, vsi nasršeni, razpizdakani kličemo in zahtevamo to in ono, grozimo, bentimo, skačemo, norimo…. na uni strani pa nas le gleda ali posluša nekdo, ki večinoma ni vse v njegovi moči, nekdo ki pač dela po pravilih svojega podjetja in tako naprej, in če ima same take stranke, potem nič čudnega, če čez čas sam postane tak…

Bodite prijazni in vrnilo se vam bo…. tako da, če nimaš nikarkšne konkretne škode, pa pozabi na vse skupaj, ker je enostavno glupo.

Hvala vsem za predloge. Mislim da bo nekaj vsekakor napisala, mi ne da miru.

@zakaj
nezadovoljna samo ena cvetka: po telefonu zagotovilo, da bo dobavni rok 5 dni. Peti dan pokličem, mi reče ja danes pop bo. Popoldne isti dan dobim el. pošto, da je en problem, kateri mi je jasno dal vedeti, da si naročila do mojega klica ni nihče niti pogledal. Po telefonu sem prijazno prosila naj pripravijo čim prej, gre za posebne okoliščine. Gre za strokovno napako, ki bi jo tisti, ki je podpisan kot pregledovalec predračuna MORAL opaziti. Še več, kljub napaki ni ponudil seznama primernih alternativ – samo A ne deluje, poiščite B, ki bo – je to odnos? Niso poslali potrdila o prejetem plačilu, ne o začetku obdelave naročila.
Jaz sem vajena drugače: ob naročilu na internetni strani sem dobila mail za vsak korak svojega naročila, korekten odnos in hitro izpolnitev naročila.
Če delaš s strankami naj bi bil usposobljen za ravnanje tudi s težavnimi strankami, če ne pač to delo ni zate. Sama nisem nikdar prva neprijazna, niti nikoli ne zahtevam kraljevskega obravnavanja – pričakujem pa korekten in strokoven odnos. Pa se v Sloveniji žal večkrat izkaže, da še nismo na tem nivoju.

@nezadovoljna – pritoži se, ampak – zakaj pa ne napišeš javno za katero podjetje gre? V opozorilo drugim strankam, da se ne nasmolijo kot ti?

Še vedno SPLOH ni jasno, kaj je bilo narobe? Nekaj si naročila, po telefonu si dobila info, da je dobavni rok 5 dni. Kako to lahko v pritožbi dokažeš? Če si nekaj naročila, ima vsako podjetje svoje roke dobave, praviš da si prosila za izjemo. Na podlagi tega klica sicer, a V ROKU, ko so ti reč obljubili, so ti poslali sporočilo, da imajo neko težavo. (ti jih nikoli ne???) in tebi je iz tega bilo jasno, da do takrat ni nihče vzel TVOJEga naročila v roke (si pomislila, da je mogoče nekdo imel Z DRUGIMI zadevami delo, in da tvoje naročilo ni EDINO? Pa potem sklepam, da je naročilo le izvedeno, samo da so bile težave, in da so ti TOČNO povedali, kaj in kako lahko rešiš svojo težavo. Niso ti dali potrdila o plačilu? to je malo huda reč, res je, potrdilo o plačilu ti morajo dati povsod – račun je osnova za vse. In misliš, da imajo vsa podjetja čas pisati: ” draga stranka, ravnokar smo vzeli vaš izdelek v roke, vmes nam je zazvonil telefon, pa smo vaš izdelek odložili na polico, potem pa je prišel šef in sklical sestanek in zopet smo morali vaše cenjeno, velecenjeno naročilo odložiti za ceeeelih 34 minut, potem pa ………” misliš, da se to dela?

Hm, res, imaš fejst partnerja, ki nič ne komplicira, ti si pa komplikatorka na kubik. Da ne bo pomote, tudi sama pričakujem fer odnos, ampak eno je biti fer in spoštovati osnove komunikacije, eno pa je zahteveti – nemogoče!


To bi bilo nekaj zame. Piši javno in čakaj da te ustrelijo. Če se ne spustiš v globoke vode, ne dosežeš skoraj nič.

Z Aktivo še nisem zaključil.

Prednost je imel Almont, oziroma državni organi.
VELIKO KRIVDO, DA SE JE Z ALMONTOM ZGODIL DOKONČEN POLOM PA NOSI DRŽAVNO
TOŽILSTVO IZ MARIBORA IN POLICIJSKA POSTAJA IZ SLOVENSKE BISTRICE! OBOJI SO
“RAZISKOVALI” KAZNIVA DEJANJA V PREDMETNEM PRIMERU DOKAZANEGA GOSODARSKEGA
KRIMINALA, “NAŠLI” PA LE DROPTINICO NEPLAČEVANJA PREVOZNIH STROŠKOV NAJBOLJ
ODGOVORNEGA ZA DOKONČNI POLOM ALMONTA! DOKAZ KAKO ORGANI PREGONA IN SODIŠČA,
KI OBSODIJO “KURJE TATVINE” DRŽIJO SKUPAJ, KO JE TREBA ZAŠČITITI GOSPODARSKI
KRIMINAL!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx boljše živet v lahki diktaturi kot v težki demokraciji xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx več na blogu, http://www.fj-produkt.com/

hm, jaz delam v multinacionalki, kjer se velikokrat srečujemo s pritožbami. Pritožba je vsekakor smiselna, kadar je kršen zakon. V teh primerih bo vsaka normalna firma priotžbo upoštevala. Zato se posvetuj s kom, ki se spozna na zakon.

Če ne gre za kršenje zakona, se v takih firmah samo smejimo raznim grožnjam s tržno inšpekcijo, Zvezi potrošnikov, “vas bom dal na Preverjeno”.

Slovenska zakonodaja pač obstaja, v kolikror je kršena, vsekakor vztrajaj v pritožbi, v kolikor pa ne, pa najbolje, da pozabiš.

New Report

Close