Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Pro Klik NLB- vam dela?

Pro Klik NLB- vam dela?

Probam iti na Pro Klik NLB pa ne gre? Imate tudi vi težave?

Sicer sem imela zjutraj probleme z Siol povezavo, ampak mislim da ni tu krivda.

Obveščamo vas, da je pri uporabnikih NLB Proklika, ki so se z bančnim strežnikom povezali v petek 23. januar 2009 med približno 14.00 in 16.30 uro prišlo do napake, zaradi katere se ob naslednjem poskusu predvidoma ne bodo mogli povezati z banko. Uporabniki so sicer v petek prek NLB Proklika nemoteno izvedli vse storitve (plačila, prevzem prometa, stanj, ipd.). Pri ostalih uporabnikih NLB Proklika, ki so se z banko povezali pred ali po tem času, do napake ni prišlo in njihovo povezovanje z banko ni oz. ne bo moteno.

Za odpravo težave morajo uporabniki v NLB Prokliku sami izvesti določene manjše ponovne nastavitve načina povezave z bančnim strežnikom ter izvesti aktivnosti, opisane v navodilih, objavljenih na spletnem portalu http://www.nlb.si/nlb-proklik. Pri tem morajo slediti navodilom glede na način povezovanja z banko (klicni dostop ali internet).

Uporabnikov, pri katerih je prišlo do napake, o le-tej ne moremo obvestiti prek NLB Proklika, saj ne bodo mogli prevzeti sporočila. Smo pa tem uporabnikom prek NLB Proklika poslali obvestili, ki ju bodo dobili po vzpostavitvi povezave z bančnim strežnikom, s priloženim servisnim programom, s katerim bodo v skladu z navodili izvedli ustrezne nastavitve sistema (potreben le dvoklik na program).

V nedeljo 25. januarja 2009 smo zato uporabnikom NLB Proklika, pri katerih je prišlo do napake in za katere v Registru komitentov obstaja veljaven službeni elektronski kontaktni naslov, poslali elektronsko pošto s pojasnilom in povezavo na navodila za izvedbo ponovne nastavitve NLB Proklika. Veliko strank v Registru komitentov žal nima vpisanega elektronskega kontaktnega naslova oz. je le-ta neveljaven, zato pričakujemo povečano število klicev uporabnikov NLB Proklika.

Prosimo vas, da uporabnike NLB Proklika, ki se bodo z navedenimi težavami obrnili na vas, usmerite na zgoraj navedeno spletno stran z navodili s prošnjo, da sami poskusijo izvesti potrebne aktivnosti.

Za pomoč pri izvedbi nastavitev se stranke lahko obrnejo na tehnično podporo uporabnikom NLB Proklika, telefonska številka 01/477 20 60.

Za nastale težave se vam opravičujemo.

Hvala za pomoč, ker nismo dobili nobenega obvestila po mejlu.

Sem pa morala klicati center in so naša navodila bila drugačna.

še 1x hvala.

New Report

Close