Najdi forum

Pozdravček.

Zanima me, a mi lahko kdo odgovori na naslednje: Ali je za procesorje predpisana garancija, ali pa se o tem lahko odloči prodajalec, če jo bo dal ali ne.

Namreč, pred kratkim smo kupili računalnik po delih. Na osnovni plošči je že bil montiran procesor. Ko pa smo računlanik zložili enostavno ni delal. In po nekajkatnih peripetijah in reklamacijah, so nas prepričali, da je bil procesor skurjen, da smo krivi mi, čeprav smo vsaj 1000 % prepričana, da napaka ni naša, ampak so nam prodali že skurjen procesor. Zakaj bi ga sicer sami montirali na osnovno pološčo, na račun pa napisali, da za procesor ne dajo garancije.

Kaj menite o tem.

Lepa hvala in pozdrav vsem.

Draga Lena,

zapletlo se je verjetno zato, ker ste (tako domnevam) sami sestavljali računalnik, drugače očitek prodajalca, da ste sami odgovorni za nastalo škodo, ne bi bil na mestu.

Kljub vsemu je vsak prodajalec računalniških komponent dolžan jamčiti določen garancijski rok. Če naprimer kupiš napajalnik, je garancija navadno 1 leto, razen v primeru, da bi bilo vidno skurjen in osmojen od udara strele.

Če kupiš pekač, te ne bodo vprašali, kdo in kako ga bo vgradil. Pa vendar garancija velja. Ponekod bi ga celo brez ovinkarjenja takoj zamenjali za novega. Rač. komponente so vse cenejše, tudi njihova kakovost v glavnem upada, zato je tudi več reklamacij.

Od poslovnosti prodajalca je odvisno, kako bo ravnal v vašem primeru. Vsekakor priporočam taktično ravnanje: najprej se obrnite na vodstvo firme, s prodajalcem ali serviserjem se ne prerekajte. Če tudi direktor ne bo imel posluha, mu omenite druge možne, za firmo manj promocijske poti: medije, inšpekcijo, urad za varstvo potrošnikov, antireklama na rač. forumih itd. Nekaj od tega naj bi zaleglo, da vam bodo procesor zamenjali, sicer bo šel ta vaš dobavitelj kmalu po gobe, po sledi Jerovška, Opusa, Omega in ostalih – v zasluženo pozabo.

Pa dobro pogajanje želim, da bo kištici čimprej doživela rojstni dan.

LP tajfun

Verjetno te težave dela firma ML :))) Sicer pa če procesor ni fizično okrušen je že več dokazov za to, da nisi bil ti kriv. Po našem zakonu je garancija 1 leto, po novem Evropskem (ne vem kdaj bo začel veljati) pa bo 2 leti.

Rač. komponente so vse cenejše, tudi njihova kakovost v glavnem upada, zato je tudi več reklamacij.

s tem delom pa se nikakor ne strinjam kakovost gre predvsem na bolje razen pri določenih firmah ki hočejo izdelke čim ceneje prodat in zato izdelek sestavljajo s čim manj nekakovostnimi deli (tipičen primer = inno) medtem ko kakovostne firme vzdržujejo visoko kvaliteto.

Sklepam da se ta firma imenuje mlacom ker je procesor že bil namontiran na plošči skupaj z ventilatorjem ima garancijo (mislim da 6mesecev ali pa 1leto)
Obrnite se na zavod za varstvo potrošnikov in opišite vaš primer.

Pozdravček.

Lepa hvala vsem za odgovore. Po skoraj treh tednih čakanja in klicarjenja smo računalnik v petek končno dobili. Procesor so nam seveda zaračunali in ga bomo plačali samo zaradi gospoda G., za katerega moram reči, da je bil zelo prijazen. Firme sama ne bom imenovala, sicer pa ste že sami ugotovili katera je. Res pa je tudi, da sem si pridobila informacijo na Zavodu za varstvo potrošnikov in bi podjetje mirne duše lahko prijavila, saj po vložitvi reklamacije nismo dobili nobenega pismenega odgovora, kar pa bi z njihove strani morali dobiti v roku 8 dni.
Drugo vprašanje pa je, če se bomo še kdajkoli odločili za kakršenkoli nakup pri podjetju, kjer nismo pustili ravno malega zneska.

Lep vikend želim in še enkrat hvala za pojasnila.

Lena, tudi v računalništvu velja pregovor:

Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni.

Na žalost vas, ki ne poznate toliko tehnologije in vas povsod lahko
okrog prinesejo (se oproščam izrazu). Vendar tako pač je.

Naslednjič pa nekoga ki se malce spozna na te zadeve, pa vam bo lažje.
Konec koncev ne gre za majhne denarje, vsak tolar je potrebno pošteno prislužiti!

lp

Ah, saj se jim bo vrnilo. Poznam firme, kjer ti brez besed pomagajo celo, če nimaš ravno prav, vedo pa, da boš čez kakšen mesec spet prišel k njim. Tisti, ki nočejo zamenjat komponente so pač taki, ki so jo kupili na “kontejner” in imajo z vsakim neprodanim kosom izgubo. Tekoči obrok za lizing na Audi so pa že plačali, tako da denarja tudi ne morejo vrniti :))
Ker se mi tole zdi zelo neodvisna stran bi lahko vi, ki malo bolj poznate tehnologijo brez sramu zapisali imena firm poleg pa “štefančičevo” oceno “za+, za, za-, zadržan in proti”
Zaenkrat je edini kriterj ta, kakšen avto vozi lastnik:))

>>Na žalost vas, ki ne poznate toliko tehnologije in vas povsod lahko
>>okrog prinesejo (se oproščam izrazu). Vendar tako pač je.

Zato pa imamo forum :)) Pa tudi zelo hitro se izve, katera firma ga serje. Kar na Slo-Tech pojdite pogledat, pa je tam en že kar dolg topic “Mlacom” :))

Pozdravljena Lena,

resnično vas ne razumem. Zastavili ste nam vprašanje. Sedaj pa enostavno klonete in pravite, da boste procesor plačali zgolj zaradi ‘prijaznosti g. G.’ Čemu le vas vprašam? Kje je tukaj logika. To je podobno tistemu: v obraz se vam smehljam, v roke vam pa ser….

Če procesorja še niste plačali, si za tisti denar raje kupite kakšen tiskalnik, skener ali kaj podobnega. Ali pa si privoščite imenitno večerjo. Firmo, kjer so vas ‘netegnili’ pa ‘prijazno’ obvestite, da procesorja niti pod razno ne nameravate plačati.

Sicer pa kaj klamfam: če me šesti čut ne vara, ste že plačali.
V tem primeru vam želim, da vam bo vsaj računalnik do izteka garancijskih rokov dobro deloval.

Pa več sreče prihodnjič Lena!

Še enkrat se oglašam.
Računa še nisem plačala Tajfun, ga še niti dobila nisem in po krajšem razmisleku in seveda po vaših pojasnilih in prebranem na Slo Tech tudi nisem prepričana, da ga bom. Sem pa seveda že v petek poslala gospodom sporočilce in link te strani.
Sedaj bom počakala na reakcijo in se potem odločila. Vsekakor je pa moj šesti čut dobro reagiral, zato sem tudi previdna pri dajanju denarja kar tako.

Klemenxx na tehnologijo se pa moj sine izredno dobro spozna, zato je tudi računalnik naročil po komponentah….žal se z gospodom serviserjem ni hotel prerekati, ker smo od Ljubljane precej oddaljeni in ni mogel težiti tam vsak dan, po telefonu pa so itak vsi zelo težko dosegljivi, ko do česa pride.

Še enkrat lepa hvala za odgovore in pojasnila, o rezultatu pa bom napisala, ko bo stvar mimo.

Lep dan.

Lena, če bi bila moški, bi sedaj rekel: “Pametno Polde!” 🙂

O raznih podjetjih in njihovih odnosih do strank bi lahko govorili v nedogled… Firma M. tudi mene že dolgo ne vidi, razlogov je več, začelo se je že z odnosom prodajalca, po drugi strani je pa serviser v redu fant – zanimivo kakšna razlika.

Garancija je pomemben dejavnik, ki bi se ga moral zavedat vsak potrošnik. Če pa ima podjetje drugačno politiko, pa mora biti potrošnik prehodno obveščen.

Veliko “mularije” procesorje navija in jih potem nosi nazaj, češ da oni niso nič počeli, straši se ne spoznajo na stvar in otrokom vrjamejo. Podjetje pa dela stvari po svoje, da se nekako zavarujejo… Obstaja pa tudi dejstvo, ki ga uporablja večina podjetij in sicer da pri njih kupljeno robo brezplačno zmontirajo… da drugič ne bo hude krvi :))

>Veliko “mularije” procesorje navija in jih potem nosi nazaj, češ da oni niso nič >počeli, straši se ne spoznajo na stvar in otrokom vrjamejo. Podjetje pa dela stvari >po svoje, da se nekako zavarujejo…

Problem je, ker ta “mularija” procesor okruši, ko ga sami vstavljajo, ne pa zato, ker ga navijajo, saj z normalnim hlajenjem se ti, če greš postopno po korakih z Mhz gor (drugače pa itaq nihče ne počne) vidiš, kdaj je dovolj.

Hja ne vem če grejo vsi mhz za mhz… če nkej piše da gre p1.6 ghz na 2.4 pač gre… zakaj pa pr nas ne gre?? pa se nekja kadi ati?

enim overclockanje ni čisto jasno… pa ratajo hitr problemi…

Ni problem samo v navijanju ampak tudi v nepravem naleganju hladilnika na procesorju pa vseeno ni procesor odkrušen ko je skurjen. Mularija pa tako ali tako gre do skrajnosti !!

Testirali so namreč posebne obloge, ki jih pritrdite na diske in s tem zmanjšate njihovo glasnost ter tresljaje. Zadeva izgleda dokaj kul, njena uporabna vrednost pa je vprašljiva. Saj smo vendar Slo-Tech z navitimi računalniki in goro ogabno vreščečih ventilatorjev, nas pa bi motil ropot diskov!

Citat z njihove strani ! Komentar je odvečen !

Kva vi tazadni vsi delate na Mlacomovem servisu? Bi rekel, da si probate popravt reklamo. Kar dejte, uporabniki pa tako vemo za kaj gre pri vsej zadevi.

Pri zadostni količini odjemalcev reklama očitno ne pomaga oz. ni potrebna, ne dobra ne slaba… se bodo še smodili procesorji, in se bodo smodili kupci ki jih bodo nosili nazaj.

Kje bo to panaj se odločijo sami

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close