prometni zakon iz leta 2004
A če bilo žrtev manj, bi pa to bola zasluga zakona in politikov?[/quote]
Ne, zopet zasluga ljudi, ki bi končno začeli pametno voziti. Osnova prometnega zakona ostaje ves čas ista, spreminja se, v največjem delu, le kaznovalna politika. Če pred sabo zagledaš znak z omejitvijo hitrosti na 50 km pomeni to enako v vseh inačicah zakonov neglede na to katere barve minister je podpisan pod njega. Ljudje-šoferji ti in edino oni so krivi za kaos na cestah, če si mogoče pozabil so oni izvajalci zapisanega. Samo držati bi se morali osnov pa bi bilo takoj veliko bolje.
Znakov za 50km/h ne vidim veliko, se pa vsak dan vozim mimo znaka za naselje, pa vsaj 100m ali več od njega ni nobene hiše.
Kaj že pomeni ta znak? Mi znaš odgovorit na moje vprašanje?
Pa še povem, da za tem znakom policaji pogosto merijo z radarjem.
Pa povem še to, da pred leti tega znaka tam ni bilo, pa ni nobena nova hiša zrasla v bližini.
..vedno…
..in res vedno..
.. policija (pod to ali ono taktirko) nabira denar na omejitve ..na koncu mesta, prec za tablo ali kot praviš tam kjer ni nobenga..
..to je res beda.. vedno si kot voznik kriv..
..predlagam, da hodimo peš, tud tovornjakarji, kamne na hrbet, pa gasa (opsa kaj pa VPD..), ker, saj veste..hitrost ubija..
..že statistično gledano NE glede na omejitve, nesreče so in BODO, saj 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} NI!!.. Vsi avti imajo ABS EBD, ESP, 8 x AB in ne vem kaj še, po avtocesti se bomo pa vsak čas 70 fijakal..ne ga srat
..če je kdo kaj fizika ve, da je npr kinetična energija E=m*v2/2, se pravi tovornjak z 40 ton pri 90 ali pa moja gajba 1 ton pri 90 je razmerje 1/40 , pa se noben o tem ne sprašuje??? al pa kak humvee z 2,5 tone ..?
..ja, vem, če se pripeljem namesto 50.. 60.. to pa je problem in to tak, da se morata dva policaja s stem ukvarjat..
..ko je pa spomladi prava kamenjada z kakšnega hriba, pa ni nikjer nikogar ali pa pozimi, ko so poledice..pa nobenga ne skrbi za mojo varnost..
..ja to sem pozabil povedat..v bistvu gre za mojo varnsost..kajne??
lp
Znakov za 50km/h ne vidim veliko, se pa vsak dan vozim mimo znaka za naselje, pa vsaj 100m ali več od njega ni nobene hiše.
Kaj že pomeni ta znak? Mi znaš odgovorit na moje vprašanje?
Pa še povem, da za tem znakom policaji pogosto merijo z radarjem.
Pa povem še to, da pred leti tega znaka tam ni bilo, pa ni nobena nova hiša zrasla v bližini.[/quote]
Upam, da imaš opravljen izpit iz CPP. Če je tabla z imenom kraja obrobljena z črno črto pomeni 50 km/h v naselju, če je tabla brez obrobe pa veljajo prejšni znaki oz. splošne omejitve. Kje kakšen znak stoji pa je odvisno od tega ali je cesta občinska ali državna,kar lahko lepo vidiš v Lj. na Celovški c. Tam kjer je občinska je omejitev 60km/h, kjer pa je državna pa 70km/h. Policaji pa stojijo tam kjer te bodo najlažje dobili neglede na prometni zakon.
boss..
..seveda se strinjam s tabo…
..vendar mene (takoj) najdejo,.. za take malenkosti…
..velike ribe…finančne ali brutalneže pa ne…
..zato dvomim v enakost pred zakonom..
..in pa v dejanski namen, ki se ga pri takšnjih zakonih kaže s strani zakonodajalca..saj če bi se želelo uresničiti namen, so poti povsem druge..
..seveda je to le moje mnenje..
lp
Ah si naiven. Policaji imajo normo, in toliko morajo pobrati, kot določi vlada ko sprejema plan proračuna. Če ne bodo dovolj pobrali pri omejitvi 80, bodo pa postavili tablo 50. Ali pa bodo zvišali kazni. In točno to počnejo. Ali pa bodo goljufali. Za slednje ti govorim iz lastnih izkušenj.
Po cesti MIMO Šenčurja je bila še lani tabla 60. (izven naselja). In ko je zmanjkalo tistih, ki so vozili hitreje so jo popravili na 50, pa še v naselju, da bo tarifa višja.
Če je tole odgovor na moje prejšnje vprašanje bi rekel da ti CPP slabo poznaš. Če je postavljena tabla, še ne pomeni, da je tam tudi naselje in da tam velja omejitev za naselje.
Zakon ZVCP pravi takole:
Zakon o javnih cestah pa pravi takole:
Torej omejitev 50 velja v naselju. Naselje je pa tam, kjer je tabla IN stanovanjske stavbe. Torej oboje.
Če je samo tabla, hiš pa ni blizu, omejitve za naselje po zakonu ne veljajo, ker tam ni naselje. Ampak policaji se na to požvižgajo in veselo kasirajo, – seveda goljufivo.
Mene so že tako obrali. Pa praviš naj vozim po predpisih – ne pomaga, ker policaji goljufajo. Normo pač morajo izpolnit, tako ali drugače.
In table za naselje tud premikajo izven naselja, samo zato, da bi na goljufiv način prišli do več denarja. (primer Šenčur lani in še mnogo drugih)
vsako višanje kazni pomaga le na kratek rok, policajev itak ni, zato je logično da kršiteljev ne dobijo dovolj, postavljajo kontrole, nalovijo nekaj kršiteljev, spravijo denar in adijo.(žalostno je to, da največkrat nasrkajo tisti, ki jim kazalec pokaže kakšen kilometer več)
v prometu je potrebno dvigniti kulturo voznikov, namesto tako visoke kazni bi bilo potrebno vsespločno izobraževanje, med katere spada tudi prisilno javno delo (morda kje v kakšnem rehabiliciskem centru, kjer se zdravijo žrtve nesreč) in pa vzgoja, ki se prične že pri otrocih.Kar pa je najpomembneje, bi država morala zagotoviti predvsem varne ceste, koliko se pri nas naredi na tem, pa lahko vsak dan vidimo vsi vozniki.
tako da ja, se strinjam s tistimi, ki trdijo da dvigovanje kazni ne pomaga prav veliko, vsaj na dolgi rok ne in je samo polnenje proračunske luknje.
50. člen nima veze s prisilnim delom. Kakorkoli, a se sploh zavedaš, kaj zahtevaš s tako spremembo ? Idiotizem ! To je nekje na nivoju smrtne kazni. Totalitarni režimi, ki prisilno delo poznajo (ali so ga poznali – sovjetska zveza, jugoslavija, ipd.), niso zamanj označeni kot _totalitarni_. Prisilno delo je eden izmed temeljnih vzvodov diktatorjev.
Ah si naiven. Policaji imajo normo, in toliko morajo pobrati, kot določi vlada ko sprejema plan proračuna. Če ne bodo dovolj pobrali pri omejitvi 80, bodo pa postavili tablo 50. Ali pa bodo zvišali kazni. In točno to počnejo. Ali pa bodo goljufali. Za slednje ti govorim iz lastnih izkušenj.
Po cesti MIMO Šenčurja je bila še lani tabla 60. (izven naselja). In ko je zmanjkalo tistih, ki so vozili hitreje so jo popravili na 50, pa še v naselju, da bo tarifa višja.[/quote]
Table ne postavljajo policisti. To upam, da ti je jasno. Postavijo ga cestno ali komunalno podjetje po navodilih pristojnih organov kar pa policija ni, je pa lahko predladatelj cestne ureditve.
Pa še odgovor za zgoraj zapisano. Res je da je že dolgo časa od takrat ko sem hodil v avto šolo vendar se to kar sem zapisal do sedaj še ni spremenilo. Od mesta postavitve znaka veljajo njegova navodila.
Jaz o jabolkah, ti o hruškah. Za ZDA sicer ne dam roke v ogenj, ampak kolikor vem tisti “community service” ni prisilno delo, ker se lahko odločiš, da nočeš delati in greš namesto tega v zapor. Šteje se torej kot da je prisilno delo lažja kazen, ki jo seveda lahko “v prid” zaporne kazni odkloniš. Tako delo torej ni prisilno, temveč opcijsko. Ampak, tudi če ni tako, jaz osebno ne bi postavil ZDA kot zgled države z dobro urejenimi človekovimi pravicami. Tam npr. poznajo tudi smrtno kazen, ki ji odločno nasprotujem. Imam pa ZDA za zgled tržnega gospodarstva z zelo majhnim vmešavanjem države. V tem pogledu smo še kako stoletje zadaj, ampak to nima veze pri tej debati. Všeč mi je tudi sodni sistem, ki je hiter in neusmiljen – ukradeš prvič, opomin, drugič eno leto zapora, tretjič pa direktno 30 let. Se pravi so strogi do ponavljalcev 🙂