Propaganda cepljenja
V zvezi z organiziranimi dnevi cepljenja in nacionalno oglaševalsko akcijo “Cepimo se” pod okriljem Ministrstva za zdravje in NIJZ, bi g. Poklukarja vprašali, zakaj se v oglasu, ki se vrti na nacionalki in v katerem prikazujejo naraščajoče številke verjetno hospitaliziranih, pojavlja v eni od glavnih vlog pacienta, plastična lutka, ki leži na postelji in kateri sestra/zdravnica tako empatično razgibava roko.
Se na semaforju naraščajoče številke nanašajo na plastične lutke in propagandno kvašenje številk, ustvarjanje pritiska in psihoze v stilu coronageddona ali na število naraščajočih zavajanj javnosti?
Težava tega oglasa je, da kot “zaigran”, namensko zavaja in potvarja dejansko stanje.
Kot sami pravite, “za življenja gre”. Res je. Vendar ne za življenja lutk! V resnici se gre predvsem za resnicoljubnost, poštenost, transparentnost in etičnost vlade, strokovne skupine, ostalih dločevalcev, medicinske stroke in medijev.
Na tem mestu sta vlada in NIJZ s tem zavajajočim pristopom, informiranje javnosti nadomestila s propagando, medicinsko etiko pa s podcenjevanjem državljank in državljanov Republike Slovenije.
Pozor kvarnik!!! Pri ogledu oglasa bodite pozorni na razgibavanje roke “pacienta” v “covid sobi”. Oglas se vrti na nacionalki v “prime time-u”. Verjetno posnet v Izraelu ali v Nemčiji.