prosti čas v službi?!
Naveličani smo tega, da si nekateri sodelavci privoščijo marsikaj na račun nekaterih drugih.
Predvsem nas moti to, da odhajajo na “malico” in se včasih vrnejo po uri, dveh nazaj na delovno mesto, saj gredo po osebnih opravkih, kar je tudi dokazljivo. Nihče ne kontrolira naših prihodov in odhodov, zato si nekateri jemljejo pravico in tako razpolagajo z delovnim časom, kot da bi to bil njihov prosti čas.
Če to direktno nebi vplivalo na nikogar, to ne bi bil naš problem, vendar so njihovi pogosti in dolgotrajni odhodi pričeli močno vplivati na delo in kolektiv, saj smo tisti, ki ostajamo, prisiljeni opravljati tudi njihovo delo, seveda na račun našega. Oni imajo tako svoj prosti čas in delo, najnujnejše ali pa tudi ne, je dejansko narejeno!
Radi bi to zadevo uredili brez izpostavljanja, seveda ne da bi direktno škodovali sodelavcem, s katerimi se, razen te zadeve, kar dobro ujemamo.
Vendar red mora biti in to za vse enak, ali se morda motimo? Kaj nam svetujete?
V takem primeru je zelo težko dati nasvet, ker se ne želite izpostavljati in hkrati tudi ne želite škodovati sodelavcem, situacijo bi pa vseeno radi uredili. Bojim se, da vsaj brez enega ali drugega ne bo šlo. Mogoče bi za začetek poskusili s tem, da bi zares opravljali izključno samo svoje delo. Verjetno bi kaj kmalu kdo od nadrejenih opazil, da samo določenim osebam delo ostaja in ni narejeno, in bi glede tega kaj ukrenil.
Lep pozdrav,
Katarina
Forum je zaprt za komentiranje.