Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek PSA motor

PSA motor

Povedali so mi, da imam v avtu PSA motor in da naj bom srečen zato.

 

Kaj pomeni to in zakaj naj bom srečen?

 

Odlike, značilnosti in slabosti PSA motorjev?

 

Hvala za odgovore, na avtomobile se ne spoznam oz. zanimam.

 

Vesel oče

Potem ti bom posredoval + in -.

Ne veseli se prezgodaj!!!

Strah in trepet vseh lastnikov PSA motorjev.

.https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=114810

 

Katere podatke naj povem?

 

Imam Forda 1.6 iz leta 2008. Porabo na dolge vožnje ima 3.8 l/100 km.

Veseli, kaj piše poleg 1.6?

Je to 1.6 tdci?

Je to 1.6 ecoboost?

 

Glede na letnik sklepam, da je to 1.6 tdci. Ja, motor je  dokaj dober in zanesljiv. Nima napak. Začetne serije so imele napake, ki so jih v poznejših serijah odpravili.

Še boljši je 1.5 tdci ali Renaultov 1.5 dci.

Odgovor na objavo uporabnika
ne to Veseli, 19.02.2024 ob 21:05

Veseli, kaj piše poleg 1.6?

Je to 1.6 tdci?

Je to 1.6 ecoboost?

 

Piše mu 16 let stara prerjavela kripa.☝️

16 let star ford je namreč že tako segnit, da se boš kmalu samo z mašino vozil okoli, brez pleha. In 3,8 litra, če boš mašino pol poti peš porival.

Mater vas ima Janez na kratko, pri njem samem bodo pa v grobu zakopane našli miljarde, ne le slab miljončk kot pri Zidarju.🤣☝️

Ja, 1.6 TDCi. Do sedaj nisem imel okvar, imam ga pa 12 let. Glede na dokumente v francoščini ga je imel prej očitno nek Belgijec, takrat je bilo na števcu 136.000 km, avto je bil pa par tisočakov. Zdaj se bližam 300.000 km. Bi moral kaj menjati?

Avto ni še nič prerjaven.

 

Vesel oče

Odgovor na objavo uporabnika
Vesel oče, 19.02.2024 ob 21:33

Ja, 1.6 TDCi. Do sedaj nisem imel okvar, imam ga pa 12 let. Glede na dokumente v francoščini ga je imel prej očitno nek Belgijec, takrat je bilo na števcu 136.000 km, avto je bil pa par tisočakov. Zdaj se bližam 300.000 km. Bi moral kaj menjati?

Avto ni še nič prerjaven.

 

Vesel oče

Toliko star ford je gnil, pa ti to priznal ali ne. Fordi rjavijo kot za stavo. Kjer je mehur, tam vedi da je pod barvo luknja. Mašina ni problem. Dovolj si star, da bi moral vedet kaj moraš menjat.

Načeloma se ničesar ne menja kar tako zaradi preventive.

Preveri, če imaš zamenjano jermenico.

Pri teh letih začnejo popuščati semeringi in ostali tesnilni elementi. Visokotlačna črpalka in brizgalke bojo počasi zrele za obnovo. Morebiti tudi turbina kliče po obnovi. To pa je kar precejšen strošek.

Zaradi starosti avta svetujem prodajo in nakup mlajšega azijata z bencinskim atmosferskim motorjem. Verjamem, da si lahko privoščiš dražji avto in nisi nek revež.

Naknadno lahko svetujem in usmerjam.

Odgovor na objavo uporabnika
ne to Veseli, 19.02.2024 ob 21:42

Načeloma se ničesar ne menja kar tako zaradi preventive.

Preveri, če imaš zamenjano jermenico.

Pri teh letih začnejo popuščati semeringi in ostali tesnilni elementi. Visokotlačna črpalka in brizgalke bojo počasi zrele za obnovo. Morebiti tudi turbina kliče po obnovi. To pa je kar precejšen strošek.

Zaradi starosti avta svetujem prodajo in nakup mlajšega azijata z bencinskim atmosferskim motorjem. Verjamem, da si lahko privoščiš dražji avto in nisi nek revež.

Naknadno lahko svetujem in usmerjam.

Jermenico, ne jermen na vsakih sto?……jaoooooo, tumli.🤣

Janez izgleda svoje vernike še vedno plačuje zgolj s sendvičem in pingo sokom, sam pa sedi na pokradenih miljardah.☝️🤣🤣🤣

Aha hvala, nenemških avtov se podzavestno izogibam, če pride do ruske invazije, se bodo te poti pretrgale, nemške so pa pri roki.

 

Torej, zaradi let sem se ta mesec oglašal pri raznih avtomehanikih, če imajo kaj 4 leta starega in za par tisočakov, da bi menjal in ko so pogledali moj avto, so rekli, da moj pa še ni tako star in da ima PSA motor.

 

Kaj točno pomeni ta PSA, kaj je bilo pa pred njimi in kaj za njimi? V čem je njih posebnost, da mi ga tako hvalijo?

 

Do sedaj sem imel zgol menjave ola in filtrov…

 

Bogat ali ne bogat, v avte ne vidim smisla vlagat več kot par tisočakov in servisirati na fuš. Zakaj? En trk, pa izgubiš tisto kupnino. Pač, moja gorenska naravnanost….

 

Vesel oče

Odgovor na objavo uporabnika
Vesel oče, 19.02.2024 ob 21:55

Aha hvala, nenemških avtov se podzavestno izogibam, če pride do ruske invazije, se bodo te poti pretrgale, nemške so pa pri roki.

 

Torej, zaradi let sem se ta mesec oglašal pri raznih avtomehanikih, če imajo kaj 4 leta starega in za par tisočakov, da bi menjal in ko so pogledali moj avto, so rekli, da moj pa še ni tako star in da ima PSA motor.

 

Kaj točno pomeni ta PSA, kaj je bilo pa pred njimi in kaj za njimi? V čem je njih posebnost, da mi ga tako hvalijo?

 

Do sedaj sem imel zgol menjave ola in filtrov…

 

Bogat ali ne bogat, v avte ne vidim smisla vlagat več kot par tisočakov in servisirati na fuš. Zakaj? En trk, pa izgubiš tisto kupnino. Pač, moja gorenska naravnanost….

 

Vesel oče

Ja, rusa kupi, ce se bojiš ruske invazije, ne?☝️

Odgovor na objavo uporabnika
modrivrag, 19.02.2024 ob 21:47

Jermenico, ne jermen na vsakih sto?……jaoooooo, tumli.🤣

Napisal sem JERMENICO in ne jermen. Jermene menjjo, na jermenico pa pozabijo, dokler se tista gumijasta zmes ne zrahlja do te mere, da jermenica odpove in potrga vse jermene.

Odgovor na objavo uporabnika
ne to Veseli, 19.02.2024 ob 22:16

Napisal sem JERMENICO in ne jermen. Jermene menjjo, na jermenico pa pozabijo, dokler se tista gumijasta zmes ne zrahlja do te mere, da jermenica odpove in potrga vse jermene.

Ti si idiot.

PSA – Prostate Specific Antigen.

PSA – Peugeot Société Anonyme: od 1974 akronim za skupno podjetje Peugeot -Citroen.

Francozi so vedno proizvajali dobre avte in so bili avantgarda na številnih tehničnih področjih.

V Jugi so imeli redeči direktorji najraje Renault 18, ki je bil takrat kot danes RR.

Nemška avtoindustrija je v hudi krizi, zaradi odsotnosti poceni ruskih surovin. Drugo neprijetno dejstvo je, da so nemški avti izgubili na kakovosti proti koncu 90. let p.s.

Nemški avti so zelo nezanesljivi in precenjeni, poleg tega pa jih vozijo tebi nepriljubljeni “južnaki”.

4 leta atar avto za nekaj tisočakov ne obstaja. So med 15 in 40.000 eur.

 

4 leta star avto za nekaj tisočakov ne obstaja. So med 15 in 40.000 eur.

30 do 80000 mark!

 

Leta 2008 so obstajali. Take cene, kot si jih sedaj navedel (IN TO ZA RABLENA VOZILA), sem tudi sam opazil ta mesec, ko se malo zanimam za to.

RABLENA vozila so bila vedno poceni, kako, da so sedaj take cene?

 

Ja, to so mi rekli, da je to Peugeotov motor, kar pa meni nič ne pove, ker ne vem, kaj to pomeni…

 

Praviš potem, da so BMW, Mercedes, Audi itd. en klump?

Pred tem sem imel rablenega Opla, pri meni je dočakal 23 let. Z njim sem večkrat prevozil Z. Evropo, pa s tem tudi.

 

Je pa res, da sem skrben in previden voznik. Brez avtomobilskih trkov…

 

Vesel oče

 

P. S. Kaj vozijo južnaki me ne briga. Se ne vozim z njimi….

Povprečna cena 4 leta starega Forda Focusa je cca 18.000 EUR.

Rabl(j)ena vozila so bila poceni do korona zaprtja (2020).

Razlogov je več in so poleg ekonomske narave še ideološke: skupni kartelni dogovor vseh proizvajalcev zaradi večjih dobičkov; zelena agenda in nasilno zmanjševanje individualnega prometa; promocija največje prevare v zgodovini avtomobilizma  e-vozil; zaradi sankcij Rusiji povišanje cen surovin; zaradi prekinjenih dobavnih verig povišane cene sestavnih delov; večje ekološke dajatve v režiji eurobirokratov; načrtno ustavljanje proizvodnje polprevodnikov v Aziji z namenom povišanja cen sestavnih delov…

MB, BMW in Audi so bilo dobri do 1995-99, potem pa nič več. Zelo nezanesljiva vozila. BMW velja za proizvajalca z največ samovžigi (po domače ti avto zgori do pepela), BMW je tudi rekorder v raztegovanju in pokanju pogonskih verig (japonske zdržijo doživljensko); Audi je VW klon s pokajočimi bloki motorja, razpadajočimi vodnimi črpalkami in okvarami turbine. Mercedes je imel hude težave z menjalniki, elektroniko in upadom kakovosti proizvodnje.

BMW je statusni simbol južnih.

Opel je še večja katastrofa in je šel pred leti v stečaj. Kupili so ga Stellantis (finančni fond). Stellantis so lastniki tudi Fiata, PSA…

Sodobni avti so bolj ali manj klump. Precenjeni in zaradi poddimenzioniranih motorjev zelo kratke živl(j)en(j)ske dobe.

 

Pozabi na Nemca, če hočeš imeti poceni lastništvo naslednjih 10 let.

Išči med poševnookimi bencinarji brez turbine.

Hvala za razlago.

Na bencinske sem tudi sam pomislil, saj je bil takrat, ko sem nabavil tega, Diesel cenejši in ne vem, kako to, da sedaj ni.

 

Mi prosim točno navedeš takega “aziata”, ki pa mora biti seveda karavan, saj v avtu spim, prevažam drva, gradbeni material…., in sta mi bila tako Opel kot zdajšnji Ford več kot odlična…. Mislim, v prtljažniku 40 vreč cementa, prikolica polna cementnih zidakov, unih ta težkih, avto pa brezhibno vlekel gor po tistem klancu Golo, Škrilje….

Poznam nekaj neuničljivih bencinskih azijatov  1.6 in 1.8, ampak to je premalo za vleko pikolice in tovorjenje ceglov po klancih. Kako cegli in prikolica, saj imaš že vse dograjeno? Nabavi celotni material in naroči prevoz s tovornjakom.

Ustrezala bi ti Honda Accord 2.0 VTEC, karavan. Bencinar. Zadnja serija. Novejših serij ne prodajajo v EU.

Ali Toyota Avensis 1.8 valvematic, karavan. Bencinar. Od 2015 naprej.

Toyote imajo dizelske motorje od BMW in se veliko kvarijo, zato jih ne priporočam. Od leta 2015 seveda.

 

 

Tovornjak ne pride do mene, je preozka gozdna pot. Tudi ne bi več kot 1.6 ker bi padel v večji tarifni razred pri registraciji, tega pa nočem. Država naj bogati na praznoglavcih s potratnimi avti, ne na meni.

1.6 in 1.8 sta v istem tarifnem razredu.

Poskusi še s Toyoto Auris 1.6 karavan.

Vsi navedeni avti so preko 10.000 eur.

Če je tvoja glavna preferenca poceni avto pa predlagam to možnost: Ford Focus karavan MK3 (2012-2020) z 1.6 ZETEC bencinskim motorjem.. Motor je od Yamahe in je zelo zanesljiv.

Hvala za priporočeno. Si bom ogledal.

 

Veš mogoče, zakaj je ratal Diesel dražji od bencina?

New Report

Close