rabim inštrukcije za angleščino za osnovno šolo
Vprašaj se raje zakaj SPLOH otroci že v osnovni šoli potrebujejo inštrukcije, dodatno pomoč ali pomoč staršev.
Vprašaj se raje zakaj TOLIKO otrok potrebuje inštrukcije, dodatno pomoč ali pomoč staršev.
[/quote]
Zaradi previsokih zahtev staršev, če ciljaš ne prevelike zahteve v šoli se s tabo ne strinjam, pa imam 2 OŠ – olca.
Pozdravljeni,
težave z angleščino v osnovni šoli so danes dejstvo. Problem pa je zelo velik in kaže na razgradnjo šolskega sistema, kot tudi drugih javnih sistemov, kjer so otroci in starši prepuščeni sebi.
Celo osnovne šole so postale med sabo neprimerljive. Nekatere so odlične, druge bi morali enostavno zapreti. Če imate nesrečno roko, lahko vaš otrok konča v OŠ, kjer se poučuje angleščina na zelo nizkem nivoju (učijo se na pamet pesmice in dobivajo petice, delajo plakate in dobivajo petice), v resnici pa otroci ne razumejo ne besedil, kaj šele, da bi znali kaj samostojno povedati ali napisati. To pa je vgrajeno v sistem: učitelji izbirajo učbenike po katerih se bodo otroci učili: ker pa se učiteljem ne da pisati novih priprav in delati po kvalitetnih učbenikih, delajo po starih in slabših učbenikih. Otroci s takšnih šol so torej že v izhodišču v slabšem položaju.
Ob prehodu v srednjo šolo se potem pokaze realno znanje osnovnošolcev, ki je mnogokrat katastrofalno.
Ampak vse to gre skozi, ker kvaliteta OŠ nikogar ne zanima. Rezultati zunanjega preverjanja (ki naj bi bili merilo), se ne upoštevajo in se celo prikrivajo javnosti. Da bi primerjali šole po kvaliteti?! Pa saj to je škandalozno. Zakaj že?
Staršem tako preostane, da si najemajo inštruktorje, da sedijo z otroki doma in jim razlagajo snov kot najbolje vedo in znajo. Dober inštruktor angleščine danes lahko naredi čudeže, jih je pa malo zunaj in niso poceni.
Sramotno je, da morajo starši v javnih šolah imeti poleg rednega učitelja, plačevati še inštruktorja, vendar je to slovenska realnost. Starši niso krivi, temveč sistem, ki ščiti nesposobne. Na neki šoli uči fiziko človek, kjer obstajata samo dve oceni: 1 in 2. Že 30 let. Celim generacijam je uničil uspeh kot nesposoben pedagog, pa je še kar tam. In bo. Do pokojnine.
Zato obmetavati starše z izrazi, da so neumni, ker ne znajo razložiti rabo present simpla in continuousa, ni primerno. Učitelji na šolah so plačani, da učijo, vendar tega ne znajo, včasih pa tudi nočejo. Poklic učitelja se je razvrednotil, birokratiziral, reforma 9-letke je še povečala faktografijo, uvedla spet vrtec v šoli (6-letniki!), jim odvzela avtoriteto. Potem pa so tu še popolnoma nesposobni ravnatelji, ki zaposlujejo po vezah in ne po kvaliteti – včasih pa celo po politični pripadnosti. Negativna selekcija pa je tisto, kar sistem najbolj uničuje.
Nečak je imel, kot mnogo drugih staršev, težave z angleščino, ker ga na OŠ niso naučili nič. V prvem letniku SŠ pa je prišla katastrofa. Enke, enke, enke in obup. Na srečo smo mu našli dobrega inštruktorja angleščine, ki je dobesedno rešil fantovo prihodnost in nadomestil 5 let nedela v OŠ z intenzivnim štirimesečnim sistematičnim inštruiranjem.
Tako da, če kdo rabi dobre inštrukcije angleščine v Mariboru, prilagam link: Vaš link
Problem znanja angleščine v osnovni šoli obstaja. O tem, pa tudi o sistemu poučevanja, se premalo govori, ker očitno elite ne zanima, kaj je z našimi otroki. Otroci politikov se šolajo na mednarodnih gimnazijah, nato pa grejo v tujino na tuje, zasebne fakultete. Starši pa smo prepuščeni sebi in lastni iznajdljivosti. O sindikatu SVIZ pa sploh ne bi niti razpravljal.
Lepo vas pozdravljam.
težave z angleščino v osnovni šoli so danes dejstvo. Problem pa je zelo velik in kaže na razgradnjo šolskega sistema, kot tudi drugih javnih sistemov, kjer so otroci in starši prepuščeni sebi.
+
Celo osnovne šole so postale med sabo neprimerljive.
+
Staršem tako preostane, da si najemajo inštruktorje, da sedijo z otroki doma in jim razlagajo snov kot najbolje vedo in znajo.
+
Sramotno je, da morajo starši v javnih šolah imeti poleg rednega učitelja, plačevati še inštruktorja, vendar je to slovenska realnost.
+
Zato obmetavati starše z izrazi, da so neumni, ker ne znajo razložiti rabo present simpla in continuousa, ni primerno. Učitelji na šolah so plačani, da učijo, vendar tega ne znajo, včasih pa tudi nočejo. Poklic učitelja se je razvrednotil, birokratiziral, reforma 9-letke je še povečala faktografijo.
+
Uciteljica mojega otroka ogromno zahteva in prav je tako. Če imaš pri njej pet, res obvladaš. Ampak jaz otroku komot razložim slovnico in še kaj. Ne razumem, da normalno izobražen starš ne zna razložit ang v OŠ. Besede de moea pa irak sam učit. Še gimnazija ne bi smela biti problem, ce jo je starš sam končal.
Je pa res problem, ce ucitelj v OŠ nic ne zahteva in imajo vsi lepe ocene. Takrat pa mora bit starš drugi ucitelj, oziroma ga terat in mu dajat vaje posebej. Ker Če ne prej, na gimnaziji vidiš, da je to katastrofa, kakšne razlike v znanju so.
Se strinjam, tudi meni ni jasno tole z inštrukcijami. Besede so stvar lastnega učenja, če slovnica ne gre, pa tudi vsak z končano srednjo šolo bi moral znat razložit. Kaj šele s faksom.
[/quote]
Takole zaliti. Sama obvladam angleski jezik in se kaksnega in sem tudi instruirala 20 let ampak pri matematiki sem pa bosa. In sem zato lena ker je nisem ne takrat in ne danes prav dobro steklala?
V Charlie šoli jezikov dela profesorica angleškega jezika. Je zelo prijazna in zabavna. Otroci jo imajo zelo radi. Pride na dom.
http://www.charlie-sola-jezikov.si
še potrebujete inštrukcije za angleščino?
Moj mail: [email protected]