Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek rabim inštrukcije za angleščino za osnovno šolo

rabim inštrukcije za angleščino za osnovno šolo


+

Da starsi ne znate toliko anglescine, da bi otroku razlozili v OS, sama lenoba, lazje je najt instruktorja. Po drugi strani se bo pa ta isti stars hvalil, da obvlada poleg anglescine se nemscino, pa se pogovorno spansko.

Se strinjam, tudi meni ni jasno tole z inštrukcijami. Besede so stvar lastnega učenja, če slovnica ne gre, pa tudi vsak z končano srednjo šolo bi moral znat razložit. Kaj šele s faksom.


Vprašaj se raje zakaj SPLOH otroci že v osnovni šoli potrebujejo inštrukcije, dodatno pomoč ali pomoč staršev.
Vprašaj se raje zakaj TOLIKO otrok potrebuje inštrukcije, dodatno pomoč ali pomoč staršev.


Vprašaj se raje zakaj SPLOH otroci že v osnovni šoli potrebujejo inštrukcije, dodatno pomoč ali pomoč staršev.
Vprašaj se raje zakaj TOLIKO otrok potrebuje inštrukcije, dodatno pomoč ali pomoč staršev.
[/quote]

Zaradi previsokih zahtev staršev, če ciljaš ne prevelike zahteve v šoli se s tabo ne strinjam, pa imam 2 OŠ – olca.

Zaradi previsokih zahtev staršev, če ciljaš ne prevelike zahteve v šoli se s tabo ne strinjam, pa imam 2 OŠ – olca.
[/quote]
Vprašanje je zastavljeno splošno. Znaš odgovoriti?


Vprašanje je zastavljeno splošno. Znaš odgovoriti?
[/quote]

A ne znaš brat, zaradi prevelikih zahtev staršev. Ocene so od 1-5.

A ne znaš brat, zaradi prevelikih zahtev staršev. Ocene so od 1-5.
[/quote]
Poglej rezultate NPZ.


Poglej rezultate NPZ.
[/quote]
Meniš, da so rezultati doseženi na NPZ dobri?

Npz skoraj ni merilo, glede na ignoranco le tega.


Uspešnost za 6. razred za leto 2017 pri ANG in SLO nekaj nad polovico, MAT celo pod polovico.

So to dobri rezultati?!

Kakšni bi šele bili brez inštrukcij, dodatne pomoči in pomoči staršev?

Zdaj pa se vprašajmo, zakaj je temu tako.

Ker NPZ ne ustrezajo učnemu načrtu.


Veliko učiteljev priznava, da so učni načrti preobsežni.


Veliko učiteljev priznava, da so učni načrti preobsežni.
[/quote]
Tu tudi tiči odgovor ZAKAJ TOLIKO otrok v osnovni šoli potrebuje inštrukcije, dodatno pomoč in pomoč staršev.

Pozdravljeni,

težave z angleščino v osnovni šoli so danes dejstvo. Problem pa je zelo velik in kaže na razgradnjo šolskega sistema, kot tudi drugih javnih sistemov, kjer so otroci in starši prepuščeni sebi.

Celo osnovne šole so postale med sabo neprimerljive. Nekatere so odlične, druge bi morali enostavno zapreti. Če imate nesrečno roko, lahko vaš otrok konča v OŠ, kjer se poučuje angleščina na zelo nizkem nivoju (učijo se na pamet pesmice in dobivajo petice, delajo plakate in dobivajo petice), v resnici pa otroci ne razumejo ne besedil, kaj šele, da bi znali kaj samostojno povedati ali napisati. To pa je vgrajeno v sistem: učitelji izbirajo učbenike po katerih se bodo otroci učili: ker pa se učiteljem ne da pisati novih priprav in delati po kvalitetnih učbenikih, delajo po starih in slabših učbenikih. Otroci s takšnih šol so torej že v izhodišču v slabšem položaju.

Ob prehodu v srednjo šolo se potem pokaze realno znanje osnovnošolcev, ki je mnogokrat katastrofalno.

Ampak vse to gre skozi, ker kvaliteta OŠ nikogar ne zanima. Rezultati zunanjega preverjanja (ki naj bi bili merilo), se ne upoštevajo in se celo prikrivajo javnosti. Da bi primerjali šole po kvaliteti?! Pa saj to je škandalozno. Zakaj že?

Staršem tako preostane, da si najemajo inštruktorje, da sedijo z otroki doma in jim razlagajo snov kot najbolje vedo in znajo. Dober inštruktor angleščine danes lahko naredi čudeže, jih je pa malo zunaj in niso poceni.

Sramotno je, da morajo starši v javnih šolah imeti poleg rednega učitelja, plačevati še inštruktorja, vendar je to slovenska realnost. Starši niso krivi, temveč sistem, ki ščiti nesposobne. Na neki šoli uči fiziko človek, kjer obstajata samo dve oceni: 1 in 2. Že 30 let. Celim generacijam je uničil uspeh kot nesposoben pedagog, pa je še kar tam. In bo. Do pokojnine.

Zato obmetavati starše z izrazi, da so neumni, ker ne znajo razložiti rabo present simpla in continuousa, ni primerno. Učitelji na šolah so plačani, da učijo, vendar tega ne znajo, včasih pa tudi nočejo. Poklic učitelja se je razvrednotil, birokratiziral, reforma 9-letke je še povečala faktografijo, uvedla spet vrtec v šoli (6-letniki!), jim odvzela avtoriteto. Potem pa so tu še popolnoma nesposobni ravnatelji, ki zaposlujejo po vezah in ne po kvaliteti – včasih pa celo po politični pripadnosti. Negativna selekcija pa je tisto, kar sistem najbolj uničuje.

Nečak je imel, kot mnogo drugih staršev, težave z angleščino, ker ga na OŠ niso naučili nič. V prvem letniku SŠ pa je prišla katastrofa. Enke, enke, enke in obup. Na srečo smo mu našli dobrega inštruktorja angleščine, ki je dobesedno rešil fantovo prihodnost in nadomestil 5 let nedela v OŠ z intenzivnim štirimesečnim sistematičnim inštruiranjem.

Tako da, če kdo rabi dobre inštrukcije angleščine v Mariboru, prilagam link: Vaš link

Problem znanja angleščine v osnovni šoli obstaja. O tem, pa tudi o sistemu poučevanja, se premalo govori, ker očitno elite ne zanima, kaj je z našimi otroki. Otroci politikov se šolajo na mednarodnih gimnazijah, nato pa grejo v tujino na tuje, zasebne fakultete. Starši pa smo prepuščeni sebi in lastni iznajdljivosti. O sindikatu SVIZ pa sploh ne bi niti razpravljal.

Lepo vas pozdravljam.

težave z angleščino v osnovni šoli so danes dejstvo. Problem pa je zelo velik in kaže na razgradnjo šolskega sistema, kot tudi drugih javnih sistemov, kjer so otroci in starši prepuščeni sebi.
+

Celo osnovne šole so postale med sabo neprimerljive.
+

Staršem tako preostane, da si najemajo inštruktorje, da sedijo z otroki doma in jim razlagajo snov kot najbolje vedo in znajo.
+

Sramotno je, da morajo starši v javnih šolah imeti poleg rednega učitelja, plačevati še inštruktorja, vendar je to slovenska realnost.
+

Zato obmetavati starše z izrazi, da so neumni, ker ne znajo razložiti rabo present simpla in continuousa, ni primerno. Učitelji na šolah so plačani, da učijo, vendar tega ne znajo, včasih pa tudi nočejo. Poklic učitelja se je razvrednotil, birokratiziral, reforma 9-letke je še povečala faktografijo.
+

Berem in ne razumem. Da v 5. Razredu in 6. Ne znate razloziti angl ? Jaz hceri pomagam in ji angl kaj razlozim , pa hodi v gimnazijo. A ni skoda denarja za instruktorje ? ?

Casi so odlicno razlozeni v knjigah znam za vec. Zelo dobra je od Rokusa… kaksni instruktorji neki no, jaz hceri kaj razlozim, drugace pa dela vaje v tej knjigi. Skoda denarja za instruktorje

Uciteljica mojega otroka ogromno zahteva in prav je tako. Če imaš pri njej pet, res obvladaš. Ampak jaz otroku komot razložim slovnico in še kaj. Ne razumem, da normalno izobražen starš ne zna razložit ang v OŠ. Besede de moea pa irak sam učit. Še gimnazija ne bi smela biti problem, ce jo je starš sam končal.
Je pa res problem, ce ucitelj v OŠ nic ne zahteva in imajo vsi lepe ocene. Takrat pa mora bit starš drugi ucitelj, oziroma ga terat in mu dajat vaje posebej. Ker Če ne prej, na gimnaziji vidiš, da je to katastrofa, kakšne razlike v znanju so.

Tale je mojemu sinu dobro pomagal… Sicer ni šolan “uradno” torej nima faksa iz angleščine ampak je preživel 2 leti v tujini in zna dobro naučiti angleško, tudi tisto pogovorno, da se otrok zna pogovarjati in ne samo ponavljati za učitelji… Tole je telefonska: 041860113

Koliko stane ena ura inštrukcije?

Takrat je imel 8 eur na uro, sedaj ne vem mogoče se je kaj spremenilo …

Se strinjam, tudi meni ni jasno tole z inštrukcijami. Besede so stvar lastnega učenja, če slovnica ne gre, pa tudi vsak z končano srednjo šolo bi moral znat razložit. Kaj šele s faksom.
[/quote]

Takole zaliti. Sama obvladam angleski jezik in se kaksnega in sem tudi instruirala 20 let ampak pri matematiki sem pa bosa. In sem zato lena ker je nisem ne takrat in ne danes prav dobro steklala?

V Charlie šoli jezikov dela profesorica angleškega jezika. Je zelo prijazna in zabavna. Otroci jo imajo zelo radi. Pride na dom.
http://www.charlie-sola-jezikov.si

še potrebujete inštrukcije za angleščino?

Moj mail: [email protected]

New Report

Close