Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Rabljen avto – kako naj vem, da niso “jajca”?

Rabljen avto – kako naj vem, da niso “jajca”?

Nameravam kupiti rabljen avto, vendar me je groza tega, da mi prodajo nekaj, kar mi bo na koncu povzročalo dodatne nepotrebne stroške, po domače povedano, da mi bodo prodali “jajca”.

Kako sploh vedeti, da je nek rabljen avto ok?

Prilagam link do avta, ki mi je všeč, pa lahko malo pokomentirate, me opozorite, če je komu do tega.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19372041&display=Volvo%20V40

Odgovor na objavo uporabnika
ma je zakon, 29.06.2024 ob 22:33

Nameravam kupiti rabljen avto, vendar me je groza tega, da mi prodajo nekaj, kar mi bo na koncu povzročalo dodatne nepotrebne stroške, po domače povedano, da mi bodo prodali “jajca”.

Kako sploh vedeti, da je nek rabljen avto ok?

Prilagam link do avta, ki mi je všeč, pa lahko malo pokomentirate, me opozorite, če je komu do tega.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19372041&display=Volvo%20V40

Preko Avto hiše je malo bolj ziher.

Poglej firmo kako deluje…Google

Imaš garancijo in vse ostale pravice kupca

Ne moreš vedet. Vse je loterija. Motor je od Pežoja in ni biser zanesljivosti. Ogni se dilerčkov, ampak vso privat ponudvo itak pokupijo dilerčki.

Če kupuješ V40, ga kupi z bencibskim motorjem.

Za začetek glej avte, ki imajo preverjene zanesljive motorje in jih je dokaj veliko na cestah. Nek nišni Volvo to pač ni in nikoli ne bo.

Po zanesljivosti slovijo toyote, honde, nekateri renoji (pa še dosti jih je na cestah, to pomeni veliko rezervnih delov in mehanikov), pa kakšne škode dizli (ali drug VAG ekvivalent). Če hočeš zanesljivost, med temi nekaj poišči.

Jaz vedno izbiram avto po zanesljivosti motorja in izkušnjah drugih. Barva, oprema, oblika, to mi je tazadnje

Moj naslednji bo tudi iz tega razloga grantirano električar. Ker ima pač dosti manj manj pokvarljivih delov. Ni batov, svečk, ventilov, ne vem kakih tesnil, jermenov, keten, olja za menjavat in ne vem kaj.

Enostavno zdrava pamet pa osnovno znanje tehnike ti pove dost o potencialni zanesljivosti.

Pojdi na ogled, če se da se pelji z avtom.

Pridobi VIN številko tu lahko preveriš koliko je bilo prejšnjih lastnikov v Sloveniji in koliko km je avto imel ob tehničnem pregledu.
https://avtolog.si/
Za večjo stopnjo varnosti lahko naročiš še poročilo tukaj:
https://www.carfax.eu/sl/brezplacni-vin-dekoder
Avto s skoraj 200.000 km seveda ni nov, nič narobe ni če je bilo kaj popravljeno, izogibaj se le takim, ki so imeli kakšno večjo nesrečo.
Če poznaš kakšnega lastnika takega avta, ga vprašaj o pogostih težavah in skušaj preverit če jih ima tudi avto, ki ga hočeš kupiti.

Pozanimaj se če se da enostavno dobit rezervne dele za ta model. V primeru da bo treba kaj popravljat, menjat, da ti ne rečejo, da se tega skoraj ne da dobit več na trgu. Tako so rekli meni za sklopko od chevroleta. Vse smo poskusili, naročil je 6 različnih, a ravno za par mm ni šla skozi.

Ne moreš vedeti. Vzemi na ogled mehanika.

Na ogled in testno vožnjo se vzame s sabo mehanika. Če ne poznaš osebno… skoraj vsaka vas ima svojega, dogovori se z njim in mu nekaj plačaj – le glej da ni povezan s firmo, ki prodaja.

Alternativno – dogovori se za pregled pred nakupom v bližnjem AMZS centru in z prodajalcem, pa ga vzemi za testno vožnjo in zapelji tja. Če ne bo imel prodajalec nič proti je to dober znak.

Lahko se za pregled dogovoriš tudi pri kakšnem drugem uradnem Volvo servisu. Vse to sicer nekaj stane, a ponavadi se splača.

Ti živiš na Luni. V Sloveniji se kupi NOV avto, po svojih zmožnostih. Bolje NOVA kia za 10k z garancijo in vonjem po sveži plastiki kot KARKOLI rabljenega.

Ne. Dejstvo je, da je VSE iz uvoza preverteno, ker kako bi nekaj zaslužili sicer? Daj bodi pametna. Kot drugo, rabljen avto če bi bil okay, ga lastnik ne bi menjal. Me ne prepričaš. Ne menjam da crkneš, lavfa v nulo, ne diram ništa. Ko crkne, na odpad ali prvemu Balkancu, in v salon po NOVO.

To nikoli ne moreš vedeti

Odgovor na objavo uporabnika
Starš, 30.06.2024 ob 13:48

Ti živiš na Luni. V Sloveniji se kupi NOV avto, po svojih zmožnostih. Bolje NOVA kia za 10k z garancijo in vonjem po sveži plastiki kot KARKOLI rabljenega.

Ne. Dejstvo je, da je VSE iz uvoza preverteno, ker kako bi nekaj zaslužili sicer? Daj bodi pametna. Kot drugo, rabljen avto če bi bil okay, ga lastnik ne bi menjal. Me ne prepričaš. Ne menjam da crkneš, lavfa v nulo, ne diram ništa. Ko crkne, na odpad ali prvemu Balkancu, in v salon po NOVO.

 

Nove serije avtov so daleč manj kakovostne kot starejše in so zaradi obilice elektronike podvržene pogostim okvaram. Nova vozila so precej dražja za vzdrževanje. Zgodbica o garanciji je bolj ali manj samo zgodbica, ker ne uspe vsem lastnikom uveljaviti garancije.

Še vedno se dobijo dokaj zanesljiva japonska vozila, ki so seveda rabljena.

Volvo V40 ima zanesljive bencinske agregate. Vzdrževanje je doka drago.

Dobra alternativa Volvu je Toyota Auris 1.6.

 

VIN, to ti je edini način, pa plačaj tistih 10€ za vpogled v pravo evidenco, ker ene to niso.

Mehanik marsikaj vidi, je ok če gre zraven, ampak VIN je mus!

no to da folk ne prodaja povsem ok 1 ali 2 leti stare avtomobile si verjetno sanjal.

V Nemčiji je večina avtomobilov na lizing, po dveh letih ga vrnejo nazaj v LH in gre v prodajo, pa z njim ni nič narobe, sam prodajna shema je taka in to jim laufa. Nekaj česar balkanc pač ne razume.

Dandanes lahko nabašeš tudi na poplavlenega od lani….sicer očiščen, osušen, ampak, nikoli ne veš….

 

Se pa strinjam s tem:

 

Nove serije avtov so daleč manj kakovostne kot starejše in so zaradi obilice elektronike podvržene pogostim okvaram. Nova vozila so precej dražja za vzdrževanje. Zgodbica o garanciji je bolj ali manj samo zgodbica, ker ne uspe vsem lastnikom uveljaviti garancije.

Še vedno se dobijo dokaj zanesljiva japonska vozila, ki so seveda rabljena.

Ne zagotavljajo vsi proizvajalci enotnega vpogleda v servisno zgodovino. Servisne knjige se ponarejajo, prodajalec pa nikoli nima edinega verodostojnega dokumenta za dokazovanje servisne zgodovine – računa s specifikacijami.

V Nemčiji ima polovica avtov ponarejeno kilometražo, to pa poleg Turkov, jugosov in Arabcev počnejo tudi kleni Nemci.

Avti na lizing so večinoma službena vozila in grobo vožena, marsikateri servis pa je preskočen. Taka lizing vozila grejo čez nekaj posrednikov in vmes doživijo manipulacijo s kilometri.

Najmanj verjetnosti za nateg imaš v Belgiji in na Nizozemskem. Naročiš avto z licitacije in ti ga naši dilerji pripeljejo. Strošek je nekje 1500-2000 eur.

–   vedno probaj kupit avto od čim manj lastnikov.(to je isto kot pri ženski, več je     imela lastnikov, bolj je zjahana)

–  izogibaj se avtov, ki ima na števcu malo manj kot 200000 km(kot ta, ki ga deliš. lahko da so Zbiti km.  Avto preko 200000 ima manjšo ceno )

–  naj ti pošlje vin št avta in ga preveri preko brezplačne aplikacije avtolog.( na hitro lahko vidiš št lastnikov in prevoženi km)

–  Izogibaj se uvoženih avtov( so zbiti km) razen če ga sam uvoziš.

Odgovor na objavo uporabnika
Bv, 29.06.2024 ob 23:35

Ne moreš vedeti. Vzemi na ogled mehanika.

Mehanik tudi ne ve nič. Nehajte s to neumnostjo.

Poznam primer, ko je super-duper pazljiva ženska najela dva mehanika. Oba sta potrdila, da je avto Ok in ženska po dveh tednih doživi strojelom. Motor je zaribal.

Drugi primer. Mlajša ženska popolnoma brez znanja in izkušenj pride pogledat avto, za oglad si vzame 3 minute, ga plača in odpelje. Že pet let ji avto dobro služi.

Poznam tudi precej primerov, ko so se naši potencialni kupci razočarani vračali iz Nemčije (niso kupili) in še več primerov razočaranih lastnikov nemških limuzin, ki se soočajo s pogostimi okvarami.

 

Kaj naj rečem.  Tista ženska, ki je avto kupila na “slepo”, je imela veliko srečo.

Zaenkrat velja, da je najbolje kupiti avto od nekoga, ki ga poznaš, npr. od kakšne stare sosede, soseda, znanca, itd.  Pa še tam obstaja rizik.

Najslabše pa je kupovati od nekih preprodajalcev na Avtonetu, tam hitro naletiš na škart robo. Še vedno je blje da kupiš v avtohiši.

Moji tašči je crknla nova kis, stara 1 leto , s cca 12000 km. Adijopamet. Menjali motor v kompletu.

Za tak dnar kot ga fukneš za nov avto, maš 5 celih mašin za starega ap še več

Pa nekdo zgori sanja o novi Kii za 10 jurjev. Se je zataknil v letu 2010 al pa še prej, danes ni novih avtov za ta dnar.

Zdaj neke dobre garancije pri rabljenem avtuu ne moreš met, lahko lastnika 1000x poznaš, kaj ti to pomaga, potem se material pa motor ne troši ali kaj?

Pač je treba dat pri rabljenem nekaj dnarja na stran, magari za generalko za najhujši primer. Še vedno precej manj denarja zgubiš kot če novega kupiš.

Seveda, poleg nekim eksotičnim znamkam se pa splača tudi izgibat BWM, MB, Audi, mogoče celo VW, to majo švercerji radi, ima polno km in marže so velike.

 

Pogledat, kateri motorji so zanesljivi, pa na podlagi tega kupit.

New Report

Close